quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Thanks, complimenten zijn altijd welkom als je jezelf het menselijk equivalent van een zeecontainer voelt
Ik zat al te kijken, "kleedje? we hebben toch helemaal nog geen badkamerkleedje??", maar toen realiseerde ik me dat je jurkje bedoelde
Ik moest toch kijken of m'n haar goed zatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 05:12 schreef lcicle het volgende:
Waaw Moonah! Wat een mooi overzicht! Onvoorstelbaar he, waar een vrouwenlichaam toe in staat is
Met zo'n handig schermpje aan je camera hoef je niet voor een spiegel te gaan staan
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he, geen foto van een nog verder teruggeplooide moonah ?
Haha ja inderdaad dat was de test!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:45 schreef Moonah het volgende:
Webcrowler, ik moest even goed kijken wat je vriendin op de eerste foto in haar broekje had gestoken...![]()
Maar dé test neem ik aan...
Ze groeit mooi!
Gewoon de gloed van ons rode douchegordijn denk ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:44 schreef pinquit het volgende:
BM ziet er goed uit![]()
!!!!
maar het lijkt wel of je van de trap bent gevallen ofzo, wat zit er voor rode veeg op je rug?
Mooooooiiiiiquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:47 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad dat was de test!
[afbeelding]
ff een close up ervan!
Nee, je bent zeker niet de enige!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:22 schreef kozakken het volgende:
Ben ik nou dan echt een van de weinigen die heel vertederd naar al die mooiebuiken kan kijken en tegelijkertijd zielsgelukkig ben dat ik dat niet meer heb!? (Nu alleen nog maar een heleboel flubber
![]()
)
Nee hoor. Al vind ik het wel handig en leuk dat ik toen wel met blote buik mocht en nu niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:22 schreef kozakken het volgende:
Ben ik nou dan echt een van de weinigen die heel vertederd naar al die mooiebuiken kan kijken en tegelijkertijd zielsgelukkig ben dat ik dat niet meer heb!? (Nu alleen nog maar een heleboel flubber
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |