quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
De volgende FOK MC leden zijn aangemeld:quote:
Kijk je liefje ff geil aan.. Dat wil nog wel es helpen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef Knuffelslet het volgende:
motor kopenmaar moet even wachten op de belasting
Ik keek naar de prijs icm gemonteerde goodiesquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel puik ja![]()
Om er een ander op te zien rijden uiteraard, zelf zou ik geen yammie onder me kont willen doh
Helemaal met je eensquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Wat een kutprogramma's op TV, stelletje copycats![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:32 schreef Rib-i het volgende:
Gewonde na zoektocht naar gaslek met aansteker
Wat een L*L
heb maar ff terug gemailt dat ik pas vanaf eind januarie op stage kanquote:Dutch Technical support role in Cork area starting on the 12 of October?
''kga ook zo maar pitten, nog ff Blackadderquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]dat is nou dom
![]()
heb me ook maar aangemeld voor dat messages gedoe.... vaag ding, kijk er binnenkort nog wel eens naar
trouwens ook leuk, krijg je een mailtje, of ik interesse heb in:
[..]
heb maar ff terug gemailt dat ik pas vanaf eind januarie op stage kan
nu weer tijd om te pitten![]()
Wat de neuk moet Cork area voorstellenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb maar ff terug gemailt dat ik pas vanaf eind januarie op stage kan
Druk haar nog eens met de neus op de feiten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef Crashcat het volgende:
Kijk je liefje ff geil aan.. Dat wil nog wel es helpen.![]()
Had je nou net niet moeten doen heyquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:44 schreef bvvt het volgende:
Deze red-neck motor moest ik gewoon ff plaatsen
[afbeelding]
ja, en bedankt hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Druk haar nog eens met de neus op de feiten.![]()
![]()
Wat moet je met BEquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:03 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Kun je 'm al ruiken, knuffelslet ?
Overigens heb ik 'm volgende week waarschijnlijk ook in bezit als ik geslaagd ben voor m'n BE ..
Paarden zijn voor tienermeisjes ..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat moet je met BEPaarden heen en weer crossen
Werkt niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Kijk je liefje ff geil aan.. Dat wil nog wel es helpen.![]()
Ok, ja schappelijk bedachtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Paarden zijn voor tienermeisjes ..![]()
Kutbeesten ..![]()
Mag ik tenminste met alles rijden wat zwaarder dan m'n auto is ..
Caravan van m'n ouders of andere noodgevallen ..
Hoeveel ben je er voor kwijt geweest?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Paarden zijn voor tienermeisjes ..![]()
Kutbeesten ..![]()
Ik heb niet de goedkoopste genomen, een rijschool hier in de buurt en eentje waar ik een goede indruk bij had. Ook vond hij dat ik de dagcursus niet nodig had, maar ik wilde 'm toch om 100% zeker te zijn dat ik ga slagen. (Ben 6 jaar geleden al 2x gezakt nml)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoeveel ben je er voor kwijt geweest?
heb bij mij thuis het zelfde verhaal. - ook ouders met een kleine caravan. (5,10 meter)
Praat me er niet van. Een ex van me had haar eigen paard. Tis dat het een merrie was, anders zou ik zweren dat het haar om de grote piemelot te doen was ..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Paarden lijken meer op motoren dan je zou denken. Ze steigeren ook gewoon als je flink aan hun oor draait
in de buurt van Cork? ergens in de middle of nowhere waarschijnlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat de neuk moet Cork area voorstellen![]()
Alleen geschikt voor Corky's?
volgens mij rijd dat niet echt confortabelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:44 schreef bvvt het volgende:
Deze red-neck motor moest ik gewoon ff plaatsen
[afbeelding]
Goed, het is je ex zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:13 schreef kratjuh het volgende:
Praat me er niet van. Een ex van me had haar eigen paard. Tis dat het een merrie was, anders zou ik zweren dat het haar om de grote piemelot te doen was ..
Ik zie haar er nog steeds voor aan om met d'r paard te trouwen ..
Sorry hoor, ik heb een aversie ontwikkeld tegen die beesten ..![]()
Idd .. Next ..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:20 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Goed, het is je ex zullen we maar zeggen
ik heb nooit begrepen wat vrouwen hebben met paardenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:13 schreef kratjuh het volgende:
Zip....
Praat me er niet van. Een ex van me had haar eigen paard. Tis dat het een merrie was, anders zou ik zweren dat het haar om de grote piemelot te doen was ..
Ik zie haar er nog steeds voor aan om met d'r paard te trouwen ..
Sorry hoor, ik heb een aversie ontwikkeld tegen die beesten ..![]()
Er zijn slechtere drijfveren om dingen te doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
... alleen omdat ze het leuk vinden![]()
Een percentage vrouwen weet een orgasme te krijgen tijdens het paardrijden.... altans dat heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen wat vrouwen hebben met paardenen waarom ze een paard of pony van een vreemde tot in de puntjes gratis verzorgen
alleen omdat ze het leuk vinden
![]()
er is een topic daarover hier op FOK,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een percentage vrouwen weet een orgasme te krijgen tijdens het paardrijden.... altans dat heb ik me laten vertellen
Maar ik heb nog nooit een vrouw in een dergelijke staat op een paard zien zitten. Ben wel anders over maneges gaan denken
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:00 schreef Knuffelslet het volgende:
* Knuffelslet kijkt hollander172 lief aan
Gezien de advertentie was er net een hele hoop aan verspijkerd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:24 schreef MouseOver het volgende:
Prijs is per mail verlaagd naar 425 en als hij geen achterstallig groot onderhoud heeft dan kan ik daar prima mee leven.
Je zit toch in een impasse... now is the time.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach so.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:17 schreef Worldbeater het volgende:
Je zit toch in een impasse... now is the time.Beginnersmotor voorhanden.
![]()
quote:En we hebben het hier al eerder over paarden gehad@Fok!.
Vreemd dat jij je er niet mee bemoeit.
Och is algemeen bekend dat ik een hekel aan paarden heb toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Mijn bijnaam onder de vrouwtjes was vroeger "My little pony" waar ik toch wel een beetje trots op wasquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er is een topic daarover hier op FOK,en daarin ontkennen bijna alle vrouwen dat ze klaar komen op/met een paard
maar ze kwamen er wel allemaal voor uit dat ze het heel erg lekker vonden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nog wat drap zittenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:20 schreef Worldbeater het volgende:
Lekker druk ook.
![]()
Het was maar eens tijd om die zwarte brij van een koppelingsolie te gaan vervangen.![]()
TLR Boy had het al eens gedaan in april, maar zoals gebruikelijk bij hydraulische koppelingen, vervuilt het enorm snel.![]()
[afbeelding]
Ziet er gewoon vies uit.![]()
Iemand die wel eens energy drankjes koopt weet nu waarom het Black Power heeft.![]()
[afbeelding]
Ja, er staat energy op..![]()
Eerst heb ik de meeste vieze drab er al aan de bovenkant uitgehaald.![]()
Onnodig om alles door het systeem te pompen.![]()
Hier verliest het laatste restje wat er weer uit de kabel kwam zijn strijd tegen de vernieuwing....
[afbeelding]
Rest een schoon rem/koppelingspotje.Kosten van dit alles ca ¤ 0,28 aan vloeistof.
![]()
![]()
Dit beurtje is iets duurder bij de garage.![]()
Goed bezig man, verveelde jij jequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:20 schreef Worldbeater het volgende:
Lekker druk ook.
![]()
Het was maar eens tijd om die zwarte brij van een koppelingsolie te gaan vervangen.![]()
TLR Boy had het al eens gedaan in april, maar zoals gebruikelijk bij hydraulische koppelingen, vervuilt het enorm snel.![]()
[afbeelding]
Iemand die wel eens energy drankjes koopt weet nu waarom het Black Power heeft.![]()
[afbeelding]
Hier verliest het laatste restje wat er weer uit de kabel kwam zijn strijd tegen de vernieuwing....
[afbeelding]
Rest een schoon rem/koppelingspotje.Kosten van dit alles ca ¤ 0,28 aan vloeistof.
![]()
![]()
Je staat heul niet in de Pms lijstquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed bezig man, verveelde jij je![]()
Ik ben al de hele dag bezig met het inrichten van een pc. De hele tijd problemen en rare foutmeldingen. Kijk ik eens goed naar het moederbord blijken er een paar condensatoren te zijn opgeblazen![]()
Nu even op zoek naar een 2e hands moederbord![]()
dan waren het vast allemaal groene condensatoren die gesprongen zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed bezig man, verveelde jij je![]()
Ik ben al de hele dag bezig met het inrichten van een pc. De hele tijd problemen en rare foutmeldingen. Kijk ik eens goed naar het moederbord blijken er een paar condensatoren te zijn opgeblazen![]()
Kee, regel verplaatst naar onder de foto.quote:
Nou, was duidelijk wel een kwestie van "moet gebeuren".quote:
Zo blijf je leuk bezig.quote:Ik ben al de hele dag bezig met het inrichten van een pc. De hele tijd problemen en rare foutmeldingen. Kijk ik eens goed naar het moederbord blijken er een paar condensatoren te zijn opgeblazen![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:49 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben vanaf heden de trotse eigenaar van een CB450S uit '87
Show die met foto'squote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:49 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb voor jou nog een Bulldoggie gespot.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:49 schreef MouseOver het volgende:
Wat een saggerijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb voor jou nog een Bulldoggie gespot.![]()
[afbeelding]
Verder nooit meer verhalen van je gelezen over het ding.
Damnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb voor jou nog een Bulldoggie gespot.![]()
[afbeelding]
Verder nooit meer verhalen van je gelezen over het ding.
Hendig sjiek bezigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:20 schreef Worldbeater het volgende:
Lekker druk ook.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rest een schoon rem/koppelingspotje.(edit: geen pic Koffiekoekje)
Kosten van dit alles ca ¤ 0,28 aan vloeistof.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
De niet-lachende versie van XX als ik haar fotoboek zo eens bekijk
Dat is haar zwoele blik.quote:
Voor de achterrem moet ik nog een ontluchtingspomp kopen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
Hendig sjiek bezigHeb je de achterrem onderhand ook al ontlucht?
Dat zag ik zo ook wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:30 schreef MouseOver het volgende:
.. hij blijkt wel zilver ipv wit te zijn..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:20 schreef MouseOver het volgende:
Ik was net aan het rondsnuffelen.. een motorverzekering is gewoon goedkoper dan een brommerverzekering![]()
Ikke niet begrijpen idd.. Hicham ook nie.. nu wel..quote:@worldbeater: waarom dacht je dat ik hem zwart wilde spuiten?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:32 schreef MouseOver het volgende:
En wat heb je met de inhoud van het schuurtje gedaan? Hebben de vissen van de buurman ineens wat minder Lebensraum in hun vijvertje?
Maak er een HDR'tje van.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef Worldbeater het volgende:
Piccie van de CB helaas niet door mij te verbeteren. De opname/belichting/compressie is niet toereikend.![]()
[afbeelding]
Ik begrijp het nog steeds niet, op de foto ziet ie er leuk uit al kan dat ook optisch bedrog zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ikke niet begrijpen idd.. Hicham ook nie.. nu wel..![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:20 schreef MouseOver het volgende:
Omdat ik op m'n bonusmalus verklaring van de auto wilde wachten.. ik had nog ergens een geschorste autoverzekering. Maar als dat niet meetelt heeft dat dus ook geen zin.
Ik was net aan het rondsnuffelen.. een motorverzekering is gewoon goedkoper dan een brommerverzekering![]()
@worldbeater: waarom dacht je dat ik hem zwart wilde spuiten?
Er zijn meer mannen dan vrouwen die motor rijden -> mannen rijden beter -> premie is dus lager?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is daar zo de reden van, dat dat goedkoper is
?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:22 schreef Worldbeater het volgende:
Net even iets meer dan een uur in de -voorheen onbegaanbare- schuur aan het opruimen geweest, en wat een ruimte heb ik gewonnen zeg!
Kan nu de fietsen in huis, èn de minibike heel comfortabel daar parkeren, en er dan nog omheen lopen.![]()
Tevens een zak met drie verschillende soorten knipperlichten gevonden, goed voor het brikkie, en wellicht zelfs voor de TLR.Het stuurtje van de KLX ligt klaar, dubbele achterlichten, bussen voor in de voorvork, mooie voetsteunen..
.. kom maar..![]()
Ja, volgens mij zelfs door jou gepostquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
deze hier al voorbij gekomen?
Zeer plausibelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen dan vrouwen die motor rijden -> mannen rijden beter -> premie is dus lager?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen dan vrouwen die motor rijden -> mannen rijden beter -> premie is dus lager?![]()
![]()
Doe je best, en verbaas me.quote:
Damn, ik had je hoger ingeschat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:30 schreef hicham het volgende:
Ik begrijp het nog steeds niet, op de foto ziet ie er leuk uit al kan dat ook optisch bedrog zijn natuurlijk
Wat Hollander zegt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:31 schreef -XX- het volgende:
Wat is daar zo de reden van, dat dat goedkoper is
?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:36 schreef MouseOver het volgende:
aan iemand die de achterband van z'n MB hendig sjiek kapotgeslipt heeft.
Zou ik nog dieper kunnen zinken dan iemand die van een TLR naar een XJ550 gaat?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, ik had je hoger ingeschat.![]()
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
Ik had gister trouwens nog een linkje voor jou gepost, overheen gelezen?Ff zoeken... klik!
Zie boven.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:40 schreef hicham het volgende:
Nog een linkje voor Pepijn
Groetjes,
Uw persoonlijke waarnemer
Geen tijd voor.quote:
Vrouwlijke intuïtie héquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou ik nog dieper kunnen zinken dan iemand die van een TLR naar een XJ550 gaat?
We hebben hier een derde mening voor nodig voor de doorslaggevende uitslag, -XX- wat vind jij ervan
Maak er maar van een TLR naar een (halve brik) Yamaha FZ750 ..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:44 schreef hicham het volgende:
We hebben hier een derde mening voor nodig voor de doorslaggevende uitslag, -XX- wat vind jij ervan
Leuk, maar in dit geval kansloos. En ik haal echt wel uit een piccie wat er in zit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:49 schreef hollander172 het volgende:
Geen tijd voor.Waarom denk je anders dat ik je een "tip" geef?
![]()
http://www.hdrsoft.com
"Gratis" versie is bij mij te halen of op the usual places.![]()
Probeer het eens en we praten verder.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk, maar in dit geval kansloos. En ik haal echt wel uit een piccie wat er in zit.
Heb ik geen andere software voor nodig.
Dit is "de autofocus" , waar Photoshop de handmatige mastersoftware is.![]()
Thanks, had eigenlijk weer een bak kritiek verwacht.quote:Piccie van OPM was trouwens netjes.![]()
Nee maar de deze houden we er inquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
deze hier al voorbij gekomen?
Ik ben dan wel niet XX, ik kan namelijk wel uitrekenen wat 2 + 2 is, maar ik had gisteren al gemeld dat die CB er beter uitziet dan die brikken die Pepijn posttequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:44 schreef hicham het volgende:Zou ik nog dieper kunnen zinken dan iemand die van een TLR naar een XJ550 gaat?
Voor mij is een GPX meer Kawa dan een ZX6R. Nog dat oude massieve. Nu is alles klein, rond en licht.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:27 schreef
Tevens zijn de kawa GPZjes, X-jes en wat ander antiek spul gewoon graflelijkMet de kawasaki meet kreeg ik het ook al aan de stok me ze.
Dude, een lelijke zwarte ratbike uit het jaar nul is geen kawa
![]()
quote:Op dinsdag 03 oktober 2006 22:36 schreef zxr(on) het volgende:
en gewoon gespot bij mij voor de deur zonder mf sticker hahaha_O-.
drs rob zal wel op één van de scholen bij mij om de hoek werken dan....ik hou m'n ogen wel even open de komende dagen.
verderrrr...die kerel waar ik hem van heb, en van wie ik het tankdopsleuteltje nog moet krijgen, die moest zo nodig een weekje karperen
da's gewoon even vluchten voor je vrouw en kinderen voor de verstaanders onder ons he
zodra ik dat ding te pakken heb komt ie jou kant op hoor. maar wil hem niet zonder afleveren.
wat de wielen betreft...die zijn wel huge inderdaad, maar dat komt in principe het rijcomfort alleen maar ten goede toch, minder last van hobbels en bobbels:?
het stuurtje vond ik een beetje eng smal en hoog, daar zou ik nooit fatsoenlijk mee kunnen rijden.
grappig detail verder.....er zitten 2 toeters op dat ding|(|( god only knows why.
maar goed, het apparaat loopt wel netjes en als ik het zo bekijk ga jij er iets moois van maken en dat vind ik dan wel weer leuk om te volgen.
ik hou je op de hoogte worldbeater. groet zxr(on):W
Och ja, voor jou heb ik een ZX7R, ex van een bepaalde entiteit alhier, in de aanbieding. Uit '96 en tenminste wel een echte kawa.. En nou opbokken met je antiekfetish vlegel!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
Voor mij is een GPX meer Kawa dan een ZX6R. Nog dat oude massieve. Nu is alles klein, rond en licht.
Het is geen mannenmotor meer.![]()
Kiek, now we 're talking.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:59 schreef worldpimber het volgende:
Och ja, voor jou heb ik een ZX7R, ex van een bepaalde entiteit alhier, in de aanbieding. Uit '96 en tenminste wel een echte kawa..
Later, als je zelf 30+ bent, wordt je net zo.quote:En nou opbokken met je antiekfetish vlegel!![]()
Oh, .... uuhmmm ... moet je even tel.nummer van OPM vragenquote:
Is dat ding toendertijd via MF verkocht eigenlijk? Ik heb het compleet verdrongen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:08 schreef worldpimber het volgende:
Oh, .... uuhmmm ... moet je even tel.nummer van OPM vragen![]()
Compleet seniel wordt je daarna.quote:@ edit
Zoals ik al zei, motorrijden is voor 18 t/m 23 jarigen.![]()
Daarna wordt het gewoon onderdeel van je midlife crisis.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moi, ken jullie al 2 jaar, dus het is meer alsof er steeds dezelfde automatismen optreden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:19 schreef hicham het volgende:![]()
Make up your mind, ik blijf niet bezig met gedenkwaardige quotes toevoegen aan de OP hoor
Chellomail ligt er hier al 3 dagen uit.quote:
Je kunt zelfs meerdere "Kawasaki GPZ Bouwjaar 1993 Tellerstand: 27.625" in je winkelmand gooienquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
Een motorzaak in Hoogvliet.![]()
www.vangilsmotors.nl
Nou ja, motorzaak.![]()
Ligt aan jouquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kunt zelfs meerdere "Kawasaki GPZ Bouwjaar 1993 Tellerstand: 27.625" in je winkelmand gooien![]()
[..]
Ligt aan jou
Wellusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je staat heul niet in de Pms lijst
Inderdaad de gekleurdequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan waren het vast allemaal groene condensatoren die gesprongen zijndie worden vervangen door bruine
![]()
die condensatoren zijn gewoon te vervangen hoor![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moi, ken jullie al 2 jaar, dus het is meer alsof er steeds dezelfde automatismen optreden.![]()
16 mille maarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
Koopje van de maand. [afbeelding]
[afbeelding]
En gezien de betrouwbaarheid van deze 2 takt kost je dat dus 5 euro per kilometer. Dan zijn de zuigers op.quote:
CTRL + F5quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:41 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Ik heb trouwens geen idee waarom ik jou nu quote bij dit plaatje
Wanneer is dat ook alweer?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
CTRL + F5
http://www.zoover.nl/nederland/amsterdam/weer
De week na de circuitdag pas weer minder kans op regen![]()
Overmorgenquote:
Kankerboerquote:Op woensdag 04 oktober 2006 00:03 schreef moesthegoose het volgende:
[...]
Gezellig naast jou in het rijtje miskukels.
Kom gezellig zondag bij van Wijk Motoren langs en zeg dan nog een keer in m,n muil dat ik een lul ben![]()
![]()
Kankerboer![]()
Donderdag heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:20 schreef Rib-i het volgende:
Wanneer is dat ook alweer?
Jammerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Donderdag heb ik me laten vertellen
Ach, ik heb nog krap 3 jaar.. dus ik grijp mijn kansen. Beschouw het slechts als collateral damagequote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:33 schreef Rib-i het volgende:
Jammer![]()
Ik hoop maar dat het droog blijft
Leuk circuitfietsje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
Koopje van de maand. [afbeelding]
[afbeelding]
Omdat je maar half wakker bent denk ikquote:
- heb fatsoenlijk geslapen - rond de 7 uur (normaal)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Omdat je maar half wakker bent denk ik
andere mogelijkheden:
-slechte nachtrust
-cafeine vrije koffie
-weer verandering
-klote wekker
-sleur
-etc.
Geniaal ideequote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
- heb fatsoenlijk geslapen - rond de 7 uur (normaal)
- drink geen koffie
- pokke weer, lekker diep onder het dekbed kruipen ( krijg al weer slaap )
- wekker - grrrr, ik wil doorslapen.........
- sleur?? hmmmmmm.......
- etc.
Ja, ik weet het - ik wil de staatsloterij winnen - dan kan ik altijd in bed blijven liggen en luieren.
Dat moet het zijn, ja
Potentieel lastige situatiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
Net wakker, zie ik een sms, denk van mijn vriendin, is het van een leuk ex'collega'tje.
![]()
Of we het weekend samen naar een erotikabeurs gaan.![]()
![]()
![]()
Want?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Potentieel lastige situatie
[popcorn]
ja, hoe ga je DAT nu oplossen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
Net wakker, zie ik een sms, denk van mijn vriendin, is het van een leuk ex'collega'tje.
![]()
![]()
![]()
Gewoon goed opvoeden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Meestal niet de eerste gedachte van vrouwen
Volgens accuweather is het tussen 9:00 en 16:00 bewolkt, daarvoor en daarna regen. Dat zou ideaal zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog krap 3 jaar.. dus ik grijp mijn kansen. Beschouw het slechts als collateral damage![]()
Met zo'n prijs?quote:
Hij bedoelt uiteraard de overige specs. Lichter dan een ZXR400, bijna het vermogen van een TL1000R.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:33 schreef hicham het volgende:
Met zo'n prijs?Als je geld teveel hebt
Waar is die site dan l4merquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:33 schreef hicham het volgende:
Volgens accuweather is het tussen 9:00 en 16:00 bewolkt, daarvoor en daarna regen. Dat zou ideaal zijnHendig sjieke site trouwens
Ben benieuwd hoe betrouwbaar het is
Whehehequote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens accuweather is het tussen 9:00 en 16:00 bewolkt, daarvoor en daarna regen. Dat zou ideaal zijnHendig sjieke site trouwens
Ben benieuwd hoe betrouwbaar het is
[..]
Met zo'n prijs?Als je geld teveel hebt
I know, I know, maar ik probeer een beetje betrokken te blijven in de Fok!MC door in te gaan op reactiesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij bedoelt uiteraard de overige specs. Lichter dan een ZXR400, bijna het vermogen van een TL1000R.![]()
Moest ik verder nog wat quoten?![]()
Leuke goodieshttp://www.motal.nl/
Probeer eens www. ervoor en .com erna te zetten en dat dan in je adresbalk invullen?quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:42 schreef hicham het volgende:
I know, I know, maar ik probeer een beetje betrokken te blijven in de Fok!MC door in te gaan op reactiesKon even niets beter verzinnen... ook op te maken uit het feit dat ik Lars uberhaupt quote
![]()
Zo zijn we toch alweer 3 reacties verder!
je wilde zeggen -quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bvvt, wie heeft je account gekraakt?
Mag je eigenlijk wel fokken tijdens de ramadan?quote:
Mja, ik kom die foto altijd onverwachts tegen op MF als Pepijn 'm weer eens te pas en te onpas post op MF. Als ik niet pose, doet hij het wel voor mequote:
Voor je het weet edit iemand zijn verslagen, pics en video's weg omdat niemand erop heeft gereageerdquote:
quote:Prijs: Ruilen
Merk: Aprilia
Bouwjaar: 1989
Conditie: Gebruikt
Geplaatst op: dinsdag, 19 september 2006 19:00
Omschrijving:
STREETFIGHTER SUZUKI GSRX 7-11![]()
-hoofdframe GSXR 750 '89
-subframe ZXR9 '98
-topkuip R6 '98
-Up-side-down'GSXR voorvork
-motorblok GSXR 1100 '89
-K&N open filters
-uitlaatsysteem speedproducts
-Goodrigde oliekoeler en leidingen
-zijdeksels blok, voorvork, achterbrug, subframe, etc. gepolijst
-kleur paars metallic met fluorescerend oranje baan
-voorruit oranje ERMAX
-nieuwe accu
De pics heb ik weggegooid. Kreeg serieuze problemen op de zaak.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:40 schreef worldpimber het volgende:
De pics van je collegaatje en wat ze scoort op de weegschaal
Na afscheid van derden gingen we toch voor de quantiteit?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:42 schreef hicham het volgende:
I know, I know, maar ik probeer een beetje betrokken te blijven in de Fok!MC door in te gaan op reactiesKon even niets beter verzinnen... ook op te maken uit het feit dat ik Lars uberhaupt quote
![]()
Zo zijn we toch alweer 3 reacties verder!
Ik maak er al geen hele verhalen meer van.quote:
Because I am s'o innocent.quote:edit - icon
Alias Shrek.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:07 schreef worldpimber het volgende:
Maar ik dacht dat je alleen op chubby viel
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik vind het wel goed zo, die onelinersquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ik maak er al geen hele verhalen meer van.
Anders denken sommigen -die hele berichten soms wegeditten![]()
- weer dat ik aan het uitsloven ben.
Ik probeer het nekharen post gedrag een beetje te vermijden.![]()
Eerste hitquote:
Even uit het koppie wat mij opviel : "we moeten een andere nick name kiezen"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:22 schreef worldpimber het volgende:
Ja, ik zat ook al te lezenWie is het
Klopt, forumslowchatwaardig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:25 schreef worldpimber het volgende:
Ik vind het wel goed zo, die oneliners![]()
![]()
Nope, nummer 4, maar dan wel van mijn generatie.quote:
Heb je daar nog een linkje van?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:26 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, dat hele topic waarin we alleen eigen berichten gingen wegeditten om R. Vaerder was ook wel garpig. Ging nergens over met die Alexxxx
Kankeren op rokers?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat doet die gast in de laatste foto?
Dat is een zeldzaam moment dat hij een hele zin ging praten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:35 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat doet die gast in de laatste foto?
Zoek maar naar FokMC topics die gestart zijn door Rietvaerder ... helaas doet de kutsearch het niet dus succesquote:
Whe whequote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu kan ik nix met worldbeaters foto uitleg![]()
![]()
![]()
best garpig google images
Een race babequote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Whe wheen waarom staat er bijna overal almachtig bij?
![]()
En er waren ook wel relaxte topics onder het genot van een koffiekoekje.![]()
Coole gast was dat die Patrick281, alleen een erg hoog postgedrag.![]()
Heb wel eens een man op de grid gezien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Een race babeZou ze ook een eigen pitspoes gehad hebben?
![]()
Dat wel, maar gelukkig nooit in een strak pakje/ondergoed zoals latex ed. Meestal zijn deze personen voorzien van iets nutigs qua moto toebehoren, dus meestal ook zonder paraplu.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb wel eens een man op de grid gezien.Homopic in het fotoboek van Riet.
![]()
In 1 woord: issuesquote:Wel lachen dat topic aan het einde.. dat waren ondermeer de oude ruzies.![]()
![]()
Maar aan de reacties op te maken ..is dat de frustratie al torenhoog gestegen was.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:
je bent al vanaf 2001 fokker, zou je wel eens iets meer mogen le-ren.
Illegale zaken mogen hier gewoon niet, gek he?
Je had denk ik meer succes met de titels:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:05 schreef Makster het volgende:
eej
Kenker fok, biedt ik mijn omgebouwde PS2 te koop aan wordt het topic dicht gepleurd, wil ik mijn luchtdruk pistool verkopen, zelfde verhaal
Beetje jammer, ook echt binnen 2 minuten dicht![]()
![]()
![]()
Dus Te Koop PS2 en luchtdrukpistool, voor details check de gesloten topics![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Blijf hem gaaf vinden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:22 schreef worldpimber het volgende:
Ziet er wel goed uit voor een halfnakend Moto Grhzhrzui geval.![]()
Jij wilde gaan brainstormen met Rietje.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
ghehehe die oude topics zijn best leuk om eens terug te lezen![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij wilde gaan brainstormen met Rietje.![]()
Doe mijjjjj die XJ 550 maarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:44 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:
Maar eenmaal op terug op internet..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dat is ook gebeurd
Bij Sabra
![]()
Die lijkt wat uitgerektquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Moto Guzzi 1100 sport.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie machienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
op een A4tje en met een blanco pen geschrevenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
waar zijn de verslagen te lezen over Zandvoort?![]()
[..]
Maar eenmaal op terug op internet..![]()
De hoek is erg belangrijk. Inquote:
Doe je best....... en van Ondeugend had ik ook meer verwacht. Misschien moet ik haar maar bellen dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:10 schreef RB het volgende:
op een A4tje en met een blanco pen geschreven![]()
![]()
Zwart is wel het mooistquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De hoek is erg belangrijk. In, en niet door de knietjes genomen valt het wel mee..
[afbeelding]
[..]
Doe je best....... en van Ondeugend had ik ook meer verwacht. Misschien moet ik haar maar bellen dan.![]()
Beiden zijn niet illegaal hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:10 schreef RB het volgende:
[..]
op een A4tje en met een blanco pen geschreven![]()
![]()
Die ligt ziek te wezen op bed en heeft toch niks te doen, dus wat let jequote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
Doe je best....... en van Ondeugend had ik ook meer verwacht. Misschien moet ik haar maar bellen dan.![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Speciaal prijsje voor julliequote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:08 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, dat verhaal van het konijntje en de 4000 balletjes![]()
Dat ding lijkt me wel wat, even overleggen met me bro![]()
Waar kan je die ballen dan weer halen?
[..]
Goede les voor de toekomst idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je had denk ik meer succes met de titels:
[TK] erwten schieter
[TK] PS2 zo goed als nieuw
Krrrr... vanaf een ander standpunt genomen zeg ik toch.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zwart is wel het mooistToont het kleinst
![]()
Omdat ik te lui ben..............quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:19 schreef RB het volgende:
Die ligt ziek te wezen op bed en heeft toch niks te doen, dus wat let je![]()
Herstel, omgebouwd geen probleem, de games erbij aanbieden wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Beiden zijn niet illegaal hoor.Luchtdruk mag verkocht worden mits koper ouder dan 18 is en ombouwen van consoles?
![]()
Die discussie moesten we maar eens niet aangaan.![]()
was het binnen 3 maanden weer raakquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:03 schreef Worldbeater het volgende:
Maar eenmaal op terug op internet..![]()
Fucking detailsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Herstel, omgebouwd geen probleem, de games erbij aanbieden wel.![]()
Luchtdruk ook geen probleem, replica van echt vuurwapen wel.![]()
Dit zou je toch moeten weten Markie.![]()
Replica valt af, kan me mijn lidmaatschap en verlof kosten.quote:
Ga maar op MSN met die Marrokaan in de kamer achter je.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef hicham het volgende:
Hmpf, heb ik het beste weer gemist?
Iemand samenvatting, print screen of backup van Den the man z'n post?
quote:Hoi, mooie motor die TL1000R.
Ik kan hem helaas niet inruilen, want ik heb niet eens een motorrijbewijs.
De FZ750 had ik namelijke al als inruil genomen op mijn camper.
quote:Derice schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:08:
Het is weer herfst en kastanjes vond ik vroeger al geweldige dingen. Don't know why, is gewoon zo.
Nu staat er in de buurt van m'n huis zo'n hofje met een aantal van die bomen. De grond eronder is nu bezaaid met half open kastanje hulzen. Heb er vanmiddag een aantal leeg staan maken en de kastanjes zelf mee naar huis genomen.
Liggen nu in een mooie schaal met van dat spul wat bij flessen drank in zo'n kistje zit.
Maar hoe kan ik de kastanjes nou het beste zo lang mogelijk en mooi mogelijk bewaren?
Nu zit er nog zo'n mooi glans overheen.
Met google kom ik vrijwel alleen maar dingen tegen over hoe je ze kunt consumeren.
1x geprobeerd, niet te vreten.
Dus dat zoek ik ook niet. Heb wel iets gelezen over inspuiten met haarlak, maar of ze daar mooi van blijven stond er niet bij.
Wie heeft voor mij de gouden tip?
quote:Derice schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:39:
Hoe kun je ze dan het beste lakken?
Met zo'n spuitbus wat vrouwen in hun haar doen? Of met zo'n potje waarmee je je tafel, etc ook mee insmeert.
Note: dit gaat over volwassen jongens in serieuze fora op jaw0hhlll einzwznnzwei Tweakerts!quote:Derice schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:42
Wil ze niet inleveren, wil ze juist houden voor in een glazen kastje in m'n huis waar ik nog meer (prul)dingetjes heb in staan. Niet dat ik er nou 30 kastanjes in ga leggen ofzo, maar gewoon de mooiste.
En dan wellicht nog leuk mee klooien icm m'n eos 350d.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Puik fietsje mânquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De hoek is erg belangrijk. In, en niet door de knietjes genomen valt het wel mee..
[afbeelding]
quote:
Pimber waar ben jequote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga maar op MSN met die Marrokaan in de kamer achter je.![]()
Was een compleet levensverhaal, met details voor insiders..how can he know, en voorzien van de nodige Fok! MC meetfoto's.
Howe could I know.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:55 schreef hicham het volgende:
Pimber waar ben je [afbeelding]
Oh wacht, je bedoelt het kamertje vóór me [afbeelding]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:49 schreef worldpimber het volgende:
We hebben er weer 1 voor het chromosoom-teveel-award!![]()
[..]
[..]
[..]
Note: dit gaat over volwassen jongens in serieuze fora op jaw0hhlll einzwznnzwei Tweakerts!![]()
Telepathiequote:
Als het nou meer kwalitatief weer was idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:08 schreef hicham het volgende:
Telepathie [afbeelding]
Gaan we morgen trouwens nog naar het circuit?
Ik wil zo graag, maar de boel valt hoogstwaarschjinlijk in het water en ik moet morgen eigenlijk naar school
Het regent af en toe, maar er zitten ook flinke droge perioden met zon tussen. Eigenlijk vandaag de hele dag zo geweest en voor morgen is zelfs droog weer voorspelt t/m de middag... Ik heb hoge verwachtingen dusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:13 schreef Worldbeater het volgende:
Als het nou meer kwalitatief weer was idd.![]()
![]()
Forumvreemdelingen zijn leukquote:
quote:Op woensdag 04 oktober 2006 16:25 schreef Jessica33 het volgende:
als Melandri-fan ben ik géén fan van Biaggi... (denk aan Assen 2005?)
Het is hier al de hele tijd droogquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:29 schreef Rib-i het volgende:
Tuus, wet to the bone![]()
Mag hopen dat het morgen droger voor je is Pimber![]()
Even teruglezen
Heb me net afgedouched, was echt kletsnat, behalve m'n voeten. Oxtar Roxxxquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is hier al de hele tijd droog![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
Mogelijk krijg ik een Aprilia AF1 voor een habbekrats.Het blok is vastgelopen.
Heb ik gelijk veul onderdelen die los niet te betalen zijn.
Porno achterbrug, wielen, upside down voorvork, etc.. dream on..![]()
WTF?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!
![]()
100 euro.![]()
Nu nog een auto met een trekhaak en een aanhanger, en naar Noord Brabant tuffen.
![]()
de kuipdelen zijn slecht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:10 schreef hollander172 het volgende:
WTF?100,- serieus?
![]()
Edit: plaatje is dus niet van de gekochte motor.![]()
Wat een kleine schoonheidquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]'t is je weer gelukt....
Maar speciaal voor jou.....
[afbeelding]
Een -xx-j550
Who cares? Een poserbike zal het nooit worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:13 schreef Worldbeater het volgende:
de kuipdelen zijn slecht.Maar die heb ik
nodig.
Doe een RD350 blokkie.quote:Aan de andere kant is het wel verleidelijk om hier een viertakt motortje onder te prikken.![]()
Zag ook nog een CR500 blok voor 200 euro.![]()
RD500quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Who cares? Een poserbike zal het nooit worden.
[..]
Doe een RD350 blokkie.Bijna hetzelfde gewicht meen ik, gemakkelijk erin te zetten en leuk qua power.
leuk spelletje jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:11 schreef ikookhier het volgende:
Middag![]()
Zo een Guzzi stond ik als kleine jongen over heen te kwijlenkrijg nog steeds een glimlach van een mooi meisje
Gaat zo weer catannnen
![]()
Mag ik die hebben?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:20 schreef kratjuh het volgende:
En volgens de weegschaal inmiddels 5 kilo armer ..
Ik hoop dat'ie wat groter is irl.quote:
Kuipdelen kunnen weg voor 100 euro tweedehands.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:19 schreef hollander172 het volgende:
Who cares? Een poserbike zal het nooit worden.
Dat gebeurt inderdaad veel.quote:Doe een RD350 blokkie.Bijna hetzelfde gewicht meen ik, gemakkelijk erin te zetten en leuk qua power.
Da'pas nie. Vind de RS125 wel uber qua uiterlijk.quote:
Volgens mij moet zo'n iele bike met 60pk+, 2 takt en zo'n laag gewicht het best leuk doen op het circuit.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
Dat gebeurt inderdaad veel.Voor een Aprilia RS125 zijn er zelfs complete ombouwsets te koop.
Ik zag op MF ook iemand die er een Honda NX250 blokkie aan het inzetten was. Lekker viertakten.
Ziet er dan sportief uit, en waarom meer dan 20 pk hebben op de openbare weg.![]()
![]()
Dat is gewoon bijna eng om te rijden. Ik herinner mijn tweede motor nog wel, een RGV250 met 60 pk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:36 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij moet zo'n iele bike met 60pk+, 2 takt en zo'n laag gewicht het best leuk doen op het circuit.![]()
Nul power. Wel klein en heel betrouwbaar. (al is dat op leeftijd ook dubieus aan het worden.......)quote:NX250 blok.![]()
RD400 is het hoogst haalbare geloof ik maar goed dat is een AC blokkie.quote:
Volgens mij is de sensatie van alleen al volgas geven op zo'n ding groter dan met 1 hand aan het stuur op die 2 pitter van je een lange doordraaier nemen met 200+.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is gewoon bijna eng om te rijden. Ik herinner mijn tweede motor nog wel, een RGV250 met 60 pk.
Zodra de teller boven de 8k kwam draaide ik uit angst het gas dicht.![]()
Maar het zal wel beginnerservaring zijn geweest. Igg was er een soort turbo effect.
Wat motorkarakter betreft rijden die oliebootjes heerlijk.![]()
Zo'n blokkie is gewoon een belediging voor de bike.quote:Nul power. Wel klein en heel betrouwbaar. (al is dat op leeftijd ook dubieus aan het worden.......)![]()
Met een beetje mazzel kun je met de onderdelen die je niet gaat gebruiken nog winst makenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
100 euro.![]()
Nu nog een auto met een trekhaak en een aanhanger, en naar Noord Brabant tuffen.
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:13 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/toons/space+is+fun/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het voelt in igg heel anders, maar wel heel lekker.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:44 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij is de sensatie van alleen al volgas geven op zo'n ding groter dan met 1 hand aan het stuur op die 2 pitter van je een lange doordraaier nemen met 200+.
Kom je een paar dagen logeren?quote:]
Hell, desnoods gooi ik er een paar vrije dagen tegenaan om je te helpen met een dergelijk project.(RD blokkie erin cheffen that is) Dit is gewoon te mooi om waar te zijn.
![]()
Ik heb 4-5 jaar geleden wel eens een proefrit op een NSR125 gedaan, lesmotortje voor FS.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:57 schreef worldpimber het volgende:
Leuke dingetjes hoor, voor als je 17 jaar bent en nog geen motor mag.
Lekker knetteren en niet vooruitkomen![]()
Getverderrie ..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dit is inderdaad waar NSR125 eigenaren van houden.babysmaak.
Wat heb je nu gekochtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
100 euro.![]()
![]()
100 euroquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
100 euro.![]()
![]()
Een vastgelopen Aprilia AF1.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:13 schreef Rib-i het volgende:
Wat heb je nu gekocht![]()
Had je in Cuba 5 dagen kunnen eten![]()
Vandaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:16 schreef Makster het volgende:
100 euro
Mzzl, net mijn xbox verkocht voor 130 dus deze kan ik morgen halen
Zwijg pishoer, ik laat me niet 2 maal het zwijgen op leggen op Fokquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een vastgelopen Aprilia AF1.![]()
[afbeelding]
Noot van de redactie: Pic is een voorbeeldje van het model.
[..]
Vandaarik het zeker nog niet op MF ga spammen. Eerst dat ding in huis.
![]()
Gaat mij om de voorvork, wielen en achterbrug. Oh ja, remmen en stuurtje natuurlijk.![]()
En voor jou is de bandenmaat gewoon te smal om poserwaardig te zijn.![]()
Neem dan die Aprilia RS-125 voor 400 pleuro.Daar gaat een 150 band om.............
Bovendien heeft die goede kuipdelen.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:21 schreef Makster het volgende:
Zwijg pishoer, ik laat me niet 2 maal het zwijgen op leggen op Fok![]()
![]()
Wat heb je allemaal voor plannen dan:? Snap er geen arie meer van![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een vastgelopen Aprilia AF1.![]()
[afbeelding]
Noot van de redactie: Pic is een voorbeeldje van het model.
JA ik ken dat topic van Edjek, ofzo iets, topwerk, maar wat wil jij is de vraagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik begin een motorsloperij, zo eentje waar OPM dat achterwiel gesheft heeft.![]()
Nee, een upside down voorvork met kroonplaat en t-stuk is nagenoeg altijd pas te maken op een brik.
En check hoe dik een RS125 vork zelfs bij een CB500 staat.![]()
[afbeelding]
Daarna moet je een wiel e.d. nog pas gaan maken, remmen, etc.
Makkelijker als je het compleet koopt.![]()
Ik verwacht wel wat polijst en schoonmaak werk aan die AF1...lekke vorkpoot misschien.
Maar dat kan niet boeien lijkt mij....
Een XJ550 die stoppies kan maken.![]()
Check laatste regel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:33 schreef Makster het volgende:
JA ik ken dat topic van Edjek, ofzo iets, topwerk, maar wat wil jij is de vraag
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe verzint die gast het>> http://www.weebls-stuff.com/toons/one+million+years+bc/
Ik ben de draad een beetje kwijt, maar ehh... hoeveel project fietsjes heb je nu lopen en hoeveel motoren heb je daar inmiddels voorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik begin een motorsloperij, zo eentje waar OPM dat achterwiel gesheft heeft.![]()
Nee, een upside down voorvork met kroonplaat en t-stuk is nagenoeg altijd pas te maken op een brik.
En check hoe dik een RS125 vork zelfs bij een CB500 staat.![]()
[afbeelding]
Daarna moet je een wiel e.d. nog pas gaan maken, remmen, etc.
Makkelijker als je het compleet koopt.![]()
Ik verwacht wel wat polijst en schoonmaak werk aan die AF1...lekke vorkpoot misschien.
Maar dat kan niet boeien lijkt mij....
Een XJ550 die stoppies kan maken.![]()
Hadden ze mijn maat had ik het zeer waarschijnlijk gekocht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Check laatste regel.Mits de XJ goed is, sheffen we er een AF1 voorvork en eenzijdig achterwiel op.
![]()
Als ik het goed doe, maak ik e.a. pas, en breng daarna het frame naar de spuiter, en schroef dan pas alles definitief vast.Bennik voor 500 euro klaar.
@Rib-i.![]()
Nice boots voor Alaska of Siberiëquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:32 schreef Rib-i het volgende:
Wel mooie porno cross laarzen gezien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas maatje 44![]()
Hoe jong ben jij ook alweer?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:46 schreef Rib-i het volgende:
Voor het geval ik in mijn midlife crisis ook nog een SM zou kopen
Los wiel, losse voorvork, remschijven, achterbrug, achterwiel. Daar staan bedragen voor tussen de 75 en 125 euro per onderdeel. Beter koop je dan een fiets in één keer op. Alleen moet je het dan wel kunnen vervoeren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik ben de draad een beetje kwijt, maar ehh... hoeveel project fietsjes heb je nu lopen en hoeveel motoren heb je daar inmiddels voor
Zit inderdaad een binnenschoen inquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nice boots voor Alaska of Siberië![]()
![]()
Op midlife crisis nivoquote:
Licht sportief bandje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:36 schreef MouseOver het volgende:
Alleen dat achterbandje begint me steeds meer te storen. Denk dat ik daar gelijk een nieuwe opleg want dit voelt toch niet helemaal safe aan. Deze verpats ik op marktplaats wel aan iemand die de achterband van z'n MB hendig sjiek kapotgeslipt heeft.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Los wiel, losse voorvork, remschijven, achterbrug, achterwiel. Daar staan bedragen voor tussen de 75 en 125 euro per onderdeel. Beter koop je dan een fiets in één keer op. Alleen moet je het dan wel kunnen vervoeren.![]()
De meeste upside down vorken vragen ze overigens al 250 euro voor, en zoals je zelf al constateerde heb je dan nog veul nodig om het compleet te maken, wielen, remmen, stuur.![]()
Maar de kwestie is inderdaad, wat wordt de project motor, en welke de donor van de onderdelen.
Heb je de XJ inmiddels binnen of zijn ze de sleuteltjes nog steeds kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb iets voorbij zien schieten maar door de drukte ben ik het eventjes kwijt![]()
Ik had ook nog een bloedmooie ZZR600 voor 1.400 euro voor je gepost.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Rib-i het volgende:
Heb je de XJ inmiddels binnen of zijn ze de sleuteltjes nog steeds kwijt![]()
Ik heb iets voorbij zien schieten maar door de drukte ben ik het eventjes kwijt![]()
quote:verderrrr...die kerel waar ik hem van heb, en van wie ik het tankdopsleuteltje nog moet krijgen, die moest zo nodig een weekje karperen
da's gewoon even vluchten voor je vrouw en kinderen voor de verstaanders onder ons he
zodra ik dat ding te pakken heb komt ie jou kant op hoor. maar wil hem niet zonder afleveren.
wat de wielen betreft...die zijn wel huge inderdaad, maar dat komt in principe het rijcomfort alleen maar ten goede toch, minder last van hobbels en bobbels:?
het stuurtje vond ik een beetje eng smal en hoog, daar zou ik nooit fatsoenlijk mee kunnen rijden.
grappig detail verder.....er zitten 2 toeters op dat ding|(|( god only knows why.
maar goed, het apparaat loopt wel netjes en als ik het zo bekijk ga jij er iets moois van maken en dat vind ik dan wel weer leuk om te volgen.
ik hou je op de hoogte worldbeater. groet zxr(on)
De 2de of de 3dequote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:53 schreef Rib-i het volgende:
Op midlife crisis nivo
Ik ben wel op zoek naar een blok, ook de oplossing die jij gebruikt, nl. een hele motor kopen, heb ik aan gedacht. Maar volgens meerdere mensen moet ik niet dezelfde type kopen (E) omdat die allemaal een probleem met de bak hebben. Als ik het ga maken moet ik 5 tandwielen vervangen omdat er een modificatie op de bak is geweest.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
Omruilaanbod....
[afbeelding]
+ ¤ 2.000 euro. Blijkt een motorzaak namelijk.
Alle FZ750's staan bij partikulieren, en de meeste Kawa's bij dealers.![]()
Hier mogen ze nog 1.000 euro bijdoen.![]()
Uhmmm.... jouw definitie gaf alleen maar een begin aan, > 23. Hoe de stages zijn samengesteld weet jij alleenquote:
Was het een toernooi met 1 deelnemerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:25 schreef Makster het volgende:
Pepsel. goed bezig
Wisten jullie dat er een nederlands kampioen MArio Kart bestondIk ook niet tot net, die gast die mijn xbox gekocht heeft was dus vroegah ned kampioen MArio Kart
![]()
Mooie timing, ik kom net binnenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Licht sportief bandje.Wel 110 breed achter.
![]()
[afbeelding]
Bikegegevens.
2de midlife is rond de 40/50 jaar..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:29 schreef Rib-i het volgende:
Uhmmm.... jouw definitie gaf alleen maar een begin aan, > 23. Hoe de stages zijn samengesteld weet jij alleen![]()
Jouw verhalen, zo gaar hequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:25 schreef Makster het volgende:
Pepsel. goed bezig
Wisten jullie dat er een nederlands kampioen MArio Kart bestondIk ook niet tot net, die gast die mijn xbox gekocht heeft was dus vroegah ned kampioen MArio Kart
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:35 schreef worldpimber het volgende:
2de midlife is rond de 40/50 jaar..![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22tweede+midlife%22&meta=
quote:Midlife Crisis is a song by the alternative metal band Faith No More, from their fourth studio album Angel Dust. According to singer Mike Patton "The song is based on a lot of observation and a lot of speculation. But in sort of a pointed way its kind of about Madonna... I think it was a particular time where I was being bombarded with her image on TV and in magazines and her whole schtick kind of speaks to me in that way... like she's going through some sort of problem. It seems she's getting a bit desperate."
Patton has also denied that the song is about having a midlife crisis, as he didn't know what one would feel like, but says "it's more about creating false emotion, being emotional, dwelling on your emotions and in a sense inventing them."
"Midlife Crisis" is featured on the soundtracks for Tony Hawk's Underground 2 and Grand Theft Auto: San Andreas.
dat heet dus anders hèH.quote:
quote:Quarterlifecrisis: de vervroegde midlife
De midlifecrisis is aan het vervroegen. Ook mensen rond hun dertigste worden tegenwoordig overweldigd door een identiteitscrisis. Eén die veroorzaakt zou worden door de overvloed aan keuzen die men heeft en het besef, dat men steeds meer verantwoordelijkheden krijgt: de quarterlifecrisis (Planet Internet, 20-02-2005). De oorzaak van deze crisis wijdt men voor een groot deel aan de economische welvaart, waarin deze generatie is opgegroeid. Veel dertigers komen, onder andere doordat ze al vroeg carrière maken eerder op het punt, dat ze vragen en waarden omtrent zingeving tegen het licht gaan houden. Doordat ze altijd over relatief veel geld hebben kunnen beschikken en dit hebben kunnen besteden aan vakanties en materiële zaken, gaan deze steeds minder betekenen en komt de oppervlakkigheid ervan aan het licht. Hierdoor neemt de onrust toe: 'is dit nu alles?'
110 is goed zatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:34 schreef MouseOver het volgende:
Mooie timing, ik kom net binnen
110 is toch best aardig voor zo'n überbrommer, of had je wat breders in gedachten
Eerste dus, goed dat ik het weetquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
2de midlife is rond de 40/50 jaar..![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22tweede+midlife%22&meta=![]()
Klik Telefoonnummer wil ik je wel sms-en en als Mr. Kawa het niet heeft kan ik wel gaan zoeken.quote:Heb je trouwens veel contact met slopen enzo, nu heb ik misschien toch dat kawalinkje nodigIk ben gister langs de dealer gegaan om een nieuw stationair kabeltje + dat knopje te bestellen... 50 euro
![]()
![]()
Toch maar eens op zoek gaan naar een sloopkabeltje ofzo
Dat is dan toch wel de eerste nietwaar?quote:Het kinderdagverblijf organiseerde gisteren een avond over de kleuterpuberteit. Van tevoren vond ik het maar onzin. Het bleek echter een onzinterm te zijn voor een ontwikkeling die alle kinderen doormaken. Namelijk het ontdekken van hun eigen willetje. Dit gaat gepaard met "nee-zeggen" , ongehoorzaamheid en driftbuien. Bij Jesse merk ik nog niet veel van deze ontwikkeling. Oké, hij zegt overal nee op, maar dat vindt ik wel schattig. Hij doet dingen die niet mogen en van het weekend heeft hij me twee keer gebeten. Maar vervolgens krijg ik een kusje omdat hij ziet dat het pijn me doet. Wat ik gisteravond geleerd heb dat ik niet alleen moet zeggen dat iets niet mag maar ook waarom het niet mag. En je mag niet boos worden, alleen boos spelen. Maar dat is moeilijk!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:47 schreef MouseOver het volgende:
Allemaal woelige perioden in je leven. Net als
[..]
Dat is dan toch wel de eerste nietwaar?
Kappe pisvlek, ik zoek ze toch minimaal 21+ ..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekkerrr ding voor Kartjuh.. jong enzo.![]()
een kind wat de moeder bijt heeft geen tanden meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:47 schreef MouseOver het volgende:
Allemaal woelige perioden in je leven. Net als
[..]
Dat is dan toch wel de eerste nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |