Paul Craig Roberts is an economist and a nationally syndicated columnist for Creator's Syndicate. He served as an Assistant Secretary of the Treasury in the Reagan Administration. He is a former editor and columnist for the Wall Street Journal, Business Week, and Scripps Howard News Service. He is a graduate of the Georgia Institute of Technology and he holds a Ph.D. from the University of Virginia. He was a post-graduate at the University of California, Berkeley, and Oxford University where he was a member of Merton College. He is considered to be a Reagan conservative.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Onzin. Michael Moore heeft zijn film ook niet binnen 2 dagen na 9/11 gemaakt.
Daarnaast zijn er in Amerika, zoals je zelf ook al zegt, wetten die openbaarheid van bestuur moeten geven.
Journalisten over de hele wereld hebben genoeg kans en tijd om dergelijke verhalen te onderzoeken.
Als iemand met duidelijke bewijzen kan komen dat 9/11 een complot is, en die duidelijke bewijzen zouden er zijn volgens diverse mensen, dan zouden er ongetwijfeld wel een paar journalisten hun baan voor op het spel zetten. Ontmaskeren dat overheid een paar duizend burgers heeft vermoord, dat wil elke journalist wel. Of het nou iemand van de Washington Post, Zembla of het Groenlands sufferdje is.
Als jij niet al diverse malen duidelijke onderzoeken aan de kant had geschoven, zou ik misschien wat van die opmerking aantrekken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:24 schreef pietje77 het volgende:
Wel grappig om iemand alles te zien uitsluiten wat ook maar iets met conspiracy te maken heeft ongeacht wat de feiten zijn en dan andere mensen niet objectief noemt omdat hun "geloof" al vast zou staan.
Nouja betrokken, ik dacht dat hij enkel claimde dat de CIA ervan op de hoogte was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:00 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Ben je bekend met het verhaal van Gary Webb over Iran Contra, de CIA en drugssmokkel waarin hij in de jaren tachtig artikelen schreef waarin hij bewees dat de CIA betrokken was bij het verspreiden van cocaine in Amerikaanse steden?
Dit is de versie die Gary Webb van het verhaal geeft.quote:Hij werkte toen voor de krant "mercury news" die dit in eerste instantie een topverhaal vond en die Gary Webb de mogelijkheid gaf een internetpagina bij te houden en verschillende publicatie in de krant te geven. De rest van de media hebben zijn karakter en verhaal compleet afgemaakt en de mercury news onder druk gezet om het verhaal te ontkennen. Gary Webb is uiteindelijk ontslagen en kwam bijna nergens meer aan een baan. Hij heeft zijn werk in boekvorm gepubliceerd en heeft nu op alle punten gelijk gekregen. Alleen is dit nog nauwelijks bekend in de mainstream media. Tot zover het vertrouwen in de media.
Pfff...quote:Michael Moore en die onderzoeker van Watergate zijn niets meer dan gatekeepers. Ze brengen informatie naar buiten waarvan de overheid wil dat het naar buiten komt. Bij de vraag aan Michael Moore waarom hij niet dieper gezocht heeft kwam het antwoord dat dat unamerican zou zijn.
Right... de laatste versie van het eigen onderzoek van de CIA geeft het op de hoogte zijn toe, niet wie en tot hoever. Verder zijn er andere onderzoeken en ooggetuigenverslagen die bewijzen dat tot diep in de regering men op de hoogte was van de drugssmokkel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:33 schreef gorgg het volgende:
[..]
Nouja betrokken, ik dacht dat hij enkel claimde dat de CIA ervan op de hoogte was.
[..]
Dit is de versie die Gary Webb van het verhaal geeft.
Geen enkel onderzoek (en dat waren er toch een heleboel) nav zijn beweringen leverde enig resultaat op. Geen enkel onderzoek kon zijn bevindingen staven.
Mss. had dat er dus iets mee te maken...
Het is zo simpel als dat jij het maakt. Leg mij geen woorden in de mond a.u.b.quote:[..]
Pfff...
Iedereen die de versie van mijn wereldbeeld ziet is een held. Al de anderen brengen leugens uit onder druk van de NWO/Reptillians/Joden/Int. Bankiers/Neocons/....
Wat kan de wereld toch heerlijk simpel zijn, hé.
Geweldig hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:24 schreef pietje77 het volgende:
http://www.channel4.com/n(...)torypage.jsp?id=1656 (bush and blair plan conspiracy to frame saddam, ze wisten dat er niks was immers)
Maar om nou te denken dat deze mannen complotten beramen gaat dan weer te ver.quote:President Bush to Tony Blair: "The US was thinking of flying U2 reconnaissance aircraft with fighter cover over Iraq, painted in UN colours. If Saddam fired on them, he would be in breach"
Nee idd. Ik snap jou totaal niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:45 schreef pietje77 het volgende:
Je snapt het niet he calvobbes....
Het is een waterdichte zaak, letterlijk zoals in mijn "huis-quote"staat, de keiharde waarheid/werkelijkheid is gruwelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Geweldig he
[..]
Maar om nou te denken dat deze mannen complotten beramen gaat dan weer te ver.
Sorry hoor ik kan me niet inhouden...![]()
helemaal gezien JFKII google.video en eigenlijk heel de geschiedenis...quote:"Bush: "It was also possible that a defector could be brought out who would give a public presentation about Saddam's WMD, and there was also a small possibility that Saddam would be assassinated."
In 911 Mysteries laten ze andere CDs zien en daar wordt WELDEGELIJK de term Pull it gebruikt. En niet bij eentje maar bij meerdere CDs. Dus geen term bij CD is bullshit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Pull it = geen term voor het met explosieven neerhalen van een gebouw dat is een FEIT!
[..]
Dat is wel waar. Alleen het jammere is dat onze Volkskrant/Trouw/Elsevier/HP Tijd en weet ik veel meer toch echt wel die "vervalste" nieuwsfeiten gaan gebruiken. komt van government dus waarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:14 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ook dat is geen bewijs dat 9/11 een complot was. De basis voor die complottheorie blijkt toch steeds vaker vermoedens. aannames en redenaties te zijn. Geen keiharde feiten.
Dankzij internet en mensen als Michael Moore zijn er ondertussen genoeg alternatieven voor de Amerikaanse berichtgeving.
Als iemand duidelijk aan kan tonen dat 9/11 een groot complot is, dan zullen Volkskrant, Trouw, Elsevier, HP de Tijd, RTLnieuws, NOVA of welke zender, krant, internetsite dat echt wel duidelijk melden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:32 schreef Lambiekje het volgende:
Dat is wel waar. Alleen het jammere is dat onze Volkskrant/Trouw/Elsevier/HP Tijd en weet ik veel meer toch echt wel die "vervalste" nieuwsfeiten gaan gebruiken. komt van government dus waar![]()
Wederom een hypocriet verwijt.quote:Het wordt my wel steeds duildelijker. Jy leeft in de Wereld van Oz. Neemt niet de tijd om naar globale videos te kijken en blijft bij dezelfde debunkmateriaal, wat aperte bullshit en halvewaarheden is.
Ik vind het eigenlijk vreemd en hypocriet dat de seksschandealen van poltici meer aandacht krijgen dan de oorlogsmisdaden die ze plegen. 1 groot rookgordijn om de massa af te houden van de nog ernstiger grootschaliger zaken. Waarbij ik natuurlijk helemaal niet wil zeggen dat dit geen ernstige zaak is.quote:
Ik heb n aantal dvd's van Icke over dit onderwerp. Denk dat 'n hele hoop shit in de wereld (incl 9-11)i.d.d. o.a. daar zijn oorsprong heeft, maar daar zijn andere topics voor zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:05 schreef pietje77 het volgende:
ai, The Bohemian Grove is niet niks, mogen geen vrouwen komen, gay prostitutes met al onze wereldleiders, die in "der naki door de bossen rennen" en een stenen uil van 30 meter in de fik steken tijdens de "crematie van care".
foto's van Nixon en Reagan als mannetjes daar etc etc Nixon en david gergen geven het toe, en er gebeurd nog veeeel meeer daar...
check je het eens?, want volgens Nixon quote: "anybody can be president but not anybody can become the bohemian president" wil het hier weghalen, al is er net zoveel als over 9-11...
Het lijkt erop dat daar de echte macht zich daar centreerd buiten alle zicht..
Dacht je dat nu echt ....?!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als iemand duidelijk aan kan tonen dat 9/11 een groot complot is, dan zullen Volkskrant, Trouw, Elsevier, HP de Tijd, RTLnieuws, NOVA of welke zender, krant, internetsite dat echt wel duidelijk melden.
Die luisteren echt niet alleen maar naar wat de overheid zegt. En zeker niet naar wat de Amerikaanse overheid zegt.
[..]
mmm wel erg toevallig allemaal met het papiergeld. Wist alleen van het 20biljet met de torens. Maar wat een dingen tonen de biljetten als je ze vouwt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:05 schreef pietje77 het volgende:
ai, The Bohemian Grove is niet niks, mogen geen vrouwen komen, gay prostitutes met al onze wereldleiders, die in "der naki door de bossen rennen" en een stenen uil van 30 meter in de fik steken tijdens de "crematie van care".
foto's van Nixon en Reagan als mannetjes daar etc etc Nixon en david gergen geven het toe, en er gebeurd nog veeeel meeer daar...
check je het eens?, want volgens Nixon quote: "anybody can be president but not anybody can become the bohemian president" wil het hier weghalen, al is er net zoveel als over 9-11...
Het lijkt erop dat daar de echte macht zich daar centreerd buiten alle zicht..
helaas hebben de mensen van de 9-11 inside job natuurlijk ongekende connecties en maken deel uit van een veel groter (ouder) plan.
http://www.youtube.com/watch?v=Rc7i0wCFf8g ( 11 sept. 1990.... ) eerste referentie NWO.
Het nieuwe 20$ biljet kun je vouwen als pentagon en WTC na de aanslag ( al heb ik dat niet zelf geprobeerd) bv. http://www.glennbeck.com/news/05172002.shtml en????
zo heb ik nog veel meer gedocumenteerde dingen uit de oudheid dat ze (geheime genootschappen/ free masons altijd posities in de advocatuur, rechtbank, politie, politiek, bank, ARCHITECTUUR (washington, frankrijk etc etc)etc etc nastreven en bemachtigen waardoor ze de kern controleren, vrij uitvoerig gedocumenteerd.
P.S. icke heb ik ook weleens wat van gezien, maar persoonlijk kan ik maar een klein stukje met hem mee, tot het shape-shifting zeg maar.. al zou die man goed geniaal kunnen zijn met zijn dimensies... hoewel je hem eigenlijk niet mag associeren met de bohemian occult, dat zou er voor anderen misschien aan af doen zeg maar..
deze foto's zullen toch ook inmiddels wel bekent zijn? HOW ABOUT THESE FOTO'S HUH? (de pagina's vliegen zo snel vol met reacties - verbaas me altijd hoe snel mensen de documentaires/links gelezen hebben)
Jij kijkt zeker zeer selectief naar het nieuws he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:29 schreef Lambiekje het volgende:
Martelgevangenissen is een goed voorbeeld. Amnesty had het aangekaart (dacht ik.), door de media werd er lacherig over gedaan. van ach zoiets bestaat niet, wij zijn mensenlievend.
Bron?quote:Maar geloof gerust wat de Volkskrant verkondigd. Die krant heeft bij my afgedaan. Eigenlijk al vanaf het moment dat krant was aangeklaagt bij Raad van Journalistiek.
JIj ziet dat toch niet als bewijs dat 9/11 een complot is he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:31 schreef Lambiekje het volgende:
mmm wel erg toevallig allemaal met het papiergeld. Wist alleen van het 20biljet met de torens. Maar wat een dingen tonen de biljetten als je ze vouwt.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:05 schreef pietje77 het volgende:
Het nieuwe 20$ biljet kun je vouwen als pentagon en WTC na de aanslag ( al heb ik dat niet zelf geprobeerd) bv. http://www.glennbeck.com/news/05172002.shtml en????
Het begrip sarcasme is jullie totaal vreemd, niet ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mmm wel erg toevallig allemaal met het papiergeld. Wist alleen van het 20biljet met de torens. Maar wat een dingen tonen de biljetten als je ze vouwt.![]()
Dit is tot nu toe wel de meest duidelijk bewijs.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
JIj ziet dat toch niet als bewijs dat 9/11 een complot is he?
Tuurlijk weet ik wel dat Martelgevangenissen bekend was voordat bush het echt toegaf. Maar er is wel degelijk lacherige over gedaan in de kranten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker zeer selectief naar het nieuws he?
Zowel de misstanden in Abu Graib als de CIA gevangenissen in Europa zijn al lang voordat Amerika er zelf over begon aangekaart in de media.
Als je dat al als voorbeeld gebruikt en er compleet naast zit, dan geeft het wel duidelijk aan dat jij je maar door één ding laat leiden: De Amerikaanse overheid en de media zijn niet te vertrouwen.
[..]
Bron?
Waarom werden ze aangeklaagd en wat was het oordeel?
Overigens gebruik ik niet alleen de Volkskrant als bron....
Dit meen je werkelijk serieus he ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar geeft toe het is wel erg apart dat oplopend van bedrag status van WTC is aangegeven
Jaquote:
Onze ministers wisten het pas zeker toen Amerika het zelf toegaf. Gelukkig is de overheid niet zo makkelijk in het oordelen en veroordelen als sommige mensen hier...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:51 schreef Lambiekje het volgende:
Dan blijft nog steeds maf dat pas nadat gezegd onze ministers op hun achterpoten staan. Kennelijk hebben wij met Internet meer info dan die incompentente politici in Den Haag.
Zo heb ik er nog wel een paar....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef Lambiekje het volgende:
Maar kennelijk vind jy het niet curieus. Het US geldt speelt een hele grote rol binnen alles. Maar ach het is natuurlijk allemaal kolder.
Je moet het ook niet overschatten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:28 schreef Lambiekje het volgende:
Kijk en huiverSymoboliek, Tarot en stuff moet je niet onderschatten
Misschien .maar waarom zitten er dan zo onnoemelijk veel verborgen symboliek ?!! Je kan er wel lachiger overdoen. Maar ik ben bang dat de Illuminati er bloed serieus mee bezig geweest is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je moet het ook niet overschatten.
Omdat verschillende mensen dat willen zien...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:40 schreef Lambiekje het volgende:
Misschien .maar waarom zitten er dan zo onnoemelijk veel verborgen symboliek ?!!
Achja... Daar zijn ze weer....quote:Maar ik ben bang dat de Illuminati er bloed serieus mee bezig geweest is.
zucht. Je staat ook helemaal nergens voor open. Ontkenning van Symboliek:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat verschillende mensen dat willen zien...
Ze hebben geen overtuigend bewijs voor wat ze beweren, dan halen ze er maar zoiets bij.
Volgens mij zijn die dollarbiljetten waar je dat mee kunt van voor de WTC gebouwen.
Als je denkt dat er opzet in het spel is en dat ze dat verstoppen in een dollarbiljet, dan zou je dus spreken van marsmannetjes ofzo die de toekomst kunnen voorspellen.
Vind je het gek dat mensen daar lacherig over doen?
[..]
Achja... Daar zijn ze weer....
Volgens mij ben je erg snel bang....
Wanneer zijn die dollarbiljetten ontworpen? Volgens mij al ver voor er überhaupt een WTC was, als ze er dan al een verborgen boodschap over het wTC in hebben gestopt, dan zien ze wel bijzonder ver vooruit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zucht. Je staat ook helemaal nergens voor open. Ontkenning van Symboliek:
Pietje77 rijtje met Nee -antwoorden kan weer verder uitgebreid.
Ja wel hoor. Maar niet voor onzin verhalen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:11 schreef Lambiekje het volgende:
zucht. Je staat ook helemaal nergens voor open.
Ik ontken niet dat het een mooi symbool is. Ik ben er alleen van overtuigd dat het vouwen van dollarbiljetten en wat je dan kunt maken NIKS met een eventueel complot rond 9/11 te maken. Het is gewoon waardeloos bewijs.quote:Ontkenning van Symboliek:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja wel hoor. Maar niet voor onzin verhalen.
Kom eens met een duidelijk en geloofwaardig verhaal
[..]
Ik ontken niet dat het een mooi symbool is. Ik ben er alleen van overtuigd dat het vouwen van dollarbiljetten en wat je dan kunt maken NIKS met een eventueel complot rond 9/11 te maken. Het is gewoon waardeloos bewijs.
Ik snap ook niet dat jij en anderen hier mee op de proppen moeten komen. Er is volgens jou en pietje zoveel bewijs dat 9/11 een complot was. En dan kom je aanzetten met een origami cursus dollarbiljetten
They is natuurlijk de brandweer, hoe moeilijk is dat te begrijpen? Zij wisten niet zeker of ze het gebouw kunden behouden en zijn namen de beslissin om zich terug te trekken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef atmosphere1 het volgende:
Die quote kan ook al voor die zin zijn gestopt .
'They made that decision " daar quote silverstein niet meer wat hij tegen de commandant zei "they' kan toch niet naar de commandant verwijzen ? Wie zijn "they"?
Nog iets wat opmerkelijk is :
[..]
Waarom dan weer die Silverstein quote aanhalen in een discussie over of het WTC7 wel of niet opgeblazen is? Beetje onzinnig toch als je al weet dat het niet voor het opblazen staat? Maar misschien maakt dit het duidelijker:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef atmosphere1 het volgende:
Dat Pull it niet staat voor gebruik van explosieven zie ik ook als een feit. Dat het wel zo is heb ik dus ook nooit beweerd !!! Maar dat het betekend "de brandweer terug trekken" vind ik ook raar . Hij heeft het over iets enkelvoudigs . Hoe moet ik dat zien ? "it" is dan de fire department?
It is ook het gebouw waar ze zich zich uit of uit de omgeving van moesten terugtrekken. Silverstein had ook kunnen zeggen pull out it of pull out. Dan was deze hele discussie niet nodig geweest, eigenlijk is de hele Silverstein quote ook overbodig omdat pull dus niet staat voor het met explosieven neerhalen van een gebouw.quote:Het lijkt mij dat Silverstein het over het gebouw heeft, hetgeen niet zo vreemd is gezien het feit dat hij de eigenaar is.
Hoe kom je daarbij, bewijs? Wat dacht je van de honderden brandweermensen die met reddingsoperaties bezig waren rond het WTC? Zie de tientallen brandweermannen quotes over dat ze zich moesten terugtrekken, waar die nu weer negeren?quote:De brandweer was al lang pleite ,zegt oa FEMA Wat viel er nog aan brandweer mensen te evacueren dan ?
Je weet niet meer wat je erop moet zeggen, maar je wilt nog wel reageren?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:39 schreef Lambiekje het volgende:
![]()
We kunnen de criminele connecties en misstanden ook wat dichter bij huis zoeken hoor..quote:Op zondag 8 oktober 2006 06:55 schreef pietje77 het volgende:
ja, als mensen na 4 jaar voor het eerst horen van WTC7 etc etc etc etc etc moet er nog welwat informatie verspreid worden)
Maar mondje dicht hoor pers, want dit hoeven wij toch allemaal niet te weten.quote:Uruzgan; Kill and Destroy missie voor Shell.
Nederland werd vakkundig om de tuin geleid in aanloop naar het besluit troepen te sturen naar Uruzgan. Het echte motief voor de inval in Afghanistan wordt tot op de dag van vandaag nog altijd verheimelijkt. De regering bestempelde cruciale informatie tot geheim, zoals het feit dat Koninklijke Shell belang had bij de uitzending van troepen en de inlichtingenrapporten uit Afghanistan waaruit de ware aard van de missie opgemaakt kon worden. Een open en eerlijk publiek debat werd zo gesmoord. De wijze waarop de missie in Uruzgan zich ontplooit verschilt nu reeds fundamenteel van een ‘peacekeeping’
mission zoals beschreven in de brief van 22 december van de regering.
En in plaats dat het Nederlandse journaille de Tony Blair van de Lage Landen na afloop eens flink aan de tand voelde, papegaaiden ze de zouteloze tekstjes die hij opzei klakkeloos na: ‘humanitaire missie’, ‘iets doen voor de Afghaanse bevolking’, ‘een behoorlijk bestuur opbouwen’, ‘internationale solidariteit’, ‘internationale rechtsorde’ en last but not least ‘11 september.’
Nursultan was een concessie die al sinds jaren hoog op het verlanglijstje van de Amerikanen stond. Dat ze hem uiteindelijk aan de Koninklijke Shell lieten roept vragen op; want voor wat hoort wat, niet? Zeker in dat wereldje.
Met het verhaal dat Bot net één uur eerder in Astana aankwam dan Dick Cheney en zo de concessie voor diens neus wegkaapte, probeerde de voorlichter van de minister gehaast de aandacht af te leiden.
De vraag is wie sloot zich in dat Haagsche kamertje op met een aantal hotemetoten van de internationale graaimaffia; Wouter Bos van de PvdA, of Wouter Bos van de Koninklijke Shell?
Is de deal tussen de Shell, president Nazarbajev en Dick Cheney daar ter sprake gekomen? En is Wouter toen duidelijk gemaakt dat het contract voor de Shell alleen door zou gaan als Nederland een aantal legerbasissen langs de route van de pijpleiding zou aangeleggen en bemannen? Is hem daarbij toen niet helder geworden dat het een koloniale missie zou gaan worden en geen opbouwmissie? Moet haast wel.
http://www.ditkannietwaarzijn.nl/?p=291#more-291
edit;quote:Het kan niet anders of de betrokken politici moeten zich van meet af van bewust zijn geweest dat de Nederlandse troepen op hun missie werden gezonden om een corridor voor de Trans-Afghaanse gas- en oliepijpleiding veilig te stellen en de bewoners van de regio met gebruik van militaire dwang de wet van de olie-industrie op te leggen.
Wie bij de komende verkiezingen op één van de verantwoordelijke partijen stemt, weet bij deze waaraan hij of zij zich medeplichtig maakt.
Nee meer dat jy denkt dat het WTC orgami nog mijn laaste strohalm is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 06:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je weet niet meer wat je erop moet zeggen, maar je wilt nog wel reageren?
Prachtig hoe onze kranten de boel weer verdoezeld hebben. En nu mondjes maat weer wat dingetjes loslaten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
We kunnen de criminele connecties en misstanden ook wat dichter bij huis zoeken hoor..
[..]
Maar mondje dicht hoor pers, want dit hoeven wij toch allemaal niet te weten.
[..]
edit;
En ik lees net op teletekst; Marijnissen ; " Als je op mij stemt krijg je Bos als premier erbij "![]()
Dag Jan...
Dit kan niet waar zijn..
Een bijdrage van Hannus.quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:12 schreef Resonancer het volgende:
Maar mondje dicht hoor pers, want dit hoeven wij toch allemaal niet te weten.
[..]
N bijdrage van...Marjorie Cohn, a professor of law at Thomas Jefferson School of Law in San Diego, is executive vice president of the National Lawyers Guild.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:01 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Een bijdrage van Hannus.![]()
Kijk, net als dat lambiekje roept dat kranten bepaalde dingen niet publiceren kan ik ook roepen dat complotgelovers zulke verhalen als zoete koek slikken, het past namelijk perfect in hun straatje.
Zoete koek ? Bittere pil.quote:The business is in Iraq. Since April 2001, the public interest group Judicial Watch has sought public access to the proceedings of Cheney's energy task force meetings, under the Freedom of Information Act. Yet Cheney has fought tenaciously to keep them secret. On July 17, however, Judicial Watch secured some of the documents from the task force, which contain the smoking gun: "a map of Iraqi oilfields, pipelines, refineries and terminals, as well as 2 charts detailing Iraqi oil and gas projects" and "Foreign Suitors for Iraqi Oilfield Contracts." The documents are dated March 2001, two years before Bush invaded Iraq.
The Bush administration's October 2001 bombing of Afghanistan, although justified as a response to the September 11 attacks, was also part of U.S. oil strategy. Afghanistan never attacked the U.S. Yet, the U.S. and U.K. ousted the Taliban and secured Afghanistan for the construction of an oil pipeline from Turkmenistan, south through Afghanistan, to the Arabian Sea.
http://www.counterpunch.org/cohn07302003.html
Pipeline info:quote:Before the invasion of Iraq, Secretary of Defense Donald Rumsfeld sought to decouple oil access from regime change in Iraq, which, he said, had "nothing to do with oil, literally nothing to do with oil." Rumsfeld, Bush, Secretary of State Colin Powell, and National Security Advisor Condoleezza Rice all invoked Hussein's weapons of mass destruction and his ties to Al Qaeda, neither of which has materialized to date, as imminent threats to the security of the United States.
Wie slikt nu wat als zoete koek?!! Vertrouw maar fijn op die gluiperd van een Bos !quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:01 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Een bijdrage van Hannus.![]()
Kijk, net als dat lambiekje roept dat kranten bepaalde dingen niet publiceren kan ik ook roepen dat complotgelovers zulke verhalen als zoete koek slikken, het past namelijk perfect in hun straatje.
Een woordvoerster van larry silverstein verklaarde dat er ook nog brandweer mensen het gebouw aanwezig waren in tegnestelling tot wat het rapport beweerd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Waarom dan weer die Silverstein quote aanhalen in een discussie over of het WTC7 wel of niet opgeblazen is? Beetje onzinnig toch als je al weet dat het niet voor het opblazen staat? Maar misschien maakt dit het duidelijker:
They = de brandweer
Pull = zich terugtrekken uit een gebouw of omgeving
It = WTC7
They made that decision to pull = de brandweer nam de beslising om zich terug te trekken
[..]
It is ook het gebouw waar ze zich zich uit of uit de omgeving van moesten terugtrekken. Silverstein had ook kunnen zeggen pull out it of pull out. Dan was deze hele discussie niet nodig geweest, eigenlijk is de hele Silverstein quote ook overbodig omdat pull dus niet staat voor het met explosieven neerhalen van een gebouw.
[..]
Hoe kom je daarbij, bewijs? Wat dacht je van de honderden brandweermensen die met reddingsoperaties bezig waren rond het WTC? Zie de tientallen brandweermannen quotes over dat ze zich moesten terugtrekken, waar die nu weer negeren?
Amerika ontkende de martelpraktijken evenals men gewoon loog over de geheime CIA kampenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker zeer selectief naar het nieuws he?
Zowel de misstanden in Abu Graib als de CIA gevangenissen in Europa zijn al lang voordat Amerika er zelf over begon aangekaart in de media.
Als je dat al als voorbeeld gebruikt en er compleet naast zit, dan geeft het wel duidelijk aan dat jij je maar door één ding laat leiden: De Amerikaanse overheid en de media zijn niet te vertrouwen.
Ik ga voor de optie: Geen complot, wel een excuusquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:10 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
"Het is wel een complot , het is geen complot " , is beide te kort door de bocht geredeneerd.
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |