Ja, waarom niet Schumacher? Als Massa er voor blijft kost 't 2 punten voor de Duitser.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:05 schreef sanger het volgende:
Ferrari stuurt Massa als haas weg, zoals ze ooit (dacht 97) deden met Irvine.
die zal nodig zijn...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:08 schreef sanger het volgende:
zal vanmiddag alvast een deeltje 2 klaar zetten ben ik bang
Doordat Schumi op een andere pitstop strategie zal staan dan. Hierdoor weet hij alsnog voor Massa te eindigen. Schumi 2 stops, Massa 3 stops......quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, waarom niet Schumacher? Als Massa er voor blijft kost 't 2 punten voor de Duitser.
Zeer mooi inderdaad. Had dit niet verwacht om eerlijk te zijn. Dus hopen dat Fernando 'Jankzak' Alonso morgen achter de Trulli-train komt te zitten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:17 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi dat de Ferrari's op de eerste rij staan en de Toyota's als buffer hebben voor de Renaults.
en m er in zn enthousiasme/frustratie vol in peertquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:58 schreef ElmarO het volgende:
Zeer mooi inderdaad. Had dit niet verwacht om eerlijk te zijn. Dus hopen dat Fernando 'Jankzak' Alonso morgen achter de Trulli-train komt te zitten.![]()
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]
en m er in zn enthousiasme/frustratie vol in peert![]()
En dan zeggen ze nog wel dat die Japanse treinen zo op tijd rijden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:59 schreef dennistd het volgende:
Een Trulli-trein geeft je meer vertraging dan een NS-trein
Normaal wel ja, maar met een Italiaanse machinist nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En dan zeggen ze nog wel dat die Japanse treinen zo op tijd rijden.
Albers was tevreden over zichzelf ja. Mag 'ie? Daar had hij dan ook alle reden toe.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:19 schreef Bruce117 het volgende:
Albers![]()
![]()
Gedverdemme wat een vreselijk ventje.
Ja, je was niet slecht bezig vandaag, en ja het is zeker niet slecht dat je voor de beide Red Bull wagens staat.
Maar dat je dat in het interview zelf meerdere malen moet aanhalen.
quote:The other man to do a good job was Christijan Albers in his Spyker, who got out of Q1 and ended up 16th on the grid. He was helped, no doubt, by his Bridgestone tyres but Suzuka is a track that shows commitment on a stopwatch and Christijan looked very committed.
Uiteraard mag hij daar tevreden over zijn. En dat het geen slechte prestatie is, daar ben ik het zeker wel mee eens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:34 schreef roelofjan het volgende:
Het ideale scenario voor Ferrari, zelf de 1e startrij, en daarachter 2 Toyota's die het hele veld gaan ophouden...
[..]
Albers was tevreden over zichzelf ja. Mag 'ie? Daar had hij dan ook alle reden toe.
Hij was gewoon erg goed bezig, en slaat zo even een gat van 1,5 seconde naar z'n teamgenoot.
Hij heeft toch ook gelijk als hij zegt dat Suzuka een baan is waar de coureur een verschil kan maken?
Eens kijken wat grandprix.com over Albers zegt...
[..]
klopt, hij is wel flink arrogant zegquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Uiteraard mag hij daar tevreden over zijn. En dat het geen slechte prestatie is, daar ben ik het zeker wel mee eens.
Maar de manier waarop hij het in het interview overbrengt is naar mijn mening gewoon walgelijk.
Albersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Christijan Albers rijdt z'n teamgenoot het snot voor de ogen. Hij kwalificeert zich in een mindere auto (want is de Red Bull dit weekend nu echt minder dan de Spyker MF1? Ik zie namelijk Monteiro wél 'gewoon' achter de Red Bulls staan!!!) voor een aantal 'betere' coureurs (althans, dat wordt vaak beweerd door velen). Mág hij daar even blij mee zijn? Mág hij van zichzelf zeggen een goede/topprestatie te hebben neergezet?
En wat betreft zijn woorden dat Suzuka het verschil maakt qua rijderscapaciteiten: Daar heeft 'ie toch ook gewoon 100% gelijk? Én hij is gewoon een goede coureur met veel talent (misschien zelfs wel een toekomstige wereldtopper) die veel uit z'n wagen kan halen. Mág hij dan niet zeggen dat hij hier eindelijk eens heeft kunnen laten zien wat 'ie in huis heeft?
Betreffende het 'beste Nederlander' zijn.. Die hele vete wordt volgens mij, voorzover ik 'm überhaupt al gevolgd heb, toch voornamelijk opgeblazen door het Doornbos-kamp. Albers wil gewoon van iedereen winnen, 'Nederlander' of niet. Lijkt mij een gezonde instelling voor een coureur die de top wenst te bereiken.
Echt, dat velen hier Albers niet lief vinden, allemaal zelf weten.. Dat Doornbos (of een willekeurige andere coureur) in jullie opinie veel leuker, beter, charmanter of liever is.. Prima!
Maar hou eens op met dat zielige 'anti'-gedoe.. Zo erg overdreven, arrogant óf over-the-top was dit interview (en is de coureur Christijan Albers) namelijk helemaal niet!
Hopelijk kunnen morgen beide Nederlanders laten zien wat ze in huis hebben! Mocht er een top10 of zelfs puntenklassering inzitten, dan zal ik voor beide even hard juichen!![]()
Voorbeschouwing 06:00u, race 07:00u, TellSell 09:00u (oid)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:47 schreef FJD het volgende:
Ik moet toch vroeg opstaan en of dat nu 8u of 7u is maakt ook geen zak meer uit
Het begint toch wel pas om 7u he? Dat ik niet te laat inschakel
En dan moet ik toch wel lachen als ik dan lees dat Ferrari roept dat ze een eerlijke titelstrijd willen voeren.quote:Briatore noemt Massa 'een klein kind'
07 oktober 2006
Renault-teambaas Flavio Briatore heeft flink uitgehaald naar Ferrari-coureur Felipe Massa. Volgens Briatore heeft de Braziliaan met opzet Fernando Alonso gehinderd tijdens het laatste deel van de kwalificatie.
Briatore zei tegenover ITV: "Massa is iemand die dit soort dingen nou eenmaal doet. Massa is een klein kind, zowel letterlijk als figuurlijk."
In de kwalificatie voor de Italiaanse Grand Prix werd Alonso nog bestraft voor het ophouden van Massa. Briatore verwacht niet dat Massa dit keer bestraft wordt. "Felipe reed voor Alonso. Hij ging op zijn remmen staan en alles. We zullen dit aankaarten bij Charlie (Whiting, wedstrijdleider), maar er gebeurt toch niets."
Bron: F1 Racing
Dat bericht geloofde je hopelijk toch niet, he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan moet ik toch wel lachen als ik dan lees dat Ferrari roept dat ze een eerlijke titelstrijd willen voeren.
Ik heb de kwali niet gezien maar de vraag is natuurlijk of het uberhaupt waar is, je neemt het nml. al voor waar aan en refereert dan aan de eerlijke titelstrijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:50 schreef -Hans- het volgende:
En dan moet ik toch wel lachen als ik dan lees dat Ferrari roept dat ze een eerlijke titelstrijd willen voeren.
* -Hans- hoopt op een keiharde 1 - 2 voor Renault, maar het is dan wel te hopen dat de Michelin banden beter presteren tijdens de long-runs.
Nouja, ik ben alweer thuis en heb de rest opgenomen, dus ik heb alsnog alles wel kunnen zienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:55 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wij mannen kiezen voor het te laat komen hoor
Ja ey, 6 hè, en wel de 6 belangrijkste van de hele kwaliquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:27 schreef Spooky4u het volgende:
de rest??? dat was nog 3 minuten.
Een vos verleerd nou eenmaal niet zijn streken, en toen ik het bericht las had ik er al zo mijn twijfels over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:53 schreef ElmarO het volgende:
Dat bericht geloofde je hopelijk toch niet, he.Daar geloofde ik als Ferrari-fan zijnde al niks van. Hoe naïef dachten ze wel niet dat we waren?
De herhaling begint over 10 minuten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb de kwali niet gezien maar de vraag is natuurlijk of het uberhaupt waar is, je neemt het nml. al voor waar aan en refereert dan aan de eerlijke titelstrijd.
Maar goed ik heb de kwali niet gezien dus misschien is het wel echt zo
Ze zullen bij Renault nu helemaal pist-off zijn.quote:Massa not penalised at Suzuka
Saturday 7 Oktober at 13:49 : Renault officials spoke to the FIA's Charlie Whiting after qualifying at Suzuka, but the race director reportedly told the French team that Felipe Massa would not be penalised for impeding Fernando Alonso.
The incident occurred in the initial stages of final qualifying, where blue flags are not shown to slower cars because the top ten runners usually spend the first minutes 'burning' fuel rather than sprinting for fast times.
bron
Nopequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:41 schreef Spooky4u het volgende:
en je was niet 6 min te vroeg op je werk?
Ik vind hem daarom juist coolquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:54 schreef twi het volgende:
Ik kijk nu de herhaling. Dat interviewtje met Albers is dus precies waarom iedereen zo'n gigantische schijthekel aan dat pisventje heeft
Onterecht. Vooral het laatste zinnetje in het bericht:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:59 schreef -Hans- het volgende:
Ze zullen bij Renault nu helemaal pist-off zijn.![]()
![]()
Massa heeft Alonso toch opgehouden dus dat is ook niet netjes, er straf voor geven vind ik ook overdreven, maar ze hadden Alonso in Monza ook niet moeten straffen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Onterecht. Vooral het laatste zinnetje in het bericht:
The incident occurred in the initial stages of final qualifying, where blue flags are not shown to slower cars because the top ten runners usually spend the first minutes 'burning' fuel rather than sprinting for fast times.
In 15 ronden verbranden ze nog zoveel benzine dat Alonso in de eerste paar ronden toch geen snelste ronde neer had kunnen zetten. Het protest van Renault is dus niets meer dan het proberen Massa naar achteren te plaatsen en is niet erg netjes te noemen. Natuurlijk is zoals ik al zei in liefde en oorlog alles geoorloofd maar dat neemt niet weg dat dit niet netjes is
nee tuurlijk niet Massa = ferrari en ferrari wordt nooit gestraft door de FIA de FIA is net zo corrupt als Ferrariquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De herhaling begint over 10 minuten.![]()
Ik lees trouwens net dat Massa niet bestraft zal worden.
[..]
Ze zullen bij Renault nu helemaal pist-off zijn.![]()
![]()
Doe toch eens niet zo zielig man.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef WEST het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet Massa = ferrari en ferrari wordt nooit gestraft door de FIA de FIA is net zo corrupt als Ferrari
geef eerst maar een link danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:12 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Doe toch eens niet zo zielig man.
Lees even waarom hij niet gestraft word voordat je gelijk weer zo dom begint te blaten.
Pagina 6, dit topicquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:20 schreef WEST het volgende:
[..]
geef eerst maar een link dan![]()
een NL link, ik heb geen zin in vertaal werk na het nodige bier
die van mij loopt tot 3quote:
idd. Heb de beelden gezien en het is niets meer en minder dan een psychologisch spelletje. Maar ja, eigenlijk was dit net zo triest als de Monza affaire..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Onterecht. Vooral het laatste zinnetje in het bericht:
De letter F in FIA staat ook voor Ferrari.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef WEST het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet Massa = ferrari en ferrari wordt nooit gestraft door de FIA de FIA is net zo corrupt als Ferrari
juist ik kijk later op de avond wel ff, ben nu niet in staatquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De letter F in FIA staat ook voor Ferrari.
You GO girl!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |