abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 07:58:24 #241
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42446891
Le Grande Finale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iedereen 1 rondje (behalve Schumi)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42446894
Hhaha, Jordy heeft mijn avatar gevonden...Staat nu hier langs me:"Bom bom bom"
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:01:17 #243
65960 sanger
pi_42446896
Toyota!!!!!!!!!!!!!
pi_42446897
Mooi hoor!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:02:45 #245
65960 sanger
pi_42446900
Renault laat toch wel veel liggen hoor.

Toyota zal wel licht zijn, thuis GP goede kwali zetten
pi_42446901
1ste bocht morgen en MS ligt opP1
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:04:38 #247
65960 sanger
pi_42446902
Massa - Alonso sportief

Schumi - Alonso in gevecht
pi_42446905
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 08:04 schreef sanger het volgende:
Massa - Alonso sportief

Schumi - Alonso in gevecht
Zo wil ik het ook zien.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:05:19 #249
65960 sanger
pi_42446906
Ferrari stuurt Massa als haas weg, zoals ze ooit (dacht 97) deden met Irvine.
pi_42446910
we zullen het morgen zien.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:08:01 #251
65960 sanger
pi_42446916
inderdaad
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:08:26 #252
65960 sanger
pi_42446918
zal vanmiddag alvast een deeltje 2 klaar zetten ben ik bang
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:10:10 #253
862 Arcee
Look closer
pi_42446925
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 08:05 schreef sanger het volgende:
Ferrari stuurt Massa als haas weg, zoals ze ooit (dacht 97) deden met Irvine.
Ja, waarom niet Schumacher? Als Massa er voor blijft kost 't 2 punten voor de Duitser.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42446931
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 08:08 schreef sanger het volgende:
zal vanmiddag alvast een deeltje 2 klaar zetten ben ik bang
die zal nodig zijn...
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:11:19 #255
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_42446933
schumi
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:48:50 #256
65960 sanger
pi_42447093
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 08:10 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, waarom niet Schumacher? Als Massa er voor blijft kost 't 2 punten voor de Duitser.
Doordat Schumi op een andere pitstop strategie zal staan dan. Hierdoor weet hij alsnog voor Massa te eindigen. Schumi 2 stops, Massa 3 stops......

Zal eens kijken of ik een verslag kan vinden hoe het toen gng met Irvine als haas.
pi_42447247
Mooi dat de Ferrari's op de eerste rij staan en de Toyota's als buffer hebben voor de Renaults.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_42447265
Albers

Gedverdemme wat een vreselijk ventje.
Ja, je was niet slecht bezig vandaag, en ja het is zeker niet slecht dat je voor de beide Red Bull wagens staat.

Maar dat je dat in het interview zelf meerdere malen moet aanhalen.
pi_42447544
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:17 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi dat de Ferrari's op de eerste rij staan en de Toyota's als buffer hebben voor de Renaults.
Zeer mooi inderdaad. Had dit niet verwacht om eerlijk te zijn. Dus hopen dat Fernando 'Jankzak' Alonso morgen achter de Trulli-train komt te zitten.
pi_42447554
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:58 schreef ElmarO het volgende:
Zeer mooi inderdaad. Had dit niet verwacht om eerlijk te zijn. Dus hopen dat Fernando 'Jankzak' Alonso morgen achter de Trulli-train komt te zitten.
en m er in zn enthousiasme/frustratie vol in peert
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2006 @ 09:59:29 #261
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_42447556
Een Trulli-trein geeft je meer vertraging dan een NS-trein
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_42447589
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:59 schreef FJD het volgende:

[..]

en m er in zn enthousiasme/frustratie vol in peert
Ik ben voor.
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:59 schreef dennistd het volgende:
Een Trulli-trein geeft je meer vertraging dan een NS-trein
En dan zeggen ze nog wel dat die Japanse treinen zo op tijd rijden.
  Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2006 @ 10:05:08 #263
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_42447614
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:02 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En dan zeggen ze nog wel dat die Japanse treinen zo op tijd rijden.
Normaal wel ja, maar met een Italiaanse machinist niet
PM mij!
pi_42447999
Het ideale scenario voor Ferrari, zelf de 1e startrij, en daarachter 2 Toyota's die het hele veld gaan ophouden...
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:19 schreef Bruce117 het volgende:
Albers

Gedverdemme wat een vreselijk ventje.
Ja, je was niet slecht bezig vandaag, en ja het is zeker niet slecht dat je voor de beide Red Bull wagens staat.

Maar dat je dat in het interview zelf meerdere malen moet aanhalen.
Albers was tevreden over zichzelf ja. Mag 'ie? Daar had hij dan ook alle reden toe.

Hij was gewoon erg goed bezig, en slaat zo even een gat van 1,5 seconde naar z'n teamgenoot.

Hij heeft toch ook gelijk als hij zegt dat Suzuka een baan is waar de coureur een verschil kan maken?

Eens kijken wat grandprix.com over Albers zegt...
quote:
The other man to do a good job was Christijan Albers in his Spyker, who got out of Q1 and ended up 16th on the grid. He was helped, no doubt, by his Bridgestone tyres but Suzuka is a track that shows commitment on a stopwatch and Christijan looked very committed.
pi_42448340
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:34 schreef roelofjan het volgende:
Het ideale scenario voor Ferrari, zelf de 1e startrij, en daarachter 2 Toyota's die het hele veld gaan ophouden...
[..]

Albers was tevreden over zichzelf ja. Mag 'ie? Daar had hij dan ook alle reden toe.

Hij was gewoon erg goed bezig, en slaat zo even een gat van 1,5 seconde naar z'n teamgenoot.

Hij heeft toch ook gelijk als hij zegt dat Suzuka een baan is waar de coureur een verschil kan maken?

Eens kijken wat grandprix.com over Albers zegt...
[..]
Uiteraard mag hij daar tevreden over zijn. En dat het geen slechte prestatie is, daar ben ik het zeker wel mee eens.
Maar de manier waarop hij het in het interview overbrengt is naar mijn mening gewoon walgelijk.
pi_42449036
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:57 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Uiteraard mag hij daar tevreden over zijn. En dat het geen slechte prestatie is, daar ben ik het zeker wel mee eens.
Maar de manier waarop hij het in het interview overbrengt is naar mijn mening gewoon walgelijk.
klopt, hij is wel flink arrogant zeg
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:56:08 #267
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_42449505
Wheheheh Flavio zit weer te janken (zie random F1 site)
pi_42449521
Tsja, Albers krijgt altijd nogal veel kritiek over zich heen, kan me wel voorstellen dat 'ie op zulke momenten eens wat tegengas geeft.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:59:19 #269
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_42449580
Christijan Albers rijdt z'n teamgenoot het snot voor de ogen. Hij kwalificeert zich in een mindere auto (want is de Red Bull dit weekend nu echt minder dan de Spyker MF1? Ik zie namelijk Monteiro wél 'gewoon' achter de Red Bulls staan!!!) voor een aantal 'betere' coureurs (althans, dat wordt vaak beweerd door velen). Mág hij daar even blij mee zijn? Mág hij van zichzelf zeggen een goede/topprestatie te hebben neergezet?

En wat betreft zijn woorden dat Suzuka het verschil maakt qua rijderscapaciteiten: Daar heeft 'ie toch ook gewoon 100% gelijk? Én hij is gewoon een goede coureur met veel talent (misschien zelfs wel een toekomstige wereldtopper) die veel uit z'n wagen kan halen. Mág hij dan niet zeggen dat hij hier eindelijk eens heeft kunnen laten zien wat 'ie in huis heeft?

Betreffende het 'beste Nederlander' zijn.. Die hele vete wordt volgens mij, voorzover ik 'm überhaupt al gevolgd heb, toch voornamelijk opgeblazen door het Doornbos-kamp. Albers wil gewoon van iedereen winnen, 'Nederlander' of niet. Lijkt mij een gezonde instelling voor een coureur die de top wenst te bereiken.

Echt, dat velen hier Albers niet lief vinden, allemaal zelf weten.. Dat Doornbos (of een willekeurige andere coureur) in jullie opinie veel leuker, beter, charmanter of liever is.. Prima!
Maar hou eens op met dat zielige 'anti'-gedoe.. Zo erg overdreven, arrogant óf over-the-top was dit interview (en is de coureur Christijan Albers) namelijk helemaal niet!

Hopelijk kunnen morgen beide Nederlanders laten zien wat ze in huis hebben! Mocht er een top10 of zelfs puntenklassering inzitten, dan zal ik voor beide even hard juichen!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:45:51 #270
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_42450701
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 11:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Christijan Albers rijdt z'n teamgenoot het snot voor de ogen. Hij kwalificeert zich in een mindere auto (want is de Red Bull dit weekend nu echt minder dan de Spyker MF1? Ik zie namelijk Monteiro wél 'gewoon' achter de Red Bulls staan!!!) voor een aantal 'betere' coureurs (althans, dat wordt vaak beweerd door velen). Mág hij daar even blij mee zijn? Mág hij van zichzelf zeggen een goede/topprestatie te hebben neergezet?

En wat betreft zijn woorden dat Suzuka het verschil maakt qua rijderscapaciteiten: Daar heeft 'ie toch ook gewoon 100% gelijk? Én hij is gewoon een goede coureur met veel talent (misschien zelfs wel een toekomstige wereldtopper) die veel uit z'n wagen kan halen. Mág hij dan niet zeggen dat hij hier eindelijk eens heeft kunnen laten zien wat 'ie in huis heeft?

Betreffende het 'beste Nederlander' zijn.. Die hele vete wordt volgens mij, voorzover ik 'm überhaupt al gevolgd heb, toch voornamelijk opgeblazen door het Doornbos-kamp. Albers wil gewoon van iedereen winnen, 'Nederlander' of niet. Lijkt mij een gezonde instelling voor een coureur die de top wenst te bereiken.

Echt, dat velen hier Albers niet lief vinden, allemaal zelf weten.. Dat Doornbos (of een willekeurige andere coureur) in jullie opinie veel leuker, beter, charmanter of liever is.. Prima!
Maar hou eens op met dat zielige 'anti'-gedoe.. Zo erg overdreven, arrogant óf over-the-top was dit interview (en is de coureur Christijan Albers) namelijk helemaal niet!

Hopelijk kunnen morgen beide Nederlanders laten zien wat ze in huis hebben! Mocht er een top10 of zelfs puntenklassering inzitten, dan zal ik voor beide even hard juichen!
Albers

Ik ben heel bij voor mijn managers punten dat Toyota in de top 6 staat,maar waarom nou gvd voor Renaults

*Ik heb der zin in,en ik hoop op flink wat F1 drama
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_42450740
Ik moet toch vroeg opstaan en of dat nu 8u of 7u is maakt ook geen zak meer uit

Het begint toch wel pas om 7u he? Dat ik niet te laat inschakel
pi_42450809
De race zelf begint inderdaad om 7.00 uur.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:50:53 #273
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_42450812
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:47 schreef FJD het volgende:
Ik moet toch vroeg opstaan en of dat nu 8u of 7u is maakt ook geen zak meer uit

Het begint toch wel pas om 7u he? Dat ik niet te laat inschakel
Voorbeschouwing 06:00u, race 07:00u, TellSell 09:00u (oid)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:50:57 #274
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42450815
quote:
Briatore noemt Massa 'een klein kind'

07 oktober 2006
Renault-teambaas Flavio Briatore heeft flink uitgehaald naar Ferrari-coureur Felipe Massa. Volgens Briatore heeft de Braziliaan met opzet Fernando Alonso gehinderd tijdens het laatste deel van de kwalificatie.

Briatore zei tegenover ITV: "Massa is iemand die dit soort dingen nou eenmaal doet. Massa is een klein kind, zowel letterlijk als figuurlijk."

In de kwalificatie voor de Italiaanse Grand Prix werd Alonso nog bestraft voor het ophouden van Massa. Briatore verwacht niet dat Massa dit keer bestraft wordt. "Felipe reed voor Alonso. Hij ging op zijn remmen staan en alles. We zullen dit aankaarten bij Charlie (Whiting, wedstrijdleider), maar er gebeurt toch niets."

Bron: F1 Racing
En dan moet ik toch wel lachen als ik dan lees dat Ferrari roept dat ze een eerlijke titelstrijd willen voeren.

* -Hans- hoopt op een keiharde 1 - 2 voor Renault, maar het is dan wel te hopen dat de Michelin banden beter presteren tijdens de long-runs.
pi_42450840
Briatore is lekker bezig aan het adres van de FIA.
Ze zouden die kerel eens het circuit af moeten trappen.
pi_42450869
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:50 schreef -Hans- het volgende:

[..]
En dan moet ik toch wel lachen als ik dan lees dat Ferrari roept dat ze een eerlijke titelstrijd willen voeren.
Dat bericht geloofde je hopelijk toch niet, he. Daar geloofde ik als Ferrari-fan zijnde al niks van. Hoe naïef dachten ze wel niet dat we waren?
pi_42451025
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:50 schreef -Hans- het volgende:

* -Hans- hoopt op een keiharde 1 - 2 voor Renault, maar het is dan wel te hopen dat de Michelin banden beter presteren tijdens de long-runs.
Ik heb de kwali niet gezien maar de vraag is natuurlijk of het uberhaupt waar is, je neemt het nml. al voor waar aan en refereert dan aan de eerlijke titelstrijd.

Maar goed ik heb de kwali niet gezien dus misschien is het wel echt zo
pi_42451337
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 07:55 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Wij mannen kiezen voor het te laat komen hoor
Nouja, ik ben alweer thuis en heb de rest opgenomen, dus ik heb alsnog alles wel kunnen zien
Massa
Mclaren
pi_42451623
de rest??? dat was nog 3 minuten.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42451840
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:27 schreef Spooky4u het volgende:
de rest??? dat was nog 3 minuten.
Ja ey, 6 hè, en wel de 6 belangrijkste van de hele kwali
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo