Liuzzi komt ook nog een keer hoor.....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:33 schreef Spooky4u het volgende:
met nieuwe banden moet die 3 tiende te doen zijn
tsja, nog steeds 10km verschil met 1. Barri.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:35 schreef sanger het volgende:
Wat opvalt is dat Albers wer vrij hoog in de APEX speedtrap staond net (turn 456) op de 6e plek
Laat hem ook kijken!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:39 schreef Spooky4u het volgende:
Shit.... mijn vriendin is opgevoed.... Nu Jordy nog... die is dus nu ook wakker...![]()
ff uit bed halen hoor
Waardig opvolger dus!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:45 schreef Spooky4u het volgende:
"OOOeeeeeeee, Auutttooooooooo" Big Smile
Medelijden met de mamaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:48 schreef Spooky4u het volgende:
Zeker weten... we zullen ook nog wel een 2-mans pact gaan worden tegen Mama...![]()
Waarom laat je haar niet gewoon ook kijken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:48 schreef Spooky4u het volgende:
Zeker weten... we zullen ook nog wel een 2-mans pact gaan worden tegen Mama...![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:50 schreef flubub het volgende:
[..]
Waarom laat je haar niet gewoon ook kijken?
Dan moet ik weer touw gaan zoeken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:50 schreef flubub het volgende:
[..]
Waarom laat je haar niet gewoon ook kijken?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan moet ik weer touw gaan zoeken.
Sorry?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Das niets voor vrouwen (behalve Sally dan).
Nu naar me werk, zie ik precies het einde niet, maar als ik nu niet wegga kom ik echt te laatquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]lul je daar maar eens uit sanger.
* checkt fotoboek...............schrikt................jij vrouw?quote:
Wij mannen kiezen voor het te laat komen hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:54 schreef flubub het volgende:
[..]
Nu naar me werk, zie ik precies het einde niet, maar als ik nu niet wegga kom ik echt te laat![]()
Dan maar te laatquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:54 schreef flubub het volgende:
[..]
Nu naar me werk, zie ik precies het einde niet, maar als ik nu niet wegga kom ik echt te laat![]()
slijmbalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:55 schreef sanger het volgende:
[..]
* checkt fotoboek...............schrikt................jij vrouw?![]()
F1 is ook voor vrouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Zo wil ik het ook zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:04 schreef sanger het volgende:
Massa - Alonso sportief
Schumi - Alonso in gevecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |