Ik heb Alonso ook wel eens heel hard op een stilstaande band zien rijden (Brazilie 2004?)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
Geen brokkenpiloot zo groot als Ricardo Rossetin België even lekker volgas op de gecrashte auto's inrijden
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik heb Alonso ook wel eens heel hard op een stilstaande band zien rijden (Brazilie 2004?)
Heb nog steeds pijn in me kaken van het lachenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik heb Alonso ook wel eens heel hard op een stilstaande band zien rijden (Brazilie 2004?)
Dat is misschien ietwat overdreven, maar ja, iedereen maakt weleens een foutje.Ook Alonso (al zijn het er de laatste tijd wel erg veel).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heb nog steeds pijn in me kaken van het lachen![]()
Hij maakte een verkeerde keuze vwb banden als je de media mag geloven.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:04 schreef Atreidez het volgende:
Nouja, afgelopen weekend was hij redelijk foutloos.. Maar het is geen one man show, je moet pitstops maken en bent afhankelijk van andere mensen. En gaat er dan eens wat mis, dan moet je natuurlijk niet gaan afgeven op de mensen die de week erna weer hetzelfde moeten gaan doen voor je
quote:Moaning champion has a new target
Reigning World Champion Fernando Alonso has widened his attack on the Renault team after losing his championship lead in China.
The 25-year-old, who in the Spanish press this week accused his team colleagues of abandoning the quest for his drivers' title, has now been quoted as criticising team-mate Giancarlo Fisichella's tactics on the Shanghai circuit.
While Ferrari boss Jean Todt hinted this week that Fisichella's precision driving on the straights was tantamount to illegal blocking, Alonso attacked his Roman cohort for overtaking him.
Alonso reportedly told Sport-Informations-Dienst: "In the same situation I don't believe that (Ferrari's) Massa would have driven past Schumacher."
A Renault spokesman, however, insisted that 33-year-old Fisichella 'drove purely for the team' in the Chinese Grand Prix. And he said of Spaniard Alonso: "There is no problem at all with the relations between him and the team."
Tomorrow we expect Alonso to hit out at global warming, which must also be responsible for the loss of the championship lead.
Alonso die Schumi in Brazilië in een wanhoopspoging voorbij wilt gaan en er daardoor afgaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:41 schreef sanger het volgende:
Ik hoop eigenlijk op 1 Schumi 2 Alonso
En dan de climax in Brazilie!
Fisi tikt Schumi van de baan, Massa tikt Alonso van de baan. Iets in die geest.
en Shumi meeneemt.....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Alonso die Schumi in Brazilië in een wanhoopspoging voorbij wilt gaan en er daardoor afgaat.
en schumi mee neemt, nadat Alonso japan wist te winnenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Alonso die Schumi in Brazilië in een wanhoopspoging voorbij wilt gaan en er daardoor afgaat.
was te verwachten WEST......quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:04 schreef WEST het volgende:
[..]
en schumi mee neemt, nadat Alonso japan wist te winnen![]()
Dat zou mooi zijn.. maar dan zoals '97 Schumi in de grindbak,terwijl Alonso met de titel er vandoor gaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:51 schreef Atreidez het volgende:
Of gewoon het oude vertrouwde Schumi tikt Alonso van de baan
quote:
Ik had juist gelezen dat het vrijdag zou regenen, maar zaterdag en zondag warm en droogquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:57 schreef Tarado het volgende:
Wordt waarschijnlijk weer een moeilijke kwalificatie voor Ferrari als het regent en die kans is groot voor zaterdag
Niet kunnen vinden op youtube..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
Geen brokkenpiloot zo groot als Ricardo Rossetin België even lekker volgas op de gecrashte auto's inrijden
jammer genoeg welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat het vrijdag zou regenen, maar zaterdag en zondag warm en droog![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat het vrijdag zou regenen, maar zaterdag en zondag warm en droog![]()
http://www.youtube.com/watch?v=VoSjtvk35T4quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:01 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Niet kunnen vinden op youtube..
kwam wel dit van hem tegen, ook redelijk raar.
http://youtube.com/watch?v=W4IzJ1gwlvo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |