Dank jequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:15 schreef 19_William_78 het volgende:
Zeer nette OP!!
Niet goed, of verkapte tvpquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:20 schreef Spooky4u het volgende:
Wat vroeg alweer tvp
Ik hoop het van hartequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:47 schreef TJDoornbos het volgende:
En om Hugenholtz te eren gaat RD punten halen!
De meeste nieuwe banen lijken een beetje op elkaar, waarschijnlijk omdat ze allemaal door Tilke ontworpen zijn. Binnenkort komt daar ook nog Zuid-Korea bij. Turkije vind ik trouwens wel een aanwinst qua circuit, is echt uitdagend.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:01 schreef Atreidez het volgende:
Nieuwe banen zijn ok in mijn beleving. De kennis van coureurs over een baan is dan gelijk en ze zijn vaak breder en beter opgezet om in te halenOk, ik zie ook graag klassiekers, maar de nieuwe banen zijn me geen doorn in het oog.
Is het al zeker dan dat Tilke ook ZK gaat ontwerpen>?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:11 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De meeste nieuwe banen lijken een beetje op elkaar, waarschijnlijk omdat ze allemaal door Tilke ontworpen zijn. Binnenkort komt daar ook nog Zuid-Korea bij. Turkije vind ik trouwens wel een aanwinst qua circuit, is echt uitdagend.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Is het al zeker dan dat Tilke ook ZK gaat ontwerpen>?
bronquote:Zuid-Korea zal in 2010 een Grand Prix organiseren. Dat heeft de organisatie maandag officieel bekendgemaakt in de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoul.
Formule 1-baas Bernie Ecclestone vloog na de Grand Prix van China naar Seoul om daar zijn handtekening te zetten onder een overeenkomst. Ecclestone probeert al jaren het F1-circus naar Zuid-Korea te brengen, maar zag eerdere pogingen jammerlijk mislukken. In het zuidwesten van het land, in de provincie Zuid-Cholla, zal voor 250 miljoen dollar een nieuw, door Hermann Tilke ontworpen circuit worden aangelegd.
Bummer....quote:
Ohja? Laat eens een voorbeeld circuit zien dan!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil zijn baan wel, heb hoop leuke ideeen voor circuits
Die staan allemaal in Trackmaniaquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:05 schreef NEGERZOEN het volgende:
Ohja? Laat eens een voorbeeld circuit zien dan!
hoe laat Nederlandse tijd is de race?quote:
07.00u geloof ik..quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe laat Nederlandse tijd is de race?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe laat Nederlandse tijd is de race?
Staat gewoon in de OP hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:56 schreef sanger het volgende:
TV tijden, Nederlandse tijd
[b]08 oktober 2006
07:00 – 08:45 Race[/b]
Dan is het kampioenschap beslist..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:39 schreef DarkShine het volgende:
Hopen dat Schumi de overwinning hier wederom pakt! Van mij mag Alonso nog eens ploffen!
Wat denk je van zaterdag veel bier drinken en dan om 13:50 wakker wordenquote:
Wat denk je van zaterdag veel bier drinken, de hele nacht door en dan F1 kijken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat denk je van zaterdag veel bier drinken en dan om 13:50 wakker worden
Afgelopen zondag ook gedaan, gewoon de herhaling gekeken op SBS6 en zorgen dat je verder geen nieuws oid luistert en natuurlijk van FOK! wegblijvenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:00 schreef TJDoornbos het volgende:
das niet slim FJD, hoop dat de titel pas in Brazilië beslist word!
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:43 schreef Argento het volgende:
Als Michael wint en Alonso geen punten haalt, is Michael kampioen!
In het voordeel van MSquote:
Krijgt Spyker geen Ferrari motoren?quote:
Ohja, Montewiro dus, Albers heeft al een penalty van vorige race.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Krijgt Spyker geen Ferrari motoren?
Spijkertje in de band van Alonso dusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Ohja, Montewiro dus, Albers heeft al een penalty van vorige race.....
Westquote:
Ah met West valt altijd wel te rellen hoor, daar kan je nog steeds Montoya voor gebruikenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
West
Wie zullen we volgend jaar gaan aanmoedigen..? Schumacher en JPM weg. Ik kies Doornbos, jij Albers..? Anders kunnen we niet meer rellen natuurlijk![]()
bron: http://www.sportinglife.c(...)3/manual_115203.htmlquote:ALONSO: RENAULT DON'T WANT ME TO WIN
Click here for more F1 news
Fernando Alonso has sensationally accused Renault of sabotaging his title campaign by making intentional errors during the Chinese Grand Prix.
Alonso lost the lead in both Sunday's Shanghai race and the Drivers' Championship after Renault put the wrong tyres on his car during his first pit-stop and then compounded the error by bungling his second stop.
And according to the Spaniard, the mistakes happened because Renault don't want him to retain the world title as he's leaving for McLaren at the end of this season.
"They wanted us to finish second and third because they do not want me to take the number 'one' to a different team," he told Spanish newspaper AS.
"They are not helping me as much as they could."
The 25-year-old went on to claim that Renault are now only interested in the outcome of the Constructors' race.
"Some [at Renault] are happy because we went past Ferrari in the team battle," he said.
With two races to go, Renault have a one-point lead over Ferrari in the Constructors' Championship, while Alonso is second in the Drivers' standings because even though he has the same number of points as Michael Schumacher, the Ferrari driver has won more races this year.
pas jij een beetje opquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ah met West valt altijd wel te rellen hoor, daar kan je nog steeds Montoya voor gebruiken![]()
nee niet kwalbersquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
West
Wie zullen we volgend jaar gaan aanmoedigen..? Schumacher en JPM weg. Ik kies Doornbos, jij Albers..? Anders kunnen we niet meer rellen natuurlijk![]()
Toemaar, voor een rookie zelfs.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:33 schreef WEST het volgende:
[..]
nee niet kwalbers
nee ik ga voor Heikki Kovalainen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
die heeft een betere uitstraling dan kimi en kan teminste fatsoenlijk praten en dat kan die andere fin niet.![]()
Heeft 'ie dat echt gezegd?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:28 schreef Argento het volgende:
[..]
bron: http://www.sportinglife.c(...)3/manual_115203.html
http://www.eurosport.com/(...)port_sto977341.shtmlquote:Renault have rubbished claims of a rift between them and their star driver Fernando Alonso, following reports in the Spanish press that sections of the team do not want him to win the world title.
Alonso finished second in China after two tyre blunders left him behind his rival Michael Schumacher and saw his two-point championship lead wiped out.
And afterwards, his comments to a Spanish TV station led to suggestions that the mistakes of fitting an unsuitable set of front tyres, and then cross-threading a wheel-nut, could have been deliberate.
Alonso told Telecino: "The team are all disappointed, apart from those who don't want to the number one to go to McLaren (when he joins them next year)."
But Renault, who lead the constructors' championship by a point from Ferrari, say that Alonso's words were misinterpreted, that relations are as good as ever, and that team members will simply be sorry to lose him at the end of the year.
A team spokesman said: "There is absolutely no internal discord.
"The reality is that the team is gutted (about what happened in China). We are not 100% behind Fernando, we are 150% with him.
"To win the constructors, we must win the drivers too. Simple as that. The two objectives go hand in hand."
Alonso is level on points with Ferrari driver Schumacher with two races to go in this year's championship, but trails the German because he has won a race less.
Maar weten vaak wel wat trappen is en dat schijnt in de F1niet geheel onbelangrijk te zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
Die Finnen hebben altijde de uitstraling van een overrijpe tomaat.
Ik denk dat hij ze met een eerdere uitspraak al niet echt gemotiveerd heeft. Hij is dus weer lekker bezig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:15 schreef cappp het volgende:
Alsof hij zo Renault wel motiveert om met hem het rijderskampioenschap binnen te halen![]()
Kimi is de nieuwe Ferrari lul vanaf 2007 .. Mclaren -> Ferrari move.. not done bij mijquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
West
Prost was ook ooit zo verstandig om naar het mooiste team te gaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:38 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Kimi is de nieuwe Ferrari lul vanaf 2007 .. Mclaren -> Ferrari move.. not done bij mij![]()
Heb hetzelfde gevoel. Ik hoop daarom stiekem dat Massa Kimi zijn achtervleugel laat zienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Prost was ook ooit zo verstandig om naar het mooiste team te gaanalleen ben ik niet zo'n fan van Kimi
Ferrari
Ach kom, zo'n vaart zal het toch niet lopen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb hetzelfde gevoel. Ik hoop daarom stiekem dat Massa Kimi zijn achtervleugel laat zien![]()
In het begin zal Massa wel sneller zijn denk ik. Hij kent het team, kent de wagens van Ferrari. Kimi mag daarna gaan bewijzen dat hij daadwerkelijk sneller is dan Massa. We zullen zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:22 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ach kom, zo'n vaart zal het toch niet lopen?
Natuurlijk is Kim beter dan Massa, maar dat Kimi Massa op een ronde gaat zetten zie ik nog niet zo snel gebeuren...
Enkele jaren geleden werd van Massa ook gezegd dat hij een ruwe diamant is, wie weet heover hij inmiddels geslepen is door Ferrari.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In het begin zal Massa wel sneller zijn denk ik. Hij kent het team, kent de wagens van Ferrari. Kimi mag daarna gaan bewijzen dat hij daadwerkelijk sneller is dan Massa. We zullen zien.![]()
Ik kan me nog herinneren dat Massa als notoire brokkenpiloot werd aangemerkt.....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Enkele jaren geleden werd van Massa ook gezegd dat hij een ruwe diamant is, wie weet heover hij inmiddels geslepen is door Ferrari.
Ik heb Alonso ook wel eens heel hard op een stilstaande band zien rijden (Brazilie 2004?)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
Geen brokkenpiloot zo groot als Ricardo Rossetin België even lekker volgas op de gecrashte auto's inrijden
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik heb Alonso ook wel eens heel hard op een stilstaande band zien rijden (Brazilie 2004?)
Heb nog steeds pijn in me kaken van het lachenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik heb Alonso ook wel eens heel hard op een stilstaande band zien rijden (Brazilie 2004?)
Dat is misschien ietwat overdreven, maar ja, iedereen maakt weleens een foutje.Ook Alonso (al zijn het er de laatste tijd wel erg veel).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heb nog steeds pijn in me kaken van het lachen![]()
Hij maakte een verkeerde keuze vwb banden als je de media mag geloven.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:04 schreef Atreidez het volgende:
Nouja, afgelopen weekend was hij redelijk foutloos.. Maar het is geen one man show, je moet pitstops maken en bent afhankelijk van andere mensen. En gaat er dan eens wat mis, dan moet je natuurlijk niet gaan afgeven op de mensen die de week erna weer hetzelfde moeten gaan doen voor je
quote:Moaning champion has a new target
Reigning World Champion Fernando Alonso has widened his attack on the Renault team after losing his championship lead in China.
The 25-year-old, who in the Spanish press this week accused his team colleagues of abandoning the quest for his drivers' title, has now been quoted as criticising team-mate Giancarlo Fisichella's tactics on the Shanghai circuit.
While Ferrari boss Jean Todt hinted this week that Fisichella's precision driving on the straights was tantamount to illegal blocking, Alonso attacked his Roman cohort for overtaking him.
Alonso reportedly told Sport-Informations-Dienst: "In the same situation I don't believe that (Ferrari's) Massa would have driven past Schumacher."
A Renault spokesman, however, insisted that 33-year-old Fisichella 'drove purely for the team' in the Chinese Grand Prix. And he said of Spaniard Alonso: "There is no problem at all with the relations between him and the team."
Tomorrow we expect Alonso to hit out at global warming, which must also be responsible for the loss of the championship lead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |