Alonso die Schumi in Brazilië in een wanhoopspoging voorbij wilt gaan en er daardoor afgaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:41 schreef sanger het volgende:
Ik hoop eigenlijk op 1 Schumi 2 Alonso
En dan de climax in Brazilie!
Fisi tikt Schumi van de baan, Massa tikt Alonso van de baan. Iets in die geest.
en Shumi meeneemt.....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Alonso die Schumi in Brazilië in een wanhoopspoging voorbij wilt gaan en er daardoor afgaat.
en schumi mee neemt, nadat Alonso japan wist te winnenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Alonso die Schumi in Brazilië in een wanhoopspoging voorbij wilt gaan en er daardoor afgaat.
was te verwachten WEST......quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:04 schreef WEST het volgende:
[..]
en schumi mee neemt, nadat Alonso japan wist te winnen![]()
Dat zou mooi zijn.. maar dan zoals '97 Schumi in de grindbak,terwijl Alonso met de titel er vandoor gaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:51 schreef Atreidez het volgende:
Of gewoon het oude vertrouwde Schumi tikt Alonso van de baan
quote:
Ik had juist gelezen dat het vrijdag zou regenen, maar zaterdag en zondag warm en droogquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:57 schreef Tarado het volgende:
Wordt waarschijnlijk weer een moeilijke kwalificatie voor Ferrari als het regent en die kans is groot voor zaterdag
Niet kunnen vinden op youtube..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
Geen brokkenpiloot zo groot als Ricardo Rossetin België even lekker volgas op de gecrashte auto's inrijden
jammer genoeg welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat het vrijdag zou regenen, maar zaterdag en zondag warm en droog![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat het vrijdag zou regenen, maar zaterdag en zondag warm en droog![]()
http://www.youtube.com/watch?v=VoSjtvk35T4quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:01 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Niet kunnen vinden op youtube..
kwam wel dit van hem tegen, ook redelijk raar.
http://youtube.com/watch?v=W4IzJ1gwlvo
WEST WEST WEST...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Deze is ook leuk.
http://youtube.com/watch?v=4T3qVj8IqGQ&mode=related&search=
Waarschijnlijk komt er nu een hele rits filmpjes van alle andere coureurs die een foutje makenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
WEST WEST WEST...
Moet deze eens kijken! Die vindt jij vast super!![]()
![]()
De kans is heel groot ja... Kun je het van je af zetten WEST of moet je hierop reageren?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt er nu een hele rits filmpjes van alle andere coureurs die een foutje maken![]()
Jammer.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:17 schreef 4-elements het volgende:
Ik zou bijna een filmpje met een stoplicht in Canada willen posten... Maar ik doe het niet
Snap je gevoel.........en deel hem ook..........quote:
quote:Bridgestone use new wets at Suzuka
Bridgestone succeeded in bringing new wet weather tyres to Suzuka, after partner teams including title challenger Ferrari struggled in China a week ago.
Both practice sessions for the Japanese grand prix were staged on a wet track on Friday, while local reports predicted the possibility for more rain later this weekend.
''We will have a different rain tyre in Japan,'' technical manager Hisao Suganuma said.
BRONquote:Ferrari roept op tot ‘fair play’
door onze Telesportredactie
Technisch directeur Ross Brawn
Foto: REUTERS
suzuka - Formule 1-renstal Ferrari heeft opgeroepen tot een ‘eerlijke’ race aankomende zondag in Japan. De Italianen hopen hiermee dat de strijd tussen Schumacher en Alonso niet wordt verstoord door dubieuze teamorders en tactieken.
Volgens technisch directeur Ross Brawn mag het bijvoorbeeld niet voorkomen dat de nummer twee-rijders de strijders om het kampioenschap blokkeren of expres ophouden. “Dat zou ongelukkig en onacceptabel zijn,” aldus Brawn.
“Ik weet dat we een aantal jaren geleden zelf zulke tactieken gebruikten omdat het we het normaal achten. Nu wordt het echter niet meer geaccepteerd, en dat begrijpen we.”
quote:
In liefde en oorlog is alles geoorloofdquote:
Dan doet Massa dat bij FAquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:28 schreef FJD het volgende:
[..]
In liefde en oorlog is alles geoorloofd
Wat zou er trouwens gebeuren als GC z'n wagen ala Kimi in MSC rijdtDat zou wel een geniale rel worden
Tja.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:32 schreef Atreidez het volgende:
Dus als Alonso 1 is, Fisi 2, en Schumi 3 rijdt, moet Fisi Schumi maar voorbij laten, want dat is goed voor het kampioenschap?
een nog grotere rol heb je wanneer TM of CA dit doen omdat ze volgend jaar met Ferrari motoren rijden.quote:
Doe dan TM, CA heeft al een "gele kaart"quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:58 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
een nog grotere rol heb je wanneer TM of CA dit doen omdat ze volgend jaar met Ferrari motoren rijden.![]()
TM: "rijdt ik eerst 35 wedstrijden foutloos, en nu 2 weekenden achter elkaar maak ik een stomme foutquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe dan TM, CA heeft al een "gele kaart"
Dat is ook logischer, dat zijn achterblijvers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |