Je vindt het spel op www.popomundo.comquote:Popomundo is een gratis realtime role-playing-game (een klein beetje als
Hattrick) met al 20.000 spelers over de hele wereld. Zeker het spel met
de meeste potentie wat er op het ogenblik op internet te vinden is.
In Popomundo ben je een karakter en je kan vanaf het begin geheel je
eigen weg kiezen. Het main-doel is je muziekcarriere, ga je voor een
bepaald instrument of benut je je capaciteiten en word je songwriter,
maar je kunt ook allerlei andere kanten op. Je kan paparazzi-fotograaf
worden, de politiek in gaan of met je eigen bedrijf jam-places of clubs
oprichten waar bands kunnen oefenen en spelen. Diefstal en romantiek,
superster of bekend in lokaal circuit, reis je met de tourbus of per
vliegtuig, allemaal keuzes die je kan maken in het spel.
Juist de veelzijdigdheid maakt het spel leuk, en het wordt met een
razend tempo uitgebreid. In het spel zitten steden van over de hele
wereld, van Amsterdam tot Nahsville en van Melbourne tot Moskou en Sao
Paulo. Het spel is zo ongelooflijk breed dat er voor iedereen wel iets
tussen zit.
En een moodboostquote:Everything went dark and it was like the world stopped spinning... But everything is fine now. I'm so happy it wasn't the end of the world.
Lekker is dat... onze show verneukt door die kut downtimequote:Not enough songs were played during the show. 0 songs in total hardly gave the spectators their money's worth. The Cowards should really work on their playlist and play more songs.
Yeah! Iedereen heeft een gratis moodboost gekregenquote:Everything went dark and it was like the world stopped spinning... But everything is fine now. I'm so happy it wasn't the end of the world.
Ik sta nog steeds op het podium?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef maniack28 het volgende:
idd.. back online, wel nog traag
euhm:
[..]
Lekker is dat... onze show verneukt door die kut downtime
Had je maar een tracklist in moeten vullenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef maniack28 het volgende:
idd.. back online, wel nog traag
euhm:
[..]
Lekker is dat... onze show verneukt door die kut downtime
Staat als het goed is automatisch ingesteld, de tracklist is een kopie van je beste show, dat zie ik altijd als ik concerten planquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had je maar een tracklist in moeten vullen
Maw, dat is dus pech gehad..Achja..Tis toch maar argentiniequote:This matter has been replied to before and Jonas (I think it was him) said that this is a minor thing compared to the other things the bug caused, so - just play another show to get the achievement. In fact, you could play a show right now.
Als je op het podium staat ff melden in het bugtopicquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:31 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op het podium?
en die moodboost heb ik lekker veel aan, zat al aan de 100%
quote:Tickets
Time Duration
From: Buenos Aires 2006-10-04 06:00 10 hrs. Delete
To: Los Angeles 2006-10-04 14:00 1st Class
Je dacht dat je in een maand tijd al op nummer 1 zou komen?? Gewoon rustig doorgaan!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef komrad het volgende:
schiet nog niet echt op met mijn carriere
Moet ik eerst VIP kopen, maar denk niet dat ik het doe.. heb het geld simpelweg niet... ga in januari weer een half jaar op kamers (in de kamer van iemand die op stage naar Noorwegen gaat) en ik werk niet, dus je kan wel bedenken hoe ik dan qua geld zitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:35 schreef BlackRebel het volgende:
mijn studio in amsterdam niet hoor... je bent er welkom
overigens, is er echt niemand die 2300 per week wil verdienen terwijl je er niets voor hoeft te doen?
mwa alleen VIP hebben dan he..
Ik had het graag gedaan, maarja, ik heb al een baan die 3200 betaaldquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:35 schreef BlackRebel het volgende:
mijn studio in amsterdam niet hoor... je bent er welkom
overigens, is er echt niemand die 2300 per week wil verdienen terwijl je er niets voor hoeft te doen?
mwa alleen VIP hebben dan he..
Kunnen we geen nieuwe single maken? Ik kan de nummers wel schrijven.quote:Experience points
Experience points are now being given to other catagories of characters than just musicians. People not active in music but active as politicians, criminals, police, doctors, scientists or in the media sector can now also gain XP by being appropriately active within their area of expertise. The same old limits to the amount of XP available each week applies. The difference is that the available actions that can create XP is broader than before.
Jep, vandaag weer single uitgebracht 3 weken na de eerste. Maar Rebel kun je de dag zelf al geen supply aanvragen in de fabriek? Want dat zou misshcien de reden kunnen zijn waarom we de vorige keer niets verkochtenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:06 schreef BlackRebel het volgende:
dat kan volgens mij... je ziet het vanzelf als je de single voorziet van nummers staat er of de fans aan het wachten zijn op je single, of dat je beter nog x aantal dagen kan wachten
Nee, want alle nederlandstalige nummer zijn nog helemaal niet uitgebrachtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, maar die staan toch allemaal op onze album en single?
Uitverkocht!quote:Run and Hide
by The Cowards
Released by Excelsior Recordings
Release Date: 2006-08-30
Contract: Valid
Type: Full Length album
Copies sold: 4500
Supply: 0
Stephen gaat nog 10k exemplaren bestellenquote:City Sales: Copies sold: Amount:
Amsterdam 614 9 210 ¤
Paris 581 8 715 ¤
London 530 7 950 ¤
Helsinki 482 7 230 ¤
Stockholm 441 6 615 ¤
Copenhagen 439 6 585 ¤
Glasgow 274 4 110 ¤
Rome 215 3 225 ¤
Barcelona 201 3 015 ¤
Tromsø 181 2 715 ¤
Moscow 180 2 700 ¤
Berlin 130 1 950 ¤
Buenos Aires 99 1 485 ¤
Melbourne 73 1 095 ¤
Nashville 60 900 ¤
Total 4500 67 500 ¤
wordt de sales er niet hoger van..quote:We released a new single even though it was less than half a year since the last one.
En er zijn 15000 op voorraad zie ik net.quote:We released the long expected record "Aldeboarn Blues".
Hebben we een single gemaakt dan? Of was dit niet op ons gericht?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:59 schreef BlackRebel het volgende:
overigens
jullie hadden met de nieuwste single beter een week kunnen wachten, want op deze manier:
[..]
wordt de sales er niet hoger van..
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:55 schreef Sautor het volgende:
Ik kan ook gewoon inloggen hoor
Hovenier, wanneer landt jij op LAX? Dan kan ik misschien nog een jamsessie plannen, voordat we concert doen
quote:Schedule
2006-10-04 14:00 R. Romijn lands at airport. Los Angeles
2006-10-04 20:00 The Clash - INFO Los Angeles
Mooi, kan ik er nog wel een jamsessie tussen proppen. Maniack moet het ook wel kunnen redden, die is 6 uur onderweg als het goed is, zonder vertraging, dus die komt max 15 uur aanquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:17 schreef DeHovenier het volgende:
Dat weet ik ja. Ik weet btw niet hoelaat Max in LA komt.
quote:Arrived at Los Angeles Bus Terminal after a joyful bus ride.
Ze zijn er mee bezig, irritant he?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:50 schreef komrad het volgende:
heb de cookie setting al veranderd en nog steeds niet
Het is inmiddels 14.51 Popotijd, en ik zit nog in de luchtquote:2006-10-04 14:00 R. Romijn lands at airport. Los Angeles
2006-10-04 16:00 Nuclear Jamming LA
Jam Session 4 hours Los Angeles Cancel
quote:After the gig, a terrible groupie named Jane wanted to spend the night with me. And I guess I couldn't resist the temptation.
Ended show at The Clash. It was above average!
The Cowards went on stage at The Clash.
Finished jam session.
Hoi Jos, kom bij mij in Blues Café Amsterdam werken en je gaat beter verdienen! Mijn John Doe's betaal ik niet zoveel, maar zodra er een 'echt' persoon op reageert gaat het salaris omhoog!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:04 schreef Leonos het volgende:
Ik speel het nu zo'n 2 weken...
Maar ik weet echt niet hoe ik aan geld kom om ook maar iets te doen...
Werken leverd bijna niks op, iemand met een paar tips misschien?
Ik heet Jos de Groot btw
quote:Turkish Translation and Istanbul
We're happy to add one of history's major cultural and ethnic melting pots to Popomundo: Istanbul. Read Moreģ
Istanbul comes to us as a direct result of the great job of our Turkish translators: Bertha Janssen, Günter Horres, Martijn Van Paridon, Michael Visser & Remco van Veen.
THANK YOU!
A lot of people might object to yet another city in this region of the world... keep in mind that the addition of new cities is directly related to the translations created by the players themselves. If a group of players translate Popomundo into a new language we immediately add another city that goes with that language. That's the deal. It doesn't matter where the city is located on the globe. It's the least we can do in return for the translators incredible efforts.
Without all of our translators Popomundo wouldn't be half the game it is today. Perhaps in a few years time Popomundo will become the internet equivalent of such a historic melting pot such as Istanbul. Who knows? No point in setting our goals any lower though. Either way, the translators play one of the most important roles in such an endeavor.
Thank you all again for the work that you do.
We'd also like to take this opportunity to point out that there's no one year limit to how quickly you have to do a world tour to get the World Tour achievement.
Jullie hebben toch al een world tour voltooid?? Wat heeft het dan voor nut om nog 1 te doen??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:39 schreef Sautor het volgende:
Ja, uh...hebben we net een worldtour in elkaar geflanst, komt dit erbij...Je kan nog niet eens naar istanbul liftenHopelijk heeft het een aansluiting op moskou, dan kan ik het er nog na proppen
Meer fame, dus worden er meer albums/singles verkochtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:56 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Jullie hebben toch al een world tour voltooid?? Wat heeft het dan voor nut om nog 1 te doen??
Ja, maar de zon is groen en alle vogels zingen een liedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:55 schreef maniack28 het volgende:
Ja, maar waarom dan niet alleen in Europa? Je kan je ook eerst op een aantal landen focussen, volgens mij gaat je inkomen dan harder omhoog, want ik heb het idee dat het net als in hattrick een exponentieel verband is... dus hoe hoger je komt, hoe meer cash je relatief gezien krijgt... het lijkt me iig geen 1:1 verband.
We touren mee met La Ricetta del Capione, van (Steady as she goesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:08 schreef maniack28 het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af... helemaal geen zin in een world tour
Je hebt 100k nodig om de eerste paar weken je locale draaiende te houden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:02 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, 12k om een bedrijf op te richten. Dan ga ik sparen om later een locale te kopen.
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:02 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, 12k om een bedrijf op te richten. Dan ga ik sparen om later een locale te kopen.
quote:
kheb zin in zeer kinky sex, veel leer en zweepjes enzo.quote:
en bloedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
kheb zin in zeer kinky sex, veel leer en zweepjes enzo.
is goed, drink ik je maanbloed wel tijdens het beffen, en jij mept me op mn rugquote:
viespeukquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
is goed, drink ik je maanbloed wel tijdens het beffen, en jij mept me op mn rug
quote:
Ik wil toch niet sexen met m, 1. ik ben ongesteld, 2. hij heeft een HEEL lief vriendinnetje, 3. hij is mijn type nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:22 schreef DeHovenier het volgende:
Sexen doen jullie maar ergens anders
Eens even kijken of we dat kunnen uitverkopen in week 1. Moet toch wel aardig ver komen met deze fame:quote:You currently have a supply of 0 units of the Single. Revolution Time.
There are also 1450000 units in production at the factory. Delivery will begin shortly after 2006-10-17 22:42:00. (12 days left).
Overigens heb ik ook een zeer toffe albumcover en een nieuwe banner.. de eerste keer dat ik het niet zelf maak maar het was het meer dan waard:quote:Fame & Popularity
Fame
Netherlands GOD SMACKINGLY GLORIOUS
Germany GOD SMACKINGLY GLORIOUS
Argentina revolutionary
Spain perfect
Italy perfect
United States wonderful
Brasil wonderful
Russia wonderful
France terrific
Sweden terrific
Finland terrific
Denmark terrific
England great
Australia great
Canada splendid
Scotland good
Norway good
Lithuania nice
Hrvatska terrible
Wat produceer je in je fabrieken? Hoe gaat het managen van fabrieken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:52 schreef Thomas_M het volgende:
Nu we het toch over record sales hebben.. laat ik eens even uitsloven!
Onze komende single:
[..]
quote:Began working on my new song O papa, blijf van me af.
I'm an expert at Basic Poetry and don't need to study that anymore.
btw... Sautor, we kunnen niet naar Parijs met de bus, dat redden we niet ivm tijdsverschil (Tis daar later) en het is 18+6+6 = 30 uur reizen + 8 uur tijdsverschil is 38 uur en we hebben maar 42 uurquote:2006-10-06 Pirates of Popomundo
Ahoy! It is now possible to choose "illegal downloading" as yer spare time mission. Read Moreģ
Illegal downloading's bright side is that it can reward you with inspiration to write better songs. Its downside is that it affects the record sales in our cities.
Thanks to all Internet users for the inspiration to this new implementation.
CAUTION: Watch out for raids by the Popomundo Anti Piracy Bureau! You don't want to mess with those people.
Dan vlieg je maar een keer hoor...Dan redt je het makkelijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:54 schreef maniack28 het volgende:
Vet
[..]
btw... Sautor, we kunnen niet naar Parijs met de bus, dat redden we niet ivm tijdsverschil (Tis daar later) en het is 18+6+6 = 30 uur reizen + 8 uur tijdsverschil is 38 uur en we hebben maar 42 uur
Rebel, had jij nog een CEO nodig voor als Ruins of Alexandria kapot gaat?quote:This is very stressful, Ruins of Alexandria that I am CEO for is way into the red and might go Bankrupt.
Wat zou ik bij jou verdienen?quote:
Elisabeth works as a CEO at the Second Hand Store Ruins of Alexandria in Los Angeles. Elisabeth currently makes 2 800 ¤ a week doing this. Ruins of Alexandria is owned and operated by Alexandrian Holdings. Hired 142 days ago by Sonya Couch
.quote:Someone's cat sniffed at me
Items > Pet > Namequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
En hoe kan je btw je kat een naam geven? Als ik m'n kat laat snuffelen, dan staat er:
[..]
.
Neucken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:49 schreef Sautor het volgende:
Ik ben dinsdag weer beschikbaar voor kinderen
Wtfquote:
quote:I named my cat Black The Ripper.
meer neukenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:42 schreef josja het volgende:
Ik baal, al mijn bandleden hebben 3 points gekregen, ik maar 2. En ik heb echt geen jam ofzo gemist![]()
Ik wissel de hele tijd af tussen looks, charm en IQ...Misicality heb ik toch niets aan, omdat ik geen nummer schrijfquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:54 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer
Ik heb vandaag 3 xppunten gekregen, die wou ik besteden aan m'n musicality, maar aangezien dat op perfect staat kan ik het niet meer verder improven
Mijn IQ dan maar improven de komende weken
Sorry, m'etje vergetenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:25 schreef Raconteur het volgende:
@Sautor: Het is wel een vereiste dat je de band waarmee je tourt kunt schrijven, La Ricetta del Capione. Campione dus.
quote:I received 4 000 ¤ from The Cowards.
Het is van invloed op je prestaties tijdens de show hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:22 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik wissel de hele tijd af tussen looks, charm en IQ...Misicality heb ik toch niets aan, omdat ik geen nummer schrijf
[..]
Sorry, m'etje vergeten
Nee hoor.quote:Het is van invloed op je prestaties tijdens de show hoor
Kan bij 3150 verdienen als je wilt.....maar dan verwacht ik wel dat je af en toe even meehelpt om Blues Bands uit te nodigen...;-)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:45 schreef daeri het volgende:
[..]
Rebel, had jij nog een CEO nodig voor als Ruins of Alexandria kapot gaat?
[..]
Wat zou ik bij jou verdienen?
Drizzt krijgt geloof ik 3200 ergens om CEO te zijn...
ik kan natuurlijk de record production skippen als jij mijn plaat wil opnemen als het zover isquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:35 schreef DeHovenier het volgende:
Daar gaan wel een paar weekjes overheen hoor
Eigenlijk maakt het in het begin weinig uit als je gelijk een single uitbrengt, het belangrijkste is volgens mij dat je veel fame hebt in de steden, en dat je een goede repetoire hebt. Als j genoeg fame hebt dan zal je veel meer singles gaan verkopen als je er 1 uitbrengt, en in het begin maakt de kwaliteit van de single weinig uit.
Zei ik toch...en ik schrijf geen nummers, dus ik heb er niets aanquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:41 schreef maniack28 het volgende:
Niet? Dus mn hele musicality boeit nietBehalve voor nummers schrijven
Lekkur is dat
200 dagen!quote:Last Login: 2006-10-09
Entered Popomundo 200 days ago.
Feliquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:47 schreef DeHovenier het volgende:
Dat is best, komrad. Dan geeft je maar een seintje. Maar dan moet ik wel in NL zijn, dus niet op een tour ofzo
BTW:
[..]
200 dagen!
quote:Recent diary events
Black The Ripper the cat sniffed at me.
quote:From: D. Lula Júnior
To: R. Romijn
Date: 2006-10-09
Time: 16:00
Oii..
Interage comigo Robbie!!!bjus!!
Ik verwachtte je alquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:10 schreef Curiosity het volgende:
Last Login: 09.10.2006
Entered Popomundo 613 days ago.
![]()
En nog steeds niet wereldberoemd![]()
( nu doe ik er eerlijk gezegd weinig moeite voor, maar goed)
Dana Truman van de band Drusilla in Torontoquote:
Nu bezig met een optreden!quote:Porto and Portuguęs
The latest addition to our Popomundian universe is the "Northern capital of Portugal" - Porto.
Many thanks to Debbie Davis, Matti Laine and Ray Elmore for the Portuguęs translation. Read More ģ
Many people are currently contacting us regarding translations, which we of course appreciate a lot. Unfortunately it's impossible to answer every e-mail and pm we receive. Many of them also deal with already existing languages or translations we have already started. However, all these messages are filed and will be dealt with as soon as there's time. Our goal is to have the game in as many languages as possible, but in order to keep the quality of these translation at a high level we can't administrate too many translation projects at the same time.
We'd also like to take this opportunity to once again remind you that that there's no one year limit to how quickly you have to do a world tour to get the World Tour achievement.
Nee sorry, daar ben ik de 21ste pas weer!! Maar je zou eens in de studio waar je wilt recorden kunnen kijken of er al niet toevallig iemand aanwezig is!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:22 schreef Tokus het volgende:
moet er iemand met record production aanwezig zijn voor opnames?
zo ja, is er iemand daarmee in a'dam?
Kga n club kopenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Nog een stad btw.. Porto
Ik wil Daeri dr gezicht wel eens zien
*ben blij dat wij de worldtour al hebben*
nee, dat is niet waar... als je niets instelt speel je de setlist die je had bij je laatste show op het moment dat je de show boekte... je zult de setlist dus echt in de gaten moeten houden, want als je deze show twee maanden geleden geboekt had kan het zijn dat je toen slechts 7 nummers speelde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:31 schreef Sautor het volgende:
Niemand volgens mij...maar de shows zijn altijd een exacte kopie van je succesvolste show, als je niets instelt..
Ik hou het regelmatig bij... maar soms vergeet ik er eentjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
nee, dat is niet waar... als je niets instelt speel je de setlist die je had bij je laatste show op het moment dat je de show boekte... je zult de setlist dus echt in de gaten moeten houden, want als je deze show twee maanden geleden geboekt had kan het zijn dat je toen slechts 7 nummers speelde.
Foeiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik hou het regelmatig bij... maar soms vergeet ik er eentje
En ook dit is volgens mij niet helemaal waar, volgens mij krijg je de lijst van de beste show die je hebt gehad op het moment van boeken. Wat dus inderdaad wel kan betekenen dat 2 maanden na het boeken, dat niet meer je beste show is!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
nee, dat is niet waar... als je niets instelt speel je de setlist die je had bij je laatste show op het moment dat je de show boekte... je zult de setlist dus echt in de gaten moeten houden, want als je deze show twee maanden geleden geboekt had kan het zijn dat je toen slechts 7 nummers speelde.
Handig ook als je in een research centre werkt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:02 schreef Sautor het volgende:
Nee, heeft iets te maken met het onderzoeken van misdaden enzo...Handig als je bij de politie werkt, maar anders zou ik het niet doen..
nee, echt niet.. en ik heb bewijs... ik heb gisteren nieuwe shows geboekt... In het showdesign staat de setlist van onze laatste show. Het nummer 'Stephanie' staat er namelijk in. Dat nummer hadden we pas een keer op een show gespeeld. Deze show was 'terrific' terwijl we daarvoor diverse incredible en wonderful shows hebben gehad.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:31 schreef Venderwel het volgende:
[..]
En ook dit is volgens mij niet helemaal waar, volgens mij krijg je de lijst van de beste show die je hebt gehad op het moment van boeken. Wat dus inderdaad wel kan betekenen dat 2 maanden na het boeken, dat niet meer je beste show is!
Hoe kan je toruwens zien of men meer platen voor je drukt??? Of gaat dat automatisch?? Ik had namelijk 15000 op voorraad, maar daar zijn in de eerste week de helft al van verkocht.
Ok, dan heb je gelijk! Was er toch zeker van dat het op die andere manier ging, maar ja, zo te zien dus niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:43 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
nee, echt niet.. en ik heb bewijs... ik heb gisteren nieuwe shows geboekt... In het showdesign staat de setlist van onze laatste show. Het nummer 'Stephanie' staat er namelijk in. Dat nummer hadden we pas een keer op een show gespeeld. Deze show was 'terrific' terwijl we daarvoor diverse incredible en wonderful shows hebben gehad.
Bestellen gaat niet automatisch?? ook dan zal ik even vragen.quote:je kan pas zien als een company meer platen heeft gedrukt als ze ook werkelijk op voorraad zijn. Het is dus mogelijk dat je company nu al nieuwe platen besteld heeft, als je dat zeker wilt weten moet je even contact met ze opnemen.
Aaaait!quote:We released the long expected record "Hey! Breezersletje... Doe de dibididoe!".
Kortom: Alleen intressant voor mensen met plenty poen en hoog vervelingsgehalte?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:00 schreef BlackRebel het volgende:
die video? ik vind het allemaal een beetje overgewaardeerd... een video bezorgt het betreffende nummer een week een fameboost... wat op zich wel aardig kan uitkomen als je dat nummer net op single hebt uitgebracht.. Maar de video is mijns inziens veeel te duur (ik heb net 200k betaald voor onze nieuwste video) en als je het echt goed wilt doen moet je er ook nog eens behoorlijk wat skills voor hebben en je scene in de video 'rehearsen' en als je dat doet wordt de video nog eens een flink stuk duurder... uiteindelijk kost het geld, en verdien je er misschien alleen wat fame mee...
Basic Yoga is ook wel goed btw:quote:Skill that comes in handy when you plan to take a job in a hospital. Also allows you to treat yourself when you are ill. With this skill, resting improves your health more than it would without it. A high level of skill enables you to benefit from medicine at higher health levels.
quote:Adding yoga to your exercise schedule makes exercise more effective. Madonna does it, and so should you, to counter the effects of all those party nights. NOTE: The exercise effect from Martial Arts is not cumulative with the effect from Yoga.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:04 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Kortom: Alleen intressant voor mensen met plenty poen en hoog vervelingsgehalte?
Niet nodig voor beginners dus, en heeft dus niets met je IQ te maken...Niet kopen dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:32 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Handig ook als je in een research centre werkt.
Oh, dan heb ik die shows al ver van te voren geboekt. Zal onze setlist dan ff in de gaten houden de komende tijd..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:43 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
nee, echt niet.. en ik heb bewijs... ik heb gisteren nieuwe shows geboekt... In het showdesign staat de setlist van onze laatste show. Het nummer 'Stephanie' staat er namelijk in. Dat nummer hadden we pas een keer op een show gespeeld. Deze show was 'terrific' terwijl we daarvoor diverse incredible en wonderful shows hebben gehad.
Heb jij dat plaatje gelinkt? Of heb ik dat een keer gedaan, zonder dat ik me dat kan herinneren? Dacht dat alleen ik dat konquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:15 schreef maniack28 het volgende:
Onze cover van de nieuwe cd:
[afbeelding]
3*
Komt helemaal goed, staan nu inmiddels op 125.000 eurosHeb net basic dancing gekocht, als ik die 5* heb mag Sautor me ook dancer maken... een dancende drummer
Heb nu 5* in basic make up, basic showmanship, basic percussion, play the drums, modern rock en basic manners en verder 2* in basic yogaHeb ook nog basic medicine in de lijst staan... binnenkort ook maar eens gaan doen denk ik
[..]
Basic Yoga is ook wel goed btw:
[..]
quote:Artist: The Cowards
Date: 2006-10-31 14:00 (20 days left)
Venue: The Crown [MR] in Helsinki
Venue type: Club
Competition: Excelsior Festival
Status: Accepted
Tickets sold: 2764
Ticket price: 6 ¤
Ticket limit: 5000
Booked since: 2006-08-27
quote:I finished my song Een babe in m'n bubbelbad. It turned out wonderful.
Wonderfulquote:Een babe in m'n bubbelbad
Fame: 0%
Popularity:
Een babe in m'n bubbelbad is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Adagio. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-10-12. The melody is wonderful and the lyrics are incredible.
Dominant Instruments:
1 Electric Guitar
2 Bass Guitar
3 Drums
4 Lead Vocals
Ook een travo? Of een echte vrouwquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:07 schreef gj89 het volgende:
hey, ik mag een blauwe maandag op fok geweest zijn, maar tja ik ga maar ff posten vanwege de verslaving aan popomundoik ben Birgitta van Rooijen op Popomundo
als je het travo wilt noemenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ook een travo? Of een echte vrouwWe hebben nogal veel travo's hier
Zoals?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:22 schreef gj89 het volgende:
[..]
als je het travo wilt noemenik ben vrouw op popomundo omdat dat ZOVEEL meer benefits heeft
![]()
Tja wat ik heb gedaan is de vader niet opzoeken, ik heb m'n kleine helemaal voor mezelfquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zoals?
Als man kan je ook kinderen krijgen
I heard a WHOOOF!
Je moet fame hebben in alle steden, veel touren dus.. hoe meer fame, hoe meer verkoop van de cd'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:32 schreef gj89 het volgende:
anyways ik hoop binnenkort meer te verkopen dan die kloterige 137 die ik sinds juni heb verkochtals 5* basic lyrics & composing niet genoeg is vind ik het spel een stuk minder LOL
![]()
daarom world tour ik en spreek ik veel met de media op t momentquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je moet fame hebben in alle steden, veel touren dus.. hoe meer fame, hoe meer verkoop van de cd's
Heb ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:32 schreef gj89 het volgende:
anyways ik hoop binnenkort meer te verkopen dan die kloterige 137 die ik sinds juni heb verkochtals 5* basic lyrics & composing niet genoeg is vind ik het spel een stuk minder LOL
![]()
M'n fans worden steeds beter in kwaliteitquote:After the gig, a decent groupie named Jane wanted to spend the night with me. And I guess I couldn't resist the temptation.
Om alle misverstanden uit de wereld te helpen...Je setlist wordt dus aanegpast aan je beste show op het moment dat je de show boekte?quote:You've booked a show The show is currently a copy of your last successful show.
Click here to design show
ja, ik heb hier veel gezeik mee gehad met liedjes die niet meer in m'n repertoire stondenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Om alle misverstanden uit de wereld te helpen...Je setlist wordt dus aanegpast aan je beste show op het moment dat je de show boekte?
Nee, je show is een kopie van de laatste show die je gegeven hebt...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Om alle misverstanden uit de wereld te helpen...Je setlist wordt dus aanegpast aan je beste show op het moment dat je de show boekte?
quote:From: C. Park
To: R. Romijn
Date: 2006-10-14
Time: 08:00
vote
As you may or may not know there are elections for mayor going on in amsterdam. Since there are 187 citizens in Amsterdam and only 65 of them have voted i am reminding you of your right to vote.
How to Vote : copy and paste the following link in your browser : http://www51.popomundo.com/common/CityDetails.asp?action=Election&CityElectionID=53&CityID=8
Click the candidate you like and do your democratic duty: VOTE!!
would be nice if you voted for me, but most important is you vote!!!
Chad
quote:vote
SOme of u have already had a likewise pm but the link didnt work
As you may or may not know there are elections for mayor going on in amsterdam. Since there are 187 citizens in Amsterdam and only 65 of them have voted i am reminding you of your right to vote.
How to Vote:
- goto the city-sheet and click on city-details
- when in amsterdam goto peoples assembly, when not in amsterdam first change to box in the right to amsterdam
- click on peoples assembly
- click on election for mayor
- Click the candidate you like and do your democratic duty: VOTE!!
would be nice if you voted for me, but most important is you vote!!!
Chad
zoek toch niet overal iets achter, er zijn heel veel mensen die niet weten hoe ze moeten voten... (ik was dr een vanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:39 schreef DeHovenier het volgende:
Hij wil dat ik voor hem vote
[..]
[..]
Jullie moeten komen op het festival van Stephen voor al zijn groepen van zijn platenfirmaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:18 schreef maniack28 het volgende:
Huh... wanneer moeten we komen?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef maniack28 het volgende:
Affected by:Pregnancy
Sautor is zwanger
It wasn't me
Ik beheer trouwens zijn account tot aanstaande zaterdagniet verder vertellenquote:Elsbeth Boom and I had a pleasant time snuggling.
Elsbeth Boom and I snuck away for a five minute good quickie.
en helpt dat nu ook om je skills te verbeteren?quote:
zou ik ook denken, maar ik wil zeker weten of het ook helptquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:08 schreef DeHovenier het volgende:
Zou ik denken, hoe hoger je IQ hoe sneller je je skills leert.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef maniack28 het volgende:
Affected by:Pregnancy
Sautor is zwanger
It wasn't me
Het kan ook iemand anders geweest zijnquote:If a woman has sexual relations (of the snuggle OR quickie variety) with a man during her ovulation without using a condom, she might become pregnant. Three or four days after such a snuggle, she will notice her blessed state.
Ik kan er in de help weinig over vinden, helemaal niks eigenlijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
zou ik ook denken, maar ik wil zeker weten of het ook helpt
en en en? want dan ga ik IQ trainen LOLquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan er in de help weinig over vinden, helemaal niks eigenlijk
Ik vraag t wel even in de chat
Dus het helpt wel iig, maar niemand weet hoeveel dat verschil maakt.quote:Listed here are the five basic attributes in the game:
Charm: This attribute is good for everyone who likes to mingle and get ahead in life by fraternizing with the other characters. Charm also helps your performance on stage.
Looks: Your looks, or lack thereof, determine how well you're received by fans, critics, and lovers. Sad but true in the real world. Equally as sad and true in Popomundo.
Intelligence: Your intelligence helps you study, learn new things, and cope with the unknown.
Vocals: Your vocal attribute determines just how good of a singer you are.
Musicality: This attribute makes up the basis for all your creative efforts in the game. You won't do very well as a songwriter without this one.
kids: 2 jaar wachten en je hebt legaal een tweede personage om mee te spelenquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:37 schreef komrad het volgende:
wat heeft het trouwens voor voordelen als je kinderen hebt?
en als je huisdieren hebt?
Niks, maar als het kind 12 is, dan kan die skills leren, en als het kind 16 is krijg je alle mogelijkheid die je nu ook hebt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:37 schreef komrad het volgende:
wat heeft het trouwens voor voordelen als je kinderen hebt?
en als je huisdieren hebt?
een normale zwangerschap niet dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:20 schreef DeHovenier het volgende:
De zwangerschap duurt zelf anderhalve maand, wel een beetje lang.
Vind ik niet, het is precies in verhouding, reken maar uit, n popo jaar duurt 8 weken, n popo zwangerschap 6 weken, reken maar uit, het klopt precies!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
irl 9 maanden he
Maar anderhalve maand voor een Popozwangerschap vind ik nog best veel.
quote:I finished my song Niemand behalve ik. It turned out great.
quote:Hey! Breezersletje... Doe de dibididoe!
by The Cowards
Released by Excelsior Recordings
Release Date: 2006-10-11
Contract: Valid
Type: Single
Copies sold: 39104
Supply: 896
Review: ***
Hoeveel exemplaren zal ik bestellen? 40k weer? In de eerste week van je singlerelease wordt altijd het meest verkocht volgens mij.quote:Recent Sales: Copies sold: Amount:
2006-10-18 39104 136 864 ¤
Geen idee hoeveel, 40k kan je doen.. als je dan 4x 10k verkoopt ben je ze weer kwijtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:12 schreef DeHovenier het volgende:
In de eerste week gelijk alles uitverkocht
[..]
[..]
Hoeveel exemplaren zal ik bestellen? 40k weer? In de eerste week van je singlerelease wordt altijd het meest verkocht volgens mij.
We hadden btw toch gister 200k in kas? Of 100k?quote:You currently have a supply of 896 units of the Single. Hey! Breezersletje... Doe de dibididoe!.
There are also 100000 units in production at the factory. Delivery will begin shortly after 2006-10-23 21:16:00. (5 days left).
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:50 schreef BlackRebel het volgende:
he robbie, ik zorg hier inderdaad wel voor.... als je een klein foutje bij het bestellen maakt heb je kans dat je het niet op tijd op voorraad krijgt en dan verkoop je niets...
met het vooruitzicht op de verkoop van komende week (kerst) beloofd het in ieder geval heel veel
Zinvol?quote:Thy eternal summer shall not fade
If you have the skill Professional Poetry, you can now choose the career mission "Write a poem". After a couple of updates, you will have a poem that you can read in public. Read More ģ
Currently, you can choose between three types of poems. More may (or may not) be added in the future. The ones available are:
* Sonnet, which boosts the love relationships of the audience to the ones they love.
* Elegy, which makes the audience and the one reading the poem, a little less depressed if they have recently lost a friend or lover. An elegy can only be read in the grave yard.
* Haiku, which occasionally can give the audience an insight resulting in a XP (but it is quite unusual so don't expect too much of it!). If that happens, the SQ of the poet is slightly boosted.
Like Jokes, Popomundo poems have limited number of uses before they are worn out.
Ik:quote:Do you come to Amsterdam from 3 nov. till 10 nov?
Because I wanna learn Bsic Singing from you, so if you interact with me when you are here...?
Dat nam ik aan, want ik las dit bij hem:quote:Maybe me and my band can come to Amsterdam in that time, but you must make sure that your IQ is high enough. Like now, your iq is terrible so you can't learn Basic Showmanship from Jorren Brouwer.
Maar later:quote:Jorren Brouwer tried to explain Basic Showmanship, but I didn't quite get it.
Nu hij weer:quote:Eureka! Jorren Brouwer was explaining Basic Showmanship and all of a sudden it all made sense. Now I understand!
Geen id eigenlijk...quote:What kind of IQ do i need to learn? how high?
bij jou dacht ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:10 schreef BlackRebel het volgende:
@Tokus: bij welk label zit je?
Volgens mij was dat enkel voor gedichtjes, niet voor songwritingskills..quote:
Ik ook en dat is ook de bedoeling (zie amsterdamforum, topic over masterclasses)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef DeHovenier het volgende:
BTW Max, blijkbaar heeft Els zich opgegeven om les te geven ofzo, ik heb nu een berichtje van een gast die Basic Singing wil leren van haar, dus dan moeten we vanaf 3 november t/m 11 november in Amsterdam zijn.
De berichtjes:
Hij:
[..]
Ik:
[..]
Dat nam ik aan, want ik las dit bij hem:
[..]
Maar later:
[..]
Nu hij weer:
[..]
Geen id eigenlijk...
ohja.. ik zal het even verklaren, waarom je nog niets gekregen hebtquote:
de sales komen de woensdag erna pas, om 08h...quote:Release Date: 18/10/2006
Alleen als ik je mag neucken wil ik erover nadenkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:57 schreef daeri het volgende:
Heb n drummer nodig. Met 5 sterren in Punk Rock, Basic Percussions, Drums, Basic Showmanship, Basic Sex Appeal.
Op Popo mag je me plat neuken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alleen als ik je mag neucken wil ik erover nadenken![]()
Ja int echt natuurlijkquote:
Trio doen?quote:
Ik doe niet aan trio'squote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Trio doen?
(of ik doe gewoon een buitenechtelijke relatie met jou hebben, dat is best hip deze dagen)
Zullen we het dan gewoon geheim houden... ik ben morgen vrij dusquote:
Ik zoek dus een drummer met 5 sterren in Punk Rock, Basic Percussions, Drums, Basic Showmanship, Basic Sex Appeal. (meer mag natuurlijk ook, maar er achter uit op gaan wil ik ook niet xD)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zullen we het dan gewoon geheim houden... ik ben morgen vrij dus![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:06 schreef DeHovenier het volgende:
Joralf is een echte playa![]()
Groot gelijk dat je hem eruit gooit!
Dan kom je thuis van een koude kermis.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Daeri een keer neucken.. dat is mijn ultieme natte droom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |