kids: 2 jaar wachten en je hebt legaal een tweede personage om mee te spelenquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:37 schreef komrad het volgende:
wat heeft het trouwens voor voordelen als je kinderen hebt?
en als je huisdieren hebt?
Niks, maar als het kind 12 is, dan kan die skills leren, en als het kind 16 is krijg je alle mogelijkheid die je nu ook hebt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:37 schreef komrad het volgende:
wat heeft het trouwens voor voordelen als je kinderen hebt?
en als je huisdieren hebt?
een normale zwangerschap niet dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:20 schreef DeHovenier het volgende:
De zwangerschap duurt zelf anderhalve maand, wel een beetje lang.
Vind ik niet, het is precies in verhouding, reken maar uit, n popo jaar duurt 8 weken, n popo zwangerschap 6 weken, reken maar uit, het klopt precies!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
irl 9 maanden he
Maar anderhalve maand voor een Popozwangerschap vind ik nog best veel.
quote:I finished my song Niemand behalve ik. It turned out great.
quote:Hey! Breezersletje... Doe de dibididoe!
by The Cowards
Released by Excelsior Recordings
Release Date: 2006-10-11
Contract: Valid
Type: Single
Copies sold: 39104
Supply: 896
Review: ***
Hoeveel exemplaren zal ik bestellen? 40k weer? In de eerste week van je singlerelease wordt altijd het meest verkocht volgens mij.quote:Recent Sales: Copies sold: Amount:
2006-10-18 39104 136 864 ¤
Geen idee hoeveel, 40k kan je doen.. als je dan 4x 10k verkoopt ben je ze weer kwijtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:12 schreef DeHovenier het volgende:
In de eerste week gelijk alles uitverkocht
[..]
[..]
Hoeveel exemplaren zal ik bestellen? 40k weer? In de eerste week van je singlerelease wordt altijd het meest verkocht volgens mij.
We hadden btw toch gister 200k in kas? Of 100k?quote:You currently have a supply of 896 units of the Single. Hey! Breezersletje... Doe de dibididoe!.
There are also 100000 units in production at the factory. Delivery will begin shortly after 2006-10-23 21:16:00. (5 days left).
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:50 schreef BlackRebel het volgende:
he robbie, ik zorg hier inderdaad wel voor.... als je een klein foutje bij het bestellen maakt heb je kans dat je het niet op tijd op voorraad krijgt en dan verkoop je niets...
met het vooruitzicht op de verkoop van komende week (kerst) beloofd het in ieder geval heel veel
Zinvol?quote:Thy eternal summer shall not fade
If you have the skill Professional Poetry, you can now choose the career mission "Write a poem". After a couple of updates, you will have a poem that you can read in public. Read More »
Currently, you can choose between three types of poems. More may (or may not) be added in the future. The ones available are:
* Sonnet, which boosts the love relationships of the audience to the ones they love.
* Elegy, which makes the audience and the one reading the poem, a little less depressed if they have recently lost a friend or lover. An elegy can only be read in the grave yard.
* Haiku, which occasionally can give the audience an insight resulting in a XP (but it is quite unusual so don't expect too much of it!). If that happens, the SQ of the poet is slightly boosted.
Like Jokes, Popomundo poems have limited number of uses before they are worn out.
Ik:quote:Do you come to Amsterdam from 3 nov. till 10 nov?
Because I wanna learn Bsic Singing from you, so if you interact with me when you are here...?
Dat nam ik aan, want ik las dit bij hem:quote:Maybe me and my band can come to Amsterdam in that time, but you must make sure that your IQ is high enough. Like now, your iq is terrible so you can't learn Basic Showmanship from Jorren Brouwer.
Maar later:quote:Jorren Brouwer tried to explain Basic Showmanship, but I didn't quite get it.
Nu hij weer:quote:Eureka! Jorren Brouwer was explaining Basic Showmanship and all of a sudden it all made sense. Now I understand!
Geen id eigenlijk...quote:What kind of IQ do i need to learn? how high?
bij jou dacht ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:10 schreef BlackRebel het volgende:
@Tokus: bij welk label zit je?
Volgens mij was dat enkel voor gedichtjes, niet voor songwritingskills..quote:
Ik ook en dat is ook de bedoeling (zie amsterdamforum, topic over masterclasses)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef DeHovenier het volgende:
BTW Max, blijkbaar heeft Els zich opgegeven om les te geven ofzo, ik heb nu een berichtje van een gast die Basic Singing wil leren van haar, dus dan moeten we vanaf 3 november t/m 11 november in Amsterdam zijn.
De berichtjes:
Hij:
[..]
Ik:
[..]
Dat nam ik aan, want ik las dit bij hem:
[..]
Maar later:
[..]
Nu hij weer:
[..]
Geen id eigenlijk...
ohja.. ik zal het even verklaren, waarom je nog niets gekregen hebtquote:
de sales komen de woensdag erna pas, om 08h...quote:Release Date: 18/10/2006
Alleen als ik je mag neucken wil ik erover nadenkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:57 schreef daeri het volgende:
Heb n drummer nodig. Met 5 sterren in Punk Rock, Basic Percussions, Drums, Basic Showmanship, Basic Sex Appeal.
Op Popo mag je me plat neuken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alleen als ik je mag neucken wil ik erover nadenken![]()
Ja int echt natuurlijkquote:
Trio doen?quote:
Ik doe niet aan trio'squote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Trio doen?
(of ik doe gewoon een buitenechtelijke relatie met jou hebben, dat is best hip deze dagen)
Zullen we het dan gewoon geheim houden... ik ben morgen vrij dusquote:
Ik zoek dus een drummer met 5 sterren in Punk Rock, Basic Percussions, Drums, Basic Showmanship, Basic Sex Appeal. (meer mag natuurlijk ook, maar er achter uit op gaan wil ik ook niet xD)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zullen we het dan gewoon geheim houden... ik ben morgen vrij dus![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:06 schreef DeHovenier het volgende:
Joralf is een echte playa![]()
Groot gelijk dat je hem eruit gooit!
Dan kom je thuis van een koude kermis.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Daeri een keer neucken.. dat is mijn ultieme natte droom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |