wordt de sales er niet hoger van..quote:We released a new single even though it was less than half a year since the last one.
En er zijn 15000 op voorraad zie ik net.quote:We released the long expected record "Aldeboarn Blues".
Hebben we een single gemaakt dan? Of was dit niet op ons gericht?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:59 schreef BlackRebel het volgende:
overigens
jullie hadden met de nieuwste single beter een week kunnen wachten, want op deze manier:
[..]
wordt de sales er niet hoger van..
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:55 schreef Sautor het volgende:
Ik kan ook gewoon inloggen hoor
Hovenier, wanneer landt jij op LAX? Dan kan ik misschien nog een jamsessie plannen, voordat we concert doen
quote:Schedule
2006-10-04 14:00 R. Romijn lands at airport. Los Angeles
2006-10-04 20:00 The Clash - INFO Los Angeles
Mooi, kan ik er nog wel een jamsessie tussen proppen. Maniack moet het ook wel kunnen redden, die is 6 uur onderweg als het goed is, zonder vertraging, dus die komt max 15 uur aanquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:17 schreef DeHovenier het volgende:
Dat weet ik ja. Ik weet btw niet hoelaat Max in LA komt.
quote:Arrived at Los Angeles Bus Terminal after a joyful bus ride.
Ze zijn er mee bezig, irritant he?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:50 schreef komrad het volgende:
heb de cookie setting al veranderd en nog steeds niet
Het is inmiddels 14.51 Popotijd, en ik zit nog in de luchtquote:2006-10-04 14:00 R. Romijn lands at airport. Los Angeles
2006-10-04 16:00 Nuclear Jamming LA
Jam Session 4 hours Los Angeles Cancel
quote:After the gig, a terrible groupie named Jane wanted to spend the night with me. And I guess I couldn't resist the temptation.
Ended show at The Clash. It was above average!
The Cowards went on stage at The Clash.
Finished jam session.
Hoi Jos, kom bij mij in Blues Café Amsterdam werken en je gaat beter verdienen! Mijn John Doe's betaal ik niet zoveel, maar zodra er een 'echt' persoon op reageert gaat het salaris omhoog!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:04 schreef Leonos het volgende:
Ik speel het nu zo'n 2 weken...
Maar ik weet echt niet hoe ik aan geld kom om ook maar iets te doen...
Werken leverd bijna niks op, iemand met een paar tips misschien?
Ik heet Jos de Groot btw
quote:Turkish Translation and Istanbul
We're happy to add one of history's major cultural and ethnic melting pots to Popomundo: Istanbul. Read More»
Istanbul comes to us as a direct result of the great job of our Turkish translators: Bertha Janssen, Günter Horres, Martijn Van Paridon, Michael Visser & Remco van Veen.
THANK YOU!
A lot of people might object to yet another city in this region of the world... keep in mind that the addition of new cities is directly related to the translations created by the players themselves. If a group of players translate Popomundo into a new language we immediately add another city that goes with that language. That's the deal. It doesn't matter where the city is located on the globe. It's the least we can do in return for the translators incredible efforts.
Without all of our translators Popomundo wouldn't be half the game it is today. Perhaps in a few years time Popomundo will become the internet equivalent of such a historic melting pot such as Istanbul. Who knows? No point in setting our goals any lower though. Either way, the translators play one of the most important roles in such an endeavor.
Thank you all again for the work that you do.
We'd also like to take this opportunity to point out that there's no one year limit to how quickly you have to do a world tour to get the World Tour achievement.
Jullie hebben toch al een world tour voltooid?? Wat heeft het dan voor nut om nog 1 te doen??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:39 schreef Sautor het volgende:
Ja, uh...hebben we net een worldtour in elkaar geflanst, komt dit erbij...Je kan nog niet eens naar istanbul liftenHopelijk heeft het een aansluiting op moskou, dan kan ik het er nog na proppen
Meer fame, dus worden er meer albums/singles verkochtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:56 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Jullie hebben toch al een world tour voltooid?? Wat heeft het dan voor nut om nog 1 te doen??
Ja, maar de zon is groen en alle vogels zingen een liedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:55 schreef maniack28 het volgende:
Ja, maar waarom dan niet alleen in Europa? Je kan je ook eerst op een aantal landen focussen, volgens mij gaat je inkomen dan harder omhoog, want ik heb het idee dat het net als in hattrick een exponentieel verband is... dus hoe hoger je komt, hoe meer cash je relatief gezien krijgt... het lijkt me iig geen 1:1 verband.
We touren mee met La Ricetta del Capione, van (Steady as she goesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:08 schreef maniack28 het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af... helemaal geen zin in een world tour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |