Je vindt het spel op www.popomundo.comquote:Popomundo is een gratis realtime role-playing-game (een klein beetje als
Hattrick) met al 20.000 spelers over de hele wereld. Zeker het spel met
de meeste potentie wat er op het ogenblik op internet te vinden is.
In Popomundo ben je een karakter en je kan vanaf het begin geheel je
eigen weg kiezen. Het main-doel is je muziekcarriere, ga je voor een
bepaald instrument of benut je je capaciteiten en word je songwriter,
maar je kunt ook allerlei andere kanten op. Je kan paparazzi-fotograaf
worden, de politiek in gaan of met je eigen bedrijf jam-places of clubs
oprichten waar bands kunnen oefenen en spelen. Diefstal en romantiek,
superster of bekend in lokaal circuit, reis je met de tourbus of per
vliegtuig, allemaal keuzes die je kan maken in het spel.
Juist de veelzijdigdheid maakt het spel leuk, en het wordt met een
razend tempo uitgebreid. In het spel zitten steden van over de hele
wereld, van Amsterdam tot Nahsville en van Melbourne tot Moskou en Sao
Paulo. Het spel is zo ongelooflijk breed dat er voor iedereen wel iets
tussen zit.
En een moodboostquote:Everything went dark and it was like the world stopped spinning... But everything is fine now. I'm so happy it wasn't the end of the world.
Lekker is dat... onze show verneukt door die kut downtimequote:Not enough songs were played during the show. 0 songs in total hardly gave the spectators their money's worth. The Cowards should really work on their playlist and play more songs.
Yeah! Iedereen heeft een gratis moodboost gekregenquote:Everything went dark and it was like the world stopped spinning... But everything is fine now. I'm so happy it wasn't the end of the world.
Ik sta nog steeds op het podium?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef maniack28 het volgende:
idd.. back online, wel nog traag
euhm:
[..]
Lekker is dat... onze show verneukt door die kut downtime
Had je maar een tracklist in moeten vullenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef maniack28 het volgende:
idd.. back online, wel nog traag
euhm:
[..]
Lekker is dat... onze show verneukt door die kut downtime
Staat als het goed is automatisch ingesteld, de tracklist is een kopie van je beste show, dat zie ik altijd als ik concerten planquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had je maar een tracklist in moeten vullen
Maw, dat is dus pech gehad..Achja..Tis toch maar argentiniequote:This matter has been replied to before and Jonas (I think it was him) said that this is a minor thing compared to the other things the bug caused, so - just play another show to get the achievement. In fact, you could play a show right now.
Als je op het podium staat ff melden in het bugtopicquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:31 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op het podium?
en die moodboost heb ik lekker veel aan, zat al aan de 100%
quote:Tickets
Time Duration
From: Buenos Aires 2006-10-04 06:00 10 hrs. Delete
To: Los Angeles 2006-10-04 14:00 1st Class
Je dacht dat je in een maand tijd al op nummer 1 zou komen?? Gewoon rustig doorgaan!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef komrad het volgende:
schiet nog niet echt op met mijn carriere
Moet ik eerst VIP kopen, maar denk niet dat ik het doe.. heb het geld simpelweg niet... ga in januari weer een half jaar op kamers (in de kamer van iemand die op stage naar Noorwegen gaat) en ik werk niet, dus je kan wel bedenken hoe ik dan qua geld zitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:35 schreef BlackRebel het volgende:
mijn studio in amsterdam niet hoor... je bent er welkom
overigens, is er echt niemand die 2300 per week wil verdienen terwijl je er niets voor hoeft te doen?
mwa alleen VIP hebben dan he..
Ik had het graag gedaan, maarja, ik heb al een baan die 3200 betaaldquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:35 schreef BlackRebel het volgende:
mijn studio in amsterdam niet hoor... je bent er welkom
overigens, is er echt niemand die 2300 per week wil verdienen terwijl je er niets voor hoeft te doen?
mwa alleen VIP hebben dan he..
Kunnen we geen nieuwe single maken? Ik kan de nummers wel schrijven.quote:Experience points
Experience points are now being given to other catagories of characters than just musicians. People not active in music but active as politicians, criminals, police, doctors, scientists or in the media sector can now also gain XP by being appropriately active within their area of expertise. The same old limits to the amount of XP available each week applies. The difference is that the available actions that can create XP is broader than before.
Jep, vandaag weer single uitgebracht 3 weken na de eerste. Maar Rebel kun je de dag zelf al geen supply aanvragen in de fabriek? Want dat zou misshcien de reden kunnen zijn waarom we de vorige keer niets verkochtenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:06 schreef BlackRebel het volgende:
dat kan volgens mij... je ziet het vanzelf als je de single voorziet van nummers staat er of de fans aan het wachten zijn op je single, of dat je beter nog x aantal dagen kan wachten
Nee, want alle nederlandstalige nummer zijn nog helemaal niet uitgebrachtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, maar die staan toch allemaal op onze album en single?
Uitverkocht!quote:Run and Hide
by The Cowards
Released by Excelsior Recordings
Release Date: 2006-08-30
Contract: Valid
Type: Full Length album
Copies sold: 4500
Supply: 0
Stephen gaat nog 10k exemplaren bestellenquote:City Sales: Copies sold: Amount:
Amsterdam 614 9 210 ¤
Paris 581 8 715 ¤
London 530 7 950 ¤