quote:I received 4 000 ¤ from The Cowards.
Het is van invloed op je prestaties tijdens de show hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:22 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik wissel de hele tijd af tussen looks, charm en IQ...Misicality heb ik toch niets aan, omdat ik geen nummer schrijf
[..]
Sorry, m'etje vergeten
Nee hoor.quote:Het is van invloed op je prestaties tijdens de show hoor
Kan bij 3150 verdienen als je wilt.....maar dan verwacht ik wel dat je af en toe even meehelpt om Blues Bands uit te nodigen...;-)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:45 schreef daeri het volgende:
[..]
Rebel, had jij nog een CEO nodig voor als Ruins of Alexandria kapot gaat?
[..]
Wat zou ik bij jou verdienen?
Drizzt krijgt geloof ik 3200 ergens om CEO te zijn...
ik kan natuurlijk de record production skippen als jij mijn plaat wil opnemen als het zover isquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:35 schreef DeHovenier het volgende:
Daar gaan wel een paar weekjes overheen hoor
Eigenlijk maakt het in het begin weinig uit als je gelijk een single uitbrengt, het belangrijkste is volgens mij dat je veel fame hebt in de steden, en dat je een goede repetoire hebt. Als j genoeg fame hebt dan zal je veel meer singles gaan verkopen als je er 1 uitbrengt, en in het begin maakt de kwaliteit van de single weinig uit.
Zei ik toch...en ik schrijf geen nummers, dus ik heb er niets aanquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:41 schreef maniack28 het volgende:
Niet? Dus mn hele musicality boeit nietBehalve voor nummers schrijven
Lekkur is dat
200 dagen!quote:Last Login: 2006-10-09
Entered Popomundo 200 days ago.
Feliquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:47 schreef DeHovenier het volgende:
Dat is best, komrad. Dan geeft je maar een seintje. Maar dan moet ik wel in NL zijn, dus niet op een tour ofzo
BTW:
[..]
200 dagen!
quote:Recent diary events
Black The Ripper the cat sniffed at me.
quote:From: D. Lula Júnior
To: R. Romijn
Date: 2006-10-09
Time: 16:00
Oii..
Interage comigo Robbie!!!bjus!!
Ik verwachtte je alquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:10 schreef Curiosity het volgende:
Last Login: 09.10.2006
Entered Popomundo 613 days ago.
![]()
En nog steeds niet wereldberoemd![]()
( nu doe ik er eerlijk gezegd weinig moeite voor, maar goed)
Dana Truman van de band Drusilla in Torontoquote:
Nu bezig met een optreden!quote:Porto and Português
The latest addition to our Popomundian universe is the "Northern capital of Portugal" - Porto.
Many thanks to Debbie Davis, Matti Laine and Ray Elmore for the Português translation. Read More »
Many people are currently contacting us regarding translations, which we of course appreciate a lot. Unfortunately it's impossible to answer every e-mail and pm we receive. Many of them also deal with already existing languages or translations we have already started. However, all these messages are filed and will be dealt with as soon as there's time. Our goal is to have the game in as many languages as possible, but in order to keep the quality of these translation at a high level we can't administrate too many translation projects at the same time.
We'd also like to take this opportunity to once again remind you that that there's no one year limit to how quickly you have to do a world tour to get the World Tour achievement.
Nee sorry, daar ben ik de 21ste pas weer!! Maar je zou eens in de studio waar je wilt recorden kunnen kijken of er al niet toevallig iemand aanwezig is!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:22 schreef Tokus het volgende:
moet er iemand met record production aanwezig zijn voor opnames?
zo ja, is er iemand daarmee in a'dam?
Kga n club kopenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Nog een stad btw.. Porto
Ik wil Daeri dr gezicht wel eens zien
*ben blij dat wij de worldtour al hebben*
nee, dat is niet waar... als je niets instelt speel je de setlist die je had bij je laatste show op het moment dat je de show boekte... je zult de setlist dus echt in de gaten moeten houden, want als je deze show twee maanden geleden geboekt had kan het zijn dat je toen slechts 7 nummers speelde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:31 schreef Sautor het volgende:
Niemand volgens mij...maar de shows zijn altijd een exacte kopie van je succesvolste show, als je niets instelt..
Ik hou het regelmatig bij... maar soms vergeet ik er eentjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
nee, dat is niet waar... als je niets instelt speel je de setlist die je had bij je laatste show op het moment dat je de show boekte... je zult de setlist dus echt in de gaten moeten houden, want als je deze show twee maanden geleden geboekt had kan het zijn dat je toen slechts 7 nummers speelde.
Foeiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik hou het regelmatig bij... maar soms vergeet ik er eentje
En ook dit is volgens mij niet helemaal waar, volgens mij krijg je de lijst van de beste show die je hebt gehad op het moment van boeken. Wat dus inderdaad wel kan betekenen dat 2 maanden na het boeken, dat niet meer je beste show is!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
nee, dat is niet waar... als je niets instelt speel je de setlist die je had bij je laatste show op het moment dat je de show boekte... je zult de setlist dus echt in de gaten moeten houden, want als je deze show twee maanden geleden geboekt had kan het zijn dat je toen slechts 7 nummers speelde.
Handig ook als je in een research centre werkt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:02 schreef Sautor het volgende:
Nee, heeft iets te maken met het onderzoeken van misdaden enzo...Handig als je bij de politie werkt, maar anders zou ik het niet doen..
nee, echt niet.. en ik heb bewijs... ik heb gisteren nieuwe shows geboekt... In het showdesign staat de setlist van onze laatste show. Het nummer 'Stephanie' staat er namelijk in. Dat nummer hadden we pas een keer op een show gespeeld. Deze show was 'terrific' terwijl we daarvoor diverse incredible en wonderful shows hebben gehad.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:31 schreef Venderwel het volgende:
[..]
En ook dit is volgens mij niet helemaal waar, volgens mij krijg je de lijst van de beste show die je hebt gehad op het moment van boeken. Wat dus inderdaad wel kan betekenen dat 2 maanden na het boeken, dat niet meer je beste show is!
Hoe kan je toruwens zien of men meer platen voor je drukt??? Of gaat dat automatisch?? Ik had namelijk 15000 op voorraad, maar daar zijn in de eerste week de helft al van verkocht.
Ok, dan heb je gelijk! Was er toch zeker van dat het op die andere manier ging, maar ja, zo te zien dus niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:43 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
nee, echt niet.. en ik heb bewijs... ik heb gisteren nieuwe shows geboekt... In het showdesign staat de setlist van onze laatste show. Het nummer 'Stephanie' staat er namelijk in. Dat nummer hadden we pas een keer op een show gespeeld. Deze show was 'terrific' terwijl we daarvoor diverse incredible en wonderful shows hebben gehad.
Bestellen gaat niet automatisch?? ook dan zal ik even vragen.quote:je kan pas zien als een company meer platen heeft gedrukt als ze ook werkelijk op voorraad zijn. Het is dus mogelijk dat je company nu al nieuwe platen besteld heeft, als je dat zeker wilt weten moet je even contact met ze opnemen.
Aaaait!quote:We released the long expected record "Hey! Breezersletje... Doe de dibididoe!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |