Ik was eerderquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee
heb de vraag beantwoord, dus kom maar op met dat punt
Je was me gewoon 2x voor!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee. Ik heb je vraag goed, krijg ik nu een punt?
Algemene Kennis Quiz Deel 308
Wilde je een nieuwe openen? Dammitquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je was me gewoon 2x voor!
zowel met het antwoord als het nieuwe topic
Ben al bezigquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ga het niet jezelf aandoen om ook de punten te gaan tellen nu hoor!
quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Artic-monkeys?
The Killersquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:03 schreef MaJo het volgende:
Joechei
Dit weekend kwam de nieuwe cd uit genaamd "Sam's Town" van een indiebandje. Welke band?
quote:
Ok, doe mij dan maar de achternamen van Mohammed B. en Volkert van der G.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Schapie + 1
Een vervolgvraag zou niet misstaan![]()
Ja, maar die mag als het goed is nog niet onder The Killers worden gerekend.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:07 schreef wyccie het volgende:
Bouali en van de Graaf?
Is Bouali dan de achternaam van Ali B. ?
Kooksquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:08 schreef MaJo het volgende:
Welke band bracht de cd Inside In, Inside Out uit?
Kan alleen maar indievragen bedenken
The Kooks hequote:
weet ik toch, heb hier de neiging om zo snel mogelijk een antwoord neer te dumpen zodat een ander niet sneller isquote:
Dan blijf ik nog evenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:14 schreef MaJo het volgende:
Wilde nog wel een Arctic Monkeys vraag stellen
Oh had mijn vraag net weer aangepastquote:
Wilde eigenlijk de zanger van Arctic Monkeys vragen maar toen ging yuri wegquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
wat een mooie Arctic Monkeys vraag
weet ik niet dus ik duik toch maar plat denk ik
je praat me nog een schuldgevoel aan omdat ik ga slapenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk de zanger van Arctic Monkeys vragen maar toen ging yuri wegWeet je hem echt niet? Dan moet ik ook gaan slapen als iedereen weg is
Wees blij dat je eindelijk naar bed mag en ik had de zanger van the Arctic Monkeys ook niet geweten ken alleen de naam van de bandquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk de zanger van Arctic Monkeys vragen maar toen ging yuri wegWeet je hem echt niet? Dan moet ik ook gaan slapen als iedereen weg is
Echt een toevoeging zo'n quotequote:Op maandag 2 oktober 2006 03:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
je praat me nog een schuldgevoel aan omdat ik ga slapen![]()
En een uur later was ik nog steeds wakkerquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit want ik wou ook net naar bed gaan slaapse Daff![]()
Same herequote:Op maandag 2 oktober 2006 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En een uur later was ik nog steeds wakker![]()
in plaats van 2 bekkens iedere minuut langs je oren te laten slaan om wakker te blijven wordt er op dokters-advies ook vaak AKQ voorgeschrevenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En een uur later was ik nog steeds wakker![]()
Zou ik jou of Lientje moeten willen volgen dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same here
Maar niemand heeft Lienelien en mijn ode aan de zanger van The Kooks gevolgd in talloze topics?
Gelukkig valt het nog wel mee de ergste was dat ik een keer om 3 uur naar bed wou gaan en om 6 uur was ik er nog steedsquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same here
Maar niemand heeft Lienelien en mijn ode aan de zanger van The Kooks gevolgd in talloze topics?
Mij natuurlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zou ik jou of Lientje moeten willen volgen dan?
maak me een gek schaap!quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mij natuurlijkMaar lientje is ook niet te versmaden
![]()
Dat ben je alquote:
Ik ook slaapse MaJo en Schaapquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ben je al
Ik ga nu maar echt mijn bedje opzoeken![]()
![]()
![]()
waar heb ik dat idee eerder gehoord????....quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ben je al
Ik ga nu maar echt mijn bedje opzoeken![]()
![]()
![]()
Ja, die wilde ik ook horen, Sorryquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:27 schreef Neleos het volgende:
Monaco ook nog.
Heb ze doorelkaar gehaaldquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:31 schreef WooZ het volgende:
aangezien Zwitserland nog niet genoemd was door Yuri (die zei Oostenrijk)
Je hebt gelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:31 schreef WooZ het volgende:
Volgens mij maakte buzzer em compleet, aangezien Zwitserland nog niet genoemd was door Yuri (die zei Oostenrijk)
jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Kom je met een vraag buzzer?
hangt dat niet af van het vakgebied?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:52 schreef buzzer het volgende:
Wie worden er bedoeld met de grote vier ?
quote:
Neleos +1quote:
Jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:34 schreef Berkery het volgende:
Hebben die dingen smaak?
watersmaakquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:29 schreef WooZ het volgende:
Wat is de laatste nieuwe smaak van de DE Senseo koffiepads?
HÉT neonazistische maandblad voor ouders van schoolgaande kinderenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:28 schreef WooZ het volgende:
Het is 'extra dark roast'
Nieuwe vraag: Welk tijdschrift verhulde 4 weken geleden dat wat in de huidige schoolboeken op de middelbare school staat geschreven vaak vanuit een links perspectief is bekeken?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef U het volgende:
Jayhawk + 1
KRO was idd waarbij hij zei dat Mein Kampf het meest indrukwekkende boek was dat 'ie gelezen had
VARA was toen 'ie een oproep deed brieven met meel naar de KRO te sturen
neu, ik ben in 'n makkelijke bui vandaagquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:58 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
was bang dat je hem incompleet vond
ChopperMick +1quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:15 schreef ChopperMick het volgende:
correctie, moet denk ik zijn van Doorne Automobiel Fabriek. Volgende keer connect brain before opening post...![]()
NrSiX +1quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:31 schreef NrSiX het volgende:
110
da's logisch, dat weet jequote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef Neleos het volgende:
En waarom is totaalvoetbal niet goed dan?
Calvin is vernoemd naar Calvijn, die Christelijke hervormer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:30 schreef U het volgende:
hobbes is inderdaad naar de filosoof..
met een beetje logisch nadenken kun je Calvin wel bedenken lijkt me
Zat Aristoteles daar ook in? Wist ik niet, heb die film ook wel gezien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:40 schreef ChopperMick het volgende:
Aristoteles (vorige week de film gezien!)
Hij had hem gewoon even uitgeleendquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:22 schreef Neleos het volgende:
Amerigo is toch het paard van Sinterklaas?
Warm!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:30 schreef Bouncer_Bone het volgende:
ik kan me iets herinneren met buch/puch... of zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:40 schreef ChopperMick het volgende:
Hint:Ik heb dat nog niet gehad bij GrieksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry. was even weg. Maar deze reken ik goed. Het correcte antwoord was trouwens Bucephalus.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Een beetje aan het gokken, maar: Buchapedus?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:24 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Sorry. was even weg. Maar deze reken ik goed. Het correcte antwoord was trouwens Bucephalus.
Dus Bouncer_Bone +1
En meteen nog een puntje voor jequote:Op maandag 2 oktober 2006 16:25 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Dida?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:28 schreef wyccie het volgende:
Whehehe, ik zie nu pas dat ik op 1 sta!
Goed, dan nu mijn vraagquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En meteen nog een puntje voor je
Bouncer_Bone +1
Ja, je ging hard gisteravondquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:28 schreef wyccie het volgende:
Whehehe, ik zie nu pas dat ik op 1 sta!
Een potvis die er bovenop ligt?quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:31 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Goed, dan nu mijn vraag
Wie zorgt voor flinke druk op het Witte Huis op dit moment?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:35 schreef NrSiX het volgende:
Ronaldinho
edit: lekker snel dat internet hier.. lol, was nog bezig met de vorige vraag
Geef maar gewoon toe dat je het weet, net als ik en iedereen hier. Alleen is iedereen te bang om het antwoord ook te gevenquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Zou het niet weten
verder nog iemand aanwezig hier?
waarom zeg jij het niet danquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je het weet, net als ik en iedereen hier. Alleen is iedereen te bang om het antwoord ook te geven
Over fobieën moet je heen komen dus ga je gangquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Omdat ik een respondusquestionusfobie heb en dus bang ben om een vraag te beantwoorden
Haha wat een gastquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:56 schreef U het volgende:
dat citaat komt uit de persconferentie erna, wat dus eigenlijk nergens op sloeg en verslaggevers verbijsterd achterliet. Zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=JAka6gTM6KY
Het is eigenlijk Arctic Monkeys, maar je bedoelde vast hetzelfdequote:Op maandag 2 oktober 2006 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
artic moneys?
Lol eindelijk is heeft mijn artic monkeys gokken iets opgeleverdquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Arctic Monkeys, maar je bedoelde vast hetzelfde![]()
![]()
Yuri +1
IK had even de k vergetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:12 schreef erkel het volgende:
[..]
sorry, had het punt al uitgedeeld, al had jij wel de juiste spelling
pssst ook nog een c Arctic Monkeysquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
IK had even de k vergeten![]()
Maar ze mag wel de vraag stellen als ze wiltHeb even geen inspiratie
Wil toch de namen wetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:35 schreef B.ertha het volgende:
die zwarte chirurg, die baas en die vent achter de balie
maar hoe heten die
En Faithz gaat er met het punt vandoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:37 schreef Faithz het volgende:
Carter, Greene, Elizabeth (geen idee wat haar achternaam is, Abby (die zuster met sally field als moeder), Dr. Benton, Kerry Weaver, Kovac, Bouley (had aids toch?), Carol Hataway, Ross
Je moet er ook 1 post van maken. Met die verschillende posts geef je ook alleen maar anderen hintsquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:43 schreef B.ertha het volgende:
Fok! kost mij mijn puntjes, omdat t weer zo traag is![]()
Het komt me zo bekent voor maar ik kan er niet opkomenquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:46 schreef Faithz het volgende:
Wat verstaand we onder "De slag van Austerlitz"? Wat gebeurde er en door wie?
Ben gewoon sociaalquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:47 schreef Faithz het volgende:
[..]
Je moet er ook 1 post van maken. Met die verschillende posts geef je ook alleen maar anderen hints
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Grootste veldslag uir de geschiednis tussen rusland en frankrijk?
Heeft Yuri t dan niet gewoon ongeveer goed?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:28 schreef Faithz het volgende:
Napoleon had net Engeland en Rusland aan zijn zijde maar hij wilde te veel veroveren. Toen hij zichzelf tot koning liet kronen ging hij over de schreef. Rusland, Oostenrijk, Engeland e.d. verklaarden Frankrijk de oorlog.
Hij vocht in Austerlitz met 75k Franse soldaten tegen 90k Russische en Oostenrijkse soldaten en won door zijn tactiek. De slag van Austerlitz.
Nieuwe:
Wie was Raspoetin?
Wat is fok traag :squote:Op maandag 2 oktober 2006 20:29 schreef ChrisJX het volgende:
De raadsheer van de laatste Tsaar van Rusland.
Alleen Rusland en Frankrijk. Maar Oostenrijk speelde ook mee. Ik had ook graag Napoleon gehoord, ook al gaf ik dat later zelf weg. En het was absoluut niet de grootste veldslag.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Heeft Yuri t dan niet gewoon ongeveer goed?
Valt bij mij ook vaak wegquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:59 schreef wyccie het volgende:
Dus als ie het bij mij wel doet, doet ie het bij de anderen niet?
Dan ga ik even wat anders doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |