quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:24 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Sorry. was even weg. Maar deze reken ik goed. Het correcte antwoord was trouwens Bucephalus.
Dus Bouncer_Bone +1
En meteen nog een puntje voor jequote:Op maandag 2 oktober 2006 16:25 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Dida?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:28 schreef wyccie het volgende:
Whehehe, ik zie nu pas dat ik op 1 sta!
Goed, dan nu mijn vraagquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En meteen nog een puntje voor je
Bouncer_Bone +1
Ja, je ging hard gisteravondquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:28 schreef wyccie het volgende:
Whehehe, ik zie nu pas dat ik op 1 sta!
Een potvis die er bovenop ligt?quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:31 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Goed, dan nu mijn vraag
Wie zorgt voor flinke druk op het Witte Huis op dit moment?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:35 schreef NrSiX het volgende:
Ronaldinho
edit: lekker snel dat internet hier.. lol, was nog bezig met de vorige vraag
Geef maar gewoon toe dat je het weet, net als ik en iedereen hier. Alleen is iedereen te bang om het antwoord ook te gevenquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Zou het niet weten
verder nog iemand aanwezig hier?
waarom zeg jij het niet danquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je het weet, net als ik en iedereen hier. Alleen is iedereen te bang om het antwoord ook te geven
Over fobieën moet je heen komen dus ga je gangquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Omdat ik een respondusquestionusfobie heb en dus bang ben om een vraag te beantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |