watersmaakquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:29 schreef WooZ het volgende:
Wat is de laatste nieuwe smaak van de DE Senseo koffiepads?
HÉT neonazistische maandblad voor ouders van schoolgaande kinderenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:28 schreef WooZ het volgende:
Het is 'extra dark roast'
Nieuwe vraag: Welk tijdschrift verhulde 4 weken geleden dat wat in de huidige schoolboeken op de middelbare school staat geschreven vaak vanuit een links perspectief is bekeken?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef U het volgende:
Jayhawk + 1
KRO was idd waarbij hij zei dat Mein Kampf het meest indrukwekkende boek was dat 'ie gelezen had
VARA was toen 'ie een oproep deed brieven met meel naar de KRO te sturen
neu, ik ben in 'n makkelijke bui vandaagquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:58 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
was bang dat je hem incompleet vond
ChopperMick +1quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:15 schreef ChopperMick het volgende:
correctie, moet denk ik zijn van Doorne Automobiel Fabriek. Volgende keer connect brain before opening post...![]()
NrSiX +1quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:31 schreef NrSiX het volgende:
110
da's logisch, dat weet jequote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef Neleos het volgende:
En waarom is totaalvoetbal niet goed dan?
Calvin is vernoemd naar Calvijn, die Christelijke hervormer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:30 schreef U het volgende:
hobbes is inderdaad naar de filosoof..
met een beetje logisch nadenken kun je Calvin wel bedenken lijkt me
Zat Aristoteles daar ook in? Wist ik niet, heb die film ook wel gezien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:40 schreef ChopperMick het volgende:
Aristoteles (vorige week de film gezien!)
Hij had hem gewoon even uitgeleendquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:22 schreef Neleos het volgende:
Amerigo is toch het paard van Sinterklaas?
Warm!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:30 schreef Bouncer_Bone het volgende:
ik kan me iets herinneren met buch/puch... of zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:40 schreef ChopperMick het volgende:
Hint:Ik heb dat nog niet gehad bij GrieksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry. was even weg. Maar deze reken ik goed. Het correcte antwoord was trouwens Bucephalus.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Een beetje aan het gokken, maar: Buchapedus?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:24 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Sorry. was even weg. Maar deze reken ik goed. Het correcte antwoord was trouwens Bucephalus.
Dus Bouncer_Bone +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |