[CUL]quote:-kattenbakkorrels, 5 kilo voor 1,19
De poezels haalden hun neusjes op voor duur spul met een geurtje, op deze korrels doen ze het heel goed.
Zó pauper.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
- Pizza Margherita, 3 in een doos (smaakt nergens naar)
Eens! Die studentenhaver is echt bagger... en hun andere nootjes zijn vaak veeeel te zout en "droger" dan andere merken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaa, Euroshopper nootjes!Vooral de cashews zijn echt bang for the buck vergeleken met Jack Kleijn. Wel een beetje zouter en er zitten meer "gebroken" nootjes tussen, maar toch.
Ik vind alleen de studentenhaver van Euroshopper niet te doen, die ruikt muf en smaakt nog muffer![]()
Dan kunnen ze het net zo goed in de echte (Bavaria) verpakking doen, want ik persoonlijk vind beide totaal niet te drinken!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
+ Bier (jawel, in de Bavariafabriek in Weert gemaakt)
En de pistache noten dan?? Hmmmmmmmm...quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:51 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Eens! Die studentenhaver is echt bagger... en hun andere nootjes zijn vaak veeeel te zout en "droger" dan andere merken.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:41 schreef Vork het volgende:
Goed:
Nootjes, pasta (het is allemaal karton, dus dan maar het goedkoopste karton)
dan moet je is goede kopen!
Ik heb geen geld voor 'verse' pasta.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:02 schreef vats het volgende:
Iets over goede pasta.
En die kwam een poosje geleden als best uit de test bij ?? kassa of consumentenbond?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:02 schreef Aventura het volgende:
[slecht:
-mozzarella, zit helemaal geen smaak aan. Het is net rubber.
same herequote:Op maandag 2 oktober 2006 10:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik koop vaak de afbakstokbroodjes van ES. 17 eurocent kosten ze geloof ik met z'n tweeën, handig om in huis te hebben voor als m'n brood weer eens te oud geworden is.
die zijn top ja!quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik koop vaak de afbakstokbroodjes van ES. 17 eurocent kosten ze geloof ik met z'n tweeën, handig om in huis te hebben voor als m'n brood weer eens te oud geworden is.
de cola van de c1000 vind ik juist echt niet te drinkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:40 schreef lvm het volgende:
sorry, ik ben voor c1000 huismerk!
zelfs de cola en chips zijn lekker![]()
en zo krijgen wij voor 40 euro toch twee goede boodschaptassen vol!![]()
waar we ook nog eens ruim een week van kunnen leven en dit is incl. croissants, stokbrood, chippies, vis en allerlei andere lekkere dingen!!
*officiele c1000 huismerk fan*
Lees het topic eens doorquote:Ik heb er tot nu toe ook nog nooit iets positiefs over gehoord behalve de prijs.
Gelukkig weerhoudt je dat er niet van er een mening over te hebbenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:27 schreef Thorical het volgende:
Ik heb nog nooit iets euroshopperigs gekocht.
Pardon, ik raakte in de war door conflicterende informatie. De juiste info is dat het Euroshopper bier in Weert in Brouwerij Wertha werd gebrouwen en resources deelde met Oranjeboom. Waar het nu wordt gebrouwen weet ik niet, maar 't is ook nauwelijks relevant voor het topic. Wilde alleen maar aangeven dat Euroshopper bier prima drinkt - zeker voor de prijs - en dat 90% van de mensen diequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
1 opmerking:
Bavariafabriek ligt in Lieshout niet in Weert.
Gaat u verder
Best bier is overigens het B-merk van de Bavaria brouwerijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
Pardon, ik raakte in de war door conflicterende informatie. De juiste info is dat het Euroshopper bier in Weert in Brouwerij Wertha werd gebrouwen en resources deelde met Oranjeboom. Waar het nu wordt gebrouwen weet ik niet, maar 't is ook nauwelijks relevant voor het topic. Wilde alleen maar aangeven dat Euroshopper bier prima drinkt - zeker voor de prijs - en dat 90% van de mensen diedoen dat doen omdat er Euroshopper op het etiket staat en niet omdat het bier zo slecht is.
Toch bedankt voor de info
Goed he.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gelukkig weerhoudt je dat er niet van er een mening over te hebben
ES en C1000 is 9 van de 10 keer hetzelfdequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:40 schreef lvm het volgende:
sorry, ik ben voor c1000 huismerk!
zelfs de cola en chips zijn lekker![]()
en zo krijgen wij voor 40 euro toch twee goede boodschaptassen vol!![]()
waar we ook nog eens ruim een week van kunnen leven en dit is incl. croissants, stokbrood, chippies, vis en allerlei andere lekkere dingen!!
*officiele c1000 huismerk fan*
Zou ook heel ernstig zijn. Proef jij het verschil tussen verschillende merken suiker ook? Of zout (zeezout daargelaten)?quote:+ Aspartaam (merk het verschil niet)
Want?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:24 schreef Ringhio het volgende:
[..]
ES en C1000 is 9 van de 10 keer hetzelfde![]()
Toch vraag ik me af of dit geen 'gevaarlijke' business is, alleen huismerken. Supermarktketens geven ongelooflijk veel druk de inkoopsprijzen te verlagen (en strenge leveringscondities), daarnaast is het vrij simpel te switchen naar een andere fabrikant welke het zelfde product misschien beter en goedkoper maakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:37 schreef fruityloop het volgende:
Delicia was voorheen onderdeel van marvelo, wat onderdeel van Ahold N.V. was. Dat hebben ze gesplitst en gedeeltelijk verkocht, en van de restanten is de Ahold Coffee Company over gebleven als ik het goed heb. Dalli maakt naast het eigen merk "klok" ook alle wasmiddelen voor AH, sterker nog, de meeste omzet behalen ze met het produceren van eigen merk wasmiddelen, niet met hun eigen A-merk.
de portflessen zijn verkracht!! er zit nu een of ander veel te groot pauper etiket opquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[CUL]![]()
Oh, ik was nog vergeten:
+ Euroshopper Ruby Port, rood. Erg lekker portje, drinkt zo weg, en de fles ziet er best chique uit als je het ES logo wegdenkt.
Da's een beetje het probleem van Euroshopper. Er zitten best okay producten tussen, maar zodra mensen een Euroshopper logo zien krijgen ze meteen afkeer. Zou niet moeten, bij de Aldi en Lidl vind je namelijk ook goeie goedkoop geproduceerde produkten.
Wij hebben ooit ook wel eens meegedaan aan een tender van Ahold voor het produceren van een huismerk product, maar toen waren de eisen al belachelijk, dat is nu nog veel erger heb ik begrepen. Maar qua wasmiddelen is er niet zo veel keuze aan fabrikanten, en sowieso zijn huismerkcontracten vrij langlopend in verhouding tot bijvoorbeeld de contracten voor A-merk producten. Dus echt "gevaarlijk" zou ik het niet willen noemen, dat is pas zaken doen met Italië, die kapen rustig een vrachtwagenlading als je niet op tijd betaald..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:52 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of dit geen 'gevaarlijke' business is, alleen huismerken. Supermarktketens geven ongelooflijk veel druk de inkoopsprijzen te verlagen (en strenge leveringscondities), daarnaast is het vrij simpel te switchen naar een andere fabrikant welke het zelfde product misschien beter en goedkoper maakt.
al het AH bier (dus ook het ES bier) komt van inbev.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pardon, ik raakte in de war door conflicterende informatie. De juiste info is dat het Euroshopper bier in Weert in Brouwerij Wertha werd gebrouwen en resources deelde met Oranjeboom. Waar het nu wordt gebrouwen weet ik niet, maar 't is ook nauwelijks relevant voor het topic. Wilde alleen maar aangeven dat Euroshopper bier prima drinkt - zeker voor de prijs - en dat 90% van de mensen diedoen dat doen omdat er Euroshopper op het etiket staat en niet omdat het bier zo slecht is.
Toch bedankt voor de info
die zijn inderdaad lekker! die van het AH-huismerk zijn veel te uiig en de textuur is ook niet fijn, maar die van ES zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:06 schreef misterwiseguy het volgende:
De kroketten! Prijs is net iets lager maar zit niet van die verschrikkelijke niet thuis te plaatsen hompen "vlees" in.
ja, dat is een goede iddquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:39 schreef SaskiaR het volgende:
Heerlijk: de gepofte tarwe met honing! Kost niks (een tiende van die duren muesli's) en je krijgt er een hele grote doos voor
Zo'n 230 kCal per stukquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, die luikse wafels van de ES neem ik altijd mee op vakanties.
Mocht je helemaal geen geld hebben of op een plek gestrand zijn waar niets te koop is, dan heb je aan 1 wafel genoeg om de dag door te komen. Caloriebommen.
* meldtquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:32 schreef The_Hives het volgende:
Dat is ook mijn probleem. Het pak moet altijd leeg
En dan heb je wel ruim voldoende energie binnen voor de hele dag aangezien er tien in een pak zittenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:32 schreef The_Hives het volgende:
Dat is ook mijn probleem. Het pak moet altijd leeg
ontbijt 2 boterhammenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef kabouter.muts het volgende:
Ontbijt 2 wafels
Tussendoortje: 1 wafel
Lunch 3 wafels
Tussendoor: 1 wafel
Diner 3 wafels.
Heerlijk!!! moet er niet aan denken.
He bah.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:12 schreef DarkShine het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)lamine__.html?p=11,2
ik ben ook groot voorstander van AH huismerkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:12 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Zelf koop ik overigens veel van het echte AH huismerk. Dat is pas prima spul.
Jij hebt wel iets met mosterd hèquote:
En ook nog allebei specifiek over marnemosterd.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met mosterd hè![]()
Twee posts, allebei over mosterd en allebei met linkjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
al 3 marne posts, kan niet anders of je hebt aandelen ( of geen leven, kan ookquote:
Dat is om mensen te straffen die te lui zijn om bloem, ei en suiker bij elkaar te doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 02:21 schreef Miasan het volgende:
Euroshopper is tof, maar koop nooit pannenkoekenmeel van ES! Dat loopt het pak al uit voor je de winkel uit bent.
Of voor mensen die denken dat er suiker in pannenkoekenbeslag hoortquote:Op woensdag 18 maart 2009 06:48 schreef MouseOver het volgende:
Dat is om mensen te straffen die te lui zijn om bloem, ei en suiker bij elkaar te doen
Sorry maar ik moest zo erg lachen om die platte mais zou je gezicht wel willen zienquote:Op zondag 8 maart 2009 14:57 schreef Hik het volgende:
Goed: toastjes inderdaad en ook de pakken gezeefde tomaten
Slecht: Maïs. Had van de week een blik daarvan en de korrels waren allemaal tot moes geplet
Om vervolgens de melk te vergeten..quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:40 schreef Trusten het volgende:
[..]
Of voor mensen die denken dat er suiker in pannenkoekenbeslag hoort
Grappig, ik wou net hetzelfde schrijven.quote:Op zondag 27 september 2009 15:18 schreef dralion13 het volgende:
ES stroopwafels, ze zijn echt heerlijkVeel lekkerder dan die a-merk dingen
quote:
Liever blijf ik weg bij euroshopper troep. Voor dat geld kun je beter naar de lidl gaan imo.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Als student zijnde heb ik een zwak voor sommige Euroshopper produkten in de Albert Heijn! Toch voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, en vaak met kwaliteit die toch best goed is. Ik kan me voorstellen dat als je later een gezin hebt en een goed salaris dat je dan niet meer voor Euroshopper gaat, maar tot nu toe bevalt het me uitstekend. En aangezien Aldi en Lidl ook weer populair zijn, zie ik niet in waarom Euroshopper produkten niet zouden kunnen.
Even hieronder wat ik goede en slechte Euroshopper produkten vind:
Goed
+ Noorse Zalm, vacuum verpakt
+ Gerookte paling
+ Kruidenboter en kruidenkaas
+ Brie
+ Extra Vierge olijfolie in familiefles
+ Bier (jawel, in de Bavariafabriek in Weert gemaakt)
+ Croissants
+ Koekjes, wafels, speculaas
+ Chocola (met hazelnoot, jum)
+ Aspartaam (merk het verschil niet)
+ Koffiecreamer
+ Magnum look-a-like ijs
+ Bevroren grote loempia
Slecht
- Chips (is wat melig)
- Chocohagelslag (smaakt meer naar suiker dan choco)
- Pindakaas (erg weinig Pinda\'s in)
- Cola (slecht nagemaakt)
- Knakworstjes (heel veel deeg erin verwerkt)
- Pizza Margherita, 3 in een doos (smaakt nergens naar)
Wie vult aan?
Duidelijk iemand die nog nooit euroshopper heeft geprobeerd of alleen slechte producten heeft gegetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Liever blijf ik weg bij euroshopper troep. Voor dat geld kun je beter naar de lidl gaan imo.
Dat laatste zeker ja. Winegums (ranzige zooi dat het was), ehm en nog wat dingen. De cola geloof ik (ook geen succes). De majo was wel ok maar echt, die vind ik bij de lidl minstens zo goed. De cola daar is veel beter, de groentes koop ik daar sowieso (of bij de turk / markt, maar iig nauwelijks bij ah).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:10 schreef john243 het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die nog nooit euroshopper heeft geprobeerd of alleen slechte producten heeft gegeten
Er zit wel degelijk kwaliteitsverschil tussen de normale huismerk en euroshopperproducten helaas.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:26 schreef MaximusTG het volgende:
Meeste ES spullen zijn idd goed te eten. Volgens mij verschilt het qua kwaliteit helemaal niet zo veel van bv AH eigen huismerk, of producten bij de Aldi en Lidl (uitzonderingen daargelaten). Ik denk dat wat bij veel mensen onbewust hun mening beïnvloedt, de verpakking is. Die ziet er namelijk nogal cheap-ass uit.
Maar het blijft smaakgevoelig. Kan misschien wel zo zijn dat ES brie van slechtere kwaliteit is dan AH brie, maar ik vind de ES brie toch echt lekkerder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk kwaliteitsverschil tussen de normale huismerk en euroshopperproducten helaas.
De enige lekkere brie die ze hebben is niet voorverpakt in de fabriek. Van die puntjes en plastiekfolie, en hij stinkt goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar het blijft smaakgevoelig. Kan misschien wel zo zijn dat ES brie van slechtere kwaliteit is dan AH brie, maar ik vind de ES brie toch echt lekkerder.
Als je het niet hebt geprobeerd kan je natuurlijk ook niet oordelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De enige lekkere brie die ze hebben is niet voorverpakt in de fabriek. Van die puntjes en plastiekfolie, en hij stinkt goedBen het merk even kwijt
![]()
De ah huisbrie zit veel te weinig smaak aan. Daarom de eurobrie al helemaal nooit geprobeerd.
euroshopper brie is veel beterquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De enige lekkere brie die ze hebben is niet voorverpakt in de fabriek. Van die puntjes en plastiekfolie, en hij stinkt goedBen het merk even kwijt
![]()
De ah huisbrie zit veel te weinig smaak aan. Daarom de eurobrie al helemaal nooit geprobeerd.
Bloem gebruik ik inderdaad ook altijd ja! Voor de pannenkoekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:13 schreef missy_c het volgende:
Bloem!
Op een of andere manier heeft Euroshopper "sterkere" (meer eiwitten) bloem.
Goed voor brood!
Ook Schultenbrau wordt bij Bavaria gemaakt, gewoon in Lieshout.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het net zo goed in de echte (Bavaria) verpakking doen, want ik persoonlijk vind beide totaal niet te drinken!
Schultenbrau van de Aldi is dan weer wel goed te doen!
Zegt niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook Schultenbrau wordt bij Bavaria gemaakt, gewoon in Lieshout.
die is inderdaad top. Het spul is vrij massief, en dat maakt het ook heel geschikt om met andere mix te mixen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:17 schreef Bakkerd het volgende:
De broodmix van euroshopper is goed!
Heel lekker brood met veeeel pitjes
Er gaat gewoon een ander kartonnetje in de machine, de inhoud is hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:52 schreef Poepoog het volgende:
De Zaanse Hoeve komt gewoon uit de fabrieken van Friese Vlag.
Topperquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:44 schreef woestijnvijg het volgende:
Dit is pas Euroshopper-pizza!
[ afbeelding ]
Kwam deze pizza uit
[ afbeelding ]
Alleen de Instant Gist staat verstopt. Want die was niet van de ES (volgens mij heeft ES dat niet?).
De pindakaas is goed voor satésaus e.d.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:16 schreef Lyriella het volgende:
De japanse mix vind k lekker, de pindakaas niet te eten
Als het al slechte pindakaas is dan zou ik er niet aan beginnen. Pindakaas bevat bijna altijd transgene vetzuren; beter gooi je flink wat gebrande prinda's in de blender.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef Tanin het volgende:
[..]
De pindakaas is goed voor satésaus e.d.
Je moet het ook uit een heel blik drinken, blijft het langer goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:28 schreef strbo het volgende:
Dat bier is echt niet te zuipen, de laatste keer dat ik het had. Maarja, dat was dan ook lauw uit een halve liter blik![]()
Voor de rest niks mis met Euroshopper eerlijk gezegt, alleen de dranken laat ik staan en de chips is ook niet van je het.
Grotendeels eensch, alleen die macaroni is echt niet te doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:17 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Bijna standaard in huis van ES:
- afbakbroodjes (we maken ze goed nat met een plantenspuit aan beide kanten dan worden ze een stuk krokanter)
- crunchynuts / borrelnootjes
- tomaten in blik / tomatenpuree
- champignons in blik voor door snelle sauzen etc.
- geraspte kaas
- houdbare melk voor de Brinta / cappuccino
- mueslirepen
- crackers
- roggebrood
- elleboogjespasta
- rijst (al is dat wel even uitvogelen hoe het beste te koken want blijft snel te nat)
Wat ik niet lekker vind is de chips, limonade, pindakaas en nog wat dingen. Maar de pizza's zijn ook best een goede basis om zelf verder te beleggen, de garnalen prima voor door wokgerechten, en ga zo maar door.
Het bier dronk ik voorheen wel veel op feestjes vanwege goedkoop, maar daar ben ik wel op uitgekeken. Toevallig zei mijn moeder laatst: goh ik heb dat Euroshopper bier eens geprobeerd, lekker!
Dan heb je het gewoon te lang gekookt, als je het te zacht vindt. Klein beetje olijfolie of gelijk verwerken voorkomt plakken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:28 schreef CafeRoker het volgende:
Maar ik vind de macaroni van ES werkelijk ongelofelijk klef, en het heeft heel sterk de neiging om te plakken en het is erg zacht. Dat heb je bij de duurdere merken toch wat minder. En ja, zelf maken.. tijd, tijd. Het maken zelf valt vaak nog wel mee trouwens, maar om zo'n machine weer goed schoon te maken ben je toch wel weer even bezig.
Smaken verschillen
hoewel ik vanavond toch weer eens verse pasta ga maken, dank voor het idee..
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef tomatenrood het volgende:
Goed:
- pindakaas![]()
![]()
![]()
- naturel chips
- zakdoekjes
- azijn![]()
- olijfolie
- speculaas (niet super, maar "gewoon/gaat wel")
- brood (wel gelijk invriezen)
Minder goed:
- wasmiddel (simpele vlekken gaan er niet uit, zelfs niet met een flinke dosering en op 60 graden. bovendien presteren ze het om 'optisch bleekmiddel' in een KLEUR wasmiddel te stoppen [ik had de verpakking beter moeten lezen, I know]).
- afwasmiddel (wast veel minder goed af dan AH huismerk of A-merk en voor mijn gevoel heb je ook meer nodig)
Je flikkert toch een liter saus met vlees en tjap doorheen, merk je niets vanquote:Op woensdag 7 september 2011 08:30 schreef _Loki het volgende:
Die macaroni vind ik wel minder smaak aan zitten dan een duurder merk.
Oh ja die kruidenboter is lekker jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:59 schreef Bakkerd het volgende:
Buiten de broodbakmix die ik eerder in dit topic heb genoemd, vind ik ook goed:
kruidenboter
rijst (basmati, geen ervaring met anderen)
de chocola vind ik
Je kunt ook een stuk karton laten weken en datbop smaak brengen met voldoende saus. Ingredienten moeten gewoon goed en lekker zijn, anders ga ik het niet klaarmakenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Je flikkert toch een liter saus met vlees en tjap doorheen, merk je niets van.
Vis doen ze niet goed dan, de vissticks zijn ook niks.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:32 schreef Bart het volgende:
Zo, ik dacht laatst: ik ga eens de ES diepvrieszalmmoten testen. Wat een smerige hap is dat zeg. Niet te vreten. Smaakt totaal niet naar zalm, en hij was gewoon taai. Hij was niet droog, dus ik had hem gewoon goed gebakken, daar lag het niet aan. Het was echt een hele slechte zalm, niet aan beginnen.
quote:
Wat niet wegneemt dat als jij het verschil nietroeft het een goedkope optie kan zijn. Maar beter ga je dan naar de lidl, c1000 ofzo, ja toch, niet dan.quote:
Tuurlijk... echt alle euroshopper produkten zijn kwaliteitsloosquote:
Nee ik proef het verschil niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat als jij het verschil nietroeft het een goedkope optie kan zijn.
Ja hoor.quote:Maar beter ga je dan naar de lidl, c1000 ofzo, ja toch, niet dan.
heel veel wel ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tuurlijk... echt alle euroshopper produkten zijn kwaliteitsloos
Ah, je hebt alle verschillende ES-producten getest hoor ik. Dubbelblind neem ik aan?quote:
ik heb in het verleden wel eens geprobeerd ja. smerige winegums, smerige brie, majo is goed te doen, rijst is van mindere kwaliteit, en vast nog wel een aantal die ik inmiddels verdrongen heb.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, je hebt alle verschillende ES-producten getest hoor ik. Dubbelblind neem ik aan?
Ik zou zeggen, lees dit topic nog eens goed door, dan zie je dat er een hoop mensen best te spreken zijn over een aantal producten. En zo niet, dan wordt er gezegd welk product er niet lekker/goed is. Ongefundeerd lopen roepen dat ES de source of all evil is, daarvoor kun je in ONZ terecht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb in het verleden wel eens geprobeerd ja. smerige winegums, smerige brie, majo is goed te doen, rijst is van mindere kwaliteit, en vast nog wel een aantal die ik inmiddels verdrongen heb.
En laat dit topic nou net de bedoeling hebben om de goede dingen eruit te pikken. Ik begrijp die aversie nooit zo... En het roepen 'ga dan naar de Lidl' al helemaal niet (om over de C1000 maar niet te spreken, zelden een ranzigere winkel gezien).quote:
niet veel mis mee, behalve dan dat je blijkbaar op zoek bent naar 'een stuk goedkoper dan de rest wat ah verkoopt en toch eetbaar en bij de ah', en mijn ervaring is dat je bij bv de lidl vaak hetzelfde of minder betaald dan voor ah euroshopper producten, de smaak daar voor die prijs vaak hetzelfde en vaak beter is, en de groenteafdeling versere producten heeft. maar je hebt een punt, ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En laat dit topic nou net de bedoeling hebben om de goede dingen eruit te pikken. Ik begrijp die aversie nooit zo... En het roepen 'ga dan naar de Lidl' al helemaal niet (om over de C1000 maar niet te spreken, zelden een ranzigere winkel gezien).
Ik vind de Lidl een prima winkel voor basics, helaas ligt het alleen zodanig uit de richting dat het geen reële optie is. De AH is wel een optie, wat is er dan mis met zoeken naar fatsoenlijke euroshopper produkten?
Groenten haal ik sowieso niet bij een supermarkt... En ik haal bij de AH datgene waarvan ik vind dat de prijs en kwaliteit in verhouding zijn, bij het ene produkt is dat huismerk, bij het andere ES of A-merk. Bij de AH heb ik die keuze, bij de Lidl is het 'dit of niks'.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet veel mis mee, behalve dan dat je blijkbaar op zoek bent naar 'een stuk goedkoper dan de rest wat ah verkoopt en toch eetbaar en bij de ah', en mijn ervaring is dat je bij bv de lidl vaak hetzelfde of minder betaald dan voor ah euroshopper producten, de smaak daar voor die prijs vaak hetzelfde en vaak beter is, en de groenteafdeling versere producten heeft. maar je hebt een punt, ik begrijp wat je bedoelt.
Zodat het onderweg naar huis vast lekker droog en taai kan worden?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:51 schreef ForumGek het volgende:
Ik laat altijd gewoon een vers stokbrood in sneetjes snijden en in een zak doen, stukken beter!
lekker hygiënischquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:31 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Dan bak je ze fout, denk ik. Ik spuit ze nat met een plantenspuit (idee van mijn vriendin), dan de oven in en een minuut of 7-8 later lekker krokante en bruine broodjes. Snijden met een scherp broodmes, niet kapotduwen met je gewone smeermes.
Ik weet niet wat jij met je plantenspuit doet, maar als ik broodjes besproei (!) dan stop ik er schoon water in. Eventuele andere schmutzigkeit bakt er wel af op 220 graden.quote:
ik ook niet maar een plantenspuit.... Neej, ik doe dat gewoon met de hand erop sprenkelen met water rechtstreeks uit de kraan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:36 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met je plantenspuit doet, maar als ik broodjes besproei (!) dan stop ik er schoon water in. Eventuele andere schmutzigkeit bakt er wel af op 220 graden.
Maar misschien ligt het aan mij, ik ben niet snel ergens vies van.
Ik ken afbakbrood dat beter is dan wat het gros van de NL bakkers durven te verkopen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:51 schreef ForumGek het volgende:
Ik snap niet dat mensen dat afbakbrood zo lekker vinden, die krengen zijn gortdroog en zit geen smaak aan. Ze voelen ook gewoon nep aan als je ze uit het pak haalt. Krengen zijn keihard waardoor je hele bek eraan gaat, ook zijn ze heel slecht te snijden en verhouding buitenkant/binnenkant is echt heel verrot.
Ik laat altijd gewoon een vers stokbrood in sneetjes snijden en in een zak doen, stukken beter!
correctedquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ken afbakbrood dat beter is dan wat het gros van de NL bakkers je probeert aan te smeren.
Ongetwijfeld, maar dat komt niet uit de ES verpakking van de albert heyn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ken afbakbrood dat beter is dan wat het gros van de NL bakkers durven te verkopen.
Brood is niet slechter wat ingredienten betreft dan ah brood. Das ook allemaal fake brood.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:28 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Ik maak de afweging op welke producten ik wat wil besparen, die koop ik dan goedkoper, maar de kwaliteit moet wel voldoende zijn uiteraard. Het brood zal ik daarom ook niet kopen.
Maar sommige mensen hebben nu eenmaal niet de financiële middelen om dure boodschappen te doen, dus die moeten wel.
Ben trouwens benieuwd hoeveel winst ze maken op een blikje tomatenpuree van 7 cent, vast nog belachelijk veel
Kijk wat er voor troep bijzit en hoe het smaakt. Ver weg van goed brood.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:11 schreef pussywillow het volgende:
Fake brood? Wat is dat nou weer voor onzin. Je kunt het niet lekker vinden, dat vind ik ook niet, maar het is gewoon brood.
en wat is het prijsverschil? een euro per pak ofzo ?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil dit even kicken want ik wil even melden dat de Euroshopper soepstengels hetzelfde zijn als die van Grand Italia.Ik werk als vakkenvuller en die dingen zaten in een doos van Grand Italia.
Oh vandaar dat "jullie" vakkenvullers altijd alles verkeerd leggen?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil dit even kicken want ik wil even melden dat de Euroshopper soepstengels hetzelfde zijn als die van Grand Italia.Ik werk als vakkenvuller en die dingen zaten in een doos van Grand Italia.
Iedereen over één kam scherenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
Oh vandaar dat "jullie" vakkenvullers altijd alles verkeerd leggen?
Geen idee, niet naar gekekenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en wat is het prijsverschil? een euro per pak ofzo ?
Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens, opdat je zelf kon bepalen of ik je mee moest rekenen of nietquote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen over één kam scherenEr werken nou eenmaal veel paupers, ik kan er ook weinig aan doen.
[..]
Geen idee, niet naar gekeken
Oh, sorry danquote:Op zondag 1 januari 2012 22:29 schreef Tanin het volgende:
[..]
Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens, opdat je zelf kon bepalen of ik je mee moest rekenen of niet
heb je ze ook geproefd en gekeken naar de ingredientenlijst? zelfde fabriek zegt nog niets over of het ook hetzelfde product is. ik ben wel nieuwsgierigquote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Nee, niet naar gekeken. Wel naar de prijzen vannochtend. Er waren verschillende soorten maar het verschil is ongeveer 50 cent.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je ze ook geproefd en gekeken naar de ingredientenlijst? zelfde fabriek zegt nog niets over of het ook hetzelfde product is. ik ben wel nieuwsgierig
+ erwtjes.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef foodlover het volgende:
De boontjes, boerenkool en spinazie uit de vriezer. Altijd wat in huis!
Dat is met heel veel.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Die zijn inderdaad prima.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |