De pindakaas is goed voor satésaus e.d.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:16 schreef Lyriella het volgende:
De japanse mix vind k lekker, de pindakaas niet te eten
Als het al slechte pindakaas is dan zou ik er niet aan beginnen. Pindakaas bevat bijna altijd transgene vetzuren; beter gooi je flink wat gebrande prinda's in de blender.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef Tanin het volgende:
[..]
De pindakaas is goed voor satésaus e.d.
Je moet het ook uit een heel blik drinken, blijft het langer goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:28 schreef strbo het volgende:
Dat bier is echt niet te zuipen, de laatste keer dat ik het had. Maarja, dat was dan ook lauw uit een halve liter blik![]()
Voor de rest niks mis met Euroshopper eerlijk gezegt, alleen de dranken laat ik staan en de chips is ook niet van je het.
Grotendeels eensch, alleen die macaroni is echt niet te doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:17 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Bijna standaard in huis van ES:
- afbakbroodjes (we maken ze goed nat met een plantenspuit aan beide kanten dan worden ze een stuk krokanter)
- crunchynuts / borrelnootjes
- tomaten in blik / tomatenpuree
- champignons in blik voor door snelle sauzen etc.
- geraspte kaas
- houdbare melk voor de Brinta / cappuccino
- mueslirepen
- crackers
- roggebrood
- elleboogjespasta
- rijst (al is dat wel even uitvogelen hoe het beste te koken want blijft snel te nat)
Wat ik niet lekker vind is de chips, limonade, pindakaas en nog wat dingen. Maar de pizza's zijn ook best een goede basis om zelf verder te beleggen, de garnalen prima voor door wokgerechten, en ga zo maar door.
Het bier dronk ik voorheen wel veel op feestjes vanwege goedkoop, maar daar ben ik wel op uitgekeken. Toevallig zei mijn moeder laatst: goh ik heb dat Euroshopper bier eens geprobeerd, lekker!
Dan heb je het gewoon te lang gekookt, als je het te zacht vindt. Klein beetje olijfolie of gelijk verwerken voorkomt plakken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:28 schreef CafeRoker het volgende:
Maar ik vind de macaroni van ES werkelijk ongelofelijk klef, en het heeft heel sterk de neiging om te plakken en het is erg zacht. Dat heb je bij de duurdere merken toch wat minder. En ja, zelf maken.. tijd, tijd. Het maken zelf valt vaak nog wel mee trouwens, maar om zo'n machine weer goed schoon te maken ben je toch wel weer even bezig.
Smaken verschillen
hoewel ik vanavond toch weer eens verse pasta ga maken, dank voor het idee..
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef tomatenrood het volgende:
Goed:
- pindakaas![]()
![]()
![]()
- naturel chips
- zakdoekjes
- azijn![]()
- olijfolie
- speculaas (niet super, maar "gewoon/gaat wel")
- brood (wel gelijk invriezen)
Minder goed:
- wasmiddel (simpele vlekken gaan er niet uit, zelfs niet met een flinke dosering en op 60 graden. bovendien presteren ze het om 'optisch bleekmiddel' in een KLEUR wasmiddel te stoppen [ik had de verpakking beter moeten lezen, I know]).
- afwasmiddel (wast veel minder goed af dan AH huismerk of A-merk en voor mijn gevoel heb je ook meer nodig)
Je flikkert toch een liter saus met vlees en tjap doorheen, merk je niets vanquote:Op woensdag 7 september 2011 08:30 schreef _Loki het volgende:
Die macaroni vind ik wel minder smaak aan zitten dan een duurder merk.
Oh ja die kruidenboter is lekker jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:59 schreef Bakkerd het volgende:
Buiten de broodbakmix die ik eerder in dit topic heb genoemd, vind ik ook goed:
kruidenboter
rijst (basmati, geen ervaring met anderen)
de chocola vind ik
Je kunt ook een stuk karton laten weken en datbop smaak brengen met voldoende saus. Ingredienten moeten gewoon goed en lekker zijn, anders ga ik het niet klaarmakenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Je flikkert toch een liter saus met vlees en tjap doorheen, merk je niets van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |