abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101191201
De japanse mix vind k lekker, de pindakaas niet te eten :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:18:53 #152
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_101191315
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:16 schreef Lyriella het volgende:
De japanse mix vind k lekker, de pindakaas niet te eten :)
De pindakaas is goed voor satésaus e.d.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_101191434
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef Tanin het volgende:

[..]

De pindakaas is goed voor satésaus e.d.
Als het al slechte pindakaas is dan zou ik er niet aan beginnen. Pindakaas bevat bijna altijd transgene vetzuren; beter gooi je flink wat gebrande prinda's in de blender.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:28:30 #154
353115 strbo
1Pa6Sas8WfyjGuiMZvKxsE6R2bQBB1
pi_101251183
Dat bier is echt niet te zuipen, de laatste keer dat ik het had. Maarja, dat was dan ook lauw uit een halve liter blik :')

Voor de rest niks mis met Euroshopper eerlijk gezegt, alleen de dranken laat ik staan en de chips is ook niet van je het.
pi_101257888
Bijna standaard in huis van ES:
- afbakbroodjes (we maken ze goed nat met een plantenspuit aan beide kanten dan worden ze een stuk krokanter)
- crunchynuts / borrelnootjes
- tomaten in blik / tomatenpuree
- champignons in blik voor door snelle sauzen etc.
- geraspte kaas
- houdbare melk voor de Brinta / cappuccino
- mueslirepen
- crackers
- roggebrood
- elleboogjespasta
- rijst (al is dat wel even uitvogelen hoe het beste te koken want blijft snel te nat)

Wat ik niet lekker vind is de chips, limonade, pindakaas en nog wat dingen. Maar de pizza's zijn ook best een goede basis om zelf verder te beleggen, de garnalen prima voor door wokgerechten, en ga zo maar door.

Het bier dronk ik voorheen wel veel op feestjes vanwege goedkoop, maar daar ben ik wel op uitgekeken. Toevallig zei mijn moeder laatst: goh ik heb dat Euroshopper bier eens geprobeerd, lekker! :P
Vogelbek-verdubbel-inator
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 20:32:21 #156
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101265381
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:28 schreef strbo het volgende:
Dat bier is echt niet te zuipen, de laatste keer dat ik het had. Maarja, dat was dan ook lauw uit een halve liter blik :')

Voor de rest niks mis met Euroshopper eerlijk gezegt, alleen de dranken laat ik staan en de chips is ook niet van je het.
Je moet het ook uit een heel blik drinken, blijft het langer goed.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101268771
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:17 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Bijna standaard in huis van ES:
- afbakbroodjes (we maken ze goed nat met een plantenspuit aan beide kanten dan worden ze een stuk krokanter)
- crunchynuts / borrelnootjes
- tomaten in blik / tomatenpuree
- champignons in blik voor door snelle sauzen etc.
- geraspte kaas
- houdbare melk voor de Brinta / cappuccino
- mueslirepen
- crackers
- roggebrood
- elleboogjespasta
- rijst (al is dat wel even uitvogelen hoe het beste te koken want blijft snel te nat)

Wat ik niet lekker vind is de chips, limonade, pindakaas en nog wat dingen. Maar de pizza's zijn ook best een goede basis om zelf verder te beleggen, de garnalen prima voor door wokgerechten, en ga zo maar door.

Het bier dronk ik voorheen wel veel op feestjes vanwege goedkoop, maar daar ben ik wel op uitgekeken. Toevallig zei mijn moeder laatst: goh ik heb dat Euroshopper bier eens geprobeerd, lekker! :P
Grotendeels eensch, alleen die macaroni is echt niet te doen :r

Gewetensvraagje: heb je het wel eens vergeleken met duurdere macaroni, van grand italia ofzo? Zo nee: probeer het eens voor de lol. :Y
pi_101272099
Wat vind je daar niet lekker aan dan? En hoe maak je de saus? Want die is hier, buiten de tomatenblokjes, helemaal zelfgemaakt en met verse groente.

We hebben ook meestal wel andere pasta in huis bijvoorbeeld van AH (evt. Excellent), van Grand'Italia ben ik niet zo onder de indruk, heeft voor mij een soort fake Italiaans sfeertje net als Bertolli. Zelf de pasta maken is het allerlekkerst :)
Vogelbek-verdubbel-inator
pi_101281126
Neuh, het ging specifiek over de pasta, niet de saus.. die maak ik ook altijd zelf. Die kant en klare potjes heb ik ook nooit zo begrepen want je maakt het vrij makkelijk zelf en het smaakt dan nog veel beter ook. En er zit dan minder troep in.

Maar ik vind de macaroni van ES werkelijk ongelofelijk klef, en het heeft heel sterk de neiging om te plakken en het is erg zacht. Dat heb je bij de duurdere merken toch wat minder. En ja, zelf maken.. tijd, tijd. Het maken zelf valt vaak nog wel mee trouwens, maar om zo'n machine weer goed schoon te maken ben je toch wel weer even bezig.

Smaken verschillen :)

hoewel ik vanavond toch weer eens verse pasta ga maken, dank voor het idee..
pi_101282012
De roomkaas en dan zelf kruiden toevoegen ^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_101659123
Goed:
- pindakaas :9~ :9~ :9~
- naturel chips
- zakdoekjes
- azijn :*
- olijfolie
- speculaas (niet super, maar "gewoon/gaat wel")
- brood (wel gelijk invriezen)

Minder goed:
- wasmiddel (simpele vlekken gaan er niet uit, zelfs niet met een flinke dosering en op 60 graden. bovendien presteren ze het om 'optisch bleekmiddel' in een KLEUR wasmiddel te stoppen [ik had de verpakking beter moeten lezen, I know]).
- afwasmiddel (wast veel minder goed af dan AH huismerk of A-merk en voor mijn gevoel heb je ook meer nodig)
  woensdag 7 september 2011 @ 08:00:03 #162
65252 Bart
pi_101662985
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:28 schreef CafeRoker het volgende:
Maar ik vind de macaroni van ES werkelijk ongelofelijk klef, en het heeft heel sterk de neiging om te plakken en het is erg zacht. Dat heb je bij de duurdere merken toch wat minder. En ja, zelf maken.. tijd, tijd. Het maken zelf valt vaak nog wel mee trouwens, maar om zo'n machine weer goed schoon te maken ben je toch wel weer even bezig.

Smaken verschillen :)

hoewel ik vanavond toch weer eens verse pasta ga maken, dank voor het idee..
Dan heb je het gewoon te lang gekookt, als je het te zacht vindt. Klein beetje olijfolie of gelijk verwerken voorkomt plakken.

Gisteren toevallig ES macaroni gegeten, met ES geraspte kaas, ES tomatenpuree en ES smac, dat was uitstekend te doen!
pi_101663277
Die macaroni vind ik wel minder smaak aan zitten dan een duurder merk.
  woensdag 7 september 2011 @ 10:55:55 #164
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_101666173
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef tomatenrood het volgende:
Goed:
- pindakaas :9~ :9~ :9~
- naturel chips
- zakdoekjes
- azijn :*
- olijfolie
- speculaas (niet super, maar "gewoon/gaat wel")
- brood (wel gelijk invriezen)

Minder goed:
- wasmiddel (simpele vlekken gaan er niet uit, zelfs niet met een flinke dosering en op 60 graden. bovendien presteren ze het om 'optisch bleekmiddel' in een KLEUR wasmiddel te stoppen [ik had de verpakking beter moeten lezen, I know]).
- afwasmiddel (wast veel minder goed af dan AH huismerk of A-merk en voor mijn gevoel heb je ook meer nodig)
:r :r :r :r :r :r
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  woensdag 7 september 2011 @ 10:56:51 #165
65252 Bart
pi_101666195
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:30 schreef _Loki het volgende:
Die macaroni vind ik wel minder smaak aan zitten dan een duurder merk.
Je flikkert toch een liter saus met vlees en tjap doorheen, merk je niets van :P.
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:14:59 #166
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101763976
Zit nu een ES brie te eten, is niet de geweldige superbrie die je alleen in frankrijk kunt vinden, maar is voor 60 cent wel een erg mooi kaasje. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 10 september 2011 @ 08:32:11 #167
65252 Bart
pi_101776995
Zo, ik dacht laatst: ik ga eens de ES diepvrieszalmmoten testen. Wat een smerige hap is dat zeg. Niet te vreten. Smaakt totaal niet naar zalm, en hij was gewoon taai. Hij was niet droog, dus ik had hem gewoon goed gebakken, daar lag het niet aan. Het was echt een hele slechte zalm, niet aan beginnen.
pi_101795427
Buiten de broodbakmix die ik eerder in dit topic heb genoemd, vind ik ook goed:

kruidenboter
rijst (basmati, geen ervaring met anderen)

de chocola vind ik :r
pi_101796213
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 20:59 schreef Bakkerd het volgende:
Buiten de broodbakmix die ik eerder in dit topic heb genoemd, vind ik ook goed:

kruidenboter
rijst (basmati, geen ervaring met anderen)

de chocola vind ik :r
Oh ja die kruidenboter is lekker ja :)
pi_101796511
quote:
99s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:56 schreef Bart het volgende:

[..]

Je flikkert toch een liter saus met vlees en tjap doorheen, merk je niets van :P.
Je kunt ook een stuk karton laten weken en datbop smaak brengen met voldoende saus. Ingredienten moeten gewoon goed en lekker zijn, anders ga ik het niet klaarmaken :D
pi_101797722
Die chocola vind ik best te pruimen.. De knakworstjes zijn ook goed te doen, zolang je ze op een bolletje eet. Gewoon los zijn ze smakeloos.
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:01:22 #172
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_101800538
Afbakbroodjes, keukenpapier, wcpapier, cashewnoten. Soms half liter blikken.
pi_102286419
Heb laatst een grote fles sinaasappelsap van Euroshopper gekocht. Smaakt net als elke andere sinaasappelsap.
pi_102524039
Vind al die frisdrank van ES (Cola, Sprite, Sinas) en AH huismerk echt veel minder lekker dan River van de Aldi. Zal wel minder suiker in zitten bij de AH :')\
Stroopwafels zijn wel lekker, hoewel die van de Lidl toch nét weer iets lekkerder zijn.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_102524112
het bier is trouwens ook best wel te doen.
ik neem er wel eens een paar mee met de boodschappen :9
niets over te klagen :7
niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')