Grappig, ik wou net hetzelfde schrijven.quote:Op zondag 27 september 2009 15:18 schreef dralion13 het volgende:
ES stroopwafels, ze zijn echt heerlijkVeel lekkerder dan die a-merk dingen
quote:
Liever blijf ik weg bij euroshopper troep. Voor dat geld kun je beter naar de lidl gaan imo.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Als student zijnde heb ik een zwak voor sommige Euroshopper produkten in de Albert Heijn! Toch voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, en vaak met kwaliteit die toch best goed is. Ik kan me voorstellen dat als je later een gezin hebt en een goed salaris dat je dan niet meer voor Euroshopper gaat, maar tot nu toe bevalt het me uitstekend. En aangezien Aldi en Lidl ook weer populair zijn, zie ik niet in waarom Euroshopper produkten niet zouden kunnen.
Even hieronder wat ik goede en slechte Euroshopper produkten vind:
Goed
+ Noorse Zalm, vacuum verpakt
+ Gerookte paling
+ Kruidenboter en kruidenkaas
+ Brie
+ Extra Vierge olijfolie in familiefles
+ Bier (jawel, in de Bavariafabriek in Weert gemaakt)
+ Croissants
+ Koekjes, wafels, speculaas
+ Chocola (met hazelnoot, jum)
+ Aspartaam (merk het verschil niet)
+ Koffiecreamer
+ Magnum look-a-like ijs
+ Bevroren grote loempia
Slecht
- Chips (is wat melig)
- Chocohagelslag (smaakt meer naar suiker dan choco)
- Pindakaas (erg weinig Pinda\'s in)
- Cola (slecht nagemaakt)
- Knakworstjes (heel veel deeg erin verwerkt)
- Pizza Margherita, 3 in een doos (smaakt nergens naar)
Wie vult aan?
Duidelijk iemand die nog nooit euroshopper heeft geprobeerd of alleen slechte producten heeft gegetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Liever blijf ik weg bij euroshopper troep. Voor dat geld kun je beter naar de lidl gaan imo.
Dat laatste zeker ja. Winegums (ranzige zooi dat het was), ehm en nog wat dingen. De cola geloof ik (ook geen succes). De majo was wel ok maar echt, die vind ik bij de lidl minstens zo goed. De cola daar is veel beter, de groentes koop ik daar sowieso (of bij de turk / markt, maar iig nauwelijks bij ah).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:10 schreef john243 het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die nog nooit euroshopper heeft geprobeerd of alleen slechte producten heeft gegeten
Er zit wel degelijk kwaliteitsverschil tussen de normale huismerk en euroshopperproducten helaas.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:26 schreef MaximusTG het volgende:
Meeste ES spullen zijn idd goed te eten. Volgens mij verschilt het qua kwaliteit helemaal niet zo veel van bv AH eigen huismerk, of producten bij de Aldi en Lidl (uitzonderingen daargelaten). Ik denk dat wat bij veel mensen onbewust hun mening beïnvloedt, de verpakking is. Die ziet er namelijk nogal cheap-ass uit.
Maar het blijft smaakgevoelig. Kan misschien wel zo zijn dat ES brie van slechtere kwaliteit is dan AH brie, maar ik vind de ES brie toch echt lekkerder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk kwaliteitsverschil tussen de normale huismerk en euroshopperproducten helaas.
De enige lekkere brie die ze hebben is niet voorverpakt in de fabriek. Van die puntjes en plastiekfolie, en hij stinkt goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar het blijft smaakgevoelig. Kan misschien wel zo zijn dat ES brie van slechtere kwaliteit is dan AH brie, maar ik vind de ES brie toch echt lekkerder.
Als je het niet hebt geprobeerd kan je natuurlijk ook niet oordelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De enige lekkere brie die ze hebben is niet voorverpakt in de fabriek. Van die puntjes en plastiekfolie, en hij stinkt goedBen het merk even kwijt
![]()
De ah huisbrie zit veel te weinig smaak aan. Daarom de eurobrie al helemaal nooit geprobeerd.
euroshopper brie is veel beterquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De enige lekkere brie die ze hebben is niet voorverpakt in de fabriek. Van die puntjes en plastiekfolie, en hij stinkt goedBen het merk even kwijt
![]()
De ah huisbrie zit veel te weinig smaak aan. Daarom de eurobrie al helemaal nooit geprobeerd.
Bloem gebruik ik inderdaad ook altijd ja! Voor de pannenkoekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:13 schreef missy_c het volgende:
Bloem!
Op een of andere manier heeft Euroshopper "sterkere" (meer eiwitten) bloem.
Goed voor brood!
Ook Schultenbrau wordt bij Bavaria gemaakt, gewoon in Lieshout.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het net zo goed in de echte (Bavaria) verpakking doen, want ik persoonlijk vind beide totaal niet te drinken!
Schultenbrau van de Aldi is dan weer wel goed te doen!
Zegt niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook Schultenbrau wordt bij Bavaria gemaakt, gewoon in Lieshout.
die is inderdaad top. Het spul is vrij massief, en dat maakt het ook heel geschikt om met andere mix te mixen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:17 schreef Bakkerd het volgende:
De broodmix van euroshopper is goed!
Heel lekker brood met veeeel pitjes
Er gaat gewoon een ander kartonnetje in de machine, de inhoud is hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:52 schreef Poepoog het volgende:
De Zaanse Hoeve komt gewoon uit de fabrieken van Friese Vlag.
Topperquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:44 schreef woestijnvijg het volgende:
Dit is pas Euroshopper-pizza!
[ afbeelding ]
Kwam deze pizza uit
[ afbeelding ]
Alleen de Instant Gist staat verstopt. Want die was niet van de ES (volgens mij heeft ES dat niet?).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |