correctedquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ken afbakbrood dat beter is dan wat het gros van de NL bakkers je probeert aan te smeren.
Ongetwijfeld, maar dat komt niet uit de ES verpakking van de albert heyn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ken afbakbrood dat beter is dan wat het gros van de NL bakkers durven te verkopen.
Brood is niet slechter wat ingredienten betreft dan ah brood. Das ook allemaal fake brood.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:28 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Ik maak de afweging op welke producten ik wat wil besparen, die koop ik dan goedkoper, maar de kwaliteit moet wel voldoende zijn uiteraard. Het brood zal ik daarom ook niet kopen.
Maar sommige mensen hebben nu eenmaal niet de financiële middelen om dure boodschappen te doen, dus die moeten wel.
Ben trouwens benieuwd hoeveel winst ze maken op een blikje tomatenpuree van 7 cent, vast nog belachelijk veel
Kijk wat er voor troep bijzit en hoe het smaakt. Ver weg van goed brood.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:11 schreef pussywillow het volgende:
Fake brood? Wat is dat nou weer voor onzin. Je kunt het niet lekker vinden, dat vind ik ook niet, maar het is gewoon brood.
en wat is het prijsverschil? een euro per pak ofzo ?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil dit even kicken want ik wil even melden dat de Euroshopper soepstengels hetzelfde zijn als die van Grand Italia.Ik werk als vakkenvuller en die dingen zaten in een doos van Grand Italia.
Oh vandaar dat "jullie" vakkenvullers altijd alles verkeerd leggen?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil dit even kicken want ik wil even melden dat de Euroshopper soepstengels hetzelfde zijn als die van Grand Italia.Ik werk als vakkenvuller en die dingen zaten in een doos van Grand Italia.
Iedereen over één kam scherenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
Oh vandaar dat "jullie" vakkenvullers altijd alles verkeerd leggen?
Geen idee, niet naar gekekenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en wat is het prijsverschil? een euro per pak ofzo ?
Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens, opdat je zelf kon bepalen of ik je mee moest rekenen of nietquote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen over één kam scherenEr werken nou eenmaal veel paupers, ik kan er ook weinig aan doen.
[..]
Geen idee, niet naar gekeken
Oh, sorry danquote:Op zondag 1 januari 2012 22:29 schreef Tanin het volgende:
[..]
Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens, opdat je zelf kon bepalen of ik je mee moest rekenen of niet
heb je ze ook geproefd en gekeken naar de ingredientenlijst? zelfde fabriek zegt nog niets over of het ook hetzelfde product is. ik ben wel nieuwsgierigquote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Nee, niet naar gekeken. Wel naar de prijzen vannochtend. Er waren verschillende soorten maar het verschil is ongeveer 50 cent.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je ze ook geproefd en gekeken naar de ingredientenlijst? zelfde fabriek zegt nog niets over of het ook hetzelfde product is. ik ben wel nieuwsgierig
+ erwtjes.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef foodlover het volgende:
De boontjes, boerenkool en spinazie uit de vriezer. Altijd wat in huis!
Dat is met heel veel.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Die zijn inderdaad prima.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |