Oh vandaar dat "jullie" vakkenvullers altijd alles verkeerd leggen?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil dit even kicken want ik wil even melden dat de Euroshopper soepstengels hetzelfde zijn als die van Grand Italia.Ik werk als vakkenvuller en die dingen zaten in een doos van Grand Italia.
Iedereen over één kam scherenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
Oh vandaar dat "jullie" vakkenvullers altijd alles verkeerd leggen?
Geen idee, niet naar gekekenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en wat is het prijsverschil? een euro per pak ofzo ?
Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens, opdat je zelf kon bepalen of ik je mee moest rekenen of nietquote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen over één kam scherenEr werken nou eenmaal veel paupers, ik kan er ook weinig aan doen.
[..]
Geen idee, niet naar gekeken
Oh, sorry danquote:Op zondag 1 januari 2012 22:29 schreef Tanin het volgende:
[..]
Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens, opdat je zelf kon bepalen of ik je mee moest rekenen of niet
heb je ze ook geproefd en gekeken naar de ingredientenlijst? zelfde fabriek zegt nog niets over of het ook hetzelfde product is. ik ben wel nieuwsgierigquote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil dit even kicken want ik wil even melden dat de Euroshopper soepstengels hetzelfde zijn als die van Grand Italia.Ik werk als vakkenvuller en die dingen zaten in een doos van Grand Italia.
Nee, niet naar gekeken. Wel naar de prijzen vannochtend. Er waren verschillende soorten maar het verschil is ongeveer 50 cent.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je ze ook geproefd en gekeken naar de ingredientenlijst? zelfde fabriek zegt nog niets over of het ook hetzelfde product is. ik ben wel nieuwsgierig
+ erwtjes.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef foodlover het volgende:
De boontjes, boerenkool en spinazie uit de vriezer. Altijd wat in huis!
Dat is met heel veel.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Die zijn inderdaad prima.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |