Ja idd.... vind ik erg netjes van hemquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan heeft 'ie in ieder geval ballen.
Rubber je PM staat nog niet aan...quote:
tja, met het nieuws aan het eind van het laatste topic krijg je al rap zo'n idee voor een TTquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd.... vind ik erg netjes van hem
Goede titel
Hij heeft de uitnodiging voor Oranje afgeslagenquote:
Hoezo jammer, misschien zet dit iets in gang....quote:
Hehe ja idd.... Marco van Basten moet wegquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoezo jammer, misschien zet dit iets in gang....
bliksem slaat hiernaast gelijk in, vast een teken
Trustequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:35 schreef Againzender het volgende:
Prettige avond verder, ik ga mijn computers uitzetten hier en pitten, noodweer
PMquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Rubber je PM staat nog niet aan...
en idd Bommel is een held![]()
wel jammer voor het NL elftal
Laat Danny dan weg gaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:40 schreef pascalheister het volgende:
ik bedank ook voor fok, het klikt niet met danny
Personal message (Envelop rechts boven in..)quote:
Wat is er mis mee, als je het niet wil schakel je het gewoon niet in.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef rubbereend het volgende:onee hebben ze die functie toch ingesteld..........
nu is het pas een echt forumquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef rubbereend het volgende:onee hebben ze die functie toch ingesteld..........
vind het niet bij het dorum horen, als mensen prive dingen willen versturen doen ze dat maar vai msn of mailquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee, als je het niet wil schakel je het gewoon niet in.
Simpel
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef rubbereend het volgende:onee hebben ze die functie toch ingesteld..........
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind het niet bij het dorum horen, als mensen prive dingen willen versturen doen ze dat maar vai msn of mailde discussie die er tijden terug over liep was ook niet echt positief. MAargoed, natuurlijk heb ik het ingeschakeld, voor mn fans natuurlijk!
dat gaat er toch niet komenquote:
Maar niet iedereen wil zijn/haar mailadres en MSN-adres vrijgeven. Dus om die mensen te bereiken is het ideaal. Zelf zie ik berichten ook liever via mail of MSN, maar toch kan het handig zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind het niet bij het dorum horen, als mensen prive dingen willen versturen doen ze dat maar vai msn of mailde discussie die er tijden terug over liep was ook niet echt positief. MAargoed, natuurlijk heb ik het ingeschakeld, voor mn fans natuurlijk!
Die ondertussen gelukkig al weer is geslotenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gaat er toch niet komenze openen liever successen als die Grafkelder
als je je mail adres niet wil vrijgeven vind ik dat je dit ook moet blokkerenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen wil zijn/haar mailadres en MSN-adres vrijgeven. Dus om die mensen te bereiken is het ideaal. Zelf zie ik berichten ook liever via mail of MSN, maar toch kan het handig zijn.
Ik zal je dan maar toevoegen![]()
Ik heb je geblokkeerd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef rubbereend het volgende:
als je je mail adres niet wil vrijgeven vind ik dat je dit ook moet blokkeren
gelukkig ja, toevallig vlakna dat ik het als voorbeeld aanhaaldequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die ondertussen gelukkig al weer is gesloten
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb Noca, die onderweg naar bed op de bank in slaap was gevallen, ook maar echt richting bed gedirigeerd.
Wat die champagne toch met je doetquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Slaaphoofdjes.
Ik heb Noca, die onderweg naar bed op de bank in slaap was gevallen, ook maar echt richting bed gedirigeerd.
Zou je wel denken ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:20 schreef Gollemrulez het volgende:
Maar dat Private Message System is toch gewoon MSN voor mensen die niet hun hotmailadres willen prijsgeven? Ziet er leuk uit, maar verder is het nut me niet helemaal duidelijk...
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft de uitnodiging voor Oranje afgeslagen![]()
Wat is dan precies het "zelfde" ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:59 schreef Gollemrulez het volgende:
Zelfde hier, maar dan naar mn eigen bed alleen...![]()
Daar zou het inderdaad net iets anders door kunnen worden (maar ik neem aan dat Noca nog steeds wel op bed is)...quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef clauwheee het volgende:
Ja, weet jij veel Gollem wat ik daar ga doen
* clauwheee nu echt weg is
Ik vergeet bijna altijd dat ik ook MSN heb. Gebruik dat haast nooit, dus voor mij is dat PM-systeem wel makkelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:20 schreef Gollemrulez het volgende:
Maar dat Private Message System is toch gewoon MSN voor mensen die niet hun hotmailadres willen prijsgeven? Ziet er leuk uit, maar verder is het nut me niet helemaal duidelijk...
Hoeveel Buddies heb je al, als topfokker zijnde?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vergeet bijna altijd dat ik ook MSN heb. Gebruik dat haast nooit, dus voor mij is dat PM-systeem wel makkelijk.
En U bentquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:12 schreef tordesmonats het volgende:
danke schön
es ist zeit fur mich zu gehen
ik wacht weer lekker op de dvdbox, vorige week nog gekeken maar vind het helemaal niks om op tv te zien.quote:
Ging wel lekker te keer vannachtquote:
Ligt eraan wat je onder betere buurten verstaat ..... de 'goudkust'? Of de wat meer populaire buurten?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef clauwheee het volgende:
(Import)Utrechters (Eilandje? SCH?), wat zijn de betere woonbuurten in Utreg?
Binnenstad is populair, Wittevrouwen erg populair, Buiten-Wittevrouwen ook, omgeving Wilhelminapark .. deze buurten zijn aan de prijzige kant overigens. Dichterswijk zit behoorlijk in de lift.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:08 schreef clauwheee het volgende:
Geen goudkust, hehe. Gewoon, de populaire woonbuurten.
Ok, thanxquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Binnenstad is populair, Wittevrouwen erg populair, Buiten-Wittevrouwen ook, omgeving Wilhelminapark .. deze buurten zijn aan de prijzige kant overigens. Dichterswijk zit behoorlijk in de lift.
Kanaleneiland zou ik persoonlijk niet gaan wonen.
Ga je nu alweer verhuizenquote:
dat is de zoveelste keer voor hem, dan komt hij weer terug en binnen een maand of wat heeft hij weer een dikke banquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:58 schreef borisz het volgende:
lang leve die energie drankjes![]()
tijdens geschiedenis alleen maar![]()
trouwens DiegoArmandoMaradona zien we voorlopig ook niet meer terug op het forum![]()
Ja, had ik je dat nog niet verteldquote:
Naar welke wijk gaan ze verhuizen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, had ik je dat nog niet verteld![]()
Nee, bekenden van ons gaan van Grunn naar Utreg. Vandaar
![]()
Hoewel ik Utreg een erg leuke stad vind ook, trouwens. Fijn logeeradresje erbij dus
Uiteraard geen aandelen in gokbedrijven, veel te riskant want veel te kwetsbaar voor regelgevingquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef borisz het volgende:
Je zou maar aandelen hebben in Partygaming![]()
Maar ik slaap al jaren in een Ford Capri!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:11 schreef Eilanden het volgende:
Kanaleneiland zou ik persoonlijk niet gaan wonen.
een daling van 63% vandaag door het verbod op online grokken in de VS. Tenminste Bush moet hem nog ondertekenenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Uiteraard geen aandelen in gokbedrijven, veel te riskant want veel te kwetsbaar voor regelgeving
als je fuck zegt krijg je bijna de doodstrafquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:33 schreef DIGGER het volgende:
I know. Het verbod is natuurlijk ook weer belachelijk (The land of the free![]()
![]()
) maar goed, voor gokbedrijven is het ruk, en dus ook voor aandeelhouders van. Daarom dus nooit dat soort aandelen.
Dus geen smoesjes meer om niet naar een meet te komenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, had ik je dat nog niet verteld![]()
Nee, bekenden van ons gaan van Grunn naar Utreg. Vandaar
![]()
Hoewel ik Utreg een erg leuke stad vind ook, trouwens. Fijn logeeradresje erbij dus
Dat weten ze nog niet, daarom vraag ik hetquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Naar welke wijk gaan ze verhuizen?
Ik schijn nu ook weer te komen zonder logeeradres, dus wat nou smoesjesquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dus geen smoesjes meer om niet naar een meet te komen
Hebben ze al wel iets op het oog? Of hebben ze alleen de beslissing genomen om naar Utreg te verhuizen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet, daarom vraag ik het
dat zou best dom zijn, dit zat er dik in. Er zijn laatst ook wat Amerikanen opgepakt die gokten via sites. Toen zijn er al diverse sites die al hun Amerikanen uit hun bestand hebben gezet. Het gaat dus een stuk rustiger worden op de diverse pokersitesquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef borisz het volgende:
Je zou maar aandelen hebben in Partygaming![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:05 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Nog meer mensen al Fok! PM ingesteld?
ja Tijdens de WSOP zijn al wat me mensen aangehouden geloof ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou best dom zijn, dit zat er dik in. Er zijn laatst ook wat Amerikanen opgepakt die gokten via sites. Toen zijn er al diverse sites die al hun Amerikanen uit hun bestand hebben gezet. Het gaat dus een stuk rustiger worden op de diverse pokersites
Ik zit hier met een dikke trui aan... terwijl de rest in een t-shirt zit..met raam openquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:26 schreef Againzender het volgende:
Flinke wind ook hier op kantoor. Misschien maar eens het raam dicht doen
Ik heb geen dikke trui aan heurquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zit hier met een dikke trui aan... terwijl de rest in een t-shirt zit..met raam open![]()
Ik lijk wel op clau
Het was niet handig, maar verder vinden er wel overtredingen plaats die erger zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:49 schreef borisz het volgende:
van dijk 4 duels, meer dan terrecht
Ik erger me meer aan Lange Frans. Al is Ali B. natuurlijk ook gewoon niksquote:
Lange Frans met z'n gehijgquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:00 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan Lange Frans. Al is Ali B. natuurlijk ook gewoon niks![]()
zolang ze hun rekeningen maar betalen, anders gaat mijn werkgever ook faillietquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:09 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mijn oud-werkgever Laurus bijna naar de kloten. De hoge heren blijven gewoon miljoenen verdienen.
Dat hebben ze zelf gedaan door die prijzenoorlog te startenquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:09 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mijn oud-werkgever Laurus bijna naar de kloten. De hoge heren blijven gewoon miljoenen verdienen.
Klopt en ze waren zo dom om hun prijsvechters weg te doen en alles in de Konmar te investeren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf gedaan door die prijzenoorlog te starten
Ahold is toen gewoon onder alle prijzen gaan zitten en gaan teren op de veel grotere reserves die ze hadden
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Vaag, net hing er hier een politie-helicopter op enkele meters boven de toko.... Mijn naam is HAAS!
Nieuwste aanwinst:
[afbeelding]
Maar het circuit spreekt dat weer tegen en zegt dat het 75 dB aan geluid mocht makenquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:31 schreef rubbereend het volgende:Justitie wil het circuit van Zandvoort aanpakken omdat er afgelopen zondag 2 decibel teveel is geproduceerd
![]()
![]()
WTF had ik nu maar niks gezegdquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier heeft het nog niet geregend vandaag. *klopt af*
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar het circuit spreekt dat weer tegen en zegt dat het 75 dB aan geluid mocht maken
Dat was dus te horen hierquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:31 schreef rubbereend het volgende:Justitie wil het circuit van Zandvoort aanpakken omdat er afgelopen zondag 2 decibel teveel is geproduceerd
![]()
![]()
Alsof vrouwen van een telefoon af kunnen blijvenquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was dus te horen hier
* Bluezz zal niet meer bellen
Je bedoelt de broek waarin je alle lekkere snoep en zooi in kan laten glijden zonder te betalen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Doe je de broek met de bioscoopzakken aan TerroRobbie?
Ga dan met de treinquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:18 schreef appelsientje het volgende:
bah![]()
kut file.. sta je om 8 uur 's avonds nog in de file...
Wij gaan a.s. woensdagavond naar Zwartboek.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo naar zwartboek. Hectisch dagje altijd (in mn hoofd)
Bereid je dan ook maar voor op een hectisch dagje in je hoofdquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan a.s. woensdagavond naar Zwartboek.
O god ja, krijgen we dat weer. Ik moet morgen met de trein, halleluja!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijk maar uit .. de blaadjes vallen weer!
Ik hoop voor je dat je geen trein krijgt met vierkante wielenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
O god ja, krijgen we dat weer. Ik moet morgen met de trein, halleluja!
Tja dat is nog erger.... je kan eigenlijk beter fietsenquote:
Ik hoop met je meequote:Op maandag 2 oktober 2006 22:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je geen trein krijgt met vierkante wielen
Laatst nog wel, maar je weet het nooit hèquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In het hoge noorden kennen ze het begrip ronde wielen toch wel Clau?
test geslaagdquote:
Ja, inderdaad. Ach ja pas een paar uur gespeeld. Moet het nog onder de knie krijgen natuurlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:35 schreef appelsientje het volgende:
goed bezig bos
fijne avond allemaal
Is het wat?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag FIFA07 gekocht, meteen vandaag online gespeeld.
Afgedroogd met 0-6, moet nog veel leren dus
Ja, de eerste bevindingen zijn wel positief. Ik heb de voorgaande edities niet gehad, dus kan niet zeggen of het spel vooruit is gegaan.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de eerste bevindingen zijn wel positief. Ik heb de voorgaande edities niet gehad, dus kan niet zeggen of het spel vooruit is gegaan.
een spel kopen, dat is lang geleden voor mijquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag FIFA07 gekocht, meteen vandaag online gespeeld.
Afgedroogd met 0-6, moet nog veel leren dus
Nog eens een topic over geopend dat ie zo lelijkwas.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:17 schreef clauwheee het volgende:
Hé, Daan Schuurmans is bij de vriendin weg, sla jullie slag mannen!
Buona sera, come va?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Hellow
Daan is misschien meer wat voor SCHquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:17 schreef clauwheee het volgende:
Ik val ook op donker, maar dan wel het vrouwelijk geslachtquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:20 schreef clauwheee het volgende:
SCH valt op donker. En Daan heeft haar verlaten voor een ander kippie, schijnt.
Benone!quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik val ook meestal op donker blond, maar dan wel het vrouwelijk geslacht
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Benone!
Ma non trovo il tempo per fare i banner per la Totocalcio Serie A, mi dispiace. Provo di farlo stasettimana...
Dat is voor kleine kinderen, ik ga nu voor het grotere werk; de beugelflessen Grolsh en de inhoud van de kassaquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
Je bedoelt de broek waarin je alle lekkere snoep en zooi in kan laten glijden zonder te betalen?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]krijg meteen zin in een potje poker; laat ik nou net vanavond een toernooitje hebben
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:17 schreef clauwheee het volgende:
Moet niet gekker worden.quote:
Ja, dat waren ongewone beelden zeg. Zou je eerder verwachten in de VS zoiets!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:06 schreef DarkShine het volgende:
Zie je net op het nieuws een tornado in België van gister rondom Duffel. Dat is een buurgemeente van Mechelen waar ik zaterdag zelf nog was...
Verklaart meteen waarom het zo enorm zwaar terugrijden was zaterdag... Veel wind, enorm veel regen...
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:37 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
En ook msn danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze hebben tegenwoordig internet op de sociale werkplaats.
Dagje vrij/thuisquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je vakantie ofzo clauw? of gewoon een dagje vrij?
Jeuh, Den Bosch is eindelijk ook aangesloten op het WWW.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze hebben tegenwoordig internet op de sociale werkplaats.
Gaan jullie maar naar Zulte, daar zul je een leeg stadion aantreffen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:58 schreef borisz het volgende:
eest maar in Zulte die belgen verslaan
ook goed, dan winnen we daarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gaan jullie maar naar Zulte, daar zul je een leeg stadion aantreffen.
Match word niet in Zulte gespeeld maar ik meen in Gent.
Ik verwacht inderdaad dat Zulte zal verliezen van +3120.quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad dat Zulte zal verliezen van +3120.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad dat Zulte zal verliezen van +3120.
Volgens mij week 40quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:00 schreef VoreG het volgende:
Welke week is het?
Why?quote:
Ik moet morgen een juridische annotatie inleveren van een arrest. Dat telt als deeltoets A en daar kom ik nu achter.quote:
Succes...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet morgen een juridische annotatie inleveren van een arrest. Dat telt als deeltoets A en daar kom ik nu achter.
Ik wou dat ik alles 's middags hadquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:48 schreef borisz het volgende:
GVD verschrikkelijk tentamen rooster veel smiddags en heel weinig in de ochtend![]()
Zodat je 's ochtends nog kan lerenquote:
u riep?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Joehoe?
Ja zoietsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zodat je 's ochtends nog kan leren
Inderdaad.quote:
Sorry PH maarquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry PH maar![]()
![]()
ik vind dat wel zulke gore bende
![]()
Graagquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
sorry sien maar ga ff lekker aan je werk![]()
![]()
wat toevallig, mijn moeder heeft een extra pan erwtensoep klaargemaakt voor de hoolers.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Graag![]()
![]()
En waag het niet om met die pan soep Hools binnen te lopen..
Vielen Dank. Zal zo even kijkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:31 schreef pascalheister het volgende:
@DeTolk, ik heb je nog een mailtje gestuurd inzake je account op m'n forum
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Graag![]()
![]()
En waag het niet om met die pan soep Hools binnen te lopen..
Doet me denken aan een liedje van Bette Midler, Doctor Long Johnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:06 schreef clauwheee het volgende:
Meneer de tandarts was heel lief voor mij, ik had niks!
en voor de cineasten onder ons The Art of War.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:43 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers zo meteen Jules Deelder in DWDD. En voor de intelectuelen is er Harry Mulisch.
Ik kijk nu naar het opgenomen BB en DGKquote:
Ja hoor en met jou?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef dndiek het volgende:
Alles goed Bos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |