Ja idd.... vind ik erg netjes van hemquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan heeft 'ie in ieder geval ballen.
Rubber je PM staat nog niet aan...quote:
tja, met het nieuws aan het eind van het laatste topic krijg je al rap zo'n idee voor een TTquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd.... vind ik erg netjes van hem
Goede titel
Hij heeft de uitnodiging voor Oranje afgeslagenquote:
Hoezo jammer, misschien zet dit iets in gang....quote:
Hehe ja idd.... Marco van Basten moet wegquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoezo jammer, misschien zet dit iets in gang....
bliksem slaat hiernaast gelijk in, vast een teken
Trustequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:35 schreef Againzender het volgende:
Prettige avond verder, ik ga mijn computers uitzetten hier en pitten, noodweer
PMquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Rubber je PM staat nog niet aan...
en idd Bommel is een held![]()
wel jammer voor het NL elftal
Laat Danny dan weg gaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:40 schreef pascalheister het volgende:
ik bedank ook voor fok, het klikt niet met danny
Personal message (Envelop rechts boven in..)quote:
Wat is er mis mee, als je het niet wil schakel je het gewoon niet in.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef rubbereend het volgende:onee hebben ze die functie toch ingesteld..........
nu is het pas een echt forumquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef rubbereend het volgende:onee hebben ze die functie toch ingesteld..........
vind het niet bij het dorum horen, als mensen prive dingen willen versturen doen ze dat maar vai msn of mailquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee, als je het niet wil schakel je het gewoon niet in.
Simpel
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef rubbereend het volgende:onee hebben ze die functie toch ingesteld..........
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind het niet bij het dorum horen, als mensen prive dingen willen versturen doen ze dat maar vai msn of mailde discussie die er tijden terug over liep was ook niet echt positief. MAargoed, natuurlijk heb ik het ingeschakeld, voor mn fans natuurlijk!
dat gaat er toch niet komenquote:
Maar niet iedereen wil zijn/haar mailadres en MSN-adres vrijgeven. Dus om die mensen te bereiken is het ideaal. Zelf zie ik berichten ook liever via mail of MSN, maar toch kan het handig zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind het niet bij het dorum horen, als mensen prive dingen willen versturen doen ze dat maar vai msn of mailde discussie die er tijden terug over liep was ook niet echt positief. MAargoed, natuurlijk heb ik het ingeschakeld, voor mn fans natuurlijk!
Die ondertussen gelukkig al weer is geslotenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gaat er toch niet komenze openen liever successen als die Grafkelder
als je je mail adres niet wil vrijgeven vind ik dat je dit ook moet blokkerenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen wil zijn/haar mailadres en MSN-adres vrijgeven. Dus om die mensen te bereiken is het ideaal. Zelf zie ik berichten ook liever via mail of MSN, maar toch kan het handig zijn.
Ik zal je dan maar toevoegen![]()
Ik heb je geblokkeerd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef rubbereend het volgende:
als je je mail adres niet wil vrijgeven vind ik dat je dit ook moet blokkeren
gelukkig ja, toevallig vlakna dat ik het als voorbeeld aanhaaldequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die ondertussen gelukkig al weer is gesloten
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb Noca, die onderweg naar bed op de bank in slaap was gevallen, ook maar echt richting bed gedirigeerd.
Wat die champagne toch met je doetquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Slaaphoofdjes.
Ik heb Noca, die onderweg naar bed op de bank in slaap was gevallen, ook maar echt richting bed gedirigeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |