abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42309319
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Och erm... Moet je je uitvak wat groter maken .

Afijn, vanaf nu gaat het weer over FC Utrecht hier.
WTF 1200 man aardig groot hoor. Noem er paar die groter zijn.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:26:20 #102
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42309350
Best groot uitvak idd.

Die kerel die in de rust aardig de lat kon raken was trouwens wel oke .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:27:45 #103
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42309392
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:24 schreef Druppel het volgende:

[..]

Het waren 2 strijdvolle ploegen die ergens om balde. Ik vind het mooi, dat jij dat niet vind ik jouw keuze. Maar is het niet per definitie slecht voetbal.
Er waren misschien drie spelers die aardig liepen te voetballen. De rest was vooral de bal aan het inleveren en tegenstanders te schoppen.

Best leuk hoor, maar wel erg slecht.
pi_42309424
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef Posdnous het volgende:

Die kerel die in de rust aardig de lat kon raken was trouwens wel oke .
Dat was wel mooi ja.

''Speel je zelf voetbal ?''

''Ik kan amper normaal lopen''

En dan 2 keer achter elkaar op de lat schieten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:36:00 #105
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_42309556
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:25 schreef twi het volgende:

[..]

Voorlopig zie ik die oh-zo-boze Ajacieden hier gewoon normaal discussieren hoor. Iets wat we van niet-Ajacieden in het Ajax-topic doorgaans niet gewend zijn na een nederlaag

Jammer dat jullie het dan weer zo oppikken.
Het over grote deel wat gisteren in het uitvak stond ligt echt niet wakker van een paar spreekkoren en een beladen sfeertje.
Sterker nog, dat is de reden dat ze komen.

Ajacieden die hier komen zeiken over spreekkoren en intimidatie, zijn niet de gasten waar wij gisteren mee te maken hadden.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:38:27 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42309610
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:36 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Het over grote deel wat gisteren in het uitvak stond ligt echt niet wakker van een paar spreekkoren en een beladen sfeertje.
Sterker nog, dat is de reden dat ze komen.

Ajacieden die hier komen zeiken over spreekkoren en intimidatie, zijn niet de gasten waar wij gisteren mee te maken hadden.
Dus?

Ik zal kijken of ik ergens een lijstje met namen aan kan vragen van de Ajacieden die er gisteren waren. Dan zal ik een permban aanvragen voor alle anderen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:47:44 #107
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_42309822
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:38 schreef twi het volgende:

[..]

Dus?

Ik zal kijken of ik ergens een lijstje met namen aan kan vragen van de Ajacieden die er gisteren waren. Dan zal ik een permban aanvragen voor alle anderen.
Laat maar, je begrijpt het niet.
Heb geen zin om het verder uit te leggen.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_42312193
quote:
Voorstel: Gregoor van Dijk vier duels aan de kant

2/10/2006 15:24

Gregoor van Dijk moet zijn onbesuisde actie waarschijnlijk bekopen met een zware straf. De aanklager van de KNVB heeft met zijn schikkingsvoorstel de richting duidelijk gemaakt.
De KNVB-aanklager acht een schorsing van vijf duels, waarvan één voorwaardelijk, op zijn plaats voor de rode kaart in het duel met Ajax. Bij het bepalen van strafmaat is rekening gehouden met het strafblad van Van Dijk. De Groninger is in zijn carrière vijf keer eerder uit het veld gestuurd.

Zondag kreeg Van Dijk in de slotfase een rode kaart van scheidsrechter Dick van Egmond. De middenvelder van FC Utrecht had Wesley Sneijder nagetrapt.
Bron vi.nl
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:29:14 #109
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_42313382
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:37 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Bron vi.nl
Niet echt verrassend en het strafblad van Van Dijk helpt inderdaad niet echt mee
pi_42313925
quote:
De aanklager betaald voetbal stelt een vooronderzoek in naar aanleiding van spreekkoren en wanordelijkheden bij de wedstrijd FC Utrecht - Ajax. De KNVB heeft de rapportage van de waarnemer inmiddels ontvangen.

De KNVB heeft twee jaar geleden nieuwe richtlijnen opgesteld, waarbij de scheidsrechters in het betaalde voetbal de opdracht kregen om bij constatering van kwetsende en discriminerende spreekkoren het spel direct stil te leggen en het veld te verlaten. Afhankelijk van het lokale beleid kunnen clubs en lokale autoriteiten verdere maatregelen nemen.

Op basis van deze richtlijnen had de wedstrijd van zondagmiddag stilgelegd moeten worden", aldus een woordvoerder van de voetbalbond. ,,Het is zeker niet zo dat het twee jaar geleden ingezette 'zero tolerance beleid' van tafel is. Wel zal er opnieuw indringend worden gekeken naar taken en verantwoordelijkheden tussen met name de lokale autoriteiten en de scheidsrechters. Naar onze mening ligt de focus nu teveel op de scheidsrechters in het betaalde voetbal, terwijl er sprake is van een gedeelde verantwoordelijkheid."

De KNVB kan inhoudelijk niet nader ingaan op datgene wat zich bij de wedstrijd FC Utrecht - Ajax heeft afgespeeld, omdat de zaak door de aanklager nader wordt onderzocht.
Bron: knvb.nl

En we krijgen uiteraard weer boetes; maar ja dat wisten we van te voren al natuurlijk
pi_42314050
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:55 schreef zatoichi het volgende:

[..]

En we krijgen uiteraard weer boetes; maar ja dat wisten we van te voren al natuurlijk
Neem aan dat die in de begroting begroot zijn
pi_42314596
nu.nl weet het wel lekker op te blazen; volgens hen is Sneijder constant belaagd door spreekkoren; nou sorry hoor; maar ik heb ze het iets van vijf keer horen starten waarvan het maar een keer een minuut aanhield, en voor de rest door eigen supporters ook weer in de kiem gesmoord is....

Maar ja daar smullen ze van bij Nu.nl...
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:36:46 #113
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42314659
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:55 schreef zatoichi het volgende:

[..]

en het slaan van KJH gebeurd weer niks mee
KNVB = MAFFIA
pi_42314704
Perfect dat ze onderzoek doen, teletekst meldt het nu ook.

Hoop dat ze nu ook eens gaan werken met puntenmindering en andere middelen die de club echt raken waardoor het ook echt een keer ophoudt.

Zo'n boete is natuurlijk puur symbolisch en daar ligt niemand van wakker.
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:41:54 #115
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42314742
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:39 schreef SCH het volgende:

Hoop dat ze nu ook eens gaan werken met puntenmindering en andere middelen die de club echt raken waardoor het ook echt een keer ophoudt.

en 23 oktober ook weer lekker janken + onderzoek naar spreekkoren over Sneijder
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:43:12 #116
26251 Eilanden
pi_42314767
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:39 schreef SCH het volgende:

Punten aftrekken is de laatste stap en de KNVB zal daar nu echt niet op over gaan .... boetes en eventueel een wedstrijd zonder publiek spelen komen echt nog wel eerder in aanmerking dan punten-aftrek
pi_42314910
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:43 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Punten aftrekken is de laatste stap en de KNVB zal daar nu echt niet op over gaan .... boetes en eventueel een wedstrijd zonder publiek spelen komen echt nog wel eerder in aanmerking dan punten-aftrek
Dat zal nu ook niet gebeuren maar ik vind dat de maatregelen wel eens verder mogen gaan binnenkort dan louter boetes, zeker bij recidive - om boetes lachen die mensen die verantwoordelijk zijn voor de spreekkoren, dat weet jij ook wel.
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:52:47 #118
26251 Eilanden
pi_42315016
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zal nu ook niet gebeuren maar ik vind dat de maatregelen wel eens verder mogen gaan binnenkort dan louter boetes, zeker bij recidive - om boetes lachen die mensen die verantwoordelijk zijn voor de spreekkoren, dat weet jij ook wel.
Ik denk dat de straffen de mensen die dat zingen geen ruk kan schelen

Ik wil de spreekkoren absoluut niet baggataliseren, maar sommige media laten het klinken alsof er 90 minuten lang gezongen werd en dat was absoluut niet zo.

Overigens lees ik nergens wat over de eveneens smakeloze spreekkoren van de Ajax-fans over DiTo
pi_42315143
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:52 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ik denk dat de straffen de mensen die dat zingen geen ruk kan schelen
Ook niet als het om puntenmindering gaat of wedstrijden zonder publiek etc?
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:59:51 #120
26251 Eilanden
pi_42315217
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Ook niet als het om puntenmindering gaat of wedstrijden zonder publiek etc?
Ik denk dat het ze vanaf dat moment wel kunnen schelen ... maar een boete boeit ze absoluut niet
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:59:55 #121
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42315218
Lol@KNVB.

Hoezo inconsistent. Doe dan zo'n onderzoek bij elke wedstrijd. Die liedjes tegen Wesley Sneijder hoor je overal tegen zoveel spelers of officials.
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:01:40 #122
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42315256
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:52 schreef Eilanden het volgende:
Overigens lees ik nergens wat over de eveneens smakeloze spreekkoren van de Ajax-fans over DiTo
Ik vond ze ander vrij pittig. En niks in verhouding tot 20.000x hamas + overig geneuzel.
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:03:22 #123
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42315289
Ik heb trouwens geen 1 liedje over DiTo gehoord.
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:03:48 #124
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_42315297
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:01 schreef PLAE@ het volgende:
20.000x hamas + overig geneuzel.
echt lang niet iedereen zingt met dat soort dingen mee hoor
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:05:55 #125
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_42315330
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:03 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb trouwens geen 1 liedje over DiTo gehoord.
Dat was toen een ajax speler op de grond lag werd er door een aantal mensen iets van 'laat maar liggen, die is dood' gezongen, en toen reageerde een aantal in het uitvak met 'DiTomasso, die is dood'.

Was op de bunnikside trouwens niet of nauwelijks te horen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:06:10 #126
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42315334
Nee slechts enkele duizenden
pi_42316924
Wat ik me afvraag is waarom mensen zoveel waarde hechten aan spreekkoren.

Zou de moeder van Wesley Sneijder in de prostitutie gaan werken als we het maar hard genoeg blijven zingen ?

Zou Wesley Sneijder nou echt wakker liggen van die spreekkoren en s'nachts in zijn bed ligt te malen ''snik snik, waarom vinden al die mensen mijn moeder een hoer''

Ik blijf erbij dat die spreekkoren niets meer en niets minder zijn dan het Hi Ha Hondelul van vroeger, er zit geen enkele diepere betekenis achter en 99,9% van de mensen die meezingen menen het heus niet dat ze Sneijder's mama een hoer vinden....

Zolang hij en die moeder zelf weten dat het niet zo is, is er toch eigenlijk helemaal niets aan de hand?

Wat mij betreft hoort dit gewoon bij voetbal, spreekkoren, die intimidatie, het vuurtje opstoken in een interview, iemand onderuit schoppen etc. en gebeurt het altijd over en weer.

En inderdaad gebeurt het in elk stadion over de hele wereld (behalve in Heerenveen ), dat spelers/scheidsrechters ''persoonlijk'' beledigd worden, maar hier in NL wordt het altijd weer zo enorm opgeblazen, alsof het allemaal 't ergste op de wereld is.

En 9 van de 10 keer spelen die spelers vaak nog beter ook als ze spreekkoren over zich heen krijgen.

Maar goed, ik zal wel weer een aso zijn met een IQ van 0.
pi_42317189
Die discussie al lang passe PBateman. Er zijn regels over en instructies voor de scheidsrechter en die moeten nageleefd worden. Voor de rest is het een kwestie van fatsoen - of je dat nou leuk vindt of niet, wel begrijpt of niet begrijpt - daar zul je mee moeten leren leven.

En het is alleen maar in je eigen belang als je niet meezingt en je maten er van overtuigt dat het stompzinnig is en dat er veel creatievere manieren zijn om je eigen team aan te moedigen. Je eigen team aanmoedigen, dat is pas stoer - in plaats van de tegenpartij of de scheids beledigen. Het ging hier voor een groot deel ook over de scheids, ik neem aan dat je dat nog wel weer anders vindt dan Sneijder? Of moet hij gewoon maar alles over zich heen krijgen?

Maar goed, ga ik toch de in houdelijke discussie aan, die allang passe is.
pi_42317335
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:31 schreef SCH het volgende:
Die discussie al lang passe PBateman. Er zijn regels over en instructies voor de scheidsrechter en die moeten nageleefd worden. Voor de rest is het een kwestie van fatsoen - of je dat nou leuk vindt of niet, wel begrijpt of niet begrijpt - daar zul je mee moeten leren leven.

En het is alleen maar in je eigen belang als je niet meezingt en je maten er van overtuigt dat het stompzinnig is en dat er veel creatievere manieren zijn om je eigen team aan te moedigen. Je eigen team aanmoedigen, dat is pas stoer - in plaats van de tegenpartij of de scheids beledigen. Het ging hier voor een groot deel ook over de scheids, ik neem aan dat je dat nog wel weer anders vindt dan Sneijder? Of moet hij gewoon maar alles over zich heen krijgen?

Maar goed, ga ik toch de in houdelijke discussie aan, die allang passe is.
jaja, en als er regels zijn dat je niet meer mag schijten moet je die ook naleven? Er wordt altijd al gescholden, voetbalvandalisme bestaat altijd al. De spreekkoren ziijn nu veel minder dan 10 jaar geleden. De knvb moet eens ophouden met dat gejank over wat wel en niet mag. Ze kunnen het toch nooit uitbannen. Als spelers op het veld zich irritant gedragen moeten ze ook maar accepteren dat ze worden uitgescholden. Als ze dat niet kunnen, moeten ze gewoon normaal sportief voetballen. Dan is er niets aan de hand. Hoor jij namelijk spreekkoren tegen heerenveen?
pi_42319058
Ja sorry; maar de media schrijft toch echt dat er de gehele wedstrijd constant spreekkoren richting Sneijder gingen (nu.nl) en de KNVB schrijft dat specifiek daar het onderzoek over gaat. Dat vind ik behoorlijk slap; want naar mijn idee is er nauwelijks iets over Sneijder gezogen, hielt het al helemaal niet lang aan, en werd het door supporters tegengewerkt; maar dat hoor je niet.
pi_42319189
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:39 schreef KansloosForEver het volgende:
Als spelers op het veld zich irritant gedragen moeten ze ook maar accepteren dat ze worden uitgescholden. Als ze dat niet kunnen, moeten ze gewoon normaal sportief voetballen.
Dus Gregoor van Dijk mag voortaan voor van alles en nog wat uitgemaakt worden? Dacht het niet.

Kom op zeg - wat is dat voor rare omgekeerde wereld, dezelfde argumentatie van PBateman. We moeten die spreekkoren maar normaal vinden in plaats van dat de idioten die dat zingen eens nadenken over hun gedrag.
quote:
Dan is er niets aan de hand. Hoor jij namelijk spreekkoren tegen heerenveen?
Ja helaas wel. De week ervoor werd in Utrecht ook volop gezongen tegen Paul Bosvelt en vooral tegen de scheids.
pi_42319888
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus Gregoor van Dijk mag voortaan voor van alles en nog wat uitgemaakt worden? Dacht het niet.

Kom op zeg - wat is dat voor rare omgekeerde wereld, dezelfde argumentatie van PBateman. We moeten die spreekkoren maar normaal vinden in plaats van dat de idioten die dat zingen eens nadenken over hun gedrag.
[..]

Ja helaas wel. De week ervoor werd in Utrecht ook volop gezongen tegen Paul Bosvelt en vooral tegen de scheids.
Per heden zullen we geen hoer meer zingen maar 90 minuten Kanker zingen. Dat schijnt wel te mogen.

En paul Bosvelt volop uitgezongen. SCH ga alsjeblieft naar de oorarts.
pi_42320063
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:39 schreef Druppel het volgende:

[..]

Per heden zullen we geen hoer meer zingen maar 90 minuten Kanker zingen. Dat schijnt wel te mogen.
Waarom zou je dat doen? Er zijn toch prachtige liederen om je club aan te moedigen, zeker bij Utrecht!
quote:
En paul Bosvelt volop uitgezongen. SCH ga alsjeblieft naar de oorarts.
Tuurlijk, was ook niks aan de hand
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:20:55 #134
26251 Eilanden
pi_42320969
Ik heb inderdaad niets over Bosvelt gehoord Alleen een applaus aan het begin voor zijn 500e wedstrijd .. wat werd er dan gezongen?
  maandag 2 oktober 2006 @ 23:04:09 #135
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_42322293
quote:
De week ervoor werd in Utrecht ook volop gezongen tegen Paul Bosvelt
pi_42324310
quote:
FCU boos over onderzoek

Datum: 02-10-2006

FC Utrecht kwaad over vooronderzoek naar spreekkoren in Galgenwaard

UTRECHT

FC Utrecht is kwaad op de KNVB. De voetbalbond maakte bekend dat de openbare aanklager een vooronderzoek start naar de kwetsende spreekkoren in stadion Galgenwaard tijdens het duel FC Utrecht - Ajax. Ajacied Wesley Sneijder en scheidsrechter Dick van Egmond kregen vanaf de tribunes met enige regelmaat te horen dat hun moeder een hoer is.

Jan-Willem van Dop, voorzitter van FC Utrecht: ,,Ik ben verbijsterd. De afgevaardigde van de KNVB was vol lof over ons optreden. Ook Van Egmond vond het allemaal nogal meevallen. Ik heb in de rust nog met de scheidsrechter gesproken. Hij zei me toen letterlijk dat ‘alles binnen de grenzen’ was gebleven. en dat hij geen enkele reden zag de wedstrijd te staken.’’

Van Dop erkent dat de aanhangers van FC Utrecht teksten hebben geroepen die niet door de beugel kunnen, maar voegt daar aan toe: ,,Vorig jaar was Jaakke, de voorzitter van Ajax, pisnijdig over wat allemaal in het stadion werd geroepen. Ik heb hem zondag meteen na afloop toen ik hem feliciteerde met de overwinning gevraagd hoe hij vond dat het was gegaan. ‘Niets aan de hand’ was zijn reactie. Vanaf de aftrap ben ik heel attent geweest op wat rond het veld gebeurde. Had mijn telefoon doorlopend in de aanslag om de stadionspeaker te instrueren. Dat was amper nodig. De spreekkoren, nogmaals, ik praat die niet goed, waren steeds kortstondig.Als club hebben we er alles aan gedaan excessen te voorkomen. Dat is gelukt. Daarom snap ik deze actie van de KNVB niet. Ik kan me daar vreselijk kwaad over maken.’’
ad.nl
Weinig aan toe tevoegen.
pi_42327638
Die Van Dop maakt het steeds alleen maar erger met zijn uitspraken, die begrijpt het echt niet.
pi_42327939
Of SCH begrijpt het niet.

VDop
Jaake toch een man waarbij je zegt die is voor ajax. En dus tegen de spreekkoren.
Van Egmond. Nou je dat laten we in het midden.
Druppel.
Eilanden
Pbaterman
zatoichi
_Vulcanus_
En nog wat andere.

Deze zeggen allemaal dat het allemaal wel meeviel.

Alleen
SCH
KNVB
Alle andere die niet in de galgenwaard aanwezig waren.

Maken zich druk over spreekkoren die in de media erg zijn vergroot.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:53:38 #139
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42327998
Leuk, die lijst namen die je noemt onder Van Egmond (die overigens bijna de hele wedstrijd is "toegezongen" (maar dat zal wel een bandje zijn geweest die de redactie van Tele2 erin heeft gestopt om het erger te doen lijken)). Allemaal Utrecht-supporters
pi_42328003
Het is goed hoor Druppel, altijd die ontkenning en relativering en goedpraterij. Kom liever eens in opstand tegen die idioten.

Maar we wachten het onderzoek rustig af
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:41:27 #141
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_42329828
Het onderzoek zal wel meevallen hoor, zo erg waren die spreekkoren niet.
Jammer dat de media het weer zo aandikt, en de KNVB danst naar hun pijpen en gelijk een onderzoek instelt.

Je kon het natuurlijk wel zien aankomen, de dagen voor de wedstrijd plaatst de media massaal het bericht dat er vanuit FCU een oproep gedaan wordt om Sneijder met respect te behandellen. Je kan natuurlijk al raden dat dit niet gaat gebeuren door sommige supporters, zelfs SCH geloofde er geen bal van. En nu na de meest beladen wedstrijd, bij gebrek aan rellen, moet de media toch ergens over schrijven, dus pakken ze maar weer eens de spreekkoren aan.

Volgende keer is Feyenoord of ADO weer aan de beurt, want daar kunnen ze ook altijd op rekenen wanneer ze weer wat sensationeel nieuws willen plaatsen. Ondertussen verpest de media, en vervolgens de KNVB de sfeer bij de meest aantrekkelijke voetbalwedstrijden in deze competitie. Maar ja als enige land ter wereld waar je een pedofielen partij kan oprichten, doen we moeilijk over wat onschuldig volksvermaak.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Vulcanus_ op 03-10-2006 11:33:09 ]
Berlioz
pi_42329910
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:41 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Het onderzoek zal wel meevallen hoor, zo erg waren die spreekkoren niet.
Jammer dat de media het weer zo aandikt, en de KNVB danst naar hun pijpen en gelijk een onderzoek instelt.
Waarom zijn er uberhaupt kwetsende spreekkoren? Waarom moet er zo nodig over hoeren en ziektes enz. gezongen worden?
pi_42330095
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom zijn er uberhaupt kwetsende spreekkoren? Waarom moet er zo nodig over hoeren en ziektes enz. gezongen worden?
Hoeren en ziektes zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
pi_42330280
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoeren en ziektes zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
pi_42330412
quote:
Sorry hoor, ik vind je disccusies best zinnig, en kan je meningen goed begrijpen; maar dit is dikke onzin. Ik stond midden op de Bunnikzijde, en heb geen enkel woord of Bosvelt gehoord; je moet geen dingen gaan verzinnen, dat maakt de rest nogal ongeloofwaardig.
pi_42330502
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Laat maar.
pi_42330772
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:07 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Sorry hoor, ik vind je disccusies best zinnig, en kan je meningen goed begrijpen; maar dit is dikke onzin. Ik stond midden op de Bunnikzijde, en heb geen enkel woord of Bosvelt gehoord; je moet geen dingen gaan verzinnen, dat maakt de rest nogal ongeloofwaardig.
Dan heb ik me blijkbaar vergist. Wel tegen Vandenbussche in ieder geval.
pi_42331088
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan heb ik me blijkbaar vergist. Wel tegen Vandenbussche in ieder geval.
Ja inderdaad, het is zwart, het is geel, het is homo-sexueel, omdat meneer Vandenbussche al begon met tijdrekken in de 2e minuut ofzo.

Vind je dat kwetsende spreekkoren ?
pi_42331120
Was wel een aanstekelijk deuntje.
pi_42331203
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, het is zwart, het is geel, het is homo-sexueel, omdat meneer Vandenbussche al begon met tijdrekken in de 2e minuut ofzo.

Vind je dat kwetsende spreekkoren ?
Vooral dom. Maar jij vindt niks kwetsend.

Ja, wij rekken enorm veel tijd tegen Utrecht

Kom op man, wees eens een kerel, wat is er nou zo stoer aan die spreekkoren? Zing je ze eigenlijk mee?
pi_42331310
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:38 schreef MaxPower het volgende:
Was wel een aanstekelijk deuntje.
Het is een heerlijk deuntje maar het slaat natuurlijk nergens op maar maak dat die tokkies maar eens duidelijk.

Maar volgens PBateman is het positief bedoeld
pi_42331527
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Vooral dom. Maar jij vindt niks kwetsend.

Ja, wij rekken enorm veel tijd tegen Utrecht

Kom op man, wees eens een kerel, wat is er nou zo stoer aan die spreekkoren? Zing je ze eigenlijk mee?
Sorry SCH ik denk dat er een cultuur slag tussen jouw en de utrechters zijn. Begrijp me niet verkeerd maar bovenstaande is meer ludiek bedoeld dan met een kwade gedachte.

Bussche rekte tijd en wij reagerde daar op deze manier op. Maar is dit kwetsend?
pi_42331597
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:58 schreef Druppel het volgende:

[..]

Sorry SCH ik denk dat er een cultuur slag tussen jouw en de utrechters zijn. Begrijp me niet verkeerd maar bovenstaande is meer ludiek bedoeld dan met een kwade gedachte.

Bussche rekte tijd en wij reagerde daar op deze manier op. Maar is dit kwetsend?
Ja tuurlijk is het kwetsend: ik lig er natuurlijk niet wakker van maar je snapt toch ook wel dat het niet echt positief is bedoeld.

. En waarschijnlijk is alles ludiek bedoeld, maar als het zo ludiek is kan je toch net zo goed iets anders zingen?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:04:06 #154
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_42331610
SCH ben jij ook zo'n doordrammert tegen je partner? Heb nu al medelijden met die arme jongen.
Je zal dat gezeik van jou dag in dag uit maar moeten aanhoren, de tering ...

Maar om bij de kwestie spreekkoren te blijven.
Als ik hoor wat voor taal er wel allemaal uitgesproken mag worden op de TV?
Denk aan Hans Teeuwen en Koningin Beatrix anaal nemen, tot bloedens aan toe.
Denk aan Youp van het Hek, en weer Beatrix en Willem Alexander die het op de Dam doen.
Denk aan videoclips die alleen maar over sex en geweld gaan.

Dat mag allemaal onder de grote noemer kunst, maar wat spreekkoren van met name clubs uit de Randstad is "too much" ineens.
2 jaar geleden haalde ADO zelfs het CNN nieuws, met het altijd even vermakelijke liedje " Sylvie is de Hoer van Amsterdam" , onbegrijpelijk maar wel een knappe prestatie van ADO.

Men zou het wat meer als cabaret moeten zien, dan is het namelijk best lollig......

Berlioz
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:05:36 #155
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42331646
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:04 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Jij kijkt alles door een wit-rood gestreepte bril en blijft bij een mening .. jouw goed recht, maar ik zie het anders, dus ik denk niet dat deze discussie nog veel zin heeft
Hij heeft wel een btje gelijk hoor ;')
Wij speelde door dus ajax dan ook
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_42331774
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:04 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Men zou het wat meer als cabaret moeten zien, dan is het namelijk best lollig......

pi_42331951
bussche is toch ook homo met zijn blonde haren?
pi_42332576
Is dat een criterium voor homo-zijn? -> Wapenaar (ex- utrecht uiteraard) , Broerse, Ricky 'geile krulletjes' Kruijs etc. Heel Utrecht bestaat uit van die metrosexuele lulletjes man.
pi_42332750
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:04 schreef _Vulcanus_ het volgende:
SCH ben jij ook zo'n doordrammert tegen je partner? Heb nu al medelijden met die arme jongen.
Je zal dat gezeik van jou dag in dag uit maar moeten aanhoren, de tering ...

Maar om bij de kwestie spreekkoren te blijven.
Als ik hoor wat voor taal er wel allemaal uitgesproken mag worden op de TV?
Denk aan Hans Teeuwen en Koningin Beatrix anaal nemen, tot bloedens aan toe.
Denk aan Youp van het Hek, en weer Beatrix en Willem Alexander die het op de Dam doen.
Denk aan videoclips die alleen maar over sex en geweld gaan.

Dat mag allemaal onder de grote noemer kunst, maar wat spreekkoren van met name clubs uit de Randstad is "too much" ineens.
2 jaar geleden haalde ADO zelfs het CNN nieuws, met het altijd even vermakelijke liedje " Sylvie is de Hoer van Amsterdam" , onbegrijpelijk maar wel een knappe prestatie van ADO.

Hier ben ik het mee eens.

En SCH, nee, meestal zing ik niet mee, maar ik stoor me er absoluut niet aan, net als de rest die ik ken die altijd in het stadion aanwezig zijn, en dat zijn mensen van 8 tot 84 jaar.

Misschien dat jij eens moet veranderen in plaats van al die anderen ?
pi_42332816
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens.

En SCH, nee, meestal zing ik niet mee, maar ik stoor me er absoluut niet aan, net als de rest die ik ken die altijd in het stadion aanwezig zijn, en dat zijn mensen van 8 tot 84 jaar.

Misschien dat jij eens moet veranderen in plaats van al die anderen ?
Tuurlijk joh, schelden is heel normaal. Met zijn duizenden zingen dat iemands moeder een hoer is, is heel normaal. Oh nee, het is cabaret
pi_42332910
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, schelden is heel normaal. Met zijn duizenden zingen dat iemands moeder een hoer is, is heel normaal. Oh nee, het is cabaret

Vind je jezelf niet een beetje naief SCH ?
pi_42333011
Nouja, om spreekkoren cabaret te noemen is natuurlijk ook vrij achterlijk als je die gefrustreerde koppen ziet die ze uitkramen.
pi_42333041
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:07 schreef MaxPower het volgende:
Nouja, om spreekkoren cabaret te noemen is natuurlijk ook vrij achterlijk als je die gefrustreerde koppen ziet die ze uitkramen.
Das waar, in Heerenveen zitten allemaal emotie-loze mensen in het stadion.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:14:08 #164
80791 crew  Paul
pi_42333118
Heerenveen publiek
pi_42333123
Maar het is dus geen cabaret?
pi_42333155
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vind je jezelf niet een beetje naief SCH ?
Nee hoor, ik vind het stompzinnig om voor te stellen dat het maar normaal gevonden moet worden om met zijn duizenden op die manier een scheids toe zingen
pi_42333235
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het stompzinnig om voor te stellen dat het maar normaal gevonden moet worden om met zijn duizenden op die manier een scheids toe zingen
En wat vind je dan van die cabaret-shows ?

Rap-videoclips ?

South Park ?

etc.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:22:02 #168
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_42333277
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:14 schreef MaxPower het volgende:
Maar het is dus geen cabaret?
Nee natuurlijk is het geen cabaret, ik schrijf men zou het wat meer als cabaret moeten zien.
Daar mogen namelijk wel de meest erge dingen gezegd worden over alles en iedereen, zonder dat de media en figuren als SCH daar over vallen.
Berlioz
pi_42333299
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En wat vind je dan van die cabaret-shows ?

Rap-videoclips ?

South Park ?

etc.
Daar vind ik per keer iets van maar ik snap niet waarom je het aanhaalt.

Wat heeft het te maken met het schreeuwen in een voetbalstadion?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:31:56 #170
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_42333441
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar vind ik per keer iets van maar ik snap niet waarom je het aanhaalt.

Wat heeft het te maken met het schreeuwen in een voetbalstadion?
Waarom heeft het niet te maken met schreeuwen in een stadion ??????

Het zijn toch immers beledigende teksten die via het medium TV een groot deel van de bevolking weet te bereiken.
Met dit verschil dat Talpa en vroeger de NOS zelfs de meeste spreekkoren weg filtert, dit in tegenstelling tot sommige televisie shows.
Berlioz
pi_42333448
Gaat er eigenlijk nog iemand naar FC utrecht - Marokko?
pi_42333608
Vulcanus beantwoord je vraag al SCH.
pi_42334285
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:22 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Nee natuurlijk is het geen cabaret, ik schrijf men zou het wat meer als cabaret moeten zien.
Daar mogen namelijk wel de meest erge dingen gezegd worden over alles en iedereen, zonder dat de media en figuren als SCH daar over vallen.
Dus als ik jou hier helemaal de tyfus scheld, vind je dat prima omdat dat in het cabaret ook gebeurt? Of moet beide verboden worden?
pi_42334332
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:14 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dus als ik jou hier helemaal de tyfus scheld, vind je dat prima omdat dat in het cabaret ook gebeurt? Of moet beide verboden worden?
Ik zou het prima vinden, ik ken jou niet, jij mij niet, dus hebben je scheld-woorden 0,0 waarde.
pi_42334395
Ik heb het niet tegen jou, kankerkneus...
pi_42334445
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:19 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb het niet tegen jou, kankerkneus...
Dat begreep ik ook nog wel, maar ik kon het niet laten te reageren.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 14:51:13 #177
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_42334858
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:14 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ja hoor vind ik prima, gooi het er maar uit, niets opkroppen.

Een scheldende Heerenveen supporter, best komisch eigenlijk....
Over cabaret gesproken
Berlioz
pi_42334951
Het was slechts een stelling. Maar het geeft wel weer met welke intentie je naar het stadion komt. In Utrecht doen ze dat blijkbaar om opgekropte frustraties te uiten, wij komen om onze ploeg aan te moedigen.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:02:01 #179
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42334983
vorig jaar met de beker zat agressieve friezen gezien
pi_42335049
Nou ja om te zeggen dat cabaret en spreekkoren hetzelfde zijn vind ik ook ver te zoeken hoor; bij cabaret is het over the top (al kan niet iedereen dat waarderen) en bij spreekkoren niet.

Pas als er een spreekkoor zou zijn met sylvie is de heroïnehoer met wratten op haar schaamlip, ingegroeide konthaar en schimmelkaastenen van amsterdam zou het pas over the top zijn... Maar ja dat bekt weer niet lekker.

Daarentegen moet je toch gewoon ook niet zo gaan janken dat iemand voor homo wordt uitgemaakt; vooral op deze wijze. Neem Diba bijvoorbeeld; toen hij de laatste keer voor tasjesdief werd uitgescholden zweepte hij het publiek juist op; en daar reageerd het publiek ook leuk op. Weinig aan de hand, happy together.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:10:30 #181
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_42335101
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef MaxPower het volgende:
Het was slechts een stelling. Maar het geeft wel weer met welke intentie je naar het stadion komt. In Utrecht doen ze dat blijkbaar om opgekropte frustraties te uiten, wij komen om onze ploeg aan te moedigen.
Ach wel nee, bij jullie zingen we : Wij komen niet voor het schaatsen of Jochem Uytdehaage, dat is grappig en aangepast op het nivo van jullie tedere kinderzieltjes. Nog even met de rug naar het veld gaan staan bij dat idiote volkslied van jullie, en dan heb je het wel gehad met het vertier daar in het hoge noorden.
Berlioz
pi_42335177
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:26 schreef twi het volgende:
Het staat als een paal boven water dat het doorgaan van Emanuelson onsportief was. Zie je een speler liggen, trap je hem over de zijlijn.

Maar dat geldt evengoed voor Utrecht, die geruime tijd de kans hadden om de bal ook over de zijlijn te schieten. Om dan zo uit je pan te gaan over onsportiviteit is hypocriet.

Beide kanten zaten dus fout, so be it.
Juist!
Trouwens ook goeie actie van Van Dijk, natrappen, slimme speler
pi_42335317
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:10 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Ach wel nee, bij jullie zingen we : Wij komen niet voor het schaatsen of Jochem Uytdehaage, dat is grappig en aangepast op het nivo van jullie tedere kinderzieltjes. Nog even met de rug naar het veld gaan staan bij dat idiote volkslied van jullie, en dan heb je het wel gehad met het vertier daar in het hoge noorden.
Ja en? Het gaat me om de thuiswedstrijden van Utrecht. Je wint in de 93ste minuut van Heerenveen, en 15.000 man zingen "helemaal niets in Heerenveen" in plaats van je eigen spelers toe te juichen. Hele aparte instelling vind ik dat. Wat boeit jullie die 150 meegereisde Friezen nou? Steek je energie in je eigen ploeg.
pi_42335399
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:24 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ja en? Het gaat me om de thuiswedstrijden van Utrecht. Je wint in de 93ste minuut van Heerenveen, en 15.000 man zingen "helemaal niets in Heerenveen" in plaats van je eigen spelers toe te juichen. Hele aparte instelling vind ik dat. Wat boeit jullie die 150 meegereisde Friezen nou? Steek je energie in je eigen ploeg.
Wij houden nou eenmaal van pesten.

pi_42335546
quote:

Steek je energie in je eigen ploeg.
Dat zeg je tegen Utrecht-supporters?
pi_42335558
Waarmee mijn mening over het Utrechtse publiek nog maar eens bevestigd wordt.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:51:28 #187
52034 U
bevindt zich hier
pi_42335726
Van Dijk krijgt in elk geval genoeg tijd om interviews te geven de komende weken:
http://www.nu.nl/news/839(...)zonder_Van_Dijk.html
Wat zegt U?
pi_42335915
quote:

[..]
Ach kom nou; je zit onzin te lullen en dat weet je zelf ook. Heel Utrecht wordt gek van de zenuwen bij zo'n wedstrijd en als je dan op de laatste minuut wint, dan zing iedere ploeg dat. En je maakt jezelf helemaal belachelijk door te zeggen dat Utrecht zijn energie in zijn eigen ploeg moet steken, want als er een ploeg is die bij een tegendoelpunt begint te zingen om zijn eigen team aan te moedigen, dan zijn wij dat wel. En zoals ik al schreef eerder; wij zongen onze team toe nadat we verloren van Ajax; nou dat zie je ook niet veel op andere plekken; daar is het halve stadion al leeg vijf minuten voor tijd....
pi_42336037
Tegen Heerenveen zongen jullie anders ook uit volle borst 'laat je club maar in de steek' tegen al die file-ontwijkers bij jullie.
pi_42336495
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:00 schreef zatoichi het volgende:
En zoals ik al schreef eerder; wij zongen onze team toe nadat we verloren van Ajax; nou dat zie je ook niet veel op andere plekken; daar is het halve stadion al leeg vijf minuten voor tijd....
Dat gebeurt vrijwel overal, behalve misschien bij Ajax zelf .
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:57:26 #191
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42336795
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat gebeurt vrijwel overal, behalve misschien bij Ajax zelf .
onzin.
pi_42337044
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:57 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

onzin.
Jij in je eentje zeker
pi_42337276
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:07 schreef MaxPower het volgende:
Tegen Heerenveen zongen jullie anders ook uit volle borst 'laat je club maar in de steek' tegen al die file-ontwijkers bij jullie.
En weet je wat het alle mooiste was. Ze hebben een heerlijk gelijk spelletje gezien.

En de blijvers een overwinning.
pi_42337325
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:07 schreef MaxPower het volgende:
En dat is negatief? Natuurlijk zingen we dat tegen die lui; waarvan ik overigens ook sterk het vermoeden heb dat er een hoop heerenveen supporters tussen zittten; die club heeft ze ook door het hele land zitten...

Maar goed ook als er Utrecht supporters tussen zitten die eerder weggaan verdienen ze dat. Des te lekkerder was de goal in de laatste minuut natuurlijk. Ik heb dat ook bij Ajax; kom ik aan op mijn vaste plekkie, staan er allemaal van die gastjes die er normaal nooit zijn....
pi_42337404
FC Utrecht vijf duels zonder Van Dijk

Uitgegeven: 3 oktober 2006 15:39
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2006 15:40

ZEIST - Gregoor van Dijk moet de komende vijf wedstrijden van zijn club FC Utrecht aan de kant blijven. De speler accepteerde het schikkingsvoorstel dat hij naar aanleiding van zijn rode kaart in het duel met Ajax kreeg voorgelegd. Van Dijk moest voortijdig van het veld na een forse overtreding op Wesley Sneijder.

Aanvankelijk kon de leiding van FC Utrecht zich niet in de straf vinden. "We hebben de beelden een aantal keren bekeken', aldus voorzitter Jan Willem van Dop op de website. "Dat heeft ons, met op de achtergrond bepaalde uitspraken van Gregoor in een interview voorafgaand aan de wedstrijd, in overleg met onze advocaat doen besluiten de straf toch maar te accepteren".

bron: nu.nl

Ach ja er zat weinig op denk ik
pi_42337440
En nu we toch bezig zijn, een stuk van fcutrecht.nl:

Gedrag groep supporters 'onacceptabel'
FC Utrecht vindt het gedrag van een aantal supporters, afgelopen zondag bij de thuiswedstrijd tegen Ajax, 'absoluut onacceptabel'. 'Het is maar een kleine groep, maar die verpest het wel voor de rest, als we niet oppassen', zegt voorzitter Jan Willem van Dop. Hij wil op korte termijn met de SupportersVereniging om de tafel om het 'Utrecht-onwaardige' gedrag te bespreken. De voorzitter sluit het nemen van maatregelen niet uit.

'Wat zondag gebeurde, kan echt niet', aldus Van Dop. 'Eigen stewards zijn naar boven gejaagd, mensen voelden zich op zijn zachtst gezegd niet prettig op de tribune. Nare spreekkoren hebben we met behulp van de speaker nog redelijk kunnen beperken, maar met het gedrag van die bewuste groep is echt een grens bereikt'. Met de SupportersVereniging wil de voorzitter bespreken of er niet maatregelen moeten worden getroffen als het terugbrengen van een doek, dat de twee supportersgroepen het zicht op elkaar ontneemt. 'We hebben een dik jaar zonder gedaan, maar kennelijk kunnen bepaalde supporters daar niet tegen', concludeert de voorzitter van FC Utrecht. 'En we kunnen ook overwegen voortaan bij de wedstrijden tegen Ajax onze supporters over en weer thuis te laten. Het zou slecht zijn, als we dergelijke maatregelen zouden moeten treffen, maar misschien is het wel onontkoombaar'. Wat Van Dop ook is tegengevallen, is het gebrek aan sociale controle. 'Als iemand zich misdraagt, kunnen anderen hem toch corrigeren in plaats van mee te gaan doen? Voor mij is één ding duidelijk; zo kunnen we niet verder'.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:52:59 #197
80791 crew  Paul
pi_42337717
Kleine groep
3/4 van de bunnikside zingt alles mee hoor
pi_42337820
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:33 schreef zatoichi het volgende:

[..]

En dat is negatief? Natuurlijk zingen we dat tegen die lui; waarvan ik overigens ook sterk het vermoeden heb dat er een hoop heerenveen supporters tussen zittten; die club heeft ze ook door het hele land zitten...

Maar goed ook als er Utrecht supporters tussen zitten die eerder weggaan verdienen ze dat. Des te lekkerder was de goal in de laatste minuut natuurlijk. Ik heb dat ook bij Ajax; kom ik aan op mijn vaste plekkie, staan er allemaal van die gastjes die er normaal nooit zijn....
Natuurlijk is dat prima, ik zing het zelf ook. Het was alleen maar om aan te geven dat ook in Utrecht de mensen voortijdig weglopen, itt tot wat Vulcano hierboven beweerde.
pi_42337850
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:39 schreef zatoichi het volgende:
En nu we toch bezig zijn, een stuk van fcutrecht.nl:

Gedrag groep supporters 'onacceptabel'
FC Utrecht vindt het gedrag van een aantal supporters, afgelopen zondag bij de thuiswedstrijd tegen Ajax, 'absoluut onacceptabel'. 'Het is maar een kleine groep, maar die verpest het wel voor de rest, als we niet oppassen', zegt voorzitter Jan Willem van Dop. Hij wil op korte termijn met de SupportersVereniging om de tafel om het 'Utrecht-onwaardige' gedrag te bespreken. De voorzitter sluit het nemen van maatregelen niet uit.

'Wat zondag gebeurde, kan echt niet', aldus Van Dop. 'Eigen stewards zijn naar boven gejaagd, mensen voelden zich op zijn zachtst gezegd niet prettig op de tribune. Nare spreekkoren hebben we met behulp van de speaker nog redelijk kunnen beperken, maar met het gedrag van die bewuste groep is echt een grens bereikt'. Met de SupportersVereniging wil de voorzitter bespreken of er niet maatregelen moeten worden getroffen als het terugbrengen van een doek, dat de twee supportersgroepen het zicht op elkaar ontneemt. 'We hebben een dik jaar zonder gedaan, maar kennelijk kunnen bepaalde supporters daar niet tegen', concludeert de voorzitter van FC Utrecht. 'En we kunnen ook overwegen voortaan bij de wedstrijden tegen Ajax onze supporters over en weer thuis te laten. Het zou slecht zijn, als we dergelijke maatregelen zouden moeten treffen, maar misschien is het wel onontkoombaar'. Wat Van Dop ook is tegengevallen, is het gebrek aan sociale controle. 'Als iemand zich misdraagt, kunnen anderen hem toch corrigeren in plaats van mee te gaan doen? Voor mij is één ding duidelijk; zo kunnen we niet verder'.
"we houden nou eenmaal van pesten..."
pi_42337993
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:07 schreef MaxPower het volgende:
en als hans teeuwen openlijk op het podium de koningin beledigd vind je dat maar al te mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')