quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:30 schreef Jappie het volgende:
Ik hoop dat eendje hier ook komt posten ..
Yepquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:31 schreef -Mo- het volgende:
Het hele Talpa-team is uit de stal gehaald hoor.
Doen ze goed.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:31 schreef -Mo- het volgende:
Het hele Talpa-team is uit de stal gehaald hoor.
Dat wordt het leukste stukjequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik zag in Pauw en Witteman vrijdag, dat Gordon zometeen ook nog komt![]()
![]()
![]()
haha idd echt sterk dit begin, superquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
De toekomstige ex vriendin van Stephan
mwah.. iedereen is te koop uiteindelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef Aventura het volgende:
Je relatie opgeven voor een mogelijke ton. Goede relatie heb je dan.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
GVD KUTHOER JE DOCHTER ZEGT NEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Wat een takkewijf!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef H.Flick het volgende:
Dit kan je niet maken als je kinderen hebt.
Blijf dan thuis iddquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
![]()
Pfff die kinderen zouden ook zo huilen wanneer ze later het huis in ging. Na een week zijn ze hun moeder al vergeten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef H.Flick het volgende:
Dit kan je niet maken als je kinderen hebt.
Ze doet het ook voor de kinderenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Overtreffende trap van egocentrisme.
adem in.. adem uit... rustig blijven, het is maar tv...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
![]()
Jammer dat ze van die takkekutmuziek maaktquote:
Ik bedoel ook meer dat je dat huis niet in moet als je jonge kinderen hebt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Pfff die kinderen zouden ook zo huilen wanneer ze later het huis in ging. Na een week zijn ze hun moeder al vergeten.
Nine Million Bicycles.quote:
Ik denk voor die moeder veel geld. Voor allemaal denk ik wel. Als je dat al wint in de eerste week, stap je makkelijker de deur van dat huis uit als je het gezien hebt.quote:
dat is de ideale manier om egoistische, hebberige mensen iets te laten doen wat ze normaal gesproken niet zouden doenquote:
Maak dat de kinderen maar duidelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
adem in.. adem uit... rustig blijven, het is maar tv...
prima voor langzame sex...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat ze van die takkekutmuziek maakt
Hoe oud was dat kind, 10, 11? Die overleefd dat toch wel, kom op hey, als ze gaan huilen betekent niet dat ze niet tegen een stootje kunnen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef H.Flick het volgende:
Ik bedoel ook meer dat je dat huis niet in moet als je jonge kinderen hebt.
Ja, áls... die vriendin van Stephan begreep dat meteen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk voor die moeder veel geld. Voor allemaal denk ik wel. Als je dat al wint in de eerste week, stap je makkelijker de deur van dat huis uit als je het gezien hebt.
Bij langzame sex val ik altijd in slaapquote:
nope.. ik ben het met je eens. Dit gaat een grotere hype worden dan BB ooit wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit toch DE tv-hit gaat worden van dit seizoen?
Denk niet uitzonderlijk hoge kijkcijfers, wel over het jaar gezien een gemiddeld redelijk voldoende aantal kijkers.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit toch DE tv-hit gaat worden van dit seizoen?
Stephan is dusquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef Maraca het volgende:
Wow.. Stephan ziet er echt goed uit (in badjas)![]()
Alleen die moeder![]()
Ja, maar aan dat huis te zien, heeft hij het ook niet direct nodig, en zal die 10000 euro borg niet het probleem zijn geweest.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, áls... die vriendin van Stephan begreep dat meteen.
Dan brei je wel erg snel, zo lang was de reclame niet hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:43 schreef TovenaarVanOZ het volgende:
Ik heb alweer een trui kunnen breien tijdens de reclame![]()
Ik heb een breimachinequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan brei je wel erg snel, zo lang was de reclame niet hoor.
Stephan is volgens mij een kloon van John de Mol.quote:
Het interview van haar bij Pauw en Witteman was dan ook zeer triest.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:45 schreef MissJ het volgende:
gvd wat een klote moeder zeg, sorry dat ik het zeg, maar volgens mij vind ze haar kids niet bepaald belangrijk.
Nee, het is natuurlijk heel normaal dat de moeder van een 10 jaar oud kind opeens misschien wel voor een aantal jaar weg gaat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoe oud was dat kind, 10, 11? Die overleefd dat toch wel, kom op hey, als ze gaan huilen betekent niet dat ze niet tegen een stootje kunnen.
Die blijft echt geen paar jaar weg hoor, die zit binnen een jaar alweer thuis op de bank.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:46 schreef H.Flick het volgende:
Nee, het is natuurlijk heel normaal dat de moeder van een 10 jaar oud kind opeens misschien wel voor een aantal jaar weg gaat.
Nou het is toch echt meer dat je je kinderen in een belangrijke leeftijd voor misschien wel jaren achterlaat. Dan mag je je mijns inziens niet eens moeder noemen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een beetje montage en dramatische muziek al niet teweeg brengt bij sommige mensen.
En dat is wel normaal?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die blijft echt geen paar jaar weg hoor, die zit binnen een jaar alweer thuis op de bank.
Hij presenteert toch ook zo een nieuw programma op Talpa elke dag al een tijdje?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Heeeeee, Beau heeft weer heel ff tv-werk
nicky hoffs toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Wie presenteert dit eigenlijk in zijn geheel? Linda de Mol?
En met wie is die Nena samen geweest, was toch een voetballer?
Nicky Hofs volgens mij. Die zijn in ieder geval even slim.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Wie presenteert dit eigenlijk in zijn geheel? Linda de Mol?
En met wie is die Nena samen geweest, was toch een voetballer?
Oh, is dat nòg steeds niet van de buis gehaaldquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij presenteert toch ook zo een nieuw programma op Talpa elke dag al een tijdje?
t kind heeft een leverziekte ja.. zat die "moeder" gisteren nog uitgebreid te vertellenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef Dementor het volgende:
Volgens Talpa is dat zoontje doodziek.
Nicky Hoffs was toch al vader, was dat samen met haar dan?quote:
Ik snap je vraagstelling niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat zij langer dan een jaar in dat huis zit. Lees net dat ze single moeder is, dat maakt de situatie wel wat kwalijker moet ik zeggen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef pfaf het volgende:
En dat is wel normaal?
maakt niet uit hij heeft de foto'squote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
t kind heeft een leverziekte ja.. zat die "moeder" gisteren nog uitgebreid te vertellen
Talpa / Feyenoord what's the difference?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nicky Hofs volgens mij. Die zijn in ieder geval even slim.
Hoezo dat? Leuke show hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, is dat nòg steeds niet van de buis gehaald
NOG kwalijker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik snap je vraagstelling niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat zij langer dan een jaar in dat huis zit. Lees net dat ze single moeder is, dat maakt de situatie wel wat kwalijker moet ik zeggen.
wie? Evelien?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is meteen mijn favoriete![]()
edit: Eveline dus![]()
Is dat borg of zijn ze dat gewoon kwijt?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef Dementor het volgende:
Wel grappig dat mensen van rond de 20 zo ff 10.000 eetjes neerleggen voor een spel.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef tong80 het volgende:
Waarom schreeuwen die presentatoren uit een rijdende auto
borg. Binnen een jaar exit en je bent je borg kwijtquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat borg of zijn ze dat gewoon kwijt?
Ik geloof dat ze als enige nee zeiquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
wie? Evelien?
Dan zijn we het zowaar eens
Maar ze doet het voor dr zelf hoor niet voor t geld...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
NOG kwalijker.
Dag kinderen tot over 3 jaar ik kijk wel naar de foto's van juillie kerstrapport.
dat is in iedergeval een teken van karakterquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze als enige nee zei
Das lief![]()
Die dandy toch ook?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze als enige nee zei
Behalve Eveline dusquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:52 schreef Aventura het volgende:
Iedereen gaat dus gewoon mee. Ongelofelijk.
Ok, ik ben om, ik verplaatste me even in de situatie van het kind, en als ik het niet zou willen zou ik het later ook waarschijnlijk mijn moeder kwalijk nemen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef tong80 het volgende:
NOG kwalijker.
Dag kinderen tot over 3 jaar ik kijk wel naar de foto's van juillie kerstrapport.
john de mol is nog vrijgezel geloof ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik wil ook zo'n wagenpark...
behalve als je over twee jaar in eemnes gaat wonen en alles kunt kopen wat je hartje begeertquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ok, ik ben om, ik verplaatste me even in de situatie van het kind, en als ik het niet zou willen zou ik het later ook waarschijnlijk mijn moeder kwalijk nemen.![]()
Zou altijd blijven steken denk ik.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:54 schreef Adelante het volgende:
behalve als je over twee jaar in eemnes gaat wonen en alles kunt kopen wat je hartje begeert
Dan moet je dat huis helemaal niet in gaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
"Ik vind mijn vrienden belangrijker"
of je nu of over 2 dagen vertrekt lekker boeiend.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Respect, maar ze hadden het niet allemaal moeten zeggen, dan had het saai geweest.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Top-reaktie van dat mens.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft te maken met op een prettige manier afscheid te kunnen nemen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
of je nu of over 2 dagen vertrekt lekker boeiend.
We dachten hetzelfdequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan moet je dat huis helemaal niet in gaan
En van de gelegenheid gebruik maken om een duidelijk statement te maken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft te maken met op een prettige manier afscheid te kunnen nemen.
welke kidsquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:57 schreef koemleit het volgende:
ow laat maar stikken de kids nu denk ik aan mezelf
ja op zekerquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia gooit vast hier zieke kind in de strijd.
Is dit een spoiler of een gok?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:58 schreef Dementor het volgende:
Natas wint die 100.000 euro.
Wat wanneer je die ton pakt en meteen het huis uit stapt. Of mag dat niet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:00 schreef Dementor het volgende:
100.000 is ook niets als je ziet wat je uiteindelijk kunt winnen.
neuh, die Nena en Evelinequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zij zorgt ervoor dat jij aan de buis gekluisterd blijft.
dat zou John niet aardig vinden denk ik.. maar voor zover ik weet mag het welquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat wanneer je die ton pakt en meteen het huis uit stapt. Of mag dat niet?
mag, maar dan zijn ze hun inleg van 10.000 euro kwijtquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat wanneer je die ton pakt en meteen het huis uit stapt. Of mag dat niet?
ik kijk vanwege eveline hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zij zorgt ervoor dat jij aan de buis gekluisterd blijft.
90.000 makkelijk verdiendquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
mag, maar dan zijn ze hun inleg van 10.000 euro kwijt
Ha popquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:01 schreef elcastel het volgende:
Jezus hier ook al iemand die de hele dag, naampjes heeft voor anderen, nog geen schatje of lieverd, maar pop en hunnepun ofzo..
90.000 euro winst. En dat in 1 dag.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
mag, maar dan zijn ze hun inleg van 10.000 euro kwijt
Levensverhalen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:01 schreef TovenaarVanOZ het volgende:
Allemaal zielige verhaaltjes natuurlijk![]()
Ja want een half jaar Grand Cannaria ging vervelen.quote:
Ff kijken of we haar nu wel de titel dom blondje mogen geven van scan...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Nena, ze heeft geen opleiding en is zo goed als dakloos
Maar de andere bewoners hebben daar geen belang bij.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
90.000 euro winst. En dat in 1 dag.
3 Pleonasmenquote:
Dat is dus Bart zijn ideequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat zou John niet aardig vinden denk ik.. maar voor zover ik weet mag het wel
Wat heb je met die andere bewoners te maken wanneer je 90.000 in 1 dag kan verdienen. Fuck 'm, pak je winst en ga het huis weer uit.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar de andere bewoners hebben daar geen belang bij.
Als iemand exit gaat, komt er een vervanger.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef Aventura het volgende:
Wat een sneu wijf die Nena. Ze woont bij dr ouders ofzo en ze wil iets voor haarzelf ofzo en daarom is ze gaan samenwonen ofzo en ze heeft geen opleiding ofzo dus kan ze niks voor haarzelf beginnen ofzo.
Kansloos.
Volgens mij zei ze spin.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:57 schreef tong80 het volgende:
'Ik ben er ook nog, ik ben de belangrijkste spil in het huis.'
Nee maar die moeten wel bepalen of jij het krijgt... is dus geen goede drijfveer want de concurrentie blijft voor hen gelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat heb je met die andere bewoners te maken wanneer je 90.000 in 1 dag kan verdienen. Fuck 'm, pak je winst en ga het huis weer uit.
quote:
Volgens mij niet hoor, er komt alleen een vervanger als ze uniniem beslissen dat er iemand moet vertrekken toch?? Hoe blijft er anders 1 persoon over?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar de andere bewoners hebben daar geen belang bij.
Als iemand exit gaat, komt er een vervanger.
die wil haar kansen pakken en horizon verrijken (zo zei ze het geloof ik psies)quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef Aventura het volgende:
Opvallend dat sommige mensen nu opeens die ton niet per se willen of willen weggeven.
Waarom zijn ze dan nu al het huis ingegaan? Vooral Natasia snap ik niet.
zolang die kids haar niet interesseren gaat ze het wel volhoudenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die negerin (Natasia?) blijft er nooit 2 jaar in, als je zulke afhankelijke kids hebt.
Maar dat gaan ze toch nu direct bepalen, wie het krijgt? Zodra de andere bewoners zeggen dat jij het verdiend, dan peert je hem toch meteen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar die moeten wel bepalen of jij het krijgt... is dus geen goede drijfveer want de concurrentie blijft voor hen gelijk
Jawel hoor als haar kindje aan een leverziekte doodgaat stuurt ze iemand anders. Negers lijken immers allemaal op elkaar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die negerin (Natasia?) blijft er nooit 2 jaar in, als je zulke afhankelijke kids hebt.
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor als haar kindje aan een leverziekte doodgaat stuurt ze iemand anders. Negers lijken immers allemaal op elkaar.
waarschijnlijk van haar ex die haar gezeur niet meer kon aanhorenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Vraag me trouwens af waar Nena haar 10.000 borg vandaan heeft
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef Aventura het volgende:
Wat een sneu wijf die Nena. Ze woont bij dr ouders ofzo en ze wil iets voor haarzelf ofzo en daarom is ze gaan samenwonen ofzo en ze heeft geen opleiding ofzo dus kan ze niks voor haarzelf beginnen ofzo.
Kansloos.
oh meneer John, wat doet u nu?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Zo'n type moet dan ook in haar jongere jaren cashen, want als ze straks verlept en dom is is ze nog veel kanslozer. Haar iq is nog net voldoende toereikend om in elk geval dat te beseffen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen opleiding.
Het enige wat ze kan is met haar benen wijd gaan liggen en dat schijnt ze al vanaf haar 15e voor 1 of andere profvoetballer gedaan te hebben.![]()
Van het achter het station werken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Maar heeft zij nu ook een kind met Hoffs of heeft ie dat kind met zijn huidige vriendin?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen opleiding.
Het enige wat ze kan is met haar benen wijd gaan liggen en dat schijnt ze al vanaf haar 15e voor 1 of andere profvoetballer gedaan te hebben.![]()
Eerst haar keihard nemen in het huis voor de nodige vermaak en haar vervolgens wegpesten zodat ze gaat huilen? Ah nu snap ik wat de Mol ziet in dit programma....quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo'n type moet dan ook in haar jongere jaren cashen, want als ze straks verlept en dom is is ze nog veel kanslozer. Haar iq is nog net voldoende toereikend om in elk geval dat te beseffen.
Ik denk niet dat ze wint, als ik in het huis zat zou ik er alles aan doen om haar eruit te pesten.
Mensen die zicht niet willen inspannen voor hun levensonderhoud gun ik niets.
huuuuh....quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor als haar kindje aan een leverziekte doodgaat stuurt ze iemand anders. Negers lijken immers allemaal op elkaar.
En dat was zo dringend dat ze niet nog 2 dagen kon wachten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
die wil haar kansen pakken en horizon verrijken (zo zei ze het geloof ik psies)
Eerste afleveringen zijn altijd leuker dan een regulierequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Het programma zit iig sterk in elkaar.
welnee... die blonde gaat eventuele pesterijen niet begrijpenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk dat die blonde er binnen een maand uit gepest kan worden.
Die weet na twee dagen al niet meer dat ze eigenlijk het huis niet uit mogen en dan loopt ze uit onnozelheid de deur uit om te gaan shoppenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk dat die blonde er binnen een maand uit gepest kan worden.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
welnee... die blonde gaat eventuele pesterijen niet begrijpen
Zet Regilio Tuur er in en ze wint binnen een week.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |