quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:30 schreef Jappie het volgende:
Ik hoop dat eendje hier ook komt posten ..
Yepquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:31 schreef -Mo- het volgende:
Het hele Talpa-team is uit de stal gehaald hoor.
Doen ze goed.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:31 schreef -Mo- het volgende:
Het hele Talpa-team is uit de stal gehaald hoor.
Dat wordt het leukste stukjequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik zag in Pauw en Witteman vrijdag, dat Gordon zometeen ook nog komt![]()
![]()
![]()
haha idd echt sterk dit begin, superquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
De toekomstige ex vriendin van Stephan
mwah.. iedereen is te koop uiteindelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef Aventura het volgende:
Je relatie opgeven voor een mogelijke ton. Goede relatie heb je dan.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
GVD KUTHOER JE DOCHTER ZEGT NEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Wat een takkewijf!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef H.Flick het volgende:
Dit kan je niet maken als je kinderen hebt.
Blijf dan thuis iddquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
![]()
Pfff die kinderen zouden ook zo huilen wanneer ze later het huis in ging. Na een week zijn ze hun moeder al vergeten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef H.Flick het volgende:
Dit kan je niet maken als je kinderen hebt.
Ze doet het ook voor de kinderenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Overtreffende trap van egocentrisme.
adem in.. adem uit... rustig blijven, het is maar tv...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
![]()
Jammer dat ze van die takkekutmuziek maaktquote:
Ik bedoel ook meer dat je dat huis niet in moet als je jonge kinderen hebt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Pfff die kinderen zouden ook zo huilen wanneer ze later het huis in ging. Na een week zijn ze hun moeder al vergeten.
Nine Million Bicycles.quote:
Ik denk voor die moeder veel geld. Voor allemaal denk ik wel. Als je dat al wint in de eerste week, stap je makkelijker de deur van dat huis uit als je het gezien hebt.quote:
dat is de ideale manier om egoistische, hebberige mensen iets te laten doen wat ze normaal gesproken niet zouden doenquote:
Maak dat de kinderen maar duidelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
adem in.. adem uit... rustig blijven, het is maar tv...
prima voor langzame sex...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat ze van die takkekutmuziek maakt
Hoe oud was dat kind, 10, 11? Die overleefd dat toch wel, kom op hey, als ze gaan huilen betekent niet dat ze niet tegen een stootje kunnen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef H.Flick het volgende:
Ik bedoel ook meer dat je dat huis niet in moet als je jonge kinderen hebt.
Ja, áls... die vriendin van Stephan begreep dat meteen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk voor die moeder veel geld. Voor allemaal denk ik wel. Als je dat al wint in de eerste week, stap je makkelijker de deur van dat huis uit als je het gezien hebt.
Bij langzame sex val ik altijd in slaapquote:
nope.. ik ben het met je eens. Dit gaat een grotere hype worden dan BB ooit wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit toch DE tv-hit gaat worden van dit seizoen?
Denk niet uitzonderlijk hoge kijkcijfers, wel over het jaar gezien een gemiddeld redelijk voldoende aantal kijkers.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit toch DE tv-hit gaat worden van dit seizoen?
Stephan is dusquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef Maraca het volgende:
Wow.. Stephan ziet er echt goed uit (in badjas)![]()
Alleen die moeder![]()
Ja, maar aan dat huis te zien, heeft hij het ook niet direct nodig, en zal die 10000 euro borg niet het probleem zijn geweest.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, áls... die vriendin van Stephan begreep dat meteen.
Dan brei je wel erg snel, zo lang was de reclame niet hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:43 schreef TovenaarVanOZ het volgende:
Ik heb alweer een trui kunnen breien tijdens de reclame![]()
Ik heb een breimachinequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan brei je wel erg snel, zo lang was de reclame niet hoor.
Stephan is volgens mij een kloon van John de Mol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |