Inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef H.Flick het volgende:
Dit kan je niet maken als je kinderen hebt.
Blijf dan thuis iddquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
GVD KUTHOER JE DOCHTER ZEGT NEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Pfff die kinderen zouden ook zo huilen wanneer ze later het huis in ging. Na een week zijn ze hun moeder al vergeten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef H.Flick het volgende:
Dit kan je niet maken als je kinderen hebt.
Ze doet het ook voor de kinderenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Overtreffende trap van egocentrisme.
adem in.. adem uit... rustig blijven, het is maar tv...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
GVD KUTHOER JE DOCHTER ZEGT NEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Jammer dat ze van die takkekutmuziek maaktquote:
Ik bedoel ook meer dat je dat huis niet in moet als je jonge kinderen hebt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Pfff die kinderen zouden ook zo huilen wanneer ze later het huis in ging. Na een week zijn ze hun moeder al vergeten.
Nine Million Bicycles.quote:
Ik denk voor die moeder veel geld. Voor allemaal denk ik wel. Als je dat al wint in de eerste week, stap je makkelijker de deur van dat huis uit als je het gezien hebt.quote:
dat is de ideale manier om egoistische, hebberige mensen iets te laten doen wat ze normaal gesproken niet zouden doenquote:
Maak dat de kinderen maar duidelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
adem in.. adem uit... rustig blijven, het is maar tv...
prima voor langzame sex...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat ze van die takkekutmuziek maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |