Ff kijken of we haar nu wel de titel dom blondje mogen geven van scan...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Nena, ze heeft geen opleiding en is zo goed als dakloos
Maar de andere bewoners hebben daar geen belang bij.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
90.000 euro winst. En dat in 1 dag.
3 Pleonasmenquote:
Dat is dus Bart zijn ideequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat zou John niet aardig vinden denk ik.. maar voor zover ik weet mag het wel
Wat heb je met die andere bewoners te maken wanneer je 90.000 in 1 dag kan verdienen. Fuck 'm, pak je winst en ga het huis weer uit.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar de andere bewoners hebben daar geen belang bij.
Als iemand exit gaat, komt er een vervanger.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef Aventura het volgende:
Wat een sneu wijf die Nena. Ze woont bij dr ouders ofzo en ze wil iets voor haarzelf ofzo en daarom is ze gaan samenwonen ofzo en ze heeft geen opleiding ofzo dus kan ze niks voor haarzelf beginnen ofzo.
Kansloos.
Volgens mij zei ze spin.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:57 schreef tong80 het volgende:
'Ik ben er ook nog, ik ben de belangrijkste spil in het huis.'
Nee maar die moeten wel bepalen of jij het krijgt... is dus geen goede drijfveer want de concurrentie blijft voor hen gelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat heb je met die andere bewoners te maken wanneer je 90.000 in 1 dag kan verdienen. Fuck 'm, pak je winst en ga het huis weer uit.
quote:
Volgens mij niet hoor, er komt alleen een vervanger als ze uniniem beslissen dat er iemand moet vertrekken toch?? Hoe blijft er anders 1 persoon over?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar de andere bewoners hebben daar geen belang bij.
Als iemand exit gaat, komt er een vervanger.
die wil haar kansen pakken en horizon verrijken (zo zei ze het geloof ik psies)quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef Aventura het volgende:
Opvallend dat sommige mensen nu opeens die ton niet per se willen of willen weggeven.
Waarom zijn ze dan nu al het huis ingegaan? Vooral Natasia snap ik niet.
zolang die kids haar niet interesseren gaat ze het wel volhoudenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die negerin (Natasia?) blijft er nooit 2 jaar in, als je zulke afhankelijke kids hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |