Hij presenteert toch ook zo een nieuw programma op Talpa elke dag al een tijdje?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Heeeeee, Beau heeft weer heel ff tv-werk
nicky hoffs toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Wie presenteert dit eigenlijk in zijn geheel? Linda de Mol?
En met wie is die Nena samen geweest, was toch een voetballer?
Nicky Hofs volgens mij. Die zijn in ieder geval even slim.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Wie presenteert dit eigenlijk in zijn geheel? Linda de Mol?
En met wie is die Nena samen geweest, was toch een voetballer?
Oh, is dat nòg steeds niet van de buis gehaaldquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij presenteert toch ook zo een nieuw programma op Talpa elke dag al een tijdje?
t kind heeft een leverziekte ja.. zat die "moeder" gisteren nog uitgebreid te vertellenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef Dementor het volgende:
Volgens Talpa is dat zoontje doodziek.
Nicky Hoffs was toch al vader, was dat samen met haar dan?quote:
Ik snap je vraagstelling niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat zij langer dan een jaar in dat huis zit. Lees net dat ze single moeder is, dat maakt de situatie wel wat kwalijker moet ik zeggen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef pfaf het volgende:
En dat is wel normaal?
maakt niet uit hij heeft de foto'squote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
t kind heeft een leverziekte ja.. zat die "moeder" gisteren nog uitgebreid te vertellen
Talpa / Feyenoord what's the difference?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nicky Hofs volgens mij. Die zijn in ieder geval even slim.
Hoezo dat? Leuke show hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, is dat nòg steeds niet van de buis gehaald
NOG kwalijker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik snap je vraagstelling niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat zij langer dan een jaar in dat huis zit. Lees net dat ze single moeder is, dat maakt de situatie wel wat kwalijker moet ik zeggen.
wie? Evelien?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is meteen mijn favoriete![]()
edit: Eveline dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |