Yepquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
offtopic maar kom jij toevallig ook uit de kaasstad?
Dat dacht ik al. Zag op je site het waterkasteel.quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Zag op je site het waterkasteel.
En daar woon ik nog geen 500 meter bij vandaan.![]()
Mijn richting is dan vanaf het waterkasteel richting het kanaal.quote:
Zt al te denken ik heb toch geen illegale in huis??quote:
Straalt wel veel plezier uit, maar verder toch meer een familiekiekje.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef ..zapper het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik nog geen maand geleden genomen. Maar ik ga nog even verder denken over een leuke speciaal voor de opdracht.
Het straalt niet echt 'playtime' zelf uit, dus daar ga ik nog even over nadenkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Straalt wel veel plezier uit, maar verder toch meer een familiekiekje.
Als ik het goed zie dan zit de scherpte ook meer in haar jurkje dan in haar gezicht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef ..zapper het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik nog geen maand geleden genomen. Maar ik ga nog even verder denken over een leuke speciaal voor de opdracht.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:54 schreef Puckzzz het volgende:
Let's play!
de oude film versie:
[afbeelding]
de gewone versie:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind de tweede ook wel de beste Releaze, misschien kun je in PS de boel nog wat oplichten of minder rood maken?
Wie durft te spelen?![]()
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Wie zei ook alweer aan het begin dat we deze maand ruk onderwerpen haddenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:26 schreef Elefes het volgende:
Ik had al meer dan een week geleden dit gemaaktmaar ga het nog eens opnieuw doen.. Iemand nog tips om het beter te doen? (Ik wil iig met de belichting aan de gang.)
[afbeelding]
Wij willen wel ideeën aandragen hoor......quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben nog niets tegengekomen dat aan het onderwerp voldoet
Straks moet ik ook nog iets in scene gaan zetten, jakkes!!
Ghehe, moet ik even mijn mooie dochter charteren om te poseren, want van mij wil je echt geen foto's in spannende pakjes hoor!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:30 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Wij willen wel ideeën aandragen hoor......![]()
Wat voldoet volgens jou dan aan t onderwerp?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben nog niets tegengekomen dat aan het onderwerp voldoet
*Zucht*quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat voldoet volgens jou dan aan t onderwerp?
Ik zie juist allemaal dingen die op een speelse wijze aan t ow refereren.
En als jij gewoon goed de post waar je op reageerde had gelezen had je hem niet eens gesteldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:59 schreef SunChaser het volgende:
Jezus, het was een normale vraag.
vergeet geen toestemming te vragen aan de ouders, je zet het nl wel online..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En als jij gewoon goed de post waar je op reageerde had gelezen had je hem niet eens gesteld
Maar afijn, het weekend maar een erop uit trekken. Ik ga eens kijken bij een vrijwilligersvereniging die nogal veel doet voor retarded (hoe heet dat ook alweer in het nederlands?? *schaam* ) kinderen. Misschien valt er daar wel iets moois te knippen.
Jahquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:07 schreef releaze het volgende:
[..]
vergeet geen toestemming te vragen aan de ouders, je zet het nl wel online..
Jeumig, die is ERG leuk!! En wat heb je toch een poepie van een kind!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:10 schreef snakelady het volgende:
Ik denk dat het deze word.
[afbeelding]
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jeumig, die is ERG leuk!! En wat heb je toch een poepie van een kind!!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind dat er weer heel veel leuks voorbij komt!
Over de meeste foto's is wel al iets gezegd in de trant van wat ik er ook van vind.
@ TheShadow: Ik vind dit echt veel te druk. Een mooi in beeld gebracht scrabble of schaakspel of ander spel is volgens mij sterker dan dit bij elkaar geraapte zooitje.
Dank u voor de opbouwende kritiek. Misschien pas ik de 2de shot nog wel een beetje aan. Als het simpeler wordt, is het dan niet te leeg?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:03 schreef kzieniks het volgende:
Niet iedereen let alleen maar op de speelse dames, hoewel ze wel aandacht trekken.
Hoewel de tweede wel wat rommeliger is vind ik de tweede toch leuker
Een foto kan (imho) niet snel te leeg zijn. Wel te druk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:25 schreef TheShadow het volgende:
[..]
[..]
Dank u voor de opbouwende kritiek. Misschien pas ik de 2de shot nog wel een beetje aan. Als het simpeler wordt, is het dan niet te leeg?
Wat je zelf al zegt. Ze zijn niet scherp.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:43 schreef Ireth het volgende:
Vanmiddag 3 mogelijke kansen gezien... en van alledrie ben ik niet tevreden met het resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn dus gewoon alledrie niet scherp, kwestie verkeerde camerastandje, ontdekte ik bij thuiskomst
Nummer 3 heb ik zelf nog het beste gevoel bij, maar ben er niet tevreden over....
En daar baal ik van als een stekker.. niet eens zozeer voor deze wedstrijd, maar gewoon omdat ze zo'n lol had en ik dat (goed) vast probeerde te leggen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Wat je zelf al zegt. Ze zijn niet scherp.
En mochten ze wel scherp zijn dan vind ik ook 3 de leukste
Dat wordt dus morgen weer een dagje lolquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar baal ik van als een stekker.. niet eens zozeer voor deze wedstrijd, maar gewoon omdat ze zo'n lol had en ik dat (goed) vast probeerde te leggen!
De "houdt-de-photoshop-regels-in-de-gaten" groepering vraagt zich hier toch af: zijn die huizen, schutting en trampoline echt zo flets, of is hier gefotowinkeld?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:32 schreef Chanty het volgende:
[afbeelding]
Ik ben echt behoorlijk niet geïnspireerd en alles wat ik bedacht had is hier al voorbij gekomen, dus hoop dat jullie dit iets vinden anders ga ik denk ik een rondje skippen
Hoe bedoel je flets? Ik heb de foto eerst zwart wit gemaakt en dan de jongen weer in kleur teruggebracht en vervolgens de achtergrond weer wat bruiner laten worden omdat ik het zwart/wit te suf vond. Dacht dat dat gewoon mag. Contrast, brightness, hue en suration toch? En anders weet ik het ook goed gemaakt, doe ik hem gewoon in kleur of zwart witquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:26 schreef Ilford het volgende:
[..]
De "houdt-de-photoshop-regels-in-de-gaten" groepering vraagt zich hier toch af: zijn die huizen, schutting en trampoline echt zo flets, of is hier gefotowinkeld?![]()
Afgezien daarvan: die achtergrond, dat is het niet helemaal helemaal niet.
* Ilford wilde ook al een maandje skippen, maar komt wellicht nog met camera langs een kermis. Klinkt als een mogelijkheid voor "playtime".
je mag best veel hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef ..zapper het volgende:
Dat mag toch alleen voor de hele foto? Voor zover ik heb begrepen mag je niet knippen en plakken zegmaar.
bewerken hoort bij fotografie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:58 schreef ..zapper het volgende:
Hmm, dat vind ik wel heel erg veel voor een fotowedstrijdje als ik eerlijk ben..
Maarja, ik zie nog het liefst dat iedereen een RAW foto instuurd.
je wil niet weten wat ze vroeger al konden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef ..zapper het volgende:
Klopt, maar een lantaarnpaal wegsoepen in de doka?
ow en die foto van Chanty, valt die dan erbinnen of erbuiten?
Ik vind nummer 3 wel wat hebben, juist door de bewegingsonscherpte..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:43 schreef Ireth het volgende:
Vanmiddag 3 mogelijke kansen gezien... en van alledrie ben ik niet tevreden met het resultaat
[afbeelding]
Ze zijn dus gewoon alledrie niet scherp, kwestie verkeerde camerastandje, ontdekte ik bij thuiskomst
Nummer 3 heb ik zelf nog het beste gevoel bij, maar ben er niet tevreden over....
Ja, maar vroeger toen er nog analoog gefotografeerd werd bestonden er nog geen lantaarnpalen, dus die vergelijking loopt scheef.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef ..zapper het volgende:
Klopt, maar een lantaarnpaal wegsoepen in de doka?
ROFLOLquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, maar vroeger toen er nog analoog gefotografeerd werd bestonden er nog geen lantaarnpalen, dus die vergelijking loopt scheef.
Hmzzzquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind de tweede ook wel de beste Releaze, misschien kun je in PS de boel nog wat oplichten of minder rood maken?
Wie durft te spelen?![]()
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |