Lijkt er meer op alsof 'der eentje aan het creperen is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:33 schreef Ymke het volgende:
Niet mijn inzending maar het beestje had er wel lol in vanmiddag
[afbeelding]
Het is jammer dat de humor die jij gezien hebt niet in de foto gevangen is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:33 schreef Ymke het volgende:
Niet mijn inzending maar het beestje had er wel lol in vanmiddag
[afbeelding]
Meestal wel, maar onze hond is daar nogal immuun voor... Hij's toch echt liever luiquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja het enige dat je dan moet proberen om leuker te zijn dan het gras![]()
Maar is idd lastig, maar probeer hem eens lekker te dollen. Ook met je stem lekker gek doen.
Meestal werkt dat wel.
Yep, tevreden is!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Als het gras wat droger is, ga ik voor een herkansing... Dan is Ilford ook tevreden
Ahhhhhhhhh dat arme beestje , ik zal de volgende keer vragen of die in de camera wilt grijnzenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:45 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Het is jammer dat de humor die jij gezien hebt niet in de foto gevangen is.
Zoals eerder gezegd: tis net of ie het niet meer doet......
Daar had je wel wat op mogen zoomen... t Is (met dat verhaaltje erbij) een beetje een zoekplaatje geworden imoquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:32 schreef Tall het volgende:
Het is geen superfoto, maar ik vond de opstelling op zich zoooo mooi! Al die volwassen kerels die met hun autotjes stonden te crossen en dan één zo'n klein menneke ertussen!
[afbeelding]
oeiquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:54 schreef Puckzzz het volgende:
Let's play!
de oude film versie:
[afbeelding]
de gewone versie:
[afbeelding]
Ik vind het ook een mooie foto puckzzz. de "gewone" variant vind ik sterker. of ie echt playtime is weet ik niet. Heb het onderwerp zelf nog geen gedachte gegeven.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:57 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind het een hele mooie foto Puckzzz, maar hij ademt voor mij geen 'playtime'. Ik zie/ herken ook niet voldoende wat je vasthebt.
Je hebt gelijk! Dit is denk ik wel wat duidelijker en de foto wordt er volgens mij alleen maar leuker door! Dank je!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Daar had je wel wat op mogen zoomen... t Is (met dat verhaaltje erbij) een beetje een zoekplaatje geworden imo
yw ^_^ Dat jochie valt zo veel meer opquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:18 schreef Tall het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Dit is denk ik wel wat duidelijker en de foto wordt er volgens mij alleen maar leuker door! Dank je!Het enige wat door het zoomen niet meer (zo) duidelijk is, is dat het om op afstand bestuurbare autootjes gaat.
[afbeelding]
Hm, als ik eerlijk ben... dat was sowieso al niet zo duidelijk, dat het daar om ging. Het kan net zo goed publiek langs de kartbaan zijn. En naar dat jochie heb ik best lang moeten zoeken, ik heb 'm gevonden!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:18 schreef Tall het volgende:
Je hebt gelijk! Dit is denk ik wel wat duidelijker en de foto wordt er volgens mij alleen maar leuker door! Dank je!Het enige wat door het zoomen niet meer (zo) duidelijk is, is dat het om op afstand bestuurbare autootjes gaat.
(ik ben nog druk zoekende...quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:57 schreef Ilford het volgende:
En naar dat jochie heb ik best lang moeten zoeken, ik heb 'm gevonden!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik vind de tweede versie mooier dan de eerste.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:54 schreef Puckzzz het volgende:
Let's play!
de oude film versie:
[afbeelding]
de gewone versie:
[afbeelding]
Ik kan in ieder geval je gedachten gang volgen. Dus ik denk van wel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef TheShadow het volgende:
raakt dit het onderwerp?
[afbeelding]
Beetje out of the box, maar dat wordt over het algemeen wel gewaardeerd, geloof ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef TheShadow het volgende:
raakt dit het onderwerp?
[afbeelding]
Met een zweepje zou de link wel duidelijker zijn geweest... Je hebt nog ff de tijd, dus je kan nog een zweepje aanschaffenquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx allen
Tsja ik dacht laat ik es subtiel doenik had het idee eigenlijk met een zweepje maar laat ik dat nou net niet in mijn assortiment hebben
@Schanulleke zie je echt niet wat ik vast heb?
Ik was ook al out of the box aan het denken, maar het lukt me niet er een mooie foto van te maken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef TheShadow het volgende:
raakt dit het onderwerp?
[afbeelding]
Had zelf dit idee ook, en inderdaad weerspiegeling is moeilijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik was ook al out of the box aan het denken, maar het lukt me niet er een mooie foto van te maken.
Als ik hem recht van voren neem spiegelt het te erg.
[afbeelding]
Niet dus. Inmiddels op een andere monitor gezien en nu herken ik het ook op mijn eigen brakke bak.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
@Schanulleke zie je echt niet wat ik vast heb?
Het beste resultaat tot nu toe staat hier. Ik heb deze foto ook al ingestuurd, maar ik vind het overbelichte deel van de hond niet mooi. k Zal (als k tijd heb) nog eens kijken of ik er iets beters van kan makenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja dat ziet er al leuk uit.![]()
Nu alleen nog even proberen om je hond iets meer in beweging te krijgen.![]()
Hij straalt nu een beetje vermoeidheid uit en dat koppel ik nu niet direct aan playtime.
Het model vragen iets langzamer te gaan is zeker geen optie he?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:29 schreef releaze het volgende:
[afbeelding]
Voor de eerste keer eens doelbewust lopen friemelen aan de sluitertijd.. weet nu een beetje waar ie voor is.
Helaas nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Het model vragen iets langzamer te gaan is zeker geen optie he?
Jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef TheShadow het volgende:
raakt dit het onderwerp?
[afbeelding]
Waarom in het zw , wat mij betreft mag je hier wel kleur bekennenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Poging van gisterennacht:
[afbeelding]
Is 't iets? Of is 't helemaal niks.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:26 schreef Graaf_Tell het volgende:
[..]
wurm : kan je niet de hond in de lucht laten springen? bv je neemt de bal scherp en iemand anders gooit een stok naar de hond zodat dat beest de lucht in gaat? dan kan je naar mijn smaak een mooie foto maken.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |