hahaha, lijkt er zo wel op inderdaad, was me zelf nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
Prrrrrrrrrrrrrrrr...wat een dotje!!
en een beetje honden aan een paal in het water vastbinden!![]()
Ga toch spelenquote:
ik kom hier te weinig. Die foto van jou van september is echtquote:
Thnx!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik kom hier te weinig. Die foto van jou van september is echt
Levert leuke plaatjes op voor als het vloed wordtquote:en een beetje honden aan een paal in het water vastbinden!
Ik schiet digitaal jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:31 schreef Ymke het volgende:
T lijkt precies mijn hond![]()
Probeer bv de aankomende dagen nu eens alleen foto's van je spelende hond te maken . [ideetjes], wedde dat er een leuke tussen zit ?
(hoop dat je digitaal schiet)
Ik vind m ook t mooist van de drie idd... Is wel een goed idee, met een voetballend persoon erachter enzo! thxquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:32 schreef Elefes het volgende:
Ik vind de archieffoto het mooiste Wurm, maar daar kun je vast nog wel meer uithalen!
Ik weet niet of je die bal nog ergens hebt liggen?
Bijvoorbeeld een close-up van de versleten bal, met op de achtergrond een voetballend persoon (helemaal vaag) of gewoon een close up met een beetje achtergrond..
Welk KDV werk je?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:35 schreef releaze het volgende:
ik zie deze week dagelijks spelende kinderen om me heen maar het is absoluut verboden fotos van ze te maken en al helemaal fotos van ze te posten.. Sigh
Kelder huren. Dan ziet niemand dat je foto's van ze neemt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:35 schreef releaze het volgende:
ik zie deze week dagelijks spelende kinderen om me heen maar het is absoluut verboden fotos van ze te maken en al helemaal fotos van ze te posten.. Sigh
Dat dusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:24 schreef Ymke het volgende:
En dan denk je na je post , kom lees de openings post vd wedstrijd eens![]()
Ik heb meer het idee van ga eens lekker buiten spelen....quote:
Op kerstavond tegen kwart over 9 zie ik ze (alleen de rechtse is van mij overigens) liever zo op de bank zitten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee van ga eens lekker buiten spelen....
Zoals Ireth op pagina 1 al heel mooi omschreef:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:48 schreef fraubitch het volgende:
wat is drieluik nou precies?
en dan het onderdeel balletje balletje ??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:26 schreef SunChaser het volgende:
Het lijkt eerder op goochelen
hahaha leukquote:
Jammer van dat bruine plekje op de randquote:
Dan is het toch ook Playtime?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind het eerder op een ander spelletje lijken maar dat zal wel weer aan mij liggen
Nouja, dat het een hond is, is er nog wel uit op te maken. Afgezien daarvan... dat de bal er niet helemaal op staat stoort me niet zo (viel me niet eens zo op), dat de hond zo vervelend is afgekapt stoort meer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:23 schreef WurM het volgende:
Edit:
Van de hond is het niet duidelijk dat het een hond is en de bal staat er niet helemaal op... De foto valt (mij iig...) idd tegen
Foto's verticaal nemen doe ik vrijwel nooitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:07 schreef Shadow47 het volgende:
WurM: het idee is leuk.
Als je de foto nou verticaal neemt, zodat de bal en de hond er helemaal op staan?
stukken beter!!!quote:
Ja dat ziet er al leuk uit.quote:
Klopt, dat viel me ook tegen, maar het beest is nogal lui... Maar ik blijf proberenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja dat ziet er al leuk uit.![]()
Nu alleen nog even proberen om je hond iets meer in beweging te krijgen.![]()
Hij straalt nu een beetje vermoeidheid uit en dat koppel ik nu niet direct aan playtime.
Ja het enige dat je dan moet proberen om leuker te zijn dan het grasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Klopt, dat viel me ook tegen, maar het beest is nogal lui... Maar ik blijf proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |