Ik heb al zo'n gaaf idee....nu even kijken of ik wat collega's zo gek kan krijgen om model te staanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:18 schreef kzieniks het volgende:
laat de foto's maar komen![]()
it's playtime![]()
dit dusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:20 schreef k_man het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat er met het onderwerp bedoeld wordt.
denk dat ik iemand met een 350D zoek.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
Dan kan elke willekeurige foto dus worden ingestuurd.
Wat een waardeloos onderwerp.
misschien het onderwerp wat afkaderen dan ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:32 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
denk dat ik iemand met een 350D zoek.
en maak daar wel een foto van als diegene een foto maakt.
playtime genoeg![]()
en dan met z'n allen out of the box gaan denken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:36 schreef kzieniks het volgende:
[..]
misschien het onderwerp wat afkaderen dan ?
Ik ook nog niet. Binnenkort maar eens inspiratie zoeken op DPchallengequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:20 schreef k_man het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat er met het onderwerp bedoeld wordt.
ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:43 schreef k_man het volgende:
Wie heeft dit non-onderwerp eigenlijk bedacht?
idd.. er zijn zat creatieve geesten hier in FOT... Zullen weer een scala aan mooie fotos te zien krijgen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:38 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en dan met z'n allen out of the box gaan denken?
ach laat lekker het onderwerp voor wat het is
ben wel benieuwd met wat voor foto's ieder gaat komen.
playtime en spelen dat komt het eerste in je op.
maar denk dat er maar een klein groepje echt spelende kinderen gaat fotograferen.
de rest zal wel creatief met het onderwerp omgaan.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:43 schreef k_man het volgende:
Wie heeft dit non-onderwerp eigenlijk bedacht?
voornamelijk spelenquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:52 schreef k_man het volgende:
Playtime klinkt nog veel suffer. Het is niks. Het betekent niks. Of het kan juist alles betekenen.
Dat het suf klinkt is een eigen meningquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:52 schreef k_man het volgende:
Playtime klinkt nog veel suffer. Het is niks. Het betekent niks. Of het kan juist alles betekenen.
Nee hoor. Over kleuren heb ik bijv vast niks negatiefs gezegd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:55 schreef PKfotografie het volgende:
waarom ga ik trouwens de discussie met je aan? je hebt al een jaar commentaar op welk onderwerp dan ook
ik lees soms wat selectiefquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee hoor. Over kleuren heb ik bijv vast niks negatiefs gezegd.
hij leunt nog tegen de box aanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:43 schreef SpecialK het volgende:
Hmm playtime.. spelen... films die... 'spelen'? Of dwaal ik met deze ontiegelijk af?
[afbeelding]
Haha nee dit is Amsterdam centrum. Afgelopen zaterdag genomen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:50 schreef Ymke het volgende:
Maak je die vanuit je huis? Of begrijp ik je verkeerd?
Gelukkig maar , dan kan je mooi wat nieuw werk gaan makenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Haha nee dit is Amsterdam centrum. Afgelopen zaterdag genomen.
Ik kijk aan het begin van de fotowedstrijd altijd naar wat ik al heb liggen. Maar het onderwerp playtime is in mijn collectie nog niet echt heel erg enthousiast vertegenwoordigd.![]()
vald eerder onder een sick-mindquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:52 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk toch aan erotiek, valt dat nu wel of niet onder Playtime?
Ik heb nog een hele zooi footballpics, zal eens gaan neuzenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef Ymke het volgende:
En verder kan je het allemaal gewoon zelf weten,,, zucht
ik wil niet heel erg vervelend wezen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele zooi footballpics, zal eens gaan neuzen
[afbeelding]
ik heb geen canon, laat staan een 350Dquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:26 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dit dus
als je met lol fotografeerd dan is de foto al goed genoeg denk ik![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:01 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vald eerder onder een sick-mind
hey maar spelen is spelen he![]()
zelfontspanner lijkt me in deze context niet de juiste manierquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:32 schreef freud het volgende:
Playtime... Welke leuke meid wil er komen spelen? Ik heb een zelfontspanner.
Nou, ik kan er anders niks mee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:48 schreef Elefes het volgende:
Ik vind het wel een leuk onderwerp. Je kunt het zo breed maken als je zelf wilt, en ik denk dat iedereen er wel iets mee kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |