abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:14:37 #201
81237 releaze
best of both worlds
pi_42559387
Wij hebben hier zo'n speelplaats achter (waar ik ook de eerdere foto heb gemaakt) en ik had een heel mooi cynisch playtime idee in mn hoofd, wat ik helaas niet kan uitwerken, want geen kind.

Ook heb ik nog een paar andere ideetjes in mn hoofd, welke ook niet uitgewerkt kunnen worden, omdat ik simpelweg niet de plek/props en de modellen heb.. Maar ik vind het wel leuk om te merken dat ik toch overal met het onderwerp bezig ben, dat het veel door mn hoofd schiet, en dat het allemaal creative dingen en ideeen in me los maakt. Niet dat ik nu gelijk aan het fotograferen sla, maar het verhalen verzinnen, het tekenen en het bouwen gaat nu allemaal wel beter als hiervoor
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:18:12 #202
81237 releaze
best of both worlds
pi_42559539
(edit)
pi_42561928
zo ik zie al heel wat voorbij komen

wurm : geef die joekel van je eens wat peppillen dat hij actiever word
is wel leuk hoor die bal op de voorgrond en de hond in dof

snake : dat poesje is zo lief , gewoon leuke foto om naar te kijken.

tha eric : ik zou idd zoals (ymke dus ) al zei iets meer er bij verzinnen om het wat spannender te krijgen. het idee is naar mijn idee top (had het zelf ook in gedachten)

releaze : ook een leuk idee om iemand zich zelf ziek te laten draaien op een rekje

Puckzz : de tweede foto vind ik mooier dan de eerste. (misschien je zondagse BH links van je lijf houden ipv langs je been? )
dan vangt hij iets meer licht en word het iets duidelijker dan nu. Het is een erg donkere foto nl

[ Bericht 5% gewijzigd door prupke op 10-10-2006 23:33:26 (verkeerde naam genoemd) ]
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:30:03 #204
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42562432
Vanmorgen, toen ik er zo uit zag: , was-ie ineens wel uberactief Maar k moest me al haasten voor de trein, dus helaas niets uit kunnen halen
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_42562627
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:30 schreef WurM het volgende:
Vanmorgen, toen ik er zo uit zag: , was-ie ineens wel uberactief Maar k moest me al haasten voor de trein, dus helaas niets uit kunnen halen
huisdieren zijn altijd op een tijdstip actief en of wakker als je zelf niet wakker of alert bent
ik ken het probleem.....
Thank Drunk I'm a Goddess!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 09:24:06 #206
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42568625
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:16 schreef prupke het volgende:

Puckzz : de tweede foto vind ik mooier dan de eerste. (misschien je zondagse BH links van je lijf houden ipv langs je been? )
dan vangt hij iets meer licht en word het iets duidelijker dan nu. Het is een erg donkere foto nl
ik ben bezig met een remake, dit weekend ff een zweepje scoren
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf woensdag 11 oktober 2006 @ 10:03:18 #207
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42569312
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 09:24 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik ben bezig met een remake, dit weekend ff een zweepje scoren
Maak me gek!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:21:41 #208
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42569706
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:03 schreef freud het volgende:

[..]

Maak me ons gek!
Meer van dit
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:02:02 #209
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42573631
Ik heb net een zweepje gekocht...gaf een leuke situatie :

Ik: hallo
jongen: Hallo - vriendelijke glimlach
Ik: ik ben fotograaf en heb voor een fotoshoot een zweepje nodig...
jongen: zegt niets glimlach verbreed aanzienlijk...
ik: heeft u die? van die korte of misschien zo'n lange?
jongen: daar in die bak vind u ons assortiment zwepen mevrouw.. - glimlach lijkt niet meer te verdwijnen - ik kom zo bij u...
Ik ga in de bak kijken en zie tig verschillende soorten zweepjes, maar mijn oog valt meteen op een mooie glimmende met zwart en rood en een uiteinde van zwart lak... "perfect denk ik, want dat zwarte lak gaat mooi staan bij dat zwarte lak corset"
Ik sta nog even de flexibiliteit van het zweepje te testen dus trek 'm lekker krom enzo, komt de jongen eraan...
jongen: en komt u eruit?
Ik: ja ik vind deze kleurtjes wel mooi, dus ik doe deze maar denk ik.
Jongen: wanneer heeft u die shoot?
Ik: zaterdag
Jongen: nou als u het bonnetje even bewaart mag u 'm na de shoot wel weer terugbrengen hoor mevrouw...
Jongens eigenlijke gedachten: nah die brengt 'm dus mooi niet terug want die is voor haar eigen persoonlijke pleziertjes....
Ik: ow dat is mooi, ik zal er voorzichtig mee zijn, maar ach...ze kunnen wel wat hebben he?
Jongen: Ja het zijn stevige zweepjes mevrouw....

ik heb maar betaald en heb de jongen met zijn gedachten achter gelaten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:13:16 #210
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42574044
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[gesprek]

Show die foto nou maar gewoon
Meer van dit
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:23:02 #211
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42574294
quote:

Ik: hallo
jongen: Hallo - vriendelijke glimlach
Ik: ik ben fotograaf en heb voor een fotoshoot een zweepje nodig...
jongen: zegt niets glimlach verbreed aanzienlijk...
ik: heeft u die? van die korte of misschien zo'n lange?
jongen: daar in die bak vind u ons assortiment zwepen mevrouw.. - glimlach lijkt niet meer te verdwijnen - ik kom zo bij u...
Ik ga in de bak kijken en zie tig verschillende soorten zweepjes, maar mijn oog valt meteen op een mooie glimmende met zwart en rood en een uiteinde van zwart lak... "perfect denk ik, want dat zwarte lak gaat mooi staan bij dat zwarte lak corset"
Ik sta nog even de flexibiliteit van het zweepje te testen dus trek 'm lekker krom enzo, komt de jongen eraan...
jongen: en komt u eruit?
Ik: ja ik vind deze kleurtjes wel mooi, dus ik doe deze maar denk ik.
Jongen: wanneer heeft u die shoot?
Ik: zaterdag
Jongen: nou als u het bonnetje even bewaart mag u 'm na de shoot wel weer terugbrengen hoor mevrouw...
Jongens eigenlijke gedachten: nah die brengt 'm dus mooi niet terug want die is voor haar eigen persoonlijke pleziertjes....
Ik: ow dat is mooi, ik zal er voorzichtig mee zijn, maar ach...ze kunnen wel wat hebben he?
Jongen: Ja het zijn stevige zweepjes mevrouw....

doen vele winkels trouwens, dat je gewoon het terug mag brengen.
Soms als je dat al vaker doet, dan wordt het alleen nog opgeschreven wat je meenam voor een shot
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_42574413
quote:

Maar heb je het bonnetje nou ook bewaard?
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:31:20 #213
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42574485
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:28 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Maar heb je het bonnetje nou ook bewaard?
uiteraard
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:26:07 #214
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_42576261
Milfster dat kun je toch ook niet zo brengen niemand die dat gelooft
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:39:56 #215
56864 Marty26
pi_42576745
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:18 schreef Tall het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! Dit is denk ik wel wat duidelijker en de foto wordt er volgens mij alleen maar leuker door! Dank je! Het enige wat door het zoomen niet meer (zo) duidelijk is, is dat het om op afstand bestuurbare autootjes gaat.

[afbeelding]
Hey dat is gouda 1:8 webstrijden
geheh ken wel wat mensen die daar staan te spelen
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_42578779
Beetje geklooid met een glazen schaakspel van een vriend, volgende week moet ik absoluut nog een keer klooien, want dit lijkt nog niet veel.

Ik dacht dat het wel een leuk effect was om op de achterste stukken scherp te stellen, maar ehmm... nee, dat wordt hem niet.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 11 oktober 2006 @ 15:47:02 #217
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42579269
gelukkig zie je het zelf ook

idee is op zich wel leuk
  woensdag 11 oktober 2006 @ 18:24:24 #218
81237 releaze
best of both worlds
pi_42584425
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 15:32 schreef rudedeltadude het volgende:
Beetje geklooid met een glazen schaakspel van een vriend, volgende week moet ik absoluut nog een keer klooien, want dit lijkt nog niet veel.

[afbeelding]

Ik dacht dat het wel een leuk effect was om op de achterste stukken scherp te stellen, maar ehmm... nee, dat wordt hem niet.
ik vind de foto het niet zozeer niet hebben vanwege het scherpstellen op de achterste stukken, maar eigenlijk vanwege de rest. De kwaliteit van het jpgtje lijkt bedroevend laag, dat is al 1, maar heeft opzicht weinig met de foto zelf te maken.
De compositie van de foto vind ik niet echt mooi, aan de linkerkant staan halve schaakstukken en aan de rechterkant is een groot gapend gat. Hierdoor wordt ie niet echt symmetrisch/spiegelend, dit vind ik zelf storend om naar te kijken. Voor de rest vind ik het rood niet mooi met de doorzichtige stukken, omdat de stukken daardoor groen lijken, dat contrast vind ik zelf oogverblindend scherp. Ik denk dat ik zelf eerder voor blauw of groen zou gaan, maar goed, boeiend.
Ik denk ook niet dat je het spel helemaal hoeft op te zetten om het playtime idee te krijgen. Als ik zo naar je foto kijk denk ik dat ikzelf wellicht op de voorste rij een set pionnen zou doen, en dan op de achterste rij bij de tegenstander wellicht die drie hoge, koning, koningin en loper (of alleen koning en koningin bijvoorbeeld) (of een hele set van verschillende, toren en paard er ook bij oid) en dan op de achterste rij scherpstellen. Ff kijken of het er mooier uitziet wanneer de matte stukken vooraan of achteraan mooier zijn. Of de pionnen bij de tegenstander en de anderen voor... Anyways, ikzelf zou kijken naar wat ik kan doen aan de symmetrie/spiegeling in de foto.
pi_42588580
ik doe ook eens gek (server doet moeilijk, plaatjes kunnen traag of even niet loaden)

1

2

3
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 22:00:56 #220
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42592344
De eerste spreekt me t meest aan
Meer van dit
pi_42592749
Mij ook!

Ik ga het morgen op het werk proberen...eens kijekn of ik het op de plaat krijg, zoals het in mijn hoofd zit
  woensdag 11 oktober 2006 @ 22:35:56 #222
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_42593783
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 20:34 schreef zoeperzazke het volgende:
ik doe ook eens gek (server doet moeilijk, plaatjes kunnen traag of even niet loaden)

1
[afbeelding]

2
[afbeelding]

3
[afbeelding]
Ik zou ook voor de eerste gaan.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 00:45:22 #223
81237 releaze
best of both worlds
pi_42597967
Ik ben ook weer eens aan de slag geweest..jaaaa, creatief Een van de zoveel ideeen die ik in mn hoofd had... Ik weet nog niet welk van de drie fotos het beste is, ik neig zelf naar twee.. Hierbij vraag ik mezelf af, wil ik eigenlijk spelen of juist uitnodigen tot playtime?

1. Spelend

2. Uitnodigen tot spelen

3. Uitnodigen voor een heul vuig portje kaarten (maw, foto te donker, uitdrukking te donker)

U ziet, ik ben ff handig in huis geweest en heb wat decor gemaakt
Wellicht nog wat aan de kleurtjes veranderen.. heb alleen mn broek en een stuk hand eraf gephotoshopt (onder de noemer storende delen)
pi_42598844
De 2de vind ik persoonlijk het mooist. Alleen mis ik een beetje het contract / de scherpte. Dat ik natuurlijk mijn mening.

Verder misschein een optie om niet alle kaarten te laten zien? Van de achterkant fotograferen dus.
chanceless
  donderdag 12 oktober 2006 @ 01:36:19 #225
81237 releaze
best of both worlds
pi_42598985
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:29 schreef TheShadow het volgende:
De 2de vind ik persoonlijk het mooist. Alleen mis ik een beetje het contract / de scherpte. Dat ik natuurlijk mijn mening.

Verder misschein een optie om niet alle kaarten te laten zien? Van de achterkant fotograferen dus.
contract? Contrast?
Achteraf stond mn toestel iig veel te donker. Ik had een flinke lamp in mn gezicht, and not to mention, witte schmink ook nog, welke dus totaal niet zichtbaar is op de foto. Aan scherpte doet mijn fototoestel niet Voor de rest zijn de meeste fotos die ik heb gemaakt met kaarten van de achterkant, alleen ben ik daarmee niet tevreden met de poses. Een seconde of 10 dezelfde bek trekken voordat de zelfontspanner een plaatje schiet hou ik gewoonweg niet vol
pi_42599635
Dat laatste is inderdaad moeilijk ... misschien je pokerface opzetten?

Ik bedoelde natuurlijk contrast. (laat he) Misschien wat meer van daglicht gebruik maken? misschien de kaarten houden als op foto 3 en je gezicht scherp te krijgen als op foto 1. En dan de opstelling als op foto 2.

Succes!
chanceless
  donderdag 12 oktober 2006 @ 09:36:36 #227
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42602417
ik vind de tweede ook wel de beste Releaze, misschien kun je in PS de boel nog wat oplichten of minder rood maken?

Wie durft te spelen?
1

2

3
pi_42602956
Ik beperk me tot fotografisch commentaar: Ik vind de platte horizontale uitsnede hier goed bij passen. Het beeld is (ongetwijfeld bewust) ordinair, versterkt door een standaard tegenlicht belichting. Netjes uitgtevoerd, maar weinig subtiel.

1: De schaduwen op je linkerarm zijn niet erg fraai. Belangrijker, je lichaamstaal is niet uitnodigend, wat ik hier wel zou verwachten.

2: toning vind ik hier niet helemaal lekker en het contrast gaat naar mijn smaak over the top.

3 Veruit de beste imho. Het tegenlicht strijkt hier mooi over je rechterarm, de houding is uitnodigend en de kleuren komen hier het beste tot hun recht.
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:11:53 #229
56864 Marty26
pi_42603108
3 zeker weten de andere 2vind ik ook niet echt uitdagend genoeg.
Maar verder echt tof
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:30:21 #230
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42603518
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:04 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik beperk me tot fotografisch commentaar: Ik vind de platte horizontale uitsnede hier goed bij passen. Het beeld is (ongetwijfeld bewust) ordinair, versterkt door een standaard tegenlicht belichting. Netjes uitgtevoerd, maar weinig subtiel.

1: De schaduwen op je linkerarm zijn niet erg fraai. Belangrijker, je lichaamstaal is niet uitnodigend, wat ik hier wel zou verwachten.

2: toning vind ik hier niet helemaal lekker en het contrast gaat naar mijn smaak over the top.

3 Veruit de beste imho. Het tegenlicht strijkt hier mooi over je rechterarm, de houding is uitnodigend en de kleuren komen hier het beste tot hun recht.
Subtiliteit is ook niet zo mijn ding he? plus dat ik inderdaad overdreven ordinair heb gedaan omdat ik dit onderwerp zich daar goed voor vind lenen.

en ja die schaduw...I know, had het al gezien, normaal gesproken zou ik die retoucheren, maar dat is denk ik net teveel PS voor de wedstrijd. (verder is er niets geretoucheerd )

Ik neig ook naar 3 omdat ik daar met mijn lichaam naar voren kom, bijna vragende houding of je wilt komen spelen...

tegenlicht moet je van houden, ik vind het vaak wel mooi, heb het wel meer gebruikt krijg altijd gemixt commentaar is echt een kwestie van smaak dus

Thnx Marty!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:53:46 #231
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42604075
ik vind 3 ook het mooiste puckzzz.

releaze, de 2de is het beste vind ik.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42606627
@releaze, voor mij ook de tweede, vooral vanwege de symboliek. Het idee is sterk, het lijkt me de moeite waard om hetzelfde opnieuw te proberen, en dan even te kijken naar:

-licht: gebruik meer licht, en denk ook aan de kleurtemperatuur. Kun je dit ms in de buurt van een raam doen? Geen mooier licht dan daglicht immers.
-blik: probeer wat 'spannender' te kijken, soms kan het helpen om een deel van je gezicht te verbergen.
-symboliek:het gebruik van harten kaarten is al prima, maar waarom niet de Heer en de Vrouw?
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:49:52 #233
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_42607250
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:

Wie durft te spelen?
Als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor de tweede foto van de eerste serie gaan.
Maar dat zou natuurlijk ook kunnen liggen aan mijn voorkeur voor pantys
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:53:08 #234
81237 releaze
best of both worlds
pi_42607343
ik vind twee van puckzzz het leukst, alleen jammer van het licht. Het heeft een 'spelen, hup! NU!' uitdrukking, wat ik veel beter vind passen bij het dominante figuur dat je op de foto speelt, dan bij foto drie naar voren komt. Maar qua compositie van licht en lichaam en kleur is 3 weer het mooiste. Foto 1 heeft dat hele sterke zweepje in de mond wat ik zelf echt supergaaf vind, maar daar komt playtime weer minder aan bod

Ergens anders had ik ook mijn fotos gepost en zij vonden foto 3 het 'mooist', omdat ie vooral heel erg 'menacing' overkomt. Alsof je een spelletje met een heel louche figuur gaat spelen ofzo
pi_42607998
Ander idee... wat onderdelen van een paar spelletjes op een schaakbord:

chanceless
pi_42613534
Zoeperzazke: de eerste maar wellicht issie in kleur nog beter?
Releaze: de tweede mooiste houding, maar misschien nog iets meer contrast en wat aan de kleuren doen in photoshop?
Puckzzz: de tweede uit deze laatste serie daar nodig je echt uit tot spelen, wat iemand eerder al zei.

Ik had al meer dan een week geleden dit gemaakt maar ga het nog eens opnieuw doen.. Iemand nog tips om het beter te doen? (Ik wil iig met de belichting aan de gang.)

The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_42613872
Dat wordt lastig deze maand, om op te boksen tegen al die dames die hun sterke punten in de strijd gooien.

@Elefes: ms iets diffuser licht gebruiken, zodat de sfeer wat zachter wordt, en probeer wat meer diepte in de foto te krijgen. Daarnaast is het veel speelser als iemand dat strikje met zn tanden lostrekt.
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:47:47 #238
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42614215
Elefes idee is heel leuk, BH is erg mooi ook

maar ik stoor me een beetje aan je hand, ik vind je nagels een beetje onverzorg ogen zo
pi_42614270
Elefes, ik zou zorgen dat als je het strikje los trekt, dat je dan ook echt het gewenste effect krijgt. Nu lijkt het nog met een extra sluitinkje dicht te zitten. Misschien zou je de strip zo kunnen positioneren dat je dat sluitinkje niet ziet.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_42614272
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:47 schreef Puckzzz het volgende:
Elefes idee is heel leuk, BH is erg mooi ook

maar ik stoor me een beetje aan je hand, ik vind je nagels een beetje onverzorg ogen zo
Ja daar zat ik zelf ook al mee Ik heb niet zo'n lange nagels op het moment.. En om nou nepnagels te gaan plakken... (misschien toch maar met mijn tanden doen dan )
Ik ga er nog eens mee aan de slag, tnx voor de reacties tot nu toe
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_42614283
quote:
ik vind de tweede ook wel de beste Releaze, misschien kun je in PS de boel nog wat oplichten of minder rood maken?

Wie durft te spelen?
1
[afbeelding]

2
[afbeelding]

3
[afbeelding]
3 is het mooiste
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:49:50 #242
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42614286
Kolere Puckzzz! Krijg het er bijna warm van!

Nr.3 is mijn favoriet!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_42614295
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:49 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ja daar zat ik zelf ook al mee Ik heb niet zo'n lange nagels op het moment.. En om nou nepnagels te gaan plakken... (misschien toch maar met mijn tanden doen dan )
Ik ga er nog eens mee aan de slag, tnx voor de reacties tot nu toe
Nagellak een idee misschien?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_42614333
hehe ... iedereen heeft alleen oog voor de speelse dames!
chanceless
pi_42614433
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:50 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Gebruik eigenlijk alleen doorzichtige lak Of misschien even wachten tot mijn nagels weer wat gegroeid zijn en ik er iets mooiers van kan maken
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:03:39 #246
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_42618017
quote:

Wie durft te spelen?
1
[afbeelding]

2
[afbeelding]

3
[afbeelding]
nummer 2
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 13:15 schreef TheShadow het volgende:
Ander idee... wat onderdelen van een paar spelletjes op een schaakbord:

[afbeelding]

[afbeelding]
Niet iedereen let alleen maar op de speelse dames, hoewel ze wel aandacht trekken .
Hoewel de tweede wel wat rommeliger is vind ik de tweede toch leuker
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:26 schreef Elefes het volgende:
Ik had al meer dan een week geleden dit gemaakt maar ga het nog eens opnieuw doen.. Iemand nog tips om het beter te doen? (Ik wil iig met de belichting aan de gang.)

[afbeelding]
Ook een leuke foto , komt alleen wel wat uhm , hard over ... idd iets met de belichting doen zou de foto stuk mooier worden...
-MUNDUS VULT DECIPI ERGO DECIPIATOR-
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:47:38 #247
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42621546
Kheb wel een After-Playtime foto gemaakt vandaag

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:52:44 #248
156146 Bron
Positive user
pi_42621723
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:50 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

He Marjo met welke lens heb je die mensen foto's op je site gemaakt? Die zien er super mooi uit...
pi_42622027
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:52 schreef Bron het volgende:

[..]

He Marjo met welke lens heb je die mensen foto's op je site gemaakt? Die zien er super mooi uit...
Sigma 70-300 F4-5.6 AOP DG :-)
Woeiii - Blog
  donderdag 12 oktober 2006 @ 21:06:49 #250
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_42622272
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:00 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Sigma 70-300 F4-5.6 AOP DG :-)
offtopic maar kom jij toevallig ook uit de kaasstad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')