huisdieren zijn altijd op een tijdstip actief en of wakker als je zelf niet wakker of alert bentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:30 schreef WurM het volgende:
Vanmorgen, toen ik er zo uit zag:![]()
, was-ie ineens wel uberactief
Maar k moest me al haasten voor de trein, dus helaas niets uit kunnen halen
ik ben bezig met een remake, dit weekend ff een zweepje scorenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:16 schreef prupke het volgende:
Puckzz : de tweede foto vind ik mooier dan de eerste. (misschien je zondagse BH links van je lijf houden ipv langs je been? )
dan vangt hij iets meer licht en word het iets duidelijker dan nu. Het is een erg donkere foto nl
Maak me gek!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben bezig met een remake, dit weekend ff een zweepje scoren![]()
Show die foto nou maar gewoonquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net een zweepje gekocht...gaf een leuke situatie :
[gesprek]
ik heb maar betaald en heb de jongen met zijn gedachten achter gelaten
doen vele winkels trouwens, dat je gewoon het terug mag brengen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net een zweepje gekocht...gaf een leuke situatie :
Ik: hallo
jongen: Hallo - vriendelijke glimlach
Ik: ik ben fotograaf en heb voor een fotoshoot een zweepje nodig...
jongen: zegt niets glimlach verbreed aanzienlijk...
ik: heeft u die? van die korte of misschien zo'n lange?
jongen: daar in die bak vind u ons assortiment zwepen mevrouw.. - glimlach lijkt niet meer te verdwijnen - ik kom zo bij u...
Ik ga in de bak kijken en zie tig verschillende soorten zweepjes, maar mijn oog valt meteen op een mooie glimmende met zwart en rood en een uiteinde van zwart lak... "perfect denk ik, want dat zwarte lak gaat mooi staan bij dat zwarte lak corset"
Ik sta nog even de flexibiliteit van het zweepje te testen dus trek 'm lekker krom enzo, komt de jongen eraan...
jongen: en komt u eruit?
Ik: ja ik vind deze kleurtjes wel mooi, dus ik doe deze maar denk ik.
Jongen: wanneer heeft u die shoot?
Ik: zaterdag
Jongen: nou als u het bonnetje even bewaart mag u 'm na de shoot wel weer terugbrengen hoor mevrouw...
Jongens eigenlijke gedachten: nah die brengt 'm dus mooi niet terug want die is voor haar eigen persoonlijke pleziertjes....
Ik: ow dat is mooi, ik zal er voorzichtig mee zijn, maar ach...ze kunnen wel wat hebben he?
Jongen: Ja het zijn stevige zweepjes mevrouw....
Maar heb je het bonnetje nou ook bewaard?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
uiteraardquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Maar heb je het bonnetje nou ook bewaard?![]()
Hey dat is gouda 1:8 webstrijdenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:18 schreef Tall het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Dit is denk ik wel wat duidelijker en de foto wordt er volgens mij alleen maar leuker door! Dank je!Het enige wat door het zoomen niet meer (zo) duidelijk is, is dat het om op afstand bestuurbare autootjes gaat.
[afbeelding]
ik vind de foto het niet zozeer niet hebben vanwege het scherpstellen op de achterste stukken, maar eigenlijk vanwege de rest. De kwaliteit van het jpgtje lijkt bedroevend laag, dat is al 1, maar heeft opzicht weinig met de foto zelf te maken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:32 schreef rudedeltadude het volgende:
Beetje geklooid met een glazen schaakspel van een vriend, volgende week moet ik absoluut nog een keer klooien, want dit lijkt nog niet veel.
[afbeelding]
Ik dacht dat het wel een leuk effect was om op de achterste stukken scherp te stellen, maar ehmm... nee, dat wordt hem niet.
Ik zou ook voor de eerste gaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:34 schreef zoeperzazke het volgende:
ik doe ook eens gek(server doet moeilijk, plaatjes kunnen traag of even niet loaden)
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
contract? Contrast?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:29 schreef TheShadow het volgende:
De 2de vind ik persoonlijk het mooist. Alleen mis ik een beetje het contract / de scherpte. Dat ik natuurlijk mijn mening.
Verder misschein een optie om niet alle kaarten te laten zien? Van de achterkant fotograferen dus.
Subtiliteit is ook niet zo mijn ding he?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:04 schreef Vliegvrager het volgende:Ik beperk me tot fotografisch commentaar: Ik vind de platte horizontale uitsnede hier goed bij passen. Het beeld is (ongetwijfeld bewust) ordinair, versterkt door een standaard tegenlicht belichting. Netjes uitgtevoerd, maar weinig subtiel.
1: De schaduwen op je linkerarm zijn niet erg fraai. Belangrijker, je lichaamstaal is niet uitnodigend, wat ik hier wel zou verwachten.
2: toning vind ik hier niet helemaal lekker en het contrast gaat naar mijn smaak over the top.
3 Veruit de beste imho. Het tegenlicht strijkt hier mooi over je rechterarm, de houding is uitnodigend en de kleuren komen hier het beste tot hun recht.
Als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor de tweede foto van de eerste serie gaan.quote:
Ja daar zat ik zelf ook al meequote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:47 schreef Puckzzz het volgende:
Elefes idee is heel leuk, BH is erg mooi ook
maar ik stoor me een beetje aan je hand, ik vind je nagels een beetje onverzorg ogen zo
3 is het mooistequote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind de tweede ook wel de beste Releaze, misschien kun je in PS de boel nog wat oplichten of minder rood maken?
Wie durft te spelen?![]()
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Nagellak een idee misschien?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja daar zat ik zelf ook al meeIk heb niet zo'n lange nagels op het moment.. En om nou nepnagels te gaan plakken...
(misschien toch maar met mijn tanden doen dan
)
Ik ga er nog eens mee aan de slag, tnx voor de reacties tot nu toe
Gebruik eigenlijk alleen doorzichtige lakquote:
nummer 2quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind de tweede ook wel de beste Releaze, misschien kun je in PS de boel nog wat oplichten of minder rood maken?
Wie durft te spelen?![]()
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Niet iedereen let alleen maar op de speelse dames, hoewel ze wel aandacht trekkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:15 schreef TheShadow het volgende:
Ander idee... wat onderdelen van een paar spelletjes op een schaakbord:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook een leuke foto , komt alleen wel wat uhm , hard over ... idd iets met de belichting doen zou de foto stuk mooier worden...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:26 schreef Elefes het volgende:
Ik had al meer dan een week geleden dit gemaaktmaar ga het nog eens opnieuw doen.. Iemand nog tips om het beter te doen? (Ik wil iig met de belichting aan de gang.)
[afbeelding]
He Marjo met welke lens heb je die mensen foto's op je site gemaakt? Die zien er super mooi uit...quote:
Sigma 70-300 F4-5.6 AOP DG :-)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:52 schreef Bron het volgende:
[..]
He Marjo met welke lens heb je die mensen foto's op je site gemaakt? Die zien er super mooi uit...
offtopic maar kom jij toevallig ook uit de kaasstad?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |