abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42599635
Dat laatste is inderdaad moeilijk ... misschien je pokerface opzetten?

Ik bedoelde natuurlijk contrast. (laat he) Misschien wat meer van daglicht gebruik maken? misschien de kaarten houden als op foto 3 en je gezicht scherp te krijgen als op foto 1. En dan de opstelling als op foto 2.

Succes!
chanceless
  donderdag 12 oktober 2006 @ 09:36:36 #227
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42602417
ik vind de tweede ook wel de beste Releaze, misschien kun je in PS de boel nog wat oplichten of minder rood maken?

Wie durft te spelen?
1

2

3
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42602956
Ik beperk me tot fotografisch commentaar: Ik vind de platte horizontale uitsnede hier goed bij passen. Het beeld is (ongetwijfeld bewust) ordinair, versterkt door een standaard tegenlicht belichting. Netjes uitgtevoerd, maar weinig subtiel.

1: De schaduwen op je linkerarm zijn niet erg fraai. Belangrijker, je lichaamstaal is niet uitnodigend, wat ik hier wel zou verwachten.

2: toning vind ik hier niet helemaal lekker en het contrast gaat naar mijn smaak over the top.

3 Veruit de beste imho. Het tegenlicht strijkt hier mooi over je rechterarm, de houding is uitnodigend en de kleuren komen hier het beste tot hun recht.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:11:53 #229
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_42603108
3 zeker weten de andere 2vind ik ook niet echt uitdagend genoeg.
Maar verder echt tof
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:30:21 #230
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42603518
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:04 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik beperk me tot fotografisch commentaar: Ik vind de platte horizontale uitsnede hier goed bij passen. Het beeld is (ongetwijfeld bewust) ordinair, versterkt door een standaard tegenlicht belichting. Netjes uitgtevoerd, maar weinig subtiel.

1: De schaduwen op je linkerarm zijn niet erg fraai. Belangrijker, je lichaamstaal is niet uitnodigend, wat ik hier wel zou verwachten.

2: toning vind ik hier niet helemaal lekker en het contrast gaat naar mijn smaak over the top.

3 Veruit de beste imho. Het tegenlicht strijkt hier mooi over je rechterarm, de houding is uitnodigend en de kleuren komen hier het beste tot hun recht.
Subtiliteit is ook niet zo mijn ding he? plus dat ik inderdaad overdreven ordinair heb gedaan omdat ik dit onderwerp zich daar goed voor vind lenen.

en ja die schaduw...I know, had het al gezien, normaal gesproken zou ik die retoucheren, maar dat is denk ik net teveel PS voor de wedstrijd. (verder is er niets geretoucheerd )

Ik neig ook naar 3 omdat ik daar met mijn lichaam naar voren kom, bijna vragende houding of je wilt komen spelen...

tegenlicht moet je van houden, ik vind het vaak wel mooi, heb het wel meer gebruikt krijg altijd gemixt commentaar is echt een kwestie van smaak dus

Thnx Marty!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:53:46 #231
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42604075
ik vind 3 ook het mooiste puckzzz.

releaze, de 2de is het beste vind ik.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42606627
@releaze, voor mij ook de tweede, vooral vanwege de symboliek. Het idee is sterk, het lijkt me de moeite waard om hetzelfde opnieuw te proberen, en dan even te kijken naar:

-licht: gebruik meer licht, en denk ook aan de kleurtemperatuur. Kun je dit ms in de buurt van een raam doen? Geen mooier licht dan daglicht immers.
-blik: probeer wat 'spannender' te kijken, soms kan het helpen om een deel van je gezicht te verbergen.
-symboliek:het gebruik van harten kaarten is al prima, maar waarom niet de Heer en de Vrouw?
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:49:52 #233
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_42607250
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:

Wie durft te spelen?
Als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor de tweede foto van de eerste serie gaan.
Maar dat zou natuurlijk ook kunnen liggen aan mijn voorkeur voor pantys
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:53:08 #234
81237 releaze
best of both worlds
pi_42607343
ik vind twee van puckzzz het leukst, alleen jammer van het licht. Het heeft een 'spelen, hup! NU!' uitdrukking, wat ik veel beter vind passen bij het dominante figuur dat je op de foto speelt, dan bij foto drie naar voren komt. Maar qua compositie van licht en lichaam en kleur is 3 weer het mooiste. Foto 1 heeft dat hele sterke zweepje in de mond wat ik zelf echt supergaaf vind, maar daar komt playtime weer minder aan bod

Ergens anders had ik ook mijn fotos gepost en zij vonden foto 3 het 'mooist', omdat ie vooral heel erg 'menacing' overkomt. Alsof je een spelletje met een heel louche figuur gaat spelen ofzo
pi_42607998
Ander idee... wat onderdelen van een paar spelletjes op een schaakbord:

chanceless
pi_42613534
Zoeperzazke: de eerste maar wellicht issie in kleur nog beter?
Releaze: de tweede mooiste houding, maar misschien nog iets meer contrast en wat aan de kleuren doen in photoshop?
Puckzzz: de tweede uit deze laatste serie daar nodig je echt uit tot spelen, wat iemand eerder al zei.

Ik had al meer dan een week geleden dit gemaakt maar ga het nog eens opnieuw doen.. Iemand nog tips om het beter te doen? (Ik wil iig met de belichting aan de gang.)

The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_42613872
Dat wordt lastig deze maand, om op te boksen tegen al die dames die hun sterke punten in de strijd gooien.

@Elefes: ms iets diffuser licht gebruiken, zodat de sfeer wat zachter wordt, en probeer wat meer diepte in de foto te krijgen. Daarnaast is het veel speelser als iemand dat strikje met zn tanden lostrekt.
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:47:47 #238
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42614215
Elefes idee is heel leuk, BH is erg mooi ook

maar ik stoor me een beetje aan je hand, ik vind je nagels een beetje onverzorg ogen zo
pi_42614270
Elefes, ik zou zorgen dat als je het strikje los trekt, dat je dan ook echt het gewenste effect krijgt. Nu lijkt het nog met een extra sluitinkje dicht te zitten. Misschien zou je de strip zo kunnen positioneren dat je dat sluitinkje niet ziet.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_42614272
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:47 schreef Puckzzz het volgende:
Elefes idee is heel leuk, BH is erg mooi ook

maar ik stoor me een beetje aan je hand, ik vind je nagels een beetje onverzorg ogen zo
Ja daar zat ik zelf ook al mee Ik heb niet zo'n lange nagels op het moment.. En om nou nepnagels te gaan plakken... (misschien toch maar met mijn tanden doen dan )
Ik ga er nog eens mee aan de slag, tnx voor de reacties tot nu toe
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_42614283
quote:
ik vind de tweede ook wel de beste Releaze, misschien kun je in PS de boel nog wat oplichten of minder rood maken?

Wie durft te spelen?
1
[afbeelding]

2
[afbeelding]

3
[afbeelding]
3 is het mooiste
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:49:50 #242
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42614286
Kolere Puckzzz! Krijg het er bijna warm van!

Nr.3 is mijn favoriet!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_42614295
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:49 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ja daar zat ik zelf ook al mee Ik heb niet zo'n lange nagels op het moment.. En om nou nepnagels te gaan plakken... (misschien toch maar met mijn tanden doen dan )
Ik ga er nog eens mee aan de slag, tnx voor de reacties tot nu toe
Nagellak een idee misschien?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_42614333
hehe ... iedereen heeft alleen oog voor de speelse dames!
chanceless
pi_42614433
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:50 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Gebruik eigenlijk alleen doorzichtige lak Of misschien even wachten tot mijn nagels weer wat gegroeid zijn en ik er iets mooiers van kan maken
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:03:39 #246
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_42618017
quote:

Wie durft te spelen?
1
[afbeelding]

2
[afbeelding]

3
[afbeelding]
nummer 2
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 13:15 schreef TheShadow het volgende:
Ander idee... wat onderdelen van een paar spelletjes op een schaakbord:

[afbeelding]

[afbeelding]
Niet iedereen let alleen maar op de speelse dames, hoewel ze wel aandacht trekken .
Hoewel de tweede wel wat rommeliger is vind ik de tweede toch leuker
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:26 schreef Elefes het volgende:
Ik had al meer dan een week geleden dit gemaakt maar ga het nog eens opnieuw doen.. Iemand nog tips om het beter te doen? (Ik wil iig met de belichting aan de gang.)

[afbeelding]
Ook een leuke foto , komt alleen wel wat uhm , hard over ... idd iets met de belichting doen zou de foto stuk mooier worden...
-MUNDUS VULT DECIPI ERGO DECIPIATOR-
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:47:38 #247
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42621546
Kheb wel een After-Playtime foto gemaakt vandaag

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:52:44 #248
156146 Bron
Positive user
pi_42621723
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:50 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

He Marjo met welke lens heb je die mensen foto's op je site gemaakt? Die zien er super mooi uit...
pi_42622027
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:52 schreef Bron het volgende:

[..]

He Marjo met welke lens heb je die mensen foto's op je site gemaakt? Die zien er super mooi uit...
Sigma 70-300 F4-5.6 AOP DG :-)
Woeiii - Blog
  donderdag 12 oktober 2006 @ 21:06:49 #250
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_42622272
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:00 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Sigma 70-300 F4-5.6 AOP DG :-)
offtopic maar kom jij toevallig ook uit de kaasstad?
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')