Leuke show !quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp
Mee eens, Ik vind dit seizoen ook wat minder tot nu toe...quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:24 schreef RayMania het volgende:
Ik vind De Lama's helaas wat minder worden tegenwoordig.
Het is sowieso 'n programma waarbij je moet accepteren dat de ene aflevering stukken beter lukt dan de andere. Ik beleef er in elk geval nog genoeg plezier aan, 't moet niet ophoudenquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook komt doordat verwachtingen te hoog zijn. Het is een formule die niet zo geperfectioneerd kan worden, doordat het allemaal improvisatie is. Dat is zó moeilijk...
Ruben N. als Koos Albertsquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:50 schreef bladibladibla het volgende:
Dat stukje met die uitvaartbegeleiders was leuk
"Ik wil graag zien..." blijft ook erg leuk, maar van mij zou de Voorwerpen-ronde weer terug mogen komen. Die met het winkelwagentje is een klassieker.
Ze lachtte wel een beetje, maar dat werd niet gezien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Marga van Praag wou niet lachen
En dat stukje met slowmotion was ook erg leuk!
Is beurtquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:20 schreef Mikkie het volgende:
Die OP hè, daar moet je ff de afbeeldingen van herstellen
Vind ik ook, dat zijn de beste stukjes van het hele programma.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:20 schreef Crazykill het volgende:
Ze moeten meer "ik wil graag zien.." en "de slechtste manier om..." laten zien. Dat is de leukste van die al spellen.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:20 schreef Crazykill het volgende:
Ze moeten meer "ik wil graag zien.." en "de slechtste manier om..." laten zien. Dat is de leukste van die al spellen.
He!le!maal! mee eens!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:23 schreef AirRaid het volgende:
op en af met een woord vind ik een van de leukere nieuwe stukjes
scene met de zoemer daarintegen vind ik minder
WK in slowmotion mag van mij ook trouwens weg. ieder keer draait het er toch wer op uit dat ze zogenaamd met elkaar in gevecht gaan.
Idd, de meeste gasten zijn echt tenenkrommend...neem die Marga van Praag... sorry hoor, maar die staat alleen maar met dr bek vol tanden.. 't is dat de lama's dit meestal goed kunnen oplossen, maar het gaat echt nergens overquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
He!le!maal! mee eens!
WK Slowmotion is echt onzin eerste klas.. zelfs nog idioter dan het gedrag van de lama's soms
Het wordt trouwens tijd voor een cabaretier als Gast-Lama ipv saaie politici of nieuwslezeressen
Mag ik het voorbeeld van Lange Frans nog even te voorschijn halen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Idd, de meeste gasten zijn echt tenenkrommend...neem die Marga van Praag... sorry hoor, maar die staat alleen maar met dr bek vol tanden.. 't is dat de lama's dit meestal goed kunnen oplossen, maar het gaat echt nergens over![]()
Die was leukquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ruben Nicolaï! Oeps, mijn panty! Ruben Nicolaï! Oeps, mijn panty! Ruben Nicolaï! Oeps, mijn panty!
Vooral dat gezicht van Ruben erna, en dan zo "ah jôh...quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik wil Marc Marie Huijbregts wel eens zien in die rol! Samen met Ruben Nicolaï![]()
Dat was wel leuk ja.quote:Ruben Nicolaï! Oeps, mijn panty! Ruben Nicolaï! Oeps, mijn panty! Ruben Nicolaï! Oeps, mijn panty!
Jeroen van Koningsbrugge.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:05 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad, met Erno en Jeroen Koningbladiebla waren leuke gasten die echt meededen.
Tis al een poosje bezig hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:13 schreef Renesite het volgende:
*klaarzt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:21 schreef Mojave het volgende:
sara
Ja maar dat is zó ver dragen.quote:
Ik moet toegeven dat ik ook om 1 grap van haar moest lachen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef WanEnOonlie het volgende:
Betere aflevering! Zowaar leuke grap van Sara (al ben ik 'em vergeten)
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook om 1 grap van haar moest lachen.![]()
, weet 'm zo gauw ook ff niet meer.
![]()
Dat was niet die van mij, het was iets wat ze had gezegd, maar bij die lampenkap vond ik wel leuk dat Ruben dat ding de hele tijd over haar hoofd hield.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:57 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]Dat had ik dus ook.
*denkt hard na
Oh ja, die van de astma volgens mij. Met die lampenkap.
Laatst vertelde Sara in een of ander programma dat ze er inderdaad mee op houdt. De interviewer vroeg of dat was omdat ze door die jongens als pispaal wordt gebruikt en toen liet ze doorschemeren dat ze dat ook wel een beetje zat was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:18 schreef Crazykill het volgende:
Sara, tering heeft zij geen hersens ofzo. Wanneer stopt zij gewoon met de programma. Ze staat toch elke week voor lul.
En voor de vegetariërs:quote:
Jaaa! Vond zowiezo de hele draaideur erg leuk!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:04 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
En voor de vegetariërs:
Sla
Je kon me echt opvegen na die opmerking.
Ruben v/d Meer als papegaai was trouwens echt geweldig![]()
Hoe heet ie nu?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
(van links naar rechts): Ruben Nicolai, Patrick Lodiers (presentator), Arie Koomen, Sara Kroos, Tijl Beckand & Ruben Vermeer...
Ruben van der Meer
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:04 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ruben v/d Meer als papegaai was trouwens echt geweldig![]()
Sorry ik heb gewoon de OP van de vorige keer overgenomenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe heet ie nu?
En bovendien staat ie links op dat plaatje, niet rechts
Overigens heb ik over het algemeen, en ook gisteren, het idee dat er soms wel leuke grappen en zitten maar als geheel het aanbod toch vrij matig is. Ik vond "Ik heb niets tegen negers. Ik vind dat iedereen er één zou moeten hebben' wel een erg goede, overigens.:)
kijk dan dinsdag naar de herhaling!!quote:
Bert was vooral bij verboden te lachen erg sterk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:11 schreef IV_Xample het volgende:
ik vond het ook een erg leuke aflevering, heb net ff zitten kijken
en toch vond ik sara ook wel leuk dit keer
en er zaten leuke dingen bij...de voorwerpenronde en die draaideur vond ik erg leuk
en ik moet zeggen dat ik bert erg leuk vond meedoen
was weer leuk!!!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Bert was vooral bij verboden te lachen erg sterk.
Tijl "O ben jij de verstandelijk gehandicapte?"
Bert: "uh huh uhhu " (kijkt als een randdebiel"
Tijl: "Is dat een ja of een nee?"
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:42 schreef karoltje het volgende:
[..]
Laatst vertelde Sara in een of ander programma dat ze er inderdaad mee op houdt. De interviewer vroeg of dat was omdat ze door die jongens als pispaal wordt gebruikt en toen liet ze doorschemeren dat ze dat ook wel een beetje zat was.
Bert is ook acteur die in comedy's heeft gespeeld dus dat helpt wel wat mee... al waren die comedy's wel altijd verschrikkelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:56 schreef soapie het volgende:
Was weer een leuke aflevering, Bert deed ook leuk mee, itt eerdere gastlama's.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:26 schreef leichje het volgende:
Alleen vindt ik de laatste tijd de gasten minder ( Bert dan niet ) allemaal een beetje zoutjes die weinig meedoen.
Het was de 9e aflevering dit seizoen en maar 3 "toppers"gehad nl: John de Wolf
Eddo nog wat
en dan nu Bert Kuizinga
Alles behalve Jenssen. Soms is het juist niets om komieken uit te nodigen, want die lachen niet graag om andermans grappig... Vooral zo'n kwal als Jenssen nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:26 schreef leichje het volgende:
Yes Yes een topaflevering vrijdag over de hele lijn dan want ik vond die draaideur toen met die koeien en de slager(s)
echt een toppertje hoor.
Alleen vindt ik de laatste tijd de gasten minder ( Bert dan niet ) allemaal een beetje zoutjes die weinig meedoen.
Het was de 9e aflevering dit seizoen en maar 3 "toppers"gehad nl: John de Wolf
Eddo nog wat
en dan nu Bert Kuizinga
Wie moeten ze nou uitnodigen??
IK dacht aan-Bridget Maasland,Cees Geel,Valerio(tmf),Sander Lantinga,Sophie Hilbrand,die Filomon nog wat of wat dacht je van JENSEN.
Ik zei toch, ik hoop dat Horace Cohen NOG een keer komt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:19 schreef Djeez het volgende:
Wolferl, Horace Cohen is in het eerste seizoen al langs geweest! Een lekker wijf, ala Ellemieke Vermolen lijkt me wel wat!
Lijkt mij ook briljant!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:06 schreef VoreG het volgende:
Theo Maassen lijkt me een goede gast
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54 schreef Nicole22 het volgende:
Ik las vanavond dat er een nieuwe Lama bij komt: http://www.talpa.tv/web/show/id=46292/dbid=1733/typeofpage=47737
Kent iemand haar van tv? Is ze leuk?
Edit: Bron komt trouwens van het BNN forum
Ook belangrijk, het oog wil ook watquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze ziet er in ieder geval ook al beter uit
Ze speelt een lesbische in die Talpa serie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef AlohaXa het volgende:
Hey volgens mij is echt een sara vervanger, want ze is ook lesbisch?
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alexander Pechtold vanavond.
Ja een +/- een uur en een kwartier lang Rubenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:35 schreef Heidi- het volgende:
jaaaa heb er zin in
en ervoor natuurlijk om 21:30 Ruben N. bewonderen in rat van fortuin![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:47 schreef Kijana het volgende:
Op de Lama's site staat dat Jody Bernal te gast is vanavond.
ja, da's mooi balenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
Let op: na de reclame al, iets eerder dan normaal dus.
Die komt toch ook niet weer?quote:
Die zou toch wel dit seizoen/deze serie afmaken dacht ik.quote:
Ik vind het ook een kutnummer, maar ze deden het wel leuk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:07 schreef SilverBullet het volgende:
Dat Queen gedoe vond ik geen zak aan. (kut nummer ook).
Ja dat bedoel ik, dat hij het zo leuk vond dat er geen eind aan leek te komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:56 schreef franktic het volgende:
[..]
Die zat zelf ook hard mee te bleren![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Goodbye, is it meeee you're looking fooorrrrr![]()
deze keer wel ja, maar vorige keer vond ik hem echt goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:48 schreef Wouter2006 het volgende:
leuke aflevering weer, maar o o, wat is die draaideur toch een k*t onderdeel!
Alleen een beetje jammer als je in de ronde 'verboden te lachen' gewoon blijft staan terwijl je zelf ook lacht.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:25 schreef soapie het volgende:
Ik vond m weer goed, deze aflevering!!!! En al is Jody een over het paard getild mannetje, hij deed leuk mee....
http://www.youtube.com/watch?v=TXljumQWeLQquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:53 schreef Lynx666 het volgende:
Redelijke aflevering, en jody blijft irritant...
Maar bij de Bohemian Rhapsody kon je me opvegen![]()
![]()
.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:14 schreef avw1982 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=TXljumQWeLQ
Succes met vegen.![]()
Ja dûh!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vond Jody echt matig
Volgens mij vanavond. Maar ik zou zeggen kijk even op www.tvgids.nl of anders op www.omroep.nlquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:29 schreef Jelminho het volgende:
Wanneer is de herhaling ? Ik heb vrijdag gemist helaas. Dat Bohemian Rapsody gedoe is TE lollig.
Videoband in het diskettestation.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:54 schreef Rebbedebje het volgende:
Ja, oke, dat snap ik ook wel, maar ik ben nog zo'n type die dingen van de tv opneemt en dat op een soort compilatie videoband zet...![]()
* biedt zijn hulp aan *quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:17 schreef Rebbedebje het volgende:
* staat met haar voet tegen de computer de video erin te proppen![]()
![]()
Nee want de TVR is om 22 uur afgelopen en de lama's beginnen om 22:10quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Overlapt die show de Lama's niet?
Ik ga niet stemmen, maar hoop wel dat ze winnen... zij verdienen het het meest van die drie.
Alexander Pechtoldquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:52 schreef dndiek het volgende:
Wie is de gastlama vanavond?
Wie had er dan volgens jou moeten winnen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:15 schreef robster16 het volgende:
echt de meest onverdiende winnaar van een tv-prijs ooit!
Alles behalve de Lama's. Dancing With The Stars was een tv-landschap bepalend programma afgelopen jaar, en Gooische Vrouwen on-nederlands goed publieksdrama/comedy.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Wie had er dan volgens jou moeten winnen?
Vind de Lama's n top programma, altijd lachen)
DWTS was iets tijdelijks, De Lama's is gewoon populair, al een paar jaar, de gooische vrouwen is meer voor de 'bepaalde vrouw' dus het was te verwachten, en nogmaals verdient!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:15 schreef robster16 het volgende:
echt de meest onverdiende winnaar van een tv-prijs ooit!
Hij doet het wel leuk zeg!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:21 schreef skiczukie het volgende:
Leuk, ik vind Alexander Pechtold wel sympatiek.
Als minister moet je natuurlijk bedreven zijn in dit soort zaken, en voornamelijk niet in de lach schieten en snel uit de hoek komen met opmerkingen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:25 schreef Renesite het volgende:
Pechtold is goedddddd
Is het al op CNNquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:33 schreef Elvi het volgende:
Lama's hebben Gouden Televizierring gewonnen!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:33 schreef Elvi het volgende:
![]()
![]()
Hij is goed als je weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef VoreG het volgende:
"dan zal elk kind verplicht op dammen moeten"
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef Bruce117 het volgende:
Is Arie vandaag niet bij de voorbespreking van de grappen geweest.
Hij toont geen enkel initiatief. (tot nu toe dan)
Zekerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij is goed als je weet waar het over gaat.
Z'n haar is veel korter nu (vorige aflevering met hem al), dus lijkt z'n hoofd ronder.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heeft die Arie trouwens een ontzettend bolle kop gekregen, of ligt dat aan mij
Je denkt dat de Lama's live isquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:01 schreef Bot13 het volgende:
Had echt een baaldag geloof ik. Hij was ook al niet bij de award (prijs, whatever) die ze wonnen.
Misschien issie humeurig omdát ie er niet bij was; misschien om de réden dat hij er niet bij was.
Ohja. denkfoutjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Je denkt dat de Lama's live is![]()
Sorry, ik lach ik je uit![]()
Misschien moest ie optreden met Silvesterquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:04 schreef Bot13 het volgende:
Maar dan nog, weet iemand misschien waarom hij niet bij de award was?
Ruben N. is goed ja... misschien tevens de leukste...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:08 schreef Lampje_NL het volgende:
Ruben Nicolai is de leukste laaste tijd
en sara kroos de stomste :ch:
geniaal weer...
Het probleem met veel gasten is dat ze in het eerste spel teveel moeite doen om niet te lachen, terwijl het leuker zou zijn als ze een beetje zouden meegaan in het verhaal van de ander, en niet alleen droog antwoord proberen te geven. Ze moeten gewoon proberen zelf grappig te zijn. En dat vond ik Pechtold wel aardig doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:51 schreef Radagast2005 het volgende:
Pechtold was wel een van de grappigste gasten die ze hebben gehad.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:33 schreef Elvi het volgende:
![]()
![]()
Melige avatar heb je btw.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:03 schreef Caesu het volgende:
slechte televisie.
beetje naar mensen kijken die melig doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |