quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:21 schreef Mojave het volgende:
sara
Ja maar dat is zó ver dragen.quote:
Ik moet toegeven dat ik ook om 1 grap van haar moest lachen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef WanEnOonlie het volgende:
Betere aflevering! Zowaar leuke grap van Sara (al ben ik 'em vergeten)
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook om 1 grap van haar moest lachen.![]()
, weet 'm zo gauw ook ff niet meer.
![]()
Dat was niet die van mij, het was iets wat ze had gezegd, maar bij die lampenkap vond ik wel leuk dat Ruben dat ding de hele tijd over haar hoofd hield.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:57 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]Dat had ik dus ook.
*denkt hard na
Oh ja, die van de astma volgens mij. Met die lampenkap.
Laatst vertelde Sara in een of ander programma dat ze er inderdaad mee op houdt. De interviewer vroeg of dat was omdat ze door die jongens als pispaal wordt gebruikt en toen liet ze doorschemeren dat ze dat ook wel een beetje zat was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:18 schreef Crazykill het volgende:
Sara, tering heeft zij geen hersens ofzo. Wanneer stopt zij gewoon met de programma. Ze staat toch elke week voor lul.
En voor de vegetariërs:quote:
Jaaa! Vond zowiezo de hele draaideur erg leuk!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:04 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
En voor de vegetariërs:
Sla
Je kon me echt opvegen na die opmerking.
Ruben v/d Meer als papegaai was trouwens echt geweldig![]()
Hoe heet ie nu?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
(van links naar rechts): Ruben Nicolai, Patrick Lodiers (presentator), Arie Koomen, Sara Kroos, Tijl Beckand & Ruben Vermeer...
Ruben van der Meer
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:04 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ruben v/d Meer als papegaai was trouwens echt geweldig![]()
Sorry ik heb gewoon de OP van de vorige keer overgenomenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe heet ie nu?
En bovendien staat ie links op dat plaatje, niet rechts
Overigens heb ik over het algemeen, en ook gisteren, het idee dat er soms wel leuke grappen en zitten maar als geheel het aanbod toch vrij matig is. Ik vond "Ik heb niets tegen negers. Ik vind dat iedereen er één zou moeten hebben' wel een erg goede, overigens.:)
kijk dan dinsdag naar de herhaling!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |