Als minister moet je natuurlijk bedreven zijn in dit soort zaken, en voornamelijk niet in de lach schieten en snel uit de hoek komen met opmerkingen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:25 schreef Renesite het volgende:
Pechtold is goedddddd
Is het al op CNNquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:33 schreef Elvi het volgende:
Lama's hebben Gouden Televizierring gewonnen!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:33 schreef Elvi het volgende:
![]()
![]()
Hij is goed als je weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef VoreG het volgende:
"dan zal elk kind verplicht op dammen moeten"
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef Bruce117 het volgende:
Is Arie vandaag niet bij de voorbespreking van de grappen geweest.
Hij toont geen enkel initiatief. (tot nu toe dan)
Zekerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij is goed als je weet waar het over gaat.
Z'n haar is veel korter nu (vorige aflevering met hem al), dus lijkt z'n hoofd ronder.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heeft die Arie trouwens een ontzettend bolle kop gekregen, of ligt dat aan mij
Je denkt dat de Lama's live isquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:01 schreef Bot13 het volgende:
Had echt een baaldag geloof ik. Hij was ook al niet bij de award (prijs, whatever) die ze wonnen.
Misschien issie humeurig omdát ie er niet bij was; misschien om de réden dat hij er niet bij was.
Ohja. denkfoutjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Je denkt dat de Lama's live is![]()
Sorry, ik lach ik je uit![]()
Misschien moest ie optreden met Silvesterquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:04 schreef Bot13 het volgende:
Maar dan nog, weet iemand misschien waarom hij niet bij de award was?
Ruben N. is goed ja... misschien tevens de leukste...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:08 schreef Lampje_NL het volgende:
Ruben Nicolai is de leukste laaste tijd
en sara kroos de stomste :ch:
geniaal weer...
Het probleem met veel gasten is dat ze in het eerste spel teveel moeite doen om niet te lachen, terwijl het leuker zou zijn als ze een beetje zouden meegaan in het verhaal van de ander, en niet alleen droog antwoord proberen te geven. Ze moeten gewoon proberen zelf grappig te zijn. En dat vond ik Pechtold wel aardig doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:51 schreef Radagast2005 het volgende:
Pechtold was wel een van de grappigste gasten die ze hebben gehad.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:33 schreef Elvi het volgende:
![]()
![]()
Melige avatar heb je btw.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:03 schreef Caesu het volgende:
slechte televisie.
beetje naar mensen kijken die melig doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |