Bert was vooral bij verboden te lachen erg sterk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:11 schreef IV_Xample het volgende:
ik vond het ook een erg leuke aflevering, heb net ff zitten kijken
en toch vond ik sara ook wel leuk dit keer
en er zaten leuke dingen bij...de voorwerpenronde en die draaideur vond ik erg leuk
en ik moet zeggen dat ik bert erg leuk vond meedoen
was weer leuk!!!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Bert was vooral bij verboden te lachen erg sterk.
Tijl "O ben jij de verstandelijk gehandicapte?"
Bert: "uh huh uhhu " (kijkt als een randdebiel"
Tijl: "Is dat een ja of een nee?"
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:42 schreef karoltje het volgende:
[..]
Laatst vertelde Sara in een of ander programma dat ze er inderdaad mee op houdt. De interviewer vroeg of dat was omdat ze door die jongens als pispaal wordt gebruikt en toen liet ze doorschemeren dat ze dat ook wel een beetje zat was.
Bert is ook acteur die in comedy's heeft gespeeld dus dat helpt wel wat mee... al waren die comedy's wel altijd verschrikkelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:56 schreef soapie het volgende:
Was weer een leuke aflevering, Bert deed ook leuk mee, itt eerdere gastlama's.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:26 schreef leichje het volgende:
Alleen vindt ik de laatste tijd de gasten minder ( Bert dan niet ) allemaal een beetje zoutjes die weinig meedoen.
Het was de 9e aflevering dit seizoen en maar 3 "toppers"gehad nl: John de Wolf
Eddo nog wat
en dan nu Bert Kuizinga
Alles behalve Jenssen. Soms is het juist niets om komieken uit te nodigen, want die lachen niet graag om andermans grappig... Vooral zo'n kwal als Jenssen nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:26 schreef leichje het volgende:
Yes Yes een topaflevering vrijdag over de hele lijn dan want ik vond die draaideur toen met die koeien en de slager(s)
echt een toppertje hoor.
Alleen vindt ik de laatste tijd de gasten minder ( Bert dan niet ) allemaal een beetje zoutjes die weinig meedoen.
Het was de 9e aflevering dit seizoen en maar 3 "toppers"gehad nl: John de Wolf
Eddo nog wat
en dan nu Bert Kuizinga
Wie moeten ze nou uitnodigen??
IK dacht aan-Bridget Maasland,Cees Geel,Valerio(tmf),Sander Lantinga,Sophie Hilbrand,die Filomon nog wat of wat dacht je van JENSEN.
Ik zei toch, ik hoop dat Horace Cohen NOG een keer komt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:19 schreef Djeez het volgende:
Wolferl, Horace Cohen is in het eerste seizoen al langs geweest! Een lekker wijf, ala Ellemieke Vermolen lijkt me wel wat!
Lijkt mij ook briljant!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:06 schreef VoreG het volgende:
Theo Maassen lijkt me een goede gast
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54 schreef Nicole22 het volgende:
Ik las vanavond dat er een nieuwe Lama bij komt: http://www.talpa.tv/web/show/id=46292/dbid=1733/typeofpage=47737
Kent iemand haar van tv? Is ze leuk?
Edit: Bron komt trouwens van het BNN forum
Ook belangrijk, het oog wil ook watquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze ziet er in ieder geval ook al beter uit
Ze speelt een lesbische in die Talpa serie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef AlohaXa het volgende:
Hey volgens mij is echt een sara vervanger, want ze is ook lesbisch?
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alexander Pechtold vanavond.
Ja een +/- een uur en een kwartier lang Rubenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:35 schreef Heidi- het volgende:
jaaaa heb er zin in
en ervoor natuurlijk om 21:30 Ruben N. bewonderen in rat van fortuin![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:47 schreef Kijana het volgende:
Op de Lama's site staat dat Jody Bernal te gast is vanavond.
ja, da's mooi balenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
Let op: na de reclame al, iets eerder dan normaal dus.
Die komt toch ook niet weer?quote:
Die zou toch wel dit seizoen/deze serie afmaken dacht ik.quote:
Ik vind het ook een kutnummer, maar ze deden het wel leuk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:07 schreef SilverBullet het volgende:
Dat Queen gedoe vond ik geen zak aan. (kut nummer ook).
Ja dat bedoel ik, dat hij het zo leuk vond dat er geen eind aan leek te komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:56 schreef franktic het volgende:
[..]
Die zat zelf ook hard mee te bleren![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Goodbye, is it meeee you're looking fooorrrrr![]()
deze keer wel ja, maar vorige keer vond ik hem echt goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:48 schreef Wouter2006 het volgende:
leuke aflevering weer, maar o o, wat is die draaideur toch een k*t onderdeel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |