jezus man, ik schrok.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:33 schreef DeVinger het volgende:
Kiekeboe
Samp moet winnen ivm m'n toto.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:00 schreef pfaf het volgende:
Parma snel op voorsprong door Dessena, maar in 22e minuut gelijkmaker.
Ik stream ze altijd, daar ik alleen maar kabel-tv heb.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef Henkmanz het volgende:
Waar kijken jullie live deze wedstrijden eigenlijk?
Okay, vetquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik stream ze altijd, daar ik alleen maar kabel-tv heb.
met het programma tv-ants.quote:
De arbitrage blijft raar: Dacourt van Inter krijgt 2 keer geel, maar geen rood :x rara, hoe kan dat?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef DeVinger het volgende:
Misschien speelt de omkoping nu wel gewoon hoogtijdagen?
3x de nul ook. En als je bedenkt dat de eerste 2 wedstrijden tegen Milan en Palermo waren en maar nipt verloren, dat geeft hoop. Nu Cagliari thuis. Dat moet ook te doen zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Lazio goed bezig nu, derde overwinning op rij!
Het was zaetrdag echt goed van Lazio, ze pakten Torino precies op de zwakke punten. Ten eerste de buitenspelval/lange bal, waar Torino zich meermalen op verkeek (zo kwam de 0-1 en 0-4 tot stand). EN ook het inschuiven van middenvelders werd slecht opgevangen bij Torino.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Over 2 weken MONTANA.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Volgende week wederom drie punten thuis tegen Cagliari zou betekenen dat we op +1 komen, waardoor je meteen weer aansluiting hebt met Parma, Chievo, Torino, Ascoli en datzelfde Cagliari.
Bedoelde eigenlijk ook volgende wedstrijd en die is natuurlijk pas over twee weken, in verband met het interlandvoetbal. Europees voetbal zal wellicht nog lastig worden, laten we ons eerst maar eens veilig spelen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Over 2 weken MONTANA.. Maar kijkend naar het aantal punten van de middenmoot zie ik dat we er deze maand flinke winst kunnen boeken als LAZIO deze vorm vast weet te houden. De afgelopen wedstrijden hebben mij in ieder geval veel hoop gegeven. Stiekem hoop ik al op het seizoen afsluiten met een plek goed voor Europees voetbal.
![]()
quote:Oud-scheidsrechter Collina aangeklaagd
Uitgegeven: 5 oktober 2006 11:11
Laatst gewijzigd: 5 oktober 2006 11:56
AMSTERDAM - Voormalig toparbiter Pierluigi Collina hangt een schorsing van twee jaar boven het hoofd. De Italiaanse vertegenwoordiger in de UEFA scheidsrechterscommissie is aangeklaagd wegens dubieuze contacten met AC Milan-bestuurder Leonardo Meani. Contacten tussen scheidsrechters en clubbestuurders zijn verboden.
Collina zou volgens verscheidene Italiaanse media op de hoogte zijn geweest van de manipulerende acties van voormalig Juventus-directeur Luciano Moggi. AC Milan zou Collina hebben aangespoord de invloed van Moggi op lijnrechters in te dammen. In mei van dit jaar lag Collina al onder vuur toen het corruptieschandaal in het Italiaanse voetbal naar buiten kwam.
De disciplinaire commissie van de Italiaanse scheidsrechtersvakbond neemt eind oktober een besluit over een eventuele schorsing.
Hoe kan je nou voor Lazio zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zou je tegen moeten houden om voor Lazio te zijn/worden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:56 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Hoe kan je nou voor Lazio zijn![]()
![]()
Nou je hebt het met Di Canio gezien, goede sfeer hangt daar hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat zou je tegen moeten houden om voor Lazio te zijn/worden?
Gelukkig verschillen de persoonlijke meningen van iedereen, zou anders saai worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:58 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Nou je hebt het met Di Canio gezien, goede sfeer hangt daar hoor![]()
Die supporters zijn niks anders dan hem, vind het maar een schijtclub![]()
Jij bent precies op hetzelfde moment als ik fan van LAZIO geworden!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de persoonlijke meningen van iedereen, zou anders saai worden.
Zelf ben ik al supporter sinds de tijd van Pierluigi Casiraghi, Aron Winter en Roberto Mancini, ook na die tijd speelden er geweldige spelers voor Lazio. Een gedeelte van de supporters is inderdaad extreem-rechts, maar daar baseer ik mijn clubliefde niet op.
Paolo di Canio is overigens een geweldenaar, een held!
Penalty's uit stand; waar zie je dat nog?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Jij bent precies op hetzelfde moment als ik fan van LAZIO geworden!.
Vergeet Beppe Signori niet met z'n penalties uit stand!..
Digger, bedankt voor deze info. Ben in het weekend van 14-15 januari in Italie. Sampdoria-Fiorentina stond al op het programma, daar komt nu Torino-Inter bij (ipov een serie B wedstrijd). Hoop dat het allemaal lukt qua kaarten ed.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:40 schreef DIGGER het volgende:
En voor wie de 1e seizoenshelft nog naar de Serie A gaat, wat wijzigingen in de speelkalender, voornamelijk ivm CL/UEFA cup wedstrijden van de grote clubs: http://www.channel4.com/sport/football_italia/oct4o.html
(Dat soort wijzigingen zijn hier overigens altijd als 1e te vinden: http://www.lega-calcio.it/ )
Verwacht er helemaal niets van, maar we'll see.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Vandaag het beroep bij de CONI van Milan, Lazio en Juve inzake het Calciopoli schandaal, allen hopen op reductie van de strafpunten.
Morgen Fiorentina voor het arbitragehof en naar verwachting met 2 weken uitspraak.
Nou, laat dan maar zitten. Lekker concentreren op het voetbal dan maar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:48 schreef DIGGER het volgende:
Over ongeveer 2 weken, verder geen flauw idee
En terecht!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Milan heeft gisteren de Scudetto 2005-2006 geeist
Al vanaf wedstrijd 1 eigenlijk. Maar aan de aankopen van deze zomer kan hij weinig doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:54 schreef zjroentje het volgende:
Zach alweer op de schopstoel bij Torino?
quote:Police move in over Lazio shares
Italian police are conducting a major investigation into suspected extortion and attempts to influence share prices at Lazio football club. Eight suspects are in custody and an arrest warrant has been issued for former Lazio striker and ex-club president Giorgio Chinaglia. The value of Lazio shares jumped 34% earlier this year amid rumours of an imminent takeover bid.
Lazio was also hit by a match-fixing scandal involving top Italian clubs.
Mr Chinaglia, thought to be abroad, is accused of starting rumours that inflated Lazio's share price by announcing that a Hungarian pharmaceuticals group was interested in buying the club.
"The warrants regard communications, which lacked any basis in fact, which were circulated in the early months of this year by a few individuals about how a foreign group was interested in buying a controlling stake in the club," the Rome police statement said.
Neither Mr Chinaglia nor the football club gave an immediate comment on the announcement.
While five of the arrest warrants were reportedly for market rigging, four were for fans who allegedly tried to intimidate Lazio president Claudio Lotito into selling the club. He has claimed death threats were made against him.
Wat een soapquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Milan heeft gisteren de Scudetto 2005-2006 geeist
Hoe fokking vrij mag je inkoppen....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:31 schreef Radegast het volgende:
1-0 Sampdoria. Bonazzoli.
Hoop dat je ook het einde gezien hebt, want dat was het leukstequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:21 schreef dndiek het volgende:
1-1 Konko
Helaas geen goeie foto's van de handsbal op de voorpagina, maar de goal had nooit mogen tellen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:46 schreef Radegast het volgende:
1-1. Kaladze.
Nee, ik heb helemaal niets gezienquote:Op zondag 15 oktober 2006 08:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoop dat je ook het einde gezien hebt, want dat was het leukste
2003/04 Internazionale 16 9 Serie Aquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:57 schreef DIGGER het volgende:
Nou, Inter terug aan kop maar Adriano dus 200 wedstrijden zonder goal, echt dramatisch gewoon.
Ik kijk die zooi op Talpa niet (Er zijn dan altijd de interessante discussieprogramma's - Domenica Sportiva & Contro Campo) maar wil natuurlijk niet dat jullie hier de mooiste momenten/goals moeten missen, vandaar dat ik het even extra aanstiptequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:46 schreef pfaf het volgende:
Mooie goal ja, van Mascara, werd ook uitgebreid behandeld bij Talpa.
Wat een goalquote:Op maandag 16 oktober 2006 07:30 schreef DIGGER het volgende:
Hier de Serie A korte hoogtepunten & dus goals: http://www.skylife.it/htm(...)video_gallery_A.html
Let op de 1-0 van Catania dus
Was ook geen kritiek, ga gewoon door met posten van mooie goals.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik kijk die zooi op Talpa niet (Er zijn dan altijd de interessante discussieprogramma's - Domenica Sportiva & Contro Campo) maar wil natuurlijk niet dat jullie hier de mooiste momenten/goals moeten missen, vandaar dat ik het even extra aanstipte
quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was ook geen kritiek, ga gewoon door met posten van mooie goals.
Als die reeks niet doorbroken was had het mij 170euro kunnen opleverenquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:28 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer dat er net gisteren een einde moet komen aan de imposante reeks strafschoppen van Massimo Oddo, had drie punten opgeleverd en een mooie notering op de ranglijst van der Serie A.
Ik las het.. hij voelt er toch niks voor bij Milan z'n carriere af te maken, dat wil hij bij Rangers doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
Gennaro Gattuso wil in de toekomst nog uitkomen voor zijn oude club, de Rangers in Schotland, verrassend!
Maar toen had Del Neri ook een aardig elftal. Maar nu is dat met Chievo niet het geval, zeker niet met de verkoop van Amauri op de valreep.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:06 schreef zjroentje het volgende:
Del Neri en Chievo is natuurlijk wel een succesvolle combinatie gebleken.
Obinna is toch eigenlijk eigendom van Inter Milan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Chievo is al wat goede spelers kwijt geraakt de laatste jaren inderdaad. Nu hebben ze inderdaad niet meer zo veel over. Mandelli vind ik altijd wel een goede verdediger, Brighi, Sanmarco en Semioli zijn wel prima middenvelders en Pellissier en Tiribocchi hebben wel bewezen te kunnen scoren. Obinna is een talent, maar voor de rest zijn het toch meer gemiddelde spelers.
Hij word bij Inter de vernieuwde versie van Obafemi Martins genoemd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Dat kan wel, weet ik niet zeker. Al die gedeelde "ownerships" in Italië zijn me niet helemaal bekend.
Jij stelt het op prijs dat supporters vuurwerk naar spelers gooien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:18 schreef M0NTANA het volgende:
De supporters van Olympiakos Pireaus zorgden gisteren wel voor vuurwerk, tijdens de wedstrijd moest Francesco Totti het al ontgelden en na de wedstrijd de spelersbus van AS Roma, ik ben spontaan supporter geworden van Olympiakos Pireaus!
Héle slechte actie van die supporters inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:10 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Jij stelt het op prijs dat supporters vuurwerk naar spelers gooien?
Maar wel in beroep, uiteraard.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:11 schreef zjroentje het volgende:
Siena een puntje eraf ....
Dat scheelt want die heeft nou ook nooit echt potten kunnen breken. En voor Adriano heb ik maar 1 smiley overquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij word bij Inter de vernieuwde versie van Obafemi Martins genoemd.
Mooie naam is dat zeg, Quagliarella.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:14 schreef zjroentje het volgende:
0-2 Samp.
Dat wou hij de scheids ook even laten weten: Hij staat al in z'n boekjequote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mooie naam is dat zeg, Quagliarella.
Laat die nog maar mooi even onderin ploeteren.quote:
waarom een trieste sfeer?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:14 schreef DIGGER het volgende:
Catania - Lazio alweer 3-1. Leuke wedstrijd alleen een trieste sfeer.
grazie voor het snelle antwoordquote:
Doen het sowieso baggerquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Milan thuis verliezen, jezus
Mooi die winst, kan je mooi doneren voor een opvolger van Harald Wapenaar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Doen het sowieso bagger
of verlies je weer geld met gokken?
500 winst toaal al![]()
nee had niks op italie staan. moet gelijk denken aan zo gozer van wos, layen of backen van cl deelnemersquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Doen het sowieso bagger
of verlies je weer geld met gokken?
500 winst toaal al![]()
Bwin...quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef Radegast het volgende:
Die Nesta, waar is die mee bezig de laatste weken? Een zeef, werkelijk...
Catania speelde wel in eigen stadion hoor, maar inderdaad achter gesloten deuren (volgende thuiswedstrijd wederom) wegens rellen bij Palermo - Catania en een halve week later weer bij Catania - Messina.quote:
Nou dat viel wel mee hoor, met name Gila was weer aan het prutsen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef BramKVO het volgende:
Milan enorm veel pech gehad (waaronder 2x lat)
http://www.skylife.it/htm(...)video_gallery_A.htmlquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef M0NTANA het volgende:
Toch verrassend, verlies van Lazio en AC Milan, heb helaas van beide wedstrijden (nog) niets gezien.
Wel jammer dat Caracciolo nu alleen in de UEFA speelt...quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou dat viel wel mee hoor, met name Gila was weer aan het prutsen.
Palermo had er makkelijk nog meer kunnen scoren.
Amauri, Di Michele, Bresciano, Simplicio, geweldige spelers, draait erg goed tesamen.
Dat viel nog mee. Maar Empoli en Chievo trekken - even afgezien van een derby - doorgaans niet meer dan 4 a 5 duizend fans.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:00 schreef zjroentje het volgende:
Bij Cagliari - Torino bv afgelopen weekend was het idd belachelijk leeg.
Hmm, m'n firewal doet vreemd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef pfaf het volgende:
Grote kansen voor Roma nu, 3 binnen een minuut!
Parma op 1-0 achter godverdedomme.
En hoe, wat een mega scrimage na die vrije trap, echt in de allerlaatste secondequote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef zjroentje het volgende:
Maken die kutSicilianen in blessuretijd gelijk ...
Nou daarvoor hoefde je niet te toveren, door het goede voorbereidende werk kon ie voor een lege goal intikken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Zlatan heeft gescoord trouwens/
IBRACADABRA
Roma was veel en veel beter, probleem was dat Ascoli uit 3 kansen 2 keer scoorde.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:53 schreef Jasza het volgende:
Roma weer dramatisch.
Inderdaad, toch zeer verrassend hoor. Al 11 punten behaald en als het zo doorgaat dan hebben ze over een paar weken aansluiting met Chievo en Parma.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef kollie het volgende:
Weer een overwinning voor Reggina. Als die zo doorgaan zouden ze het nog wel eens kunnen redden![]()
Dat zou geweldig nieuws zijn.quote:Napoli dream of Lippi
Napoli are planning to bring former Azzurri Coach Marcello Lippi to the Stadio San Paolo, according to La Gazzetta dello Sport.
The Serie B outfit, currently second in the table behind Genoa, hope for an immediate promotion to Serie A and would favour Lippi’s return at the end of this campaign, after he coached the Partenopei in 1993-94.
The daily newspaper reports that there have been numerous contacts between the club President Aurelio De Laurentis and the Viareggino to discuss a deal for the 2007-08 season, although both parties intend to keep the negotiations quiet, in order to not destabilise Edy Reia’s work with the team.
Lippi had stated that he would prefer to start a new job at the beginning of the season, as he was not interested in replacing any of his colleagues, but he recently said he intended to return to football early next year.
La Gazzetta also suggests that if Lippi were to accept Napoli’s proposal, he would probably include Ciro Ferrara in the agreement.
The former Juve and Napoli defender proved to be an important figure during the 2006 World Cup adventure, assisting Lippi in the dressing room, and has made no secret of the fact that he would like to work with his hometown club.
Ferrara is currently in charge of Juve’s youth teams, but could consider the idea of leaving the post if called by Lippi.
Furthermore, Fabio Cannavaro could also return to the peninsula, fulfilling the dream of ending his career at Napoli. The world champion has an excellent relationship with Lippi and could move back to his former club after his three-year contract with the Merengues ends.
Recent reports had also suggested that Marcello Lippi is one of the leading candidates to become the new Mexico national team Coach, as they seek a replacement for Ricardo La Volpe.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:42 schreef DIGGER het volgende:
In de Italiaanse kranten vanmorgen: Huntelaar wordt als serieuze kandidaat gezien om de spitsproblemen op te lossen in Milaan, bij zowel Milan als Inter.
Genoemde prijs is 12 Miljoen Euro.
9 miljoen heeft Ajax betaald ...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Is 2 keer zoveel als de neusjes destijds hebben uitgegeven, dus geen slecht rendement hoor.
CL is aardig toch voor Roma dit jaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:49 schreef Chocolademousse het volgende:
Frustrerend dat Roma jaar op jaar zo wisselvallig presteert. Het is elke wedstrijd maar weer afwachten wat het gaat worden. Denk je voorafgaand aan de week, Chievo en Ascoli thuis, lekker programma maar nee hoor geen 6 punten GVD!
Op naar Udinese! Forza Roma per sempre!!
Precies, lijkt me niet dat Ajax met zo'n fooitje genoegen neemtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
9 miljoen heeft Ajax betaald ...
Ongelooflijk inderdaad, typisch Italie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Al een tijdje bekend en niemand nog gepost?
Nieuwe uitspraken in het omkoopschandaal van Lazio, Fiorentina en AC Milan. Milan houdt dezelfde straf, Lazio gaat van -11 naar -3 en Fiorentina gaat naar -19 naar -15!
Juventus gaat van -17 naar -9.!
uhuhquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:30 schreef DIGGER het volgende:
Mbt de derby vanavond wat nieuws: Milan gaat starten met 1 spits, Pipo Inzaghi. 5 mans middenveld dus met Gattuso die weer eens speelt en ook Ambrosini mag opdraven.
Seedorf, Pirlo en Kaka maken het middenveld zo compleet.
Inter start met Cruz & Zlatan voorin, Recoba is ook nog eens geblesseerd geraakt.
Goeie actiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:58 schreef venomsnake het volgende:
haha, trekt Materazzi het shirt over zijn kop na die goal, krijgt ie zijn 2e geel en dus rood![]()
Als je in de derby de 4e goal scoort voor Inter en de stand op 1-4 brengt, who fucking cares.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:58 schreef venomsnake het volgende:
haha, trekt Materazzi het shirt over zijn kop na die goal, krijgt ie zijn 2e geel en dus rood![]()
Schijt aan iedereen, wat een held die Marco Materazzi!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:58 schreef venomsnake het volgende:
Het zal je niet verbazen dat bij de 1-1 tussenstand Budan en Doni de doelpuntenmakers zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:34 schreef pfaf het volgende:
Vanmiddag Atalanta, thuis nog nooit van verloren...
En eindelijk weer eens te bekijken.
Ik wil een shirt met Budan erop.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat bij de 1-1 tussenstand Budan en Doni de doelpuntenmakers zijn
Atalanta speelt volgende week thuis tegen Milan, dus die zullen wel wat wegzakken nu.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wil een shirt met Budan erop.![]()
Geweldige overwinning, erg belangrijk. Atalanta stond sowieso te hoog.
quote:
Blatter apologises for Italy win
FIFA President Sepp Blatter has further infuriated Italian fans by apologising to Australia for the Azzurri’s World Cup victory.
The second round match was goalless and heading for extra time following Marco Materazzi’s controversial straight red card when Fabio Grosso fell over a Lucas Neill challenge.
Francesco Totti stepped up to convert the stoppage-time penalty with the last kick of the game on June 26 and send Italy on towards their eventual Final triumph.
Australian supporters were angry at the decision by Spanish referee Luis Medina Cantalejo and the FIFA President stepped out of his official role to make a bizarre announcement.
“I agree with them and I would like to apologise to our fans in Australia,” said Blatter. “The Socceroos should have gone into the quarter-finals in place of Italy, because they were up to beating Italy.”
The Azzurri went unbeaten throughout the entire tournament, notching up four wins and two draws in the 90 minutes – seeing off Germany 2-0 in extra time and beating France on penalties in the Final.
Blatter had already caused controversy with his comments after the July 9 Berlin match by stating it was “a tragedy” to see the World Cup assigned on a shoot-out.
This was the second time the trophy had been decided this way, as in 1994 Italy lost to Brazil in Pasadena.
The FIFA President also failed to hand over the World Cup to Italy captain Fabio Cannavaro. He was in the stands, but UEFA President Lennart Johansson took these duties instead. It has never been clarified why the change was made.
"I think the referees were not at their best," continued Blatter. "I think they were too well prepared or not looked after the right way. They were in a military camp situation. And I think there was too much cheating on the players' side.”
Yet Italy also felt aggrieved by the refereeing in the Australia match, as Medina Cantalejo showed Materazzi a straight red card for a late, but by no means violent, tackle on Palermo midfielder Mark Bresciano.
“I certainly don’t think it was worthy of a straight red, but I saw the referee’s eyes were determined, so decided not to argue and risk a longer ban,” said Matrix at the time.
“The important thing is that the world saw what happened.” So did FIFA, who only handed the Inter hard man, standing in for the injured Alessandro Nesta, the regulation one-match suspension.
Mooi doelpunt was het ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:31 schreef the_hunter het volgende:
Roma weer gewonnen en Zlatan gescoord voor Inter. Lekker weekend
De tweede voorzitter die op een snelle uitschakeling hooptquote:Aldo Spinelli, president van Livorno, heeft aan Sky Sport television wel hele opmerkelijke verklaringen gedaan. De preses liet namelijk na het competitieduel met Empoli (0-0) weten dat hij hoopt dat zijn ploeg zo snel mogelijk in de UEFA Cup wordt uitgeschakeld.
“Ik wil geen commentaar leveren op de trainer (Daniele Arrigoni, red.), maar ik snap niet waarom hij de reservespelers niet opstelt in de UEFA Cup. Kwalitatief gezien hebben we geen selectie om zowel in Serie A als in Europees verband te spelen. Hopelijk worden we snel uitgeschakeld, we maken een middelmatig seizoen door en de Serie A is onze doelstelling”, aldus Spinelli.
Livorno, dat overigens op een keurige zevende plaats in de Serie A staat, is in de UEFA Cup ingedeeld in groep A met Partizan Belgrado, Glasgow Rangers, Maccabi Haifa en Auxerre.
Blatterquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kan die randdebiel niet heel snel aan het gas?
Wat laat die idoot zich kennen zeg, en dat het getollereerd wordt dat iemand in zijn functie dit soort uitspraken doet
Toont dit aan dat Juve, Lazio en Fiorentina nu nog viezer zijn dan aanvankelijk al werd gedacht of is het gehele tribunaal nu een lachertje.. wat het sowiezo al is btw...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Al een tijdje bekend en niemand nog gepost?
Nieuwe uitspraken in het omkoopschandaal van Lazio, Fiorentina en AC Milan. Milan houdt dezelfde straf, Lazio gaat van -11 naar -3 en Fiorentina gaat naar -19 naar -15!
Juventus gaat van -17 naar -9.!
Maar ook daar is de relatie voorzitter - trainer een haat liefde verhouding (met ook nog eens Lucarelli als 3e persoon in deze haat liefde relatie).quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
De tweede voorzitter die op een snelle uitschakeling hoopt
Dat wou ik er ook mee aangevenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:58 schreef BramKVO het volgende:
Tuttosport is zo'n belachelijk gekleuurde Juve-krant hé, niet normaal ...
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:58 schreef BramKVO het volgende:
En beste keepers ? Mja dan denk ik aan Cech, Buffon, Dida, Casillas, Coupet.
Vroegah misschien, laatste tijd bagger. Casillas blijft een clown. Edje vd Sar vind ik met Cech en Buffon de beste. Gomes wordt de opvolger van Dida bij Milan en Brazilie denk ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:18 schreef BramKVO het volgende:
Dida vind ik een absolute klasbak en zwaar ondergewaardeerd. Heerst in z'n luchtruim.
Gomes zit niet eens bij de selectie van brazilie, ze hebben Julio Cesar van Inter geplukt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vroegah misschien, laatste tijd bagger. Casillas blijft een clown. Edje vd Sar vind ik met Cech en Buffon de beste. Gomes wordt de opvolger van Dida bij Milan en Brazilie denk ik.
Milan nog niet zien spelen zeker dit seizoen ? Dida is uitmuntend bezig. Met alle respect maar Gomes kan (nog) niet aan de enkels van Dida.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vroegah misschien, laatste tijd bagger.
Alleen CL moet ik eerlijk toegeven, maar ik vond hem zeker vorig seizoen echt slecht. En Gomes kan je eigenlijk nooit betrappen op een foutje en pakt soms echt wereldballen. Ik zeg ook nog niet dat ie nu bij de beste van de wereld hoort maar over 2 jaar is ie dat zeker wel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Milan nog niet zien spelen zeker dit seizoen ? Dida is uitmuntend bezig. Met alle respect maar Gomes kan (nog) niet aan de enkels van Dida.
Er was sprake van een eventuele overgang naar Corinthians bij geen verlenging van zijn contract bij Milan. Maar ondertussen is er volgens mij wel bijgetekend.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:47 schreef DeVinger het volgende:
Dida wil toch terug naar Brazilie?
Er zijn meer goede spitsen in de wereld, alleen heeft Milan het nagelaten om van het geld van Sheva een echte topspits te halen. Ricardo Oliveira is dat niet vind ik.quote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef Kadoc het volgende:
Milan mist Shevchenko.
Buiten dat draait het gewoon van geen kant. behalve Kaka is het weinig soeps op dit moment.quote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef Kadoc het volgende:
Milan mist Shevchenko.
Ancelotti was ook zo'n held om na afloop alleen maar uit te halen naar de scheids die Milan voor de zoveelste keer dit seizoen zwaar benadeeld zou hebben (Feit, 2 penalty appeals van Milan zijde waren volkomen onterecht en de scheids trapte er niet in, gaf Gourkouf in het 2e geval terecht geel wegens hands) en begon daarna ook nog eens zielig te doen dat ze de enige club waren zonder 'korting' op de strafpunten.quote:Op zondag 5 november 2006 16:58 schreef Radegast het volgende:
Denk niet dat Ancelotti het eind van het seizoen gaat halen bij Milan.![]()
Ze staan wéér achter.quote:
quote:Primavera renamed after Facchetti
The Italian Primavera youth team championship will be named after deceased Inter President Giacinto Facchetti.
“We have decided to change the name of the competition to honour the memory of Facchetti’s great sporting figure,” said Lega Calcio chief Antonio Matarrese.
“I personally made this proposal and all the members accepted without any complaints. [Inter owner and new President] Massimo Moratti was visibly moved by this fact,” added the official.
The championship will now therefore be known officially as the Primavera TIM Giacinto Facchetti.
Facchetti, who died in September, was firmly convinced of the ethical importance of youth teams, which he did not consider only from a technical and competitive point of view.
This was confirmed during Inter’s board of directors meeting on Monday, when newly-elected President Moratti announced that the Interello youth training facility would be renamed after Facchetti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |