Ik kijk die zooi op Talpa niet (Er zijn dan altijd de interessante discussieprogramma's - Domenica Sportiva & Contro Campo) maar wil natuurlijk niet dat jullie hier de mooiste momenten/goals moeten missen, vandaar dat ik het even extra aanstiptequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:46 schreef pfaf het volgende:
Mooie goal ja, van Mascara, werd ook uitgebreid behandeld bij Talpa.
Wat een goalquote:Op maandag 16 oktober 2006 07:30 schreef DIGGER het volgende:
Hier de Serie A korte hoogtepunten & dus goals: http://www.skylife.it/htm(...)video_gallery_A.html
Let op de 1-0 van Catania dus
Was ook geen kritiek, ga gewoon door met posten van mooie goals.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik kijk die zooi op Talpa niet (Er zijn dan altijd de interessante discussieprogramma's - Domenica Sportiva & Contro Campo) maar wil natuurlijk niet dat jullie hier de mooiste momenten/goals moeten missen, vandaar dat ik het even extra aanstipte
quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was ook geen kritiek, ga gewoon door met posten van mooie goals.
Als die reeks niet doorbroken was had het mij 170euro kunnen opleverenquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:28 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer dat er net gisteren een einde moet komen aan de imposante reeks strafschoppen van Massimo Oddo, had drie punten opgeleverd en een mooie notering op de ranglijst van der Serie A.
Ik las het.. hij voelt er toch niks voor bij Milan z'n carriere af te maken, dat wil hij bij Rangers doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
Gennaro Gattuso wil in de toekomst nog uitkomen voor zijn oude club, de Rangers in Schotland, verrassend!
Maar toen had Del Neri ook een aardig elftal. Maar nu is dat met Chievo niet het geval, zeker niet met de verkoop van Amauri op de valreep.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:06 schreef zjroentje het volgende:
Del Neri en Chievo is natuurlijk wel een succesvolle combinatie gebleken.
Obinna is toch eigenlijk eigendom van Inter Milan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Chievo is al wat goede spelers kwijt geraakt de laatste jaren inderdaad. Nu hebben ze inderdaad niet meer zo veel over. Mandelli vind ik altijd wel een goede verdediger, Brighi, Sanmarco en Semioli zijn wel prima middenvelders en Pellissier en Tiribocchi hebben wel bewezen te kunnen scoren. Obinna is een talent, maar voor de rest zijn het toch meer gemiddelde spelers.
Hij word bij Inter de vernieuwde versie van Obafemi Martins genoemd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Dat kan wel, weet ik niet zeker. Al die gedeelde "ownerships" in Italië zijn me niet helemaal bekend.
Jij stelt het op prijs dat supporters vuurwerk naar spelers gooien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:18 schreef M0NTANA het volgende:
De supporters van Olympiakos Pireaus zorgden gisteren wel voor vuurwerk, tijdens de wedstrijd moest Francesco Totti het al ontgelden en na de wedstrijd de spelersbus van AS Roma, ik ben spontaan supporter geworden van Olympiakos Pireaus!
Héle slechte actie van die supporters inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:10 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Jij stelt het op prijs dat supporters vuurwerk naar spelers gooien?
Maar wel in beroep, uiteraard.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:11 schreef zjroentje het volgende:
Siena een puntje eraf ....
Dat scheelt want die heeft nou ook nooit echt potten kunnen breken. En voor Adriano heb ik maar 1 smiley overquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij word bij Inter de vernieuwde versie van Obafemi Martins genoemd.
Mooie naam is dat zeg, Quagliarella.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:14 schreef zjroentje het volgende:
0-2 Samp.
Dat wou hij de scheids ook even laten weten: Hij staat al in z'n boekjequote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mooie naam is dat zeg, Quagliarella.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |