jezus man, ik schrok.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:33 schreef DeVinger het volgende:
Kiekeboe
Samp moet winnen ivm m'n toto.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:00 schreef pfaf het volgende:
Parma snel op voorsprong door Dessena, maar in 22e minuut gelijkmaker.
Ik stream ze altijd, daar ik alleen maar kabel-tv heb.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef Henkmanz het volgende:
Waar kijken jullie live deze wedstrijden eigenlijk?
Okay, vetquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik stream ze altijd, daar ik alleen maar kabel-tv heb.
met het programma tv-ants.quote:
De arbitrage blijft raar: Dacourt van Inter krijgt 2 keer geel, maar geen rood :x rara, hoe kan dat?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef DeVinger het volgende:
Misschien speelt de omkoping nu wel gewoon hoogtijdagen?
3x de nul ook. En als je bedenkt dat de eerste 2 wedstrijden tegen Milan en Palermo waren en maar nipt verloren, dat geeft hoop. Nu Cagliari thuis. Dat moet ook te doen zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Lazio goed bezig nu, derde overwinning op rij!
Het was zaetrdag echt goed van Lazio, ze pakten Torino precies op de zwakke punten. Ten eerste de buitenspelval/lange bal, waar Torino zich meermalen op verkeek (zo kwam de 0-1 en 0-4 tot stand). EN ook het inschuiven van middenvelders werd slecht opgevangen bij Torino.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Over 2 weken MONTANA.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Volgende week wederom drie punten thuis tegen Cagliari zou betekenen dat we op +1 komen, waardoor je meteen weer aansluiting hebt met Parma, Chievo, Torino, Ascoli en datzelfde Cagliari.
Bedoelde eigenlijk ook volgende wedstrijd en die is natuurlijk pas over twee weken, in verband met het interlandvoetbal. Europees voetbal zal wellicht nog lastig worden, laten we ons eerst maar eens veilig spelen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Over 2 weken MONTANA.. Maar kijkend naar het aantal punten van de middenmoot zie ik dat we er deze maand flinke winst kunnen boeken als LAZIO deze vorm vast weet te houden. De afgelopen wedstrijden hebben mij in ieder geval veel hoop gegeven. Stiekem hoop ik al op het seizoen afsluiten met een plek goed voor Europees voetbal.
![]()
quote:Oud-scheidsrechter Collina aangeklaagd
Uitgegeven: 5 oktober 2006 11:11
Laatst gewijzigd: 5 oktober 2006 11:56
AMSTERDAM - Voormalig toparbiter Pierluigi Collina hangt een schorsing van twee jaar boven het hoofd. De Italiaanse vertegenwoordiger in de UEFA scheidsrechterscommissie is aangeklaagd wegens dubieuze contacten met AC Milan-bestuurder Leonardo Meani. Contacten tussen scheidsrechters en clubbestuurders zijn verboden.
Collina zou volgens verscheidene Italiaanse media op de hoogte zijn geweest van de manipulerende acties van voormalig Juventus-directeur Luciano Moggi. AC Milan zou Collina hebben aangespoord de invloed van Moggi op lijnrechters in te dammen. In mei van dit jaar lag Collina al onder vuur toen het corruptieschandaal in het Italiaanse voetbal naar buiten kwam.
De disciplinaire commissie van de Italiaanse scheidsrechtersvakbond neemt eind oktober een besluit over een eventuele schorsing.
Hoe kan je nou voor Lazio zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zou je tegen moeten houden om voor Lazio te zijn/worden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:56 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Hoe kan je nou voor Lazio zijn![]()
![]()
Nou je hebt het met Di Canio gezien, goede sfeer hangt daar hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat zou je tegen moeten houden om voor Lazio te zijn/worden?
Gelukkig verschillen de persoonlijke meningen van iedereen, zou anders saai worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:58 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Nou je hebt het met Di Canio gezien, goede sfeer hangt daar hoor![]()
Die supporters zijn niks anders dan hem, vind het maar een schijtclub![]()
Jij bent precies op hetzelfde moment als ik fan van LAZIO geworden!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de persoonlijke meningen van iedereen, zou anders saai worden.
Zelf ben ik al supporter sinds de tijd van Pierluigi Casiraghi, Aron Winter en Roberto Mancini, ook na die tijd speelden er geweldige spelers voor Lazio. Een gedeelte van de supporters is inderdaad extreem-rechts, maar daar baseer ik mijn clubliefde niet op.
Paolo di Canio is overigens een geweldenaar, een held!
Penalty's uit stand; waar zie je dat nog?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Jij bent precies op hetzelfde moment als ik fan van LAZIO geworden!.
Vergeet Beppe Signori niet met z'n penalties uit stand!..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |