Straffen 'voor je eigen bestwil'.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:28 schreef wyccie het volgende:
Maar dat is dan wel voor mijn eigen bestwil natuurlijk.
Ik lees ook nauwelijks poëzie, maar als het wordt voorgedragen is het toch iets anders. (Als je tenminste niet die idioten treft die denken dat je poëzie 'gedragen' moet voordragen. Dat is me net iets te jaren-zestig.)quote:Geen idee of ik wel ga. Ik lees eigenlijk geen poëzie.
Ik geloof dat ik de gedichten van Bert Schierbeek wel heel mooi vind. En Judith Herzberg.
Zo goed op de hoogte ben ik niet eens. Ik lees wat ik mooi vind en verder niet. Ik ben sowieso niet zo goed op de hoogte van de makers. Ook niet bij boeken of films. Als een vriend van me vraagt of ik meega naar de film dan vertelt hij altijd dat die-en-die film is gemaakt door de regisseur van die-en-die-andere film. En dan ben ik hem meestal kwijt. Ik snap dat namelijk niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:30 schreef wyccie het volgende:
Maar meestal is het zo dat ik 1 bepaald gedicht mooi vind, niet gelijk al het werk van een dichter.
Hmm, je bent 32...bijna aan je midlifecrisis toe of niet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:35 schreef broer het volgende:
Hoe oud wil je eigenlijk dat ik me voel?
Ik heb dat met films wel. Bij actie- en horrorfilms maakt het me niet zo veel uit, maar bepaalde regisseurs hebben echt een heel eigen stijl.quote:Zo goed op de hoogte ben ik niet eens. Ik lees wat ik mooi vind en verder niet. Ik ben sowieso niet zo goed op de hoogte van de makers. Ook niet bij boeken of films. Als een vriend van me vraagt of ik meega naar de film dan vertelt hij altijd dat die-en-die film is gemaakt door de regisseur van die-en-die-andere film. En dan ben ik hem meestal kwijt. Ik snap dat namelijk niet.
Dat kwartiertje was zeker al een half uur geleden he?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:35 schreef broer het volgende:
Jij wilde gaan slapen, hè?
Nou, als je nog even van dat soort opmerkingen blijft maken wel, ja...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:39 schreef wyccie het volgende:
Hmm, je bent 32...bijna aan je midlifecrisis toe of niet?
Ja, sommige uitzonderingen hebben een eigen stijl. Maar hij lijkt iedereen te kennen en ook al die films te hebben gezien. Ik hou ervan om een kunstwerk (T, T, K en F) op zichzelf te bekijken en te zien of ik het mooi vind of niet.quote:Ik heb dat met films wel. Bij actie- en horrorfilms maakt het me niet zo veel uit, maar bepaalde regisseurs hebben echt een heel eigen stijl.
Hitchcock bijvoorbeeld, of Woody Allen.
Maar ik ben verder ook nooit zo kritisch wat films betreft.
Geen idee. Dat ga ik niet voor jou bijhouden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:39 schreef wyccie het volgende:
Dat kwartiertje was zeker al een half uur geleden he?
Sorry, zal het niet meer doen. Ik vind het zelf ook niet leuk om ouder te worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:42 schreef broer het volgende:
Nou, als je nog even van dat soort opmerkingen blijft maken wel, ja...
't Is meestal wel duidelijk welke stijl ik nou mooi vind. De keus tussen Hopper en Rothko is heel snel gemaakt, maar ook van Hopper vind ik niet alles even mooi.quote:Ja, sommige uitzonderingen hebben een eigen stijl. Maar hij lijkt iedereen te kennen en ook al die films te hebben gezien. Ik hou ervan om een kunstwerk (T, T, K en F) op zichzelf te bekijken en te zien of ik het mooi vind of niet.
Pff... 24...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:48 schreef wyccie het volgende:
Sorry, zal het niet meer doen. Ik vind het zelf ook niet leuk om ouder te worden.
Grappig. Ik heb nooit iets van Rothko gezien, maar hij komt nogal veel voor in het boek dat ik op dit moment lees.quote:'t Is meestal wel duidelijk welke stijl ik nou mooi vind. De keus tussen Hopper en Rothko is heel snel gemaakt, maar ook van Hopper vind ik niet alles even mooi.
Morgen maar eens naar De Slegte. Even een Kubrick-boek van Taschen bekijken.quote:En Stanley Kubrick kan gewoon alles. Ik kan niet iets noemen wat echt typisch Kubrick is. Het is gewoon allemaal goed.
Je zou eens moeten weten hoe ongelukkig ik me voelde toen ik 21 werdquote:
quote:Morgen maar eens naar De Slegte. Even een Kubrick-boek van Taschen bekijken.
Oei. Dat is een wel erg vroege midlifecrisis. Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar? De meeste mensen zijn blij als ze de Echt Volwassen Leeftijd bereiken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:53 schreef wyccie het volgende:
Je zou eens moeten weten hoe ongelukkig ik me voelde toen ik 21 werd
O, Kubrick is een regisseur.quote:![]()
Koop een dvd.
Misschien betekent dat dat ik maar 42 word?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:56 schreef broer het volgende:
Oei. Dat is een wel erg vroege midlifecrisis. Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar? De meeste mensen zijn blij als ze de Echt Volwassen Leeftijd bereiken.
quote:O, Kubrick is een regisseur.
Dat toont wel weer aan hoe veel ik me interesseer voor de maker.
Iedereen heeft meer discipline dan ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:57 schreef broer het volgende:
Is het je trouwens opgevallen dat Do2 wél ging slapen toen hij dat aankondigde?
Dan is de lijdensweg niet zo lang. Dat is ook wat waard!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:59 schreef wyccie het volgende:
Misschien betekent dat dat ik maar 42 word?
Die heb ik geen van allen gezien. Zelfs The Shining heb ik alleen maar in stukjes op tv gezien.quote:
Ach, jij schijnt toch elke dag weer op tijd op te staan. Dat vind ik véél gedisciplineerder dan op tijd gaan slapen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:00 schreef wyccie het volgende:
Iedereen heeft meer discipline dan ik.
Natuurlijk niet. Ik heb nog nooit een Star Wars gezien en nog nooit iets van de Godfather-trilogie. Kan me ook niets schelen.quote:
Ja, dat schijnt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Ach, jij schijnt toch elke dag weer op tijd op te staan. Dat vind ik véél gedisciplineerder dan op tijd gaan slapen.
Ken je de Fabeltjeskrant?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Die heb ik ook al niet gezien.
Ik kan je uit eigen ervaring verzekeren: dat is wél discipline.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:07 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat schijnt.![]()
Maar ik móet gewoon. Dat is geen discipline.
Ja. Wie heeft dat geregisseerd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:07 schreef wyccie het volgende:
Ken je de Fabeltjeskrant?
Hoezo...kwam jij dan gewoon niet opdagen op je werk?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:10 schreef broer het volgende:
Ik kan je uit eigen ervaring verzekeren: dat is wél discipline.
Dat weet ik dan weer nietquote:Ja. Wie heeft dat geregisseerd?
Ik verschijn altijd daar waar ik moet zijn. Maar om nou te zeggen dat ik altijd op tijd ben... Nee...quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:13 schreef wyccie het volgende:
Hoezo...kwam jij dan gewoon niet opdagen op je werk?
Ik ook niet. Maar waarom begin je er dan over?quote:Dat weet ik dan weer niet![]()
Daar keek ik nooit naar.
Bij informele afspraken (vrienden) kom ik ook wel eens een kwartier te laat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:16 schreef broer het volgende:
Ik verschijn altijd daar waar ik moet zijn. Maar om nou te zeggen dat ik altijd op tijd ben... Nee...
Ik dacht er vast wel íets moet zijn wat je wel hebt gezien.quote:Ik ook niet. Maar waarom begin je er dan over?
Weet je zeker dat je niet aan het eind van die stage te horen krijgt dat je het heel goed hebt gedaan, maar dat je altijd zo laat was en het daarom niet hebt gehaald?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:20 schreef wyccie het volgende:
Bij informele afspraken (vrienden) kom ik ook wel eens een kwartier te laat.
Maar morgen in de winkel kan ik dat niet maken. En op mijn stage kom ik ook gewoon iets later, maar nog altijd binnen mijn zelfvastgestelde grenzen
O, ik dacht dat je op subtiele wijze aangaf dat je fabeltjes vertelde.quote:Ik dacht er vast wel íets moet zijn wat je wel hebt gezien.![]()
Dat hoop ik niet, dan heb ik een groot probleem! En ik weet al niet wat ik wil worden, nu kán ik niet eens iets worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:22 schreef broer het volgende:
Weet je zeker dat je niet aan het eind van die stage te horen krijgt dat je het heel goed hebt gedaan, maar dat je altijd zo laat was en het daarom niet hebt gehaald?
Als er iets fout gaat, brengt dat je weer tot andere dingen. Het komt altijd goed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:25 schreef wyccie het volgende:
Dat hoop ik niet, dan heb ik een groot probleem! En ik weet al niet wat ik wil worden, nu kán ik niet eens iets worden.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:26 schreef wyccie het volgende:
Ja, laat ik maar naar bed gaan. Nu ben ik wel moe.
Onderschat de Wet van Murphy niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:27 schreef broer het volgende:
Het komt altijd goed.
Ik twijfel broer.., misschien moeten die namen omgedraaid worden...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:51 schreef broer het volgende:
Hopper is briljant, trouwens. Maar Magritte is nóg beter.
Star Wars kan je prima missen, maar de Godfather-trilogie moet je toch eens proberen. Die is minstens zo briljant als een Kubrick filmquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik heb nog nooit een Star Wars gezien en nog nooit iets van de Godfather-trilogie. Kan me ook niets schelen.
Ik heb die films ook nog nooit gezien. Ik schijn de echt populaire films die iedereen kijkt niet te kijken, en films die anderen een beetje links laten liggen juist meer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik heb nog nooit een Star Wars gezien en nog nooit iets van de Godfather-trilogie. Kan me ook niets schelen.
Leuke tip, dan: sinds 2 september heeft Boijmans van Beuningen de tentoonstelling Voici Magritte. Maar goed, dat wist je waarschijnlijk al lang. (Ik ben er helaas nog niet geweest...)quote:Op zaterdag 30 september 2006 07:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik twijfel broer.., misschien moeten die namen omgedraaid worden...
Maar zeker ben ik er niet van, want ze zijn allebei:![]()
Soms 'moet' je wel en dan denk je 'wat doe ik hier' en 'wat doen al die mensen hier. Heb ik dan net als zij echt niks beters te doen?' En dan ga je weer naar huis, op de bank zitten met een pot koffie en het laatste nummer van Onze Taal.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:38 schreef broer het volgende:
Onthaasten was wel een goed idee. Had ik alleen niet met mijn stomme hoofd de stad in moeten gaan. Het was nog kermis ook. Wat een narigheid, zeg. Ik hoop dat ik hiervan heb geleerd...
Jij gaat graag op zaterdagmiddag de stad in?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:15 schreef k_man het volgende:
Jij zou het liefst helemaal niet meer het huis uit komen Pienekien?
Ik ging vrijwillig mee lunchen. Toen moest ik zelf nog een cadeautje kopen en heb ik me mee laten slepen langs schoenenwinkels.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:15 schreef broer het volgende:
Ik moest ook. (Was vergeten een cadeautje te kopen.) Maar gek genoeg maakt dat het nog niet dragelijk.
Die pot koffie wel, trouwens.
Het is niet netjes een vraag met een vraag te beantwoorden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij gaat graag op zaterdagmiddag de stad in?
Mijn vraag is gewoon een antwoord op je vraag, hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is niet netjes een vraag met een vraag te beantwoorden.![]()
Je Mercedes slk mocht zeker thuis blijven.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:29 schreef k_man het volgende:
Ik ben zojuist de stad in geweest. Ik heb sokken gekocht en gekeken naar reisgidsjes voor Reykjavik.
Ik ben niet mensenschuw.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:15 schreef k_man het volgende:
Jij zou het liefst helemaal niet meer het huis uit komen Pienekien?
Ik vind het ongeveer net zo irritant als een stel muggen die om je hoofd zoemen als je een boek probeert te lezen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef wyccie het volgende:
Nee. Jij wel?
Heb je dan ook de neiging om k_man te slaan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het ongeveer net zo irritant als een stel muggen die om je hoofd zoemen als je een boek probeert te lezen.
Nee, wel om oordopjes in te doen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je dan ook de neiging om k_man te slaan?
Dat is het leuke. Ze prikken me niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:54 schreef wyccie het volgende:
Maar daarmee voorkom je niet dat ze je gaan prikken
Maar dat helpt weer niet tegen het gezoem om je kop.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:58 schreef wyccie het volgende:
Mij wel. AltijdMaar tegenwoordig heb ik een heel scala aan antimuggenmiddelen in huis.
Ik voorkom dat ze binnenkomen. En zelfs als het heel heet is, kruip ik dan diep onder de dekens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:59 schreef Lienekien het volgende:
Maar dat helpt weer niet tegen het gezoem om je kop.
Ik heb ook her en der horren. Maar volgens mij komen ze naar binnen via het ventilatiekanaal van de badkamer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik voorkom dat ze binnenkomen. En zelfs als het heel heet is, kruip ik dan diep onder de dekens.
Waar komen die op uit eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef Lienekien het volgende:
Maar volgens mij komen ze naar binnen via het ventilatiekanaal van de badkamer.
Dood door verstikking, arme mugquote:Ik had laatst een mug onder 't dekbed gevangen. Per ongeluk.
Ik denk dat dat kanaal naar buiten gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar komen die op uit eigenlijk?![]()
[..]
Dood door verstikking, arme mug![]()
Nee, echt waar?!?!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat dat kanaal naar buiten gaat.
Ik zou het niet weten. Ik kom nooit op dak.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, echt waar?!?!![]()
Ik bedoel; aan de buitenkant van een huis zie ik niet iets wat een ventilatiekanaal voor de badkamer zou kunnen zijn. Is het een gat in de muur, of een soort schoorsteenpijp?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het ongeveer net zo irritant als een stel muggen die om je hoofd zoemen als je een boek probeert te lezen.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:30 schreef Lienekien het volgende:
Je Mercedes slk mocht zeker thuis blijven.
Dat zie je helemaal verkeerd, broer. Ik dacht, dat vindt 'ie vast leuk, zijn tripje naar Rejkjavik en zijn Mercedes genoemd in één post.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:13 schreef broer het volgende:
[..]
Maar ondertussen plaag je hem ook:
[..]
Wat een rare gedachte, Lienekien!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:14 schreef Lienekien het volgende:
Dat zie je helemaal verkeerd, broer. Ik dacht, dat vindt 'ie vast leuk, zijn tripje naar Rejkjavik en zijn Mercedes genoemd in één post.![]()
O, sorry dat ik aan je intenties twijfelde.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:14 schreef Lienekien het volgende:
Dat zie je helemaal verkeerd, broer. Ik dacht, dat vindt 'ie vast leuk, zijn tripje naar Rejkjavik en zijn Mercedes genoemd in één post.![]()
Ik wil je Volvo ook wel even noemen, hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:17 schreef broer het volgende:
[..]
O, sorry dat ik aan je intenties twijfelde.
Maar bij mij zou het wél om te plagen zijn, toch?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil je Volvo ook wel even noemen, hoor.
Met alle liefde, broer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef broer het volgende:
[..]
Maar bij mij zou het wél om te plagen zijn, toch?
En toch ben ik het met k_man eens dat je niet altijd even goed te peilen bent...quote:
Kijk eens in je hotmail.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:26 schreef broer het volgende:
[..]
En toch ben ik het met k_man eens dat je niet altijd even goed te peilen bent...
Ik vind dat wel leuk, maar af en toe is het ook best lastig, moet ik zeggen.
Het heeft me écht lang geduurd voor ik doorhad wat er in zijn mailadres stond. Zag jij het meteen of ben ik weer blond?quote:
Het meervoud van broer is natuurlijk niet broeren.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het heeft me écht lang geduurd voor ik doorhad wat er in zijn mailadres stond. Zag jij het meteen of ben ik weer blond?
Niet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:32 schreef Lienekien het volgende:
Het meervoud van broer is natuurlijk niet broeren.
Eigenlijk niet. Bij jou is het een dichterlijke vrijheid.quote:
Of zoals Herman Finkers zei: broer, beroerder, beroerdst.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:35 schreef wyccie het volgende:
Ik was de draad al kwijt bij ...broerder....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:46 schreef wyccie het volgende:
[LESBEAU] #46 Erik + Rome = Cute
Die Erik toch
Dat is goed, hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:01 schreef wyccie het volgende:
![]()
-stra? Is dat goed of niet goed?
Heb je dat filmpje ook gezien?![]()
Dan heb je, zij het onbewust, toch een keer je doel gehaald wat betreft het op tijd gaan slapen!quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:17 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een beetje lenig, maar wat die meisjes doen is wel heel wat meer dan lenig. Ook echt grappige truukjes!
Ik ben nu een beetje moe, heb zin om weer in bed te stappen. Maar ik ben gisteravond rond een uur of 8 (!!!) al in slaap gevallen terwijl ik helemaal niet moe was. Ik heb dus ongeveer 12 uur geslapen.
Zou ik dan misschien toch ziek zijn?
Dat wel, maar op een zaterdagavond heeft dat weinig nut. Deed ik dat maar een keer doordeweeksquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:23 schreef DaMart het volgende:
Dan heb je, zij het onbewust, toch een keer je doel gehaald wat betreft het op tijd gaan slapen!
Je hebt helemaal geen ritme in je slapen. Daar voelt een mens zich soms/vaak niet goed bij.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:17 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een beetje lenig, maar wat die meisjes doen is wel heel wat meer dan lenig. Ook echt grappige truukjes!
Ik ben nu een beetje moe, heb zin om weer in bed te stappen. Maar ik ben gisteravond rond een uur of 8 (!!!) al in slaap gevallen terwijl ik helemaal niet moe was. Ik heb dus ongeveer 12 uur geslapen.
Zou ik dan misschien toch ziek zijn?
Ik was al bijna gewend aan dat vreemde 'ritme' van me.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:29 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt helemaal geen ritme in je slapen. Daar voelt een mens zich soms/vaak niet goed bij.
Ik denk een boek lezen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:31 schreef wyccie het volgende:
Wat gaan jullie op deze eerste zondag van de maand doen?
Daar heb ik gisteravond al naar gezocht. Niet gevonden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:45 schreef wyccie het volgende:
Kun je een foto op internet vinden? Dan help ik je mee met kiezen
't Is hier ook koopzondag. Als ik me heb opgefrist ga ik ook even de stad in.
Vergeet de kinderwagen en je gezicht-op-onweer niet. Volgens mij zijn die verplicht op koopzondag.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:45 schreef wyccie het volgende:
't Is hier ook koopzondag. Als ik me heb opgefrist ga ik ook even de stad in.
Dat denk ik dus niet he.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef broer het volgende:
de kinderwagen
Die heb ik alle dagen van de weekquote:en je gezicht-op-onweer niet.
Dan voldoe je aan de helft van de voorwaarden. Ik ben benieuwd of ze je het centrum in laten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:29 schreef wyccie het volgende:
Dat denk ik dus niet he.![]()
[..]
Die heb ik alle dagen van de week![]()
Dat zou ik nooit met een stalen gezicht kunnen zeggen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:45 schreef wyccie het volgende:
Dan zeg ik wel dat ik voor de kermis kom.
Geef dan eens een beschrijving van je garderobe, de kleur van je benen en waarvoor je de schoenen wilt dragen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Dat staat niet overal bij.
Qua kleuren ben ik een lentetype.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geef dan eens een beschrijving van je garderobe, de kleur van je benen en waarvoor je de schoenen wilt dragen.
Dan zeg ik, als ik terug ben uit de hel, of je beter bruin of zwart kunt nemen.
Dat lukt me al helemáál niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:16 schreef wyccie het volgende:
Je moet het ook zeggen alsof je blij bent dat je naar de kermis gaat.
Wat is dat nou weer voor vraag.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:37 schreef k_man het volgende:
Ben jij politiek actief Lienekien?
Dus jij hebt geen idee wat een lentetype is. Zeg dat dan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:53 schreef k_man het volgende:
Als je jou een vraag stelt krijg je vaak een antwoord dat wel enigszins met de vraag te maken lijkt te hebben, maar waar je feitelijk nog niks wijzer wordt. Vandaar.
Bron.quote:Het Lentetype
Kenmerken:
Zij geven de indruk met volle teugen van het leven te genieten. Het levendige, weetgierige en montere karakter weerspiegelt zich in ieder lentetype.
De lentetypes bruinen slecht en onregelmatig. Ze blozen gemakkelijk als ze zich opwinden. De haren zijn peper en zout, nooit van nature as- of platinablond. Ze hebben meestal grijsblauwe, grijsgroene, of goudbruine ogen.
quote:Je kleurenpalet
is warm en helder:
Bloeit op in de rijke, volle kleuren van het voorjaar.
Het lentetype heeft levendige kleuren nodig. Van ivoor tot abricoos met accenten van hemelsblauw, groen, of helder rood. Denk bij het winkelen aan helder, warm en pittig. Nooit gedempt en niet donker!
De lentekleuren ontstaan door vermenging van de hoofdkleuren met een warme gele kleur. Voorjaarskleuren zijn zeer licht en blijven helder door die geelbasering.
Nou, dat dus. Daar passen bruine schoenen toch beter bij dan zwarte.quote:
Hoeveel kosten ze en hoeveel heb je te besteden per maand aan zulke aankopen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:03 schreef Lienekien het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon twee paar kopen. Maar dat is me toch even wat te gortig. Dus ik wacht nog even met teruggaan naar de winkel...
Daar staan vast Japanse karakters en niet 3 vraagtekens of wel? Mijn Firefox kan die tekens niet aan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:21 schreef JAM het volgende:
今日は!
Ze zijn rond de 100 euro en mijn bestedingsruimte hiervoor is flexibel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoeveel kosten ze en hoeveel heb je te besteden per maand aan zulke aankopen?
[..]
Daar staan vast Japanse karakters en niet 3 vraagtekens of wel? Mijn Firefox kan die tekens niet aan.
Nou, vele malen weet ik niet hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:27 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 100 euro te veel voor twee paar, maar dat komt omdat mijn budget vele malen lager is dan die van jou.
Ik zou zelf bij 50 euro overwegen om twee paar te kopen, maar dat hangt er ook vanaf of ze echt multi-inzetbaar zijn. (Als ik ze alleen voor bruiloften gebruik, zou ik het dus niet doen)
Nou, ik leen van het IBG, he. Dus eigenlijk is mijn budget negatief.quote:
Ik heb wel 4 paar gekocht, om mijn verdriet weg te shoppenquote:Meestal doe ik heel lang met schoenen. Ik geloof dat ik vorig jaar helemaal geen nieuwe heb hoeven kopen. Maar ik wil wel weer eens wat nieuws.
Och, ik kijk eerst in alle winkels, loop dan nog tien keer terug, twijfel 100 keer en koop dan pas.quote:Ik ben meestal best besluitvaardig. Maar nu even niet.![]()
![]()
Laarsjes met veters, een klassieke look. Kan niet echt foto's vinden, terwijl ik ze toch wel in de winkels zie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:45 schreef Lienekien het volgende:
Wat is de nieuwe trend?
Het zijn Ecco suède enkellaarsjes met een niet al te hoge sleehak. En geen punten.Ik zal ze trouwens meestal onder een broek dragen.
Anders zouden te veel mensen wyccie kunnen herkennen op straat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom haal je ze weer weg?
Die ik in beeld krijg, lijkt op donkerbruin. Dus de bruin die jij bedoelt zal wel een stuk lichter zijn?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:54 schreef Lienekien het volgende:
Het laat zich niet plakken, dus dan zo maar:
http://www2.ecco.com/aw2006/Products/women-casual-boots/
Dan vijf keer het pijltje aanklikken, dan de middelste (in het zwart afgebeeld).
Alleen de voetzoekers, toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Anders zouden te veel mensen wyccie kunnen herkennen op straat.![]()
Ja. Ik ben niet zo bang voor bruin. Jij wel?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die ik in beeld krijg, lijkt op donkerbruin. Dus de bruin die jij bedoelt zal wel een stuk lichter zijn?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:07 schreef Lienekien het volgende:
Ja, als het nog lang duurt, ga ik het missen.quote:
Als het zulke zijn, is dat nog niet eens zo gek gedacht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:07 schreef Lienekien het volgende:
Dank je, meid!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een gave schoenen. Lekker klassiek enzo!
Wat voor schoenen draag jij dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trouwens geen schoenenfreak ofzo, hoor.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:23 schreef wyccie het volgende:
(Ik wil ze weer weghalen voordat broer de foto uitprint en ermee door de stad loopt)
Merkloos zwart, met aan de zijkant drie witte diagonale strepen en beige veters.quote:
Ik vergeet die PI's altijd. Deze:quote:
Merkloos? Dat kan toch niet? Zelfs mijn gympen van een tientje hebben nog een 'merk'.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Merkloos zwart, met aan de zijkant drie witte diagonale strepen en beige veters.
Van dat vintageachtige leer.
Nou ja, merkloos... in ieder geval geen duur merk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Merkloos? Dat kan toch niet? Zelfs mijn gympen van een tientje hebben nog een 'merk'.
Lienekien is zeker weg he? Ik laat haar de foto later wel zien.
Hoeveel schoenen denk je dat ik heb?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:22 schreef wyccie het volgende:
Lienekien, heb jij veel andere zwarte schoenen die ook een beetje in dezelfde stijl zijn? Als dat zo is, zou ik alleen de bruine kopen.
Gokje: 5 paar?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:46 schreef Lienekien het volgende:
Hoeveel schoenen denk je dat ik heb?![]()
Ik heb niks meer in deze stijl.
En ik heb je foto gemist.
Ik weet het.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:52 schreef wyccie het volgende:
En k_man; Dr. Martens moet je heel goed inlopen! Daarna lopen ze heerlijk.
Maar die hakken, dat red ik echt niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:03 schreef wyccie het volgende:
Het zijn dan ook mijn zondagse laarsjes. Ben er heel blij mee.
Lienekien, je bent maar 37. Da's niet te oud.
Als je er maar op je tachtigste er niet zo bijloopt. Da's echt horror.
Okee, maar jij hebt ten minste enig besef van de waarde. Ik breng zelden iets naar de schoenmaker, maar mijn schoenen zijn dan ook niet zo duur.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:05 schreef k_man het volgende:
Ja. Ik schaam me er een beetje voor, zo duur zijn ze.
Ik ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:05 schreef Lienekien het volgende:
Maar die hakken, dat red ik echt niet.![]()
Ik heb ook een paar schoenen van Greve, een Nederlands merk. Als de zolen e.d. daarvan versleten zijn kun je ze terugbrengen naar de winkel en worden ze opgestuurd naar de fabriek. Daar worden er (met de hand) nieuwe zolen en hakken ondergezet, het hele binnenwerk wordt vernieuwd, eigenlijk blijft alleen het leer over. En dat kost 125 euro...quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat als ik schoenen naar de schoenmaker breng dat ik duurder uit ben dan nieuwe schoenen te kopen.
De reparatie dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kosten de schoenen 125 euro, of het repareren ervan?
Ze zitten lekker en ik heb het er best voor over, maar ik vind het toch wel genant over de prijs ervan te praten. Toen ik die Greves kocht heb ik eerst gewoon Van Bommel en Van Lier gepast, maar die zaten een stuk minder lekker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind dat blozende icoontje een beetje misplaatst, k_man. Als je je echt geneerde, kocht je dat soort schoenen niet.
'Gewoon Van Bommel.'quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze zitten lekker en ik heb het er best voor over, maar ik vind het toch wel genant over de prijs ervan te praten. Toen ik die Greves kocht heb ik eerst gewoon Van Bommel en Van Lier gepast, maar die zaten een stuk minder lekker.
Hij komt wel terug. Broers komen altijd terug.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me een beetje kut dat ik broer heb weggejaagd.
Volgens mij valt dat wel mee, met dat wegjagen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me een beetje kut dat ik broer heb weggejaagd.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Gewoon Van Bommel.'![]()
Je bent gewoon een ordinaire patser. Maak het nou niet nog erger.![]()
Ik vind van niet. En ik vind al helemaal niet dat je mensen wegjaagd met je gedrag. Dat ligt eerder aan anderen dan aan jou.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:26 schreef wyccie het volgende:
Ik doe wel altijd een beetje flauw, he?
Soms wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:26 schreef wyccie het volgende:
Ik doe wel altijd een beetje flauw, he?
Guilty pleasures-icoontjequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:17 schreef Lienekien het volgende:
Als je je echt geneerde, kocht je dat soort schoenen niet.
Misschien kan er nog een leuk regeltje bij in je sig. Dat het verzolen van jouw schoenen al meer kost dan een ander voor een nieuw paar schoenen kwijt is.quote:
Niks meer aan doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:33 schreef wyccie het volgende:
![]()
Moet ik het plaatje dan weer weghalen?
Ik voelde me al zo kut, en nu doe ik het toch echt zelf.
Nah. Zoals ik al zei, de prijs doet er niet echt toe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien kan er nog een leuk regeltje bij in je sig. Dat het verzolen van jouw schoenen al meer kost dan een ander voor een nieuw paar schoenen kwijt is.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Nah. Zoals ik al zei, de prijs doet er niet echt toe.
Nee, als je 't hebt vast niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:36 schreef k_man het volgende:
Om met - hoe toepasselijk - heer Bommel te spreken; geld speelt geen rol voor een heer van stand.
Niet sinds je die schoenen hebtquote:
Een Mercedes was het toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:46 schreef wyccie het volgende:
En de auto!
Wat is het duurste wat jij ooit gekocht hebt?
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:27 schreef wyccie het volgende:
ik vind het minder leuk dat misschien bekenden me op Fok zien.
Converse All Stars. En heel af en toe legerkisten. Maar dat wordt steeds minder.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:31 schreef wyccie het volgende:
Broer, wat voor schoenen draag jij? Dan kan ik op voetenjacht
En qua stereoinstallatie. Wat heb je zoal staan? Zal ook wel niet misselijk zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:49 schreef k_man het volgende:
Ow ja, de auto kostte meer dan de schoenen.
Weinig festivals meer dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:55 schreef broer het volgende:
Converse All Stars. En heel af en toe legerkisten. Maar dat wordt steeds minder.
Gelukkig maarquote:O, en ik was niet weggejaagd, maar gewoon even eten. Moet ook gebeuren.
Het is eerder dat die kisten tegenwoordig zo zwaar aanvoelen. Met lichtere voeten ga je ook minder zwaarmoedig door het leven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef wyccie het volgende:
Weinig festivals meer dus.
Ha, daar heb ik je!quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En qua stereoinstallatie. Wat heb je zoal staan? Zal ook wel niet misselijk zijn.
Dat ding is zeker zo antiek dat het ondertussen weer bakken met geld waard isquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ha, daar heb ik je!Een eenvoudig setje van Sony van zo'n 15 jaar oud. Alleen de CD-speler is vervangen toen die zo'n vijf jaar geleden de geest gaf. Daarvoor is er eentje van Harmann/Kardon in de plaats gekomen. De boxen zijn even oud als het setje en zijn huis tuin en keuken modelletjes van B&W. De afstandsbediening werkt niet meer, het aan/uit knopje is er af gevallen en het linker cassettedeck is ook half stuk.
Mijn gewone Dr. Martens doe ik steeds minder aan omdat ik ze moet strikken. God, wat ben ik luiquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:06 schreef broer het volgende:
Het is eerder dat die kisten tegenwoordig zo zwaar aanvoelen. Met lichtere voeten ga je ook minder zwaarmoedig door het leven.
Ach, wat sneu voor je.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ha, daar heb ik je!Een eenvoudig setje van Sony van zo'n 15 jaar oud. Alleen de CD-speler is vervangen toen die zo'n vijf jaar geleden de geest gaf. Daarvoor is er eentje van Harmann/Kardon in de plaats gekomen. De boxen zijn even oud als het setje en zijn huis tuin en keuken modelletjes van B&W. De afstandsbediening werkt niet meer, het aan/uit knopje is er af gevallen en het linker cassettedeck is ook half stuk.
Neuh, ik heb niet zo'n absoluut gehoor dat ik me stoor aan een middelmatige stereo. Voor mij klinkt het goed genoeg.quote:
Ik zou ook erg graag een handmatig in te stellen camera hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
Dat merk ken ik niet eens.
Ik doe ook een beetje patsen:
ik zit er over na te denken een tweede camera bij te kopen. Of misschien wel gewoon een nieuwe; mijn huidige deed een beetje vreemd, ik kreeg strepen en het werd wazig.
Maar de camera die ik in gedachten had kan ik niet handmatig instellen (sluitertijd, diafragma) en dat vind ik dan wel jammer.
Ik heb nu deze:quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook erg graag een handmatig in te stellen camera hebben. Dat is zo tof.
Nee, maar jij hebt zeker zo één:quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:23 schreef k_man het volgende:
Jeetje wyccy, wat decadent. Ik heb niet eens één digitale camera.
Die heb ik ook nog, is idd ook handmatig instelbaar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nu deze:
[afbeelding]
Maar daar gaan VIER batterijen in:
[afbeelding]
deze is het:quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik heb een handmatig instelbare camera
uit '70/'80...![]()
Iets vergelijkbaars ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt zeker zo één:
[afbeelding]
Ik vind 'm echt super. Maar hij is dus best zwaar door die 4 batterijen (en ook stabieler in de hand). En zoals ik zei ben ik bang dat ie niet meer leeft (wie weet ligt het ook gewoon aan de batterijen).quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die heb ik ook nog, is idd ook handmatig instelbaar.
Oh, alleen ik heb de A75, maar die's vrijwel hetzelfde als de A70
Ja, ik heb er al bijna 7000 foto's mee gemaakt in anderhalf jaar..quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt super. Maar hij is dus best zwaar door die 4 batterijen (en ook stabieler in de hand). En zoals ik zei ben ik bang dat ie niet meer leeft (wie weet ligt het ook gewoon aan de batterijen).
Ik denk in een doosje, met een labeltje 'batterijen' er opquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef wyccie het volgende:
Wees daar toch een beetje zuinig op!
AR; vraag even aan Claudia waar zíj haar batterijen bewaart.
Hmm, knipperde strepen heb ik nog nooit last van gehad..., en de mijne heeft toch al heel wat te verduren gehad..quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef wyccie het volgende:
Het knippert nog steeds; die vreemde strepen.
Ik vind 100 euro al teveel voor een hele spijkerbroekquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:43 schreef wyccie het volgende:
Oh, en verder ben ik niet zo materialistisch ingesteld, hoor.
Ik koop geen kapotte spijkerbroeken van 100 euro. Die jeugd van tegenwoordig![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar knipperde strepen klinkt best ernstig
Dat ook. Eigenlijk vind ik 50 euro al aan de dure kant, wat een arme sloeber ben ik toch ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind 100 euro al teveel voor een hele spijkerbroek
Nee, dat vind ik zonde van mijn tijd. Slapen doe ik wel als ik dood benquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Anyway, het is weer welletjes voor vandaag. Ik ga slapen
Slaap je mee wyccie??
Oh kijk, daar ligt het aan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik ben er nog wel zo zuinig op geweest, nog nooit laten vallen. Altijd in een stevig tasje met een extra doekje er omheen bewaard.
Ik ook, ik dacht dat ik de enige was. Meestal H&M.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeer mijn broeken altijd zo rond de 30 euro te houden. Hoe goedkoper hoe beter.
Ik heb ooit een spijkerbroek bij Neckerman gekocht voor 17,95 ofzo, en die zat fantastischquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeer mijn broeken altijd zo rond de 30 euro te houden. Hoe goedkoper hoe beter.
Hmm, dat duurt nog wel ff, ik ga 100 wordenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zonde van mijn tijd. Slapen doe ik wel als ik dood ben
(Ik ben gisteravond al heel vroeg gaan slapen!)
Weltrusten voor later wycciequote:Welterusten AR
Ben ik dan zo overprotective?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh kijk, daar ligt het aan.
Jouw camera heeft nooit weerstand opgebouwd
De mijne gaat ook regelmatig zo los in de broek of jaszak. M'nheeft hem al een keer in haar enthousiasme uit me handen geslagen, waardoor hij met wat plakband op z'n zijkant door het leven moet gaan.
En daarbij, ik neem hem vrijwel overal mee naartoe. En hij doet het nog steeds
Broeken koop ik meestal bij de WE, want daar zitten ze me beter dan bij de H&M. Hoewel ik daar laatst toch wel een hele fijne mooie leuke en goedkope broek trofquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht dat ik de enige was. Meestal H&M.
Als ik zo die topics zie in PUB of iets dergelijks, waar ze hun nieuwe kleding showen, dan vraag ik me af waar al dat geld vandaan komt.
Ik heb een spijkerbroek van 10 euro (en maar een heel klein beetje kapotquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb ooit een spijkerbroek bij Neckerman gekocht voor 17,95 ofzo, en die zat fantastisch![]()
En hij was heel
Ja, de WE is ook fijn, maar daar vind ik de broeken toch wel te duur. En veel winkels hebben wel een xtra long collectie, maar nooit een xtra short collectie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Broeken koop ik meestal bij de WE, want daar zitten ze me beter dan bij de H&M. Hoewel ik daar laatst toch wel een hele fijne mooie leuke en goedkope broek trof.
Hier ook. Heeeeel hard. Zo hard dat ik er bang van wordt, ook van de regen.quote:
Ik heb verder weinig om over te patsen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef Lienekien het volgende:
Wil er nog iemand patsen of zijn we klaar?
Ik pats nooit.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb verder weinig om over te patsen.
Jij moet ook nog even patsen.
Jammerquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef Lienekien het volgende: Ik pats nooit.
Ik kom nooit in winkels met dat soort rekken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer
Wat ik vanmiddag bij het winkelen heb gemerkt: logisch nadenken is ook moeilijk. De kleinste maten hangen altijd bovenaan, daar kan ik toch helemaal niet bij!
Fijne producten, maar stomme winkel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik kom nooit in winkels met dat soort rekken.
Heb je al eens gemeld hoe lang je bent, wyccie?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Fijne producten, maar stomme winkel.
Klein maar fijn, zeggen ze. Maar 't is soms erg lastig met kleding als je klein bent.
Ik had eens een indonesische huisgenote. Die was zo klein, ze had haar eigen trapje om de was op te kunnen hangen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:01 schreef wyccie het volgende:
< 1,60m
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben terug. Rome heeft mooie kunst.
Favoriete schilderij:
[afbeelding]
Narcissus van Caravaggio.
Favoriete beeld:
[afbeelding]
Apollo en Daphne van Bernini
(hoewel de David van Bernini ook geweldig was, die gezichtsuitdrukking)
Favoriete gebouw:
[afbeelding]
Sint Pieter.
Eervolle vermelding voor de Trevi fontein:
[afbeelding]
En qua sfeer:
Spaanse trappen
[afbeelding]
Waar het 's avonds zo ontzettend gezellig was.
Nee, niks meer. Ik heb er ook geen zin meer in. Al aan tientallen mensen uit moeten leggen wat ik allemaal gedaan heb enzo, dat gaat vervelen na een tijdjequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:13 schreef wyccie het volgende:
Dat had ik gezien. Ik bedoel een reisverslag of zo.
Haha, dat begrijp ik. Maar ik ben ook in Rome geweest, dus ik kan wel raden wat je zoal hebt gezien en gedaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, niks meer. Ik heb er ook geen zin meer in. Al aan tientallen mensen uit moeten leggen wat ik allemaal gedaan heb enzo, dat gaat vervelen na een tijdje.
Ik had ook blaren gekregen, wat mij verbaasde.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, dat begrijp ik. Maar ik ben ook in Rome geweest, dus ik kan wel raden wat je zoal hebt gezien en gedaan.
Ik had nog blaren gekregen op de tweede dag, het leek wel een museummarathon.
Hoe groot ben jij dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:23 schreef k_man het volgende:
Ik vind dat eigenlijk wel leuk, kleine vrouwen.
Doe ik normaal gesproken ook niet; dat gedoe met passen en weer terugsturen is niet handig. Maar ik was toevallig op de site aan het kijken omdat het een nieuw merk (voor mij) is, en ze hebben heel erg mooie dingen. 't Is best duur, maar zag twee dingen in de sale voor 5 pond (in mijn maat).quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind in gewone winkels genoeg leuke kleren, dus ik zou ze niet snel online bestellen.
Ja, ik ook. Vooral omdat ik nogal kieskeurig in dat soort dingen ben. Wil ook liever katoen in plaats van acryl.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil altijd alles eerst passen voordat ik het koop.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind in gewone winkels genoeg leuke kleren, dus ik zou ze niet snel online bestellen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
Online shoppen is de beste uitvinding sinds gesneden brood.
Ik denk er dus ook over om een camera online te kopen. Maar dan zou ik dus wel eerst naar een echte winkel gaan om te kijken of het echt wat is. Daar kun je de verkopers informatie vragen (maar het is zo lullig om vervolgens weg te gaan zonder iets te kopen).quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, maar ik vind het fantastisch om dingen online te kopen. Alleen met kleren vind ik het onhandig, omdat je een slechte indruk krijgt van hoe iets eruit ziet en je hebt al helemaal geen flauw idee of de pasvorm bij jezelf OK is (laat staan of het uberhaupt past). Verder zou ik welhaast alles online kopen. Véél goedkoper.
Bij cd-wow zijn ze erg goedkoop. Maar ze hebben niet alle cd's die ik wil. En soms zijn ze hier toch goedkoper.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik koop sinds kort alle cd's online...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |