nanananaquote:
Da's toch het minste dan we doen kunnen voor je na een hele week jou te hebben moeten missen, een echt naam topic gevenquote:
Maar het zijn dan toch ook hele cute foto's van Erik en Rome samen op 1 plaatjequote:Op vrijdag 29 september 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet alleen een naamtopic, maar dan ook nog zoiets waar ik verlegen van word.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:23 schreef wonderer het volgende:
Hagenaar.
was dat een judaskus van Liefie ?quote:
"geeft Wonderer een grote hamer"quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
Niks te vertellen.
Wat moet ik daar nou mee?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"geeft Wonderer een grote hamer"
wat moet ik met die hamer?????quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou mee?
Weet je trouwens dat het nou ineens heel raar voelt 's avonds? Niks om aan te werken?
Ik ben wel bezig met andere stukken maar niks concreets... Nou ja, het verhaal dat de ommezwaai in zijn leven inluidt, maar dat speelt zich tien jaar later af. Als het niet meer is, te lui om het schema op te zoeken
eeeuuhquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was dat een judaskus van Liefie ?
waar is iedereen gebleken
Okay Zwaffel heeft betere dingen te doen dan hier te posten, maar de rest ?
ja! ik heb betere dingen te doen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was dat een judaskus van Liefie ?
waar is iedereen gebleken
Okay Zwaffel heeft betere dingen te doen dan hier te posten, maar de rest ?
Nee niets persoonlijks hoor, maar meer het feit dat jij hier vrolijk voorbij kwam, een kus uitdeelde en het daarna bijna anderhalf uur lang stil bleefquote:
Ga mee joh, slapen kan naderhand ook wel,quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja! ik heb betere dingen te doen!
Zoals nu met mn vent meegaan om te draaien
lastig die keuze :
meegaan vs slapen![]()
meegaan natuurlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja! ik heb betere dingen te doen!
Zoals nu met mn vent meegaan om te draaien
lastig die keuze :
meegaan vs slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |