nanananaquote:
Da's toch het minste dan we doen kunnen voor je na een hele week jou te hebben moeten missen, een echt naam topic gevenquote:
Maar het zijn dan toch ook hele cute foto's van Erik en Rome samen op 1 plaatjequote:Op vrijdag 29 september 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet alleen een naamtopic, maar dan ook nog zoiets waar ik verlegen van word.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:23 schreef wonderer het volgende:
Hagenaar.
was dat een judaskus van Liefie ?quote:
"geeft Wonderer een grote hamer"quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
Niks te vertellen.
Wat moet ik daar nou mee?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"geeft Wonderer een grote hamer"
wat moet ik met die hamer?????quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou mee?
Weet je trouwens dat het nou ineens heel raar voelt 's avonds? Niks om aan te werken?
Ik ben wel bezig met andere stukken maar niks concreets... Nou ja, het verhaal dat de ommezwaai in zijn leven inluidt, maar dat speelt zich tien jaar later af. Als het niet meer is, te lui om het schema op te zoeken
eeeuuhquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was dat een judaskus van Liefie ?
waar is iedereen gebleken
Okay Zwaffel heeft betere dingen te doen dan hier te posten, maar de rest ?
ja! ik heb betere dingen te doen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was dat een judaskus van Liefie ?
waar is iedereen gebleken
Okay Zwaffel heeft betere dingen te doen dan hier te posten, maar de rest ?
Nee niets persoonlijks hoor, maar meer het feit dat jij hier vrolijk voorbij kwam, een kus uitdeelde en het daarna bijna anderhalf uur lang stil bleefquote:
Ga mee joh, slapen kan naderhand ook wel,quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja! ik heb betere dingen te doen!
Zoals nu met mn vent meegaan om te draaien
lastig die keuze :
meegaan vs slapen![]()
meegaan natuurlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja! ik heb betere dingen te doen!
Zoals nu met mn vent meegaan om te draaien
lastig die keuze :
meegaan vs slapen![]()
ik kan er ook niks aan doen dat de andere zo suf zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niets persoonlijks hoor, maar meer het feit dat jij hier vrolijk voorbij kwam, een kus uitdeelde en het daarna bijna anderhalf uur lang stil bleef![]()
Oh maar jullie hoeven niet stuk voor stuk verantwoording aan mij te komen afleggen hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik was aan m'n fobo aan het sleutelen Stroek, en zometeen ga ik slapen.![]()
Hé heb jij voorspellende gaven, en zie je hoe morgenavond gaat verlopenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:04 schreef wonderer het volgende:
Te laat.
Nu heb ik het beeld van een 65+-er met een leren tuigje en een zweep in gedachten
Ja. Maar dat meen je niet toch?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hé heb jij voorspellende gaven, en zie je hoe morgenavond gaat verlopen![]()
Neen ik mag hopen dat je toch een iets beter beeld van mij hebt gekregen, en dat ik er morgen alles aan ga doen om een goed gastheer te zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Maar dat meen je niet toch?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:26 schreef NanKing het volgende:
Efteling, wie wat waar waarom ik niet?.
.
"druk door het huis draaf en nog snel wat dingen opruim bui"quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*koffie en sigaartje nuttigt
En het is weer helemaal mij.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist! Je hebt wéér een andere avatar.
*de hele middag naar specifieke kabeltjes gezocht*quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"druk door het huis draaf en nog snel wat dingen opruim bui"
ebay helpt je er zo weer vanaf hoor als ze je in de weg liggenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*de hele middag naar specifieke kabeltjes gezocht*
Ik hebg dus een he-le-boel kabeltjes waar ik geen ruk aan heb![]()
Da's heul niet waarquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:48 schreef Sitethief het volgende:
Scoor je veel nerdpunten als ik zeg dat Stroekie en ik nu beiden achter de eigen puter zitten te fokken en msnen?.
Ik wil die lightsaber!!!.
Bwhehequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:09 schreef Sitethief het volgende:
Ik ga proberen stiekempjes een foto van Stroekie te maken, hij ziet er zo schattig uit in zijn roze met paarse schortje met strikjes,.
Ga naar opties en dan webicons inschakelenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:12 schreef liefie_ het volgende:
waarom kan ik jou avatars niet zien twist?
die van stroekie wonderer sitethief en nog een boel andere zie ik ook al niet
Doe maar niet, Dat is gevaarlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ga naar opties en dan webicons inschakelen.
Hoi overigens.
Erik!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nan! NAN!!! Ik heb je al keisupermegakapotlang niet meer gesproken![]()
.
Heerlijk, emotioneel, fijn, lief en gezellig.quote:
Duidelijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heerlijk, emotioneel, fijn, lief en gezellig..
Jaaaa. Out of spacequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij mag in de OP 1 !
Jij houdt immers ook van prodigy!
Ik denk niet dat iemand geďnteresseerd is in kabeltjes van obscure onderdelen en half afgeknipte kabeltjes...quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ebay helpt je er zo weer vanaf hoor als ze je in de weg liggen![]()
heeft Lily Allen - Alfie aanstaan. Heeft nu ook hoofdpijn van de te dikke bass van Breathquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
* Sebasser luisterd nu naar prodigy - Out of space
Prodigy - Poison is ook tof, heeft een goeie tekst.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:32 schreef Rhanna het volgende:
[..]
heeft Lily Allen - Alfie aanstaan. Heeft nu ook hoofdpijn van de te dikke bass van Breath
ff luisteren danquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:49 schreef Twisted_fok het volgende:
Als je drum 'n bass leuk vindt moet je prodigy - voodoo people (pendulum remis) hebben.
Ik heb nu ook smack my bitch up. De ultieme party plaat.. Goede herinneringen enzo *zucht zwijmel*quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ff luisteren dan
Ik heb laatst alles van hun gedownload
"plaatst er stiekum een webcam spy camera"quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand geďnteresseerd is in kabeltjes van obscure onderdelen en half afgeknipte kabeltjes...
Nu ja, die koperdieven die tegenwoordig zo actief zijn tegenwoordig mogen wel even op mijn zolder kijken - kijken of ze het er levend afbrengen; zelfs Houdini zou daar een kleine overlevingskans hebben...
Laat die pc's/laptops toch eens met rust man.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:56 schreef Stroekie het volgende:
Sitethief hier onder Stroekies account,. Het eten is klaar en Stroekie heeft echt zijn best erop gedaan,
. Het ruikt al lekker, en straks mag ik het ook nog eens opeten,
.
en waag het eens om het niet binnen te houdenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:56 schreef Stroekie het volgende:
Sitethief hier onder Stroekies account,. Het eten is klaar en Stroekie heeft echt zijn best erop gedaan,
. Het ruikt al lekker, en straks mag ik het ook nog eens opeten,
.
minimeet klinkt toch veel vrienderlijker, en nee geen datingshow hierzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef liefie_ het volgende:
euh waarom eten jullie bij elkaar?
toch geen date?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Meeten... *ril*
Ja er was een fokmeet gister.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Was je in Utrecht dan?
Dat is mijn toekomstige woonplaats.
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
.
Ik baal nog steeds dat ik vergeten was dat Twist in Utrecht woont.
niet als jij wist wat voor heerlijke chocoladetoetjes ik als desert kan makenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Meeten... *ril*
Zelfs met lekkere hapjes kan je me niet zomaar verleiden tot een heuse (mini)meetquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet als jij wist wat voor heerlijke chocoladetoetjes ik als desert kan maken![]()
Niemand neemt mij een welverdiende thuis-hang-in-joggingbroek-avond af.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Groot gelijk, Twist, dat je niet ging.
Nee. Ik ook niet, ik doe gewoon meequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niemand neemt mij een welverdiende thuis-hang-in-joggingbroek-avond af.
Jij houdt van bondage?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"plaatst er stiekum een webcam spy camera"![]()
pom die pom die pom
Ach als er dan toch geen stekkers aan die kabeltjes zitten, dan moet ik ze toch wel uit de knoop krijgenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij houdt van bondage?
leuk he, dat mexicano spelenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:04 schreef liefie_ het volgende:
poepie ik ben een beetje dronken hihi
ik heb voor t eerst in mn leven zo'n dobbelstenen drink spel gedaan hihi
Nu wel de juiste weg weten vast te houden, en minder vermoeid dan de vorige keer?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:38 schreef wonderer het volgende:
Dat was leuk.
waarom dingen uitstellen diequote:Op zondag 1 oktober 2006 03:04 schreef Sebasser het volgende:
Ik zit te twijfelen eh.
Zal ik nu naar een verlaten stukje bos of iets dergelijks gaan, en daar een beetje knallen met mijn paintball markertje ?
Of zal ik nu gaan slapen en het morgen doen of zo
Nu met de autoquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu wel de juiste weg weten vast te houden, en minder vermoeid dan de vorige keer?![]()
Nou, omdat het nogal niet echt legaal is om te gaan lopen paintballen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom dingen uitstellen dieje vandaag nog doen kan
mexicano?quote:
En op een gegeven moment was alles oneven?quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mexicano?
ik weet t niet de jongens wilde wel van allerlei spelletjes uitleggen maar we hebben t maar gehouden op oneven drinken even niet
Hm, ik heb wel 'ns gemect, maar er is, vooral als er karaktervol gespeeld wordt, niet tegen te drinken.quote:
Stroek heeft het me net uitgelegd.....quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, ik heb wel 'ns gemect, maar er is, vooral als er karaktervol gespeeld wordt, niet tegen te drinken.
Iig niet met flesjes lauw bier....
nou we deden wel eerst met 2 dobbelstenen en dan het totaalquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En op een gegeven moment was alles oneven?
Jah, als je met whisky aan komt zetten lig ik ook zo onder tafel. Dan is de avond zo voorbij...quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Stroek heeft het me net uitgelegd......
ik houd het mooi bij kaartje blazen denk ik, daar kan ik dan met mijn zatte kop nog bij.........
We hadden hier gisteren wel heule goede Cask Strength Whisky uit Islay,.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben meer iemand van het drinken zodat je er van kan genieten, denk ik.
Ja ik ook,quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben meer iemand van het drinken zodat je er van kan genieten, denk ik.
Ghehe, nee ik ben niet in Tivoli geweest.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi.. Ik kom hier even buurten.
Over die meet vrijdag: NanKing, ben je nog in Tivoli geweest ? En heb je iets aan de bar besteld ? En heb ik je dan gezien ? Ik stond achter de bar, vandaar. Raar was dat. Kom je op je werk, niksvermoedend. Zie je opeens QyRoZ staan die je vertelt "Ja, dit is de baggermeet, we zijn hier met 50 Fokkers."!
Leuke foto'squote:Op zondag 1 oktober 2006 15:14 schreef Sitethief het volgende:
Na zorgvuldige en strenge censuur zijn dit de foto's die wij wel geschikt achten voor jullie tere kinderzieltjes:
-~=Zie Hier=~-
Whehehe, dat lijkt me ook een ervaring apart.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ghehe, nee ik ben niet in Tivoli geweest.
Na stairway naar huis gegaan, want ik kreeg ik autoritje aangeboden van Yvonne en Iteejer 14.gif.
Hoe erg schrok je toen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi.. Ik kom hier even buurten.
Over die meet vrijdag: NanKing, ben je nog in Tivoli geweest ? En heb je iets aan de bar besteld ? En heb ik je dan gezien ? Ik stond achter de bar, vandaar. Raar was dat. Kom je op je werk, niksvermoedend. Zie je opeens QyRoZ staan die je vertelt "Ja, dit is de baggermeet, we zijn hier met 50 Fokkers."!
Ik heb me de hele avond lang bij elke persoon die ik hielp af zitten vragen of het een fokker was. Verder schrik ik niet zo heel erg meer van meets, ben zelf vaak genoeg op meets geweest, maar 50 man, fucking hell ! Dat zijn er best wel veel.quote:
Nina Hagen, file, dronken zijn, en tussen moemoe en TrenTs inzitten is best een leuke ervaringquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Whehehe, dat lijkt me ook een ervaring apart.!
Ja! Verdommequote:Op zondag 1 oktober 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
Nan, waarom heb ik niet met je gepraat? Wáárom?
Erik, ik heb jou ook gemist, bij de meet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Chowi, ik heb je gemist!
Ik zal het even voor je uitleggen hč.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja! Verdomme.
Sjouwie waarom heb ik niet met jou gepraat.
Dat heeft redenen. Ten eerste; ik meet niet, ten tweede; ik ben geen baggeraar, dus baggermeets zijn buiten mijn jurisdictie, ten derde; ik weet niet wanneer het was en ben vrijdag pas teruggekomen van een vrij vermoeiende, maar toch zeer bevredigende Romereis, ten vierde; meet ik niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Erik, ik heb jou ook gemist, bij de meet..
Oh. Okay.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heeft redenen. Ten eerste; ik meet niet, ten tweede; ik ben geen baggeraar, dus baggermeets zijn buiten mijn jurisdictie, ten derde; ik weet niet wanneer het was en ben vrijdag pas teruggekomen van een vrij vermoeiende, maar toch zeer bevredigende Romereis, ten vierde; meet ik niet.
Dat valt te betwijfelen. Al die enge mensenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh. Okay.
Maar het was wél leuk geweest als je erbij was.
Dat viel achteraf gezien best wel mee. Alleen Yvonne was eng, want die jatte mijn bier.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat valt te betwijfelen. Al die enge mensen.
Oh, čn ik ben een jonkiequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat viel achteraf gezien best wel mee. Alleen Yvonne was eng, want die jatte mijn bier.
Ik óók.quote:
Je komt ook naar de kroemiet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je uitleggen hč.
Ik ben een autistje, ik leg niet zo makkelijk contact met mensen uit mezelf.
Maar jij bent een meisjequote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je komt ook naar de kroemiet?
Zo ja, ga ik lekker in je krullen woelen.
Dan weet je dat ik 't ben![]()
.
Zo blijkens het is.quote:
Waarom niet? Jij bent toch stoer en heul tof en zulks?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
[..]. Oeh, aantrekkelijk aanbod. Maar ik durf niet naar de kroemiet.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
[..]. Oeh, aantrekkelijk aanbod. Maar ik durf niet naar de kroemiet.
Normaal gesproken word ik er kotsmisselijk van maar ik had er nu geen last van.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik hou niet zo van in een auto zitten als ik dronken ben. Ik ga dan altijd zo heen en weer wiebelen met mijn bovenlichaam, a la vastgebonden gek.. Niet zo leuk voor de medepassagiers.
.
Wat dat betreft is het echt heerlijk dat ik in de stad woon. Nergens meer heen hoeven in een auto, en altijd dat lekkere ontnuchterende fietsritje naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Je moet gewoon een username invullen, volgens mijquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoe werkt dat verder, kun je gewoon iemands username invullen of is het een verkapte mailfunctie ofzo
Bovenin zie je dat envelopje staan, als je daar op klikt kun je je registrerenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik zie nergens een PM optie
Envelopje heeelemaal bovenaan de pagina. moet je eerst weer aanmelden enzoquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik zie nergens een PM optie
Idd, ik moest ook even goed kijken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ach zo
Nu ja, van andere fora ben ik gewend dat er bij de username een pm optie staat.
Sliertjes en bonkjes?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb zin in koffie met slagroom, red bull, brownies en andere chocolade zooi en en en, maar van die dingen die buiten het zoveel mogelijk suikervrij eten vallen.
2equote:Op zondag 1 oktober 2006 17:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sliertjes en bonkjes?.
Of gewoon het wennen aan je nieuwe dieet geval ding?
Aww een kusje dan maar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
2e
het eerste moest er nog eens bijkomen
de eerste tijd had ik er helemaal niet veel moeite mee, maar de laatste dagen begin ik echt dingen te missen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Normaal gesproken word ik er kotsmisselijk van maar ik had er nu geen last van.
Ik heb een keer dronken in een auto gezeten en toen schreewde ik dat ze zachter moesten rijden want ik werd zo misselijk, iedereen begon keihard te lachen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zat een keer bij mijn moeder in de auto, en ik wilde haar niet laten merken dat ik dronken was. En ik had dus ontzettend de aandrang om te gaan wiebelen. En ik dus in mijn hoofd constant het mantra "NIET WIEBELEN. NIET WIEBELEN." herhalen in een poging mezelf stil te laten zitten. Volgens mij keek ik er heel erg raar bij..
It's my party and I'll cry if I want to.
Oeh, dat klinkt goed. Ware het niet dat ik net gegeten heb.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Waar ik zin in heb is lamsbout met honing, tijm, knoflook en rozemarijn zoals dit![]()
![]()
En dat met een heerlijke volle rode wijn
Hoi, ik ben wonderer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, ik ben nieuw.
Moet je ook ingelopen worden?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, ik ben nieuw.
Handig als je van de ene kant van de rivier naar deandere moet en jij bent in de buurtquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Er wordt al teveel over mij heengelopen
Huh ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Handig als je van de ene kant van de rivier naar deandere moet en jij bent in de buurt.
ja snel in de herhaling gooien ditquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef Sitethief het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis, normaal vind ik treinreizen helemaal niet erg, maar ze nodigen wel ongelovelijk uit tot piekeren....
Maar verder was het een ongelofelijk leuke mini meet,. Doen we snel nog een keer, hé Stroek?
Je laat over je heenlopen. Brug. Jij. Lopen. Overkant.quote:
Klinkt goed, doe mij er maar een.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
Recongratuitvaleculfidusieminatiescentholladijéé. Overigens.
Een gewaagde keuze, mijn waarde. Blieft u er ijsklontjes in?quote:
Ja, graag. En een parasolletje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een gewaagde keuze, mijn waarde. Blieft u er ijsklontjes in?
Oranje, roze of geel?quote:
Zijn de groene opquote:
Zal allemaal wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je laat over je heenlopen. Brug. Jij. Lopen. Overkant.
Groot gelijk. Ik neem de Roze. Die kleurt goed bij mij ogen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:13 schreef Chowi het volgende:
Er was er nog één, maar die wilde ik voor mezelf bewaren.
Droom lief en duidelijk.quote:
Whuuu. Roze ogen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik neem de Roze. Die kleurt goed bij mij ogen.
Alleen bij schemering.quote:
Ain't never gonna happen, sis.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:18 schreef Chowi het volgende:
Hm, dat zou ik graag eens willen zien.
Misschien een nicknamechange naar Cowiquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
Buh.
Jeumig, zo ga je een koe toch niet mishandelen??????quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een nicknamechange naar Cowi?
[afbeelding]
Pff.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een nicknamechange naar Cowi?
[afbeelding]
Pas maar op of we gaan jou pimpen,quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeumig, zo ga je een koe toch niet mishandelen??????
zijn die hondjes en dat Paris Hilton gedoe al niet erg genoeg, moeten je nu ook al koetje pimpen ?
Ik bedoel het alleraardigst, lieve Chowchow.quote:
Heeft ze ook een blauwe tong?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel het alleraardigst, lieve Chowchow.
Misschien wel wat blauw bloed.quote:
dan is het goed om te weten dat je mag en kan schuilen achter de Bourgondische Harnassen Brigadequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wel wat blauw bloed.
Damn, het regent hier enorm hard. De lucht is zwart. Flitsen volgens elkaar in rap tempo op. Donders schallen door mijn oren. Het dak kraakt. De ramen trillen. Ik geloof dat ik bang ben.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel het alleraardigst, lieve Chowchow.
Nietus. Ik wil kroelen in de vachtjequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
God, wat ben ik een lelijke hond.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nietus. Ik wil kroelen in de dat vachtje.
Wat een eigenaardige en onErikse typefout.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef Sitethief het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis, normaal vind ik treinreizen helemaal niet erg, maar ze nodigen wel ongelovfelijk uit tot piekeren....
Maar verder was het een ongelofelijk leuke mini meet,. Doen we snel nog een keer, hé Stroek?
Is dit een droom?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:42 schreef Sebasser het volgende:
Hihi
Kan gebeurenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een eigenaardige en onErikse typefout.
Waarom kan ik dan niet vliegenquote:
Zonder hem, leven we zonder hem.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:43 schreef NanKing het volgende:
vanitasvanitatumetomniava, wat moeten we toch zonder jou.
ons nog harder schamen voor al de door ons gemaakte taal en typefouten hierquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:43 schreef NanKing het volgende:
Het was een verbetering: het is niet ongelovelijk, maar ongelofelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja waar is je reaktie nu op die post ??![]()
Euh, nu ja, alles wat mensen die mij niet kennen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:43 schreef NanKing het volgende:
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, nu ja, alles wat mensen die mij niet kennen?
Ik wel. But it ain't pretty!quote:
Biecht maar op, je bent stiekem een negertje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een eigenaardige en onErikse typefout.
ja nu is hij vet gedrukt en zie ik hem ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het was een verbetering: het is niet ongelovelijk, maar ongelofelijk.
Niet. Op geen enkel vlakquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Biecht maar op, je bent stiekem een negertje..
Neen. Ik ben een dode die je nu komt lastigvallen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:49 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, Leef je nog erik?
Je stortte opeens neer
Daar weet jij niks vanaf.quote:
Latersquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ik moet weer aan 't werk
Oh, ik durf te wedden van wel! Heet je moeder Shaneequa?!quote:
Werksequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ik moet weer aan 't werk
Shaneequa, komt dat uit een of ander cabaretfragment ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik durf te wedden van wel! Heet je moeder Shaneequa?!
Nee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik durf te wedden van wel! Heet je moeder Shaneequa?!
Je was er niet bij? Hoe weet je dan of het ongelovelijk of ongeloofelijk was?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:45 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Het was een verbetering: het is niet ongelovelijk, maar ongelofelijk.
Ik verzin het ter plekke.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Shaneequa, komt dat uit een of ander cabaretfragment ?
Dus ik zo vragen, vraagt ie waarom ik het wil weten..quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let op Erik zometeen gaat hij je op MSN nog naar je schoenmaat vragen![]()
Dat is de naam die ik ook altijd verzin bij die typische negervrouwenquote:
Zie je.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is de naam die ik ook altijd verzin bij die typische negervrouwen.
ja waarom had ik dat vorige week ook al weer aan je gevraagd Sebasser?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus ik zo vragen, vraagt ie waarom ik het wil weten..
Waarom heb ik dat gevraagd Stroekie ?
Ik slaap, alles wat gebeurde toen ik wakker was weet ik momenteel niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja waarom had ik dat vorige week ook al weer aan je gevraagd Sebasser?
en feliciteeerde ik je toen met maat 46![]()
Parse error: lang.NL.noSuchWord: "ongelovelijk"quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je was er niet bij? Hoe weet je dan of het ongelovelijk of ongeloofelijk was?/
was vorige week vrijdag avond tussen jou en Zwaffelquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik slaap, alles wat gebeurde toen ik wakker was weet ik momenteel niet.
Alle negers heten toch Sambo?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is de naam die ik ook altijd verzin bij die typische negervrouwen.
of Kuntaquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alle negers heten toch Sambo?
Ik dacht Kuntaquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alle negers heten toch Sambo?
U hebt gezocht op vanitasvanitatumetomniava:quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Parse error: lang.NL.noSuchWord: "ongelovelijk"
De rest doet er niet toe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Parse error: lang.NL.noSuchWord: "ongelovelijk"
U hebt gezocht op Sitethief:quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
U hebt gezocht op vanitasvanitatumetomniava:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Vanitas vanitatum et omnia vanitasquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
en toendertijd nog bij Avro op de staatstelevisie gezienquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ook Roots gelezen, dus
Ergo, iets hoeft niet in een boekje te staan om te weten wat het inhoud.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Sitethief:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef Sebasser het volgende:
love·game (de ~ (m.))
1 game waarin een van beide partijen niet scoort
Ho 'ns even, da's niet mijn schuld. 26 is een heel ongebruikelijk getal in de informatica. Ik dacht da'k 256 karakters kon gebruik (standaard grootte v. een string), en het maximaal aantal te gebruiken karakters stond niet aangegeven bij het registreren. Dus men heeft het moeten inkortenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Vanitas vanitatum et omnia vanitas:quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:10 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ho 'ns even, da's niet mijn schuld. 26 is een heel ongebruikelijk getal in de informatica. Ik dacht da'k 256 karakters kon gebruik (standaard grootte v. een string), en het maximaal aantal te gebruiken karakters stond niet aangegeven bij het registreren. Dus men heeft het moeten inkorten
Wel of niet gelezen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toendertijd nog bij Avro op de staatstelevisie gezien![]()
Oeh noem eens 1 woord wat niet in de vandale staat maar wel correct is?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ergo, iets hoeft niet in een boekje te staan om te weten wat het inhoud.
Het is ook een spreuk in het Latijn. Trouwens, het online woordenboek van Van Dale is nagenoeg onbruikbaar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Vanitas vanitatum et omnia vanitas:
Pharmaceuticalsquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh noem eens 1 woord wat niet in de vandale staat maar wel correct is?
geen leenwoorden/zelf verzonnen samentrekkingen etc
Fok!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
NanKingquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |