Ja! Verdommequote:Op zondag 1 oktober 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
Nan, waarom heb ik niet met je gepraat? Wáárom?
Erik, ik heb jou ook gemist, bij de meet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Chowi, ik heb je gemist!
Ik zal het even voor je uitleggen hè.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja! Verdomme.
Sjouwie waarom heb ik niet met jou gepraat.
Dat heeft redenen. Ten eerste; ik meet niet, ten tweede; ik ben geen baggeraar, dus baggermeets zijn buiten mijn jurisdictie, ten derde; ik weet niet wanneer het was en ben vrijdag pas teruggekomen van een vrij vermoeiende, maar toch zeer bevredigende Romereis, ten vierde; meet ik niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Erik, ik heb jou ook gemist, bij de meet..
Oh. Okay.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heeft redenen. Ten eerste; ik meet niet, ten tweede; ik ben geen baggeraar, dus baggermeets zijn buiten mijn jurisdictie, ten derde; ik weet niet wanneer het was en ben vrijdag pas teruggekomen van een vrij vermoeiende, maar toch zeer bevredigende Romereis, ten vierde; meet ik niet.
Dat valt te betwijfelen. Al die enge mensenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh. Okay.
Maar het was wél leuk geweest als je erbij was.
Dat viel achteraf gezien best wel mee. Alleen Yvonne was eng, want die jatte mijn bier.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat valt te betwijfelen. Al die enge mensen.
Oh, èn ik ben een jonkiequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat viel achteraf gezien best wel mee. Alleen Yvonne was eng, want die jatte mijn bier.
Ik óók.quote:
Je komt ook naar de kroemiet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je uitleggen hè.
Ik ben een autistje, ik leg niet zo makkelijk contact met mensen uit mezelf.
Maar jij bent een meisjequote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je komt ook naar de kroemiet?
Zo ja, ga ik lekker in je krullen woelen.
Dan weet je dat ik 't ben![]()
.
Zo blijkens het is.quote:
Waarom niet? Jij bent toch stoer en heul tof en zulks?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
[..]. Oeh, aantrekkelijk aanbod. Maar ik durf niet naar de kroemiet.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
[..]. Oeh, aantrekkelijk aanbod. Maar ik durf niet naar de kroemiet.
Normaal gesproken word ik er kotsmisselijk van maar ik had er nu geen last van.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik hou niet zo van in een auto zitten als ik dronken ben. Ik ga dan altijd zo heen en weer wiebelen met mijn bovenlichaam, a la vastgebonden gek.. Niet zo leuk voor de medepassagiers.
.
Wat dat betreft is het echt heerlijk dat ik in de stad woon. Nergens meer heen hoeven in een auto, en altijd dat lekkere ontnuchterende fietsritje naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Je moet gewoon een username invullen, volgens mijquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoe werkt dat verder, kun je gewoon iemands username invullen of is het een verkapte mailfunctie ofzo
Bovenin zie je dat envelopje staan, als je daar op klikt kun je je registrerenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik zie nergens een PM optie
Envelopje heeelemaal bovenaan de pagina. moet je eerst weer aanmelden enzoquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik zie nergens een PM optie
Idd, ik moest ook even goed kijken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ach zo
Nu ja, van andere fora ben ik gewend dat er bij de username een pm optie staat.
Sliertjes en bonkjes?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb zin in koffie met slagroom, red bull, brownies en andere chocolade zooi en en en, maar van die dingen die buiten het zoveel mogelijk suikervrij eten vallen.
2equote:Op zondag 1 oktober 2006 17:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sliertjes en bonkjes?.
Of gewoon het wennen aan je nieuwe dieet geval ding?
Aww een kusje dan maar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
2e
het eerste moest er nog eens bijkomen
de eerste tijd had ik er helemaal niet veel moeite mee, maar de laatste dagen begin ik echt dingen te missen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Normaal gesproken word ik er kotsmisselijk van maar ik had er nu geen last van.
Ik heb een keer dronken in een auto gezeten en toen schreewde ik dat ze zachter moesten rijden want ik werd zo misselijk, iedereen begon keihard te lachen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zat een keer bij mijn moeder in de auto, en ik wilde haar niet laten merken dat ik dronken was. En ik had dus ontzettend de aandrang om te gaan wiebelen. En ik dus in mijn hoofd constant het mantra "NIET WIEBELEN. NIET WIEBELEN." herhalen in een poging mezelf stil te laten zitten. Volgens mij keek ik er heel erg raar bij..
It's my party and I'll cry if I want to.
Oeh, dat klinkt goed. Ware het niet dat ik net gegeten heb.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Waar ik zin in heb is lamsbout met honing, tijm, knoflook en rozemarijn zoals dit![]()
![]()
En dat met een heerlijke volle rode wijn
Hoi, ik ben wonderer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, ik ben nieuw.
Moet je ook ingelopen worden?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, ik ben nieuw.
Handig als je van de ene kant van de rivier naar deandere moet en jij bent in de buurtquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Er wordt al teveel over mij heengelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |