Biecht maar op, je bent stiekem een negertje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een eigenaardige en onErikse typefout.
ja nu is hij vet gedrukt en zie ik hem ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het was een verbetering: het is niet ongelovelijk, maar ongelofelijk.
Niet. Op geen enkel vlakquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Biecht maar op, je bent stiekem een negertje..
Neen. Ik ben een dode die je nu komt lastigvallen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:49 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, Leef je nog erik?
Je stortte opeens neer
Daar weet jij niks vanaf.quote:
Latersquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ik moet weer aan 't werk
Oh, ik durf te wedden van wel! Heet je moeder Shaneequa?!quote:
Werksequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ik moet weer aan 't werk
Shaneequa, komt dat uit een of ander cabaretfragment ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik durf te wedden van wel! Heet je moeder Shaneequa?!
Nee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik durf te wedden van wel! Heet je moeder Shaneequa?!
Je was er niet bij? Hoe weet je dan of het ongelovelijk of ongeloofelijk was?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:45 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Het was een verbetering: het is niet ongelovelijk, maar ongelofelijk.
Ik verzin het ter plekke.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Shaneequa, komt dat uit een of ander cabaretfragment ?
Dus ik zo vragen, vraagt ie waarom ik het wil weten..quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let op Erik zometeen gaat hij je op MSN nog naar je schoenmaat vragen![]()
Dat is de naam die ik ook altijd verzin bij die typische negervrouwenquote:
Zie je.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is de naam die ik ook altijd verzin bij die typische negervrouwen.
ja waarom had ik dat vorige week ook al weer aan je gevraagd Sebasser?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus ik zo vragen, vraagt ie waarom ik het wil weten..
Waarom heb ik dat gevraagd Stroekie ?
Ik slaap, alles wat gebeurde toen ik wakker was weet ik momenteel niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja waarom had ik dat vorige week ook al weer aan je gevraagd Sebasser?
en feliciteeerde ik je toen met maat 46![]()
Parse error: lang.NL.noSuchWord: "ongelovelijk"quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je was er niet bij? Hoe weet je dan of het ongelovelijk of ongeloofelijk was?/
was vorige week vrijdag avond tussen jou en Zwaffelquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik slaap, alles wat gebeurde toen ik wakker was weet ik momenteel niet.
Alle negers heten toch Sambo?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is de naam die ik ook altijd verzin bij die typische negervrouwen.
of Kuntaquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alle negers heten toch Sambo?
Ik dacht Kuntaquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alle negers heten toch Sambo?
U hebt gezocht op vanitasvanitatumetomniava:quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Parse error: lang.NL.noSuchWord: "ongelovelijk"
De rest doet er niet toe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Parse error: lang.NL.noSuchWord: "ongelovelijk"
U hebt gezocht op Sitethief:quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
U hebt gezocht op vanitasvanitatumetomniava:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Vanitas vanitatum et omnia vanitasquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
en toendertijd nog bij Avro op de staatstelevisie gezienquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ook Roots gelezen, dus
Ergo, iets hoeft niet in een boekje te staan om te weten wat het inhoud.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Sitethief:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef Sebasser het volgende:
love·game (de ~ (m.))
1 game waarin een van beide partijen niet scoort
Ho 'ns even, da's niet mijn schuld. 26 is een heel ongebruikelijk getal in de informatica. Ik dacht da'k 256 karakters kon gebruik (standaard grootte v. een string), en het maximaal aantal te gebruiken karakters stond niet aangegeven bij het registreren. Dus men heeft het moeten inkortenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Vanitas vanitatum et omnia vanitas:quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:10 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ho 'ns even, da's niet mijn schuld. 26 is een heel ongebruikelijk getal in de informatica. Ik dacht da'k 256 karakters kon gebruik (standaard grootte v. een string), en het maximaal aantal te gebruiken karakters stond niet aangegeven bij het registreren. Dus men heeft het moeten inkorten
Wel of niet gelezen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toendertijd nog bij Avro op de staatstelevisie gezien![]()
Oeh noem eens 1 woord wat niet in de vandale staat maar wel correct is?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ergo, iets hoeft niet in een boekje te staan om te weten wat het inhoud.
Het is ook een spreuk in het Latijn. Trouwens, het online woordenboek van Van Dale is nagenoeg onbruikbaar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Vanitas vanitatum et omnia vanitas:
Pharmaceuticalsquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh noem eens 1 woord wat niet in de vandale staat maar wel correct is?
geen leenwoorden/zelf verzonnen samentrekkingen etc
Fok!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh noem eens 1 woord wat niet in de vandale staat maar wel correct is?
geen leenwoorden/zelf verzonnen samentrekkingen etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |