Ik ben niet mensenschuw.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:15 schreef k_man het volgende:
Jij zou het liefst helemaal niet meer het huis uit komen Pienekien?
Ik vind het ongeveer net zo irritant als een stel muggen die om je hoofd zoemen als je een boek probeert te lezen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef wyccie het volgende:
Nee. Jij wel?
Heb je dan ook de neiging om k_man te slaan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het ongeveer net zo irritant als een stel muggen die om je hoofd zoemen als je een boek probeert te lezen.
Nee, wel om oordopjes in te doen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je dan ook de neiging om k_man te slaan?
Dat is het leuke. Ze prikken me niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:54 schreef wyccie het volgende:
Maar daarmee voorkom je niet dat ze je gaan prikken
Maar dat helpt weer niet tegen het gezoem om je kop.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:58 schreef wyccie het volgende:
Mij wel. AltijdMaar tegenwoordig heb ik een heel scala aan antimuggenmiddelen in huis.
Ik voorkom dat ze binnenkomen. En zelfs als het heel heet is, kruip ik dan diep onder de dekens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:59 schreef Lienekien het volgende:
Maar dat helpt weer niet tegen het gezoem om je kop.
Ik heb ook her en der horren. Maar volgens mij komen ze naar binnen via het ventilatiekanaal van de badkamer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik voorkom dat ze binnenkomen. En zelfs als het heel heet is, kruip ik dan diep onder de dekens.
Waar komen die op uit eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef Lienekien het volgende:
Maar volgens mij komen ze naar binnen via het ventilatiekanaal van de badkamer.
Dood door verstikking, arme mugquote:Ik had laatst een mug onder 't dekbed gevangen. Per ongeluk.
Ik denk dat dat kanaal naar buiten gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar komen die op uit eigenlijk?![]()
[..]
Dood door verstikking, arme mug![]()
Nee, echt waar?!?!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat dat kanaal naar buiten gaat.
Ik zou het niet weten. Ik kom nooit op dak.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, echt waar?!?!![]()
Ik bedoel; aan de buitenkant van een huis zie ik niet iets wat een ventilatiekanaal voor de badkamer zou kunnen zijn. Is het een gat in de muur, of een soort schoorsteenpijp?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het ongeveer net zo irritant als een stel muggen die om je hoofd zoemen als je een boek probeert te lezen.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:30 schreef Lienekien het volgende:
Je Mercedes slk mocht zeker thuis blijven.
Dat zie je helemaal verkeerd, broer. Ik dacht, dat vindt 'ie vast leuk, zijn tripje naar Rejkjavik en zijn Mercedes genoemd in één post.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:13 schreef broer het volgende:
[..]
Maar ondertussen plaag je hem ook:
[..]
Wat een rare gedachte, Lienekien!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:14 schreef Lienekien het volgende:
Dat zie je helemaal verkeerd, broer. Ik dacht, dat vindt 'ie vast leuk, zijn tripje naar Rejkjavik en zijn Mercedes genoemd in één post.![]()
O, sorry dat ik aan je intenties twijfelde.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:14 schreef Lienekien het volgende:
Dat zie je helemaal verkeerd, broer. Ik dacht, dat vindt 'ie vast leuk, zijn tripje naar Rejkjavik en zijn Mercedes genoemd in één post.![]()
Ik wil je Volvo ook wel even noemen, hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:17 schreef broer het volgende:
[..]
O, sorry dat ik aan je intenties twijfelde.
Maar bij mij zou het wél om te plagen zijn, toch?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil je Volvo ook wel even noemen, hoor.
Met alle liefde, broer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef broer het volgende:
[..]
Maar bij mij zou het wél om te plagen zijn, toch?
En toch ben ik het met k_man eens dat je niet altijd even goed te peilen bent...quote:
Kijk eens in je hotmail.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:26 schreef broer het volgende:
[..]
En toch ben ik het met k_man eens dat je niet altijd even goed te peilen bent...
Ik vind dat wel leuk, maar af en toe is het ook best lastig, moet ik zeggen.
Het heeft me écht lang geduurd voor ik doorhad wat er in zijn mailadres stond. Zag jij het meteen of ben ik weer blond?quote:
Het meervoud van broer is natuurlijk niet broeren.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het heeft me écht lang geduurd voor ik doorhad wat er in zijn mailadres stond. Zag jij het meteen of ben ik weer blond?
Niet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:32 schreef Lienekien het volgende:
Het meervoud van broer is natuurlijk niet broeren.
Eigenlijk niet. Bij jou is het een dichterlijke vrijheid.quote:
Of zoals Herman Finkers zei: broer, beroerder, beroerdst.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:35 schreef wyccie het volgende:
Ik was de draad al kwijt bij ...broerder....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:46 schreef wyccie het volgende:
[LESBEAU] #46 Erik + Rome = Cute
Die Erik toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |