Ja, als het nog lang duurt, ga ik het missen.quote:
Als het zulke zijn, is dat nog niet eens zo gek gedacht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:07 schreef Lienekien het volgende:
Anders zouden te veel mensen wyccie kunnen herkennen op straat.![]()
Dank je, meid!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een gave schoenen. Lekker klassiek enzo!
Wat voor schoenen draag jij dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trouwens geen schoenenfreak ofzo, hoor.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:23 schreef wyccie het volgende:
(Ik wil ze weer weghalen voordat broer de foto uitprint en ermee door de stad loopt)
Merkloos zwart, met aan de zijkant drie witte diagonale strepen en beige veters.quote:
Ik vergeet die PI's altijd. Deze:quote:
Merkloos? Dat kan toch niet? Zelfs mijn gympen van een tientje hebben nog een 'merk'.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Merkloos zwart, met aan de zijkant drie witte diagonale strepen en beige veters.
Van dat vintageachtige leer.
Nou ja, merkloos... in ieder geval geen duur merk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Merkloos? Dat kan toch niet? Zelfs mijn gympen van een tientje hebben nog een 'merk'.
Lienekien is zeker weg he? Ik laat haar de foto later wel zien.
Hoeveel schoenen denk je dat ik heb?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:22 schreef wyccie het volgende:
Lienekien, heb jij veel andere zwarte schoenen die ook een beetje in dezelfde stijl zijn? Als dat zo is, zou ik alleen de bruine kopen.
Gokje: 5 paar?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:46 schreef Lienekien het volgende:
Hoeveel schoenen denk je dat ik heb?![]()
Ik heb niks meer in deze stijl.
En ik heb je foto gemist.
Ik weet het.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:52 schreef wyccie het volgende:
En k_man; Dr. Martens moet je heel goed inlopen! Daarna lopen ze heerlijk.
Maar die hakken, dat red ik echt niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:03 schreef wyccie het volgende:
Het zijn dan ook mijn zondagse laarsjes. Ben er heel blij mee.
Lienekien, je bent maar 37. Da's niet te oud.
Als je er maar op je tachtigste er niet zo bijloopt. Da's echt horror.
Okee, maar jij hebt ten minste enig besef van de waarde. Ik breng zelden iets naar de schoenmaker, maar mijn schoenen zijn dan ook niet zo duur.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:05 schreef k_man het volgende:
Ja. Ik schaam me er een beetje voor, zo duur zijn ze.
Ik ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:05 schreef Lienekien het volgende:
Maar die hakken, dat red ik echt niet.![]()
Ik heb ook een paar schoenen van Greve, een Nederlands merk. Als de zolen e.d. daarvan versleten zijn kun je ze terugbrengen naar de winkel en worden ze opgestuurd naar de fabriek. Daar worden er (met de hand) nieuwe zolen en hakken ondergezet, het hele binnenwerk wordt vernieuwd, eigenlijk blijft alleen het leer over. En dat kost 125 euro...quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat als ik schoenen naar de schoenmaker breng dat ik duurder uit ben dan nieuwe schoenen te kopen.
De reparatie dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kosten de schoenen 125 euro, of het repareren ervan?
Ze zitten lekker en ik heb het er best voor over, maar ik vind het toch wel genant over de prijs ervan te praten. Toen ik die Greves kocht heb ik eerst gewoon Van Bommel en Van Lier gepast, maar die zaten een stuk minder lekker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind dat blozende icoontje een beetje misplaatst, k_man. Als je je echt geneerde, kocht je dat soort schoenen niet.
'Gewoon Van Bommel.'quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze zitten lekker en ik heb het er best voor over, maar ik vind het toch wel genant over de prijs ervan te praten. Toen ik die Greves kocht heb ik eerst gewoon Van Bommel en Van Lier gepast, maar die zaten een stuk minder lekker.
Hij komt wel terug. Broers komen altijd terug.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me een beetje kut dat ik broer heb weggejaagd.
Volgens mij valt dat wel mee, met dat wegjagen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me een beetje kut dat ik broer heb weggejaagd.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Gewoon Van Bommel.'![]()
Je bent gewoon een ordinaire patser. Maak het nou niet nog erger.![]()
Ik vind van niet. En ik vind al helemaal niet dat je mensen wegjaagd met je gedrag. Dat ligt eerder aan anderen dan aan jou.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:26 schreef wyccie het volgende:
Ik doe wel altijd een beetje flauw, he?
Soms wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:26 schreef wyccie het volgende:
Ik doe wel altijd een beetje flauw, he?
Guilty pleasures-icoontjequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:17 schreef Lienekien het volgende:
Als je je echt geneerde, kocht je dat soort schoenen niet.
Misschien kan er nog een leuk regeltje bij in je sig. Dat het verzolen van jouw schoenen al meer kost dan een ander voor een nieuw paar schoenen kwijt is.quote:
Niks meer aan doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:33 schreef wyccie het volgende:
![]()
Moet ik het plaatje dan weer weghalen?
Ik voelde me al zo kut, en nu doe ik het toch echt zelf.
Nah. Zoals ik al zei, de prijs doet er niet echt toe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien kan er nog een leuk regeltje bij in je sig. Dat het verzolen van jouw schoenen al meer kost dan een ander voor een nieuw paar schoenen kwijt is.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Nah. Zoals ik al zei, de prijs doet er niet echt toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |